BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Alle hens aan dek bij Feyenoord, Mario's gouwe pik staat stijf en meer voor 2011/2012

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 12 april 2011 - 13:00   quote  deeplink  
Dat Been een 'luie' trainer is mag geen verbazing wekken. Hij komt immers uit de Beenhakker van Marwijk school. Dit gezegd hebbende wil dit nog niet zeggen dat dit niet tot successen kan leiden. 'Luie' Bert van Marwijk werd al bij zijn aanstelling tot bondscoach door Sportdwaas als uitermate geschikt bevonden. Gewoon de beste spelers uitzoeken en opstellen kan Bert als de beste. Ook het vasthouden aan de opstelling is een sterk punt van hem. Je kan er ontzettend ver mee komen. Hij schaart zich met Michels en Happel in een mooi rijtje van bondstrainers die een WK finale heeft gehaald en verloren.

Mario, net gebeld met Bas van Noortwijk over de opstelling voor zondag:


Met Feyenoord won Bert de UEFA-cup en de KNVB-Beker in zijn in totaal vijfjarig dienstverband. Je had altijd het gevoel bij hem dat er meer in het team zat dan eruit kwam.

Misschien is dat wat Feyenood historisch altijd parten speelt. Het zit erin maar het komt er niet uit.

Met de 4-0 overwinning uit bij de FC Utrecht heeft Feyenoord1 deelname aan de playoffs voor promotie/degradatie vrijwel zeker ontlopen en het zou leuk zijn als Feyenoord2 onder leiding van Alex Pastoors, met een mooie nieuwe baan op zak, zich ook weet te handhaven in de hoogste klasse van het betaalde voetbal.



Net als Johan Boskamp ben ik van mening dat het niet erg waarschijnlijk is dat Feyenoord1 de play-offs voor de EL zal halen en ik ben na zondag meer dan opgelucht dat plaats zestien uit zicht is verdwenen. Maar goed je weet nooit hoe een koe een haas vangt en als de Gouwe Pik van Mario weer stijf staat kan er nog heel wat gebeuren.


Bij Feyenoord maken ze zich nog steeds druk over de aflopende contracten, vertrekkende jeugspelers en van den Herik. Ik zou zeggen mensen maak je geen zorgen. Met de nieuwe stille kracht Martin van G., Eric, ik kan ook wel zien of ie een balletje kan trappen, Gudde en poppenspeler en inspirator Pim Blokband op de achtergrond gaat het goed komen en is Feyenoord echt in goede handen.

Ik voorspel volgend jaar een zevende plaats. Zelfs als Mario trainer blijft en Mulder eerste kiep.

Het wordt wel alle hens aan dek.. Dat wil zeggen er moeten wat spelers bijtekenen en wat spelers worden omgeschoold.

Wijnaldum, Vlaar en Myiachi zullen zeker vertrekken. Simon, Larsen, Bahia, Bruins, de Cler, Fer, Swerts, Meeuwis, Darley, Schaken en El Ahmadi verwacht ik ook niet terug maar net als de huizenmarkt staat de transfermarkt stil en sta niet gek te kijken als twee of drie van deze jongens ook volgend jaar in Feyenoord1 zijn te bewonderen.

Cabral wordt op advies van Sranang Snack te Amsterdam Oost omgeschoold tot linksback.

Hoe zou Feyenoord1 er volgend jaar (2011/2012) kunnen uitzien?

Mulder
Leerdam
de Vrij
Martins Indi
Cabral (linksback)
Mokotjo
van Haaren
Clasie
Biseswar
Filecia
Cissé

Reserves:
Auassar
Koolwijk
Lamprou
Schenkeveld
Nieveld
A en B jeugd

Nu Danny Avdic al bij Werder speelt (mijn tip voor Beenhakker in 2010) zou ik niet weten wat voor spits je zou moeten aantrekken. Mijn idee is: haal de Leeuw van Veendam of Platje van Volendam en posteer die in de spits, je zou een talent uit de A of Bjeugd kunnen laten harden op Jupilerleague niveau. Bergkamp en Fernandez van Excelsior zouden ook kunnen of gewoon de huidige spits van de A1 of B1.

Wat denken jullie?

www.sportdwaas.blogspot.com

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2011 door sportdwaas --
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 12 april 2011 - 13:09   quote  deeplink  
sranang snack? je bedoeld sranang sweeties lijkt me. of de brokkopondo babes!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 april 2011 - 13:10   quote  deeplink  
Wat geen gerecht?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 april 2011 - 14:08   quote  deeplink  
Kut en ik sterf van de homger
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 12 april 2011 - 14:50   quote  deeplink  
Gio nog steeds op wintersport?
plasjewater
 plasjewater - dinsdag 12 april 2011 - 15:16   quote  deeplink  
Wat een gezeik over iets wat nog niet is en zeer waarschijnlijk ook niet gaat komen. Hoe noemen ze dit ook alweer, oja STEMMINGMAKERIJ.
MMM
 MMM - dinsdag 12 april 2011 - 15:38   quote  deeplink  
Dan is ie al weg.
R!ck
 R!ck - dinsdag 12 april 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Nieveld is toch niet meer van Feyenoord of?
optimo
 optimo - dinsdag 12 april 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Heel iets anders, ik ben ook nooit bij een training, enzo, maar hoe staat het met het herstel van Tomasson eigenlijk?

Gaan wie die dit zeisoen nog in wedstrijdverband zien?
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 12 april 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 16:40 schreef optimo het volgende:
Heel iets anders, ik ben ook nooit bij een training, enzo, maar hoe staat het met het herstel van Tomasson eigenlijk?

Gaan wie die dit zeisoen nog in wedstrijdverband zien?
Verzekeringskwestie. Als ie niet speelt is dat gunstiger. Kan misschien wel meedoen in de benefietwedstrijd voor de slachtoffers van de vulkaanuitbarsting op Ijsland in februari volgend jaar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 12 april 2011 - 18:17   quote  deeplink  
Luie trainert? Luie sportdwaas zul je bedoelen. Waar is je gerecht!?

Cabral linksback? Die komt op zijn eigen positie al tekort. Bovendien die verdedigende vaardigheden heb ik nog niet echt kunnen ontdekken.

Van die opstelling voor volgend jaar wordt ik ook niet vrolijk. Daarmee kun je die voorspelde 7de plaats wel vergeten. Mag je der een 1 voorplakken.

De Leeuw, Bergkamp, Fernandez en Platje zijn zo ver verwijderd van het niveau dat Feyenoord nastreeft dat daar maar 1 antwoord op is:

Triple+Face+Palm.jpg

En ten slotte hoe weet jij dat Ryo zeker gaat vertrekken? Komt zeker nog niet in aanmerking voor een werkvergunning in Engeland en het lijkt me heel sterk dat ze hem ergens anders gaan droppen, waar hij opnieuw zou moeten wennen, niet zeker is van speelminuten etc etc. Het zou me verbazen wanneer Ryo volgend seizoen niet bij Feyenoord speelt.
3036
 3036 - dinsdag 12 april 2011 - 19:15   quote  deeplink  
Haha vroeger gaven ze dit een naam,
Disssss! Voor sportdwaas hahaahhaa.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Alle hens aan dek bij Feyenoord, Mario's gouwe pik staat stijf en meer voor 2011/2012









0.0096600