Welke spelers moeten er volgens jou vertrekken en waarom?? En wie zijn de nieuwe kandidaten om ons Heerenveen weer kleur te geven en uitzicht op een betere toekomst??
Van mij mogen Breuer, JAP, Grindheim, Beerens, Haglund, Koning, Djuric, Vayrinen, Steppe, Stuhr Ellegaard en Elm weg. Veel van deze spelers laten vaak steken vallen, zijn te oud, vinden hun eigen prestatie belangrijker dan de teamprestatie, kunnen het niveau niet aan, presteren niet constant of lopen naast hun schoenen alsof ze het al helemaal gemaakt hebben (of gaan maken)
Haal voor deze spelers wat jonge welwillende spelers voor terug (zoals het enkele jaren geleden ook was)
Helemaal met je eens. Deze spelers hebben getoond geen meerwaarde te hebben.
Ik zou er graag jonge jongens uit de beloften voor in de plaats zijn, zoals: Wolven, Seymonson, Huntink, valpoort etc. En anders misschien wat talenten uit de jupiler league
helemaal eens met Mikeymike7809 Breuer wel spelinzicht maar te langzaam Grindheim maakt te veel overtredingen en Berends is niet meer wat hij vorige jaren was. De rest van de genoemde speles 2e garnituur.
@surhuizum.. Heerenveen wil kennelijk niet meedoen aan verjonging. Ik kan niet begrijpen dat ze weer 1 van de talenten uit eigen jeugd laten gaan. Ik had Wolven graag op de positie van Breuer gezien. Is erg kopsterk en kan van een afstand vaak ook gevaarlijk zijn..
zou wel moeten... maar tot nu toe heb ik dat niet echt. Iedere transferperiode komt er wel weer ergens een middenvelder of een aanvaller vandaan (of een 2ehands keeper..) Sinds jaar en dag weten we dat de verdediging aan alle kanten wankelt. Laat ze daar een wat meer geld, tijd en energie in stoppen!!
Nee. Verkoop Breuer niet. Zet Kenny Otigba er in, hij speelt in de 2e. Hij laat echt geen mensen door. Verkoop Kruiswijk, hou breuer en zet Otigba er in!
albert ten vrijde
albert ten vrijde - dinsdag 10 januari 2012 - 13:53
Op woensdag 13 april 2011 - 11:18 schreef Mikeymike7809 het volgende: Van mij mogen Breuer, JAP, Grindheim, Beerens, Haglund, Koning, Djuric, Vayrinen, Steppe, Stuhr Ellegaard en Elm weg. Veel van deze spelers laten vaak steken vallen, zijn te oud, vinden hun eigen prestatie belangrijker dan de teamprestatie, kunnen het niveau niet aan, presteren niet constant of lopen naast hun schoenen alsof ze het al helemaal gemaakt hebben (of gaan maken)
Haal voor deze spelers wat jonge welwillende spelers voor terug (zoals het enkele jaren geleden ook was)
Op dinsdag 12 april 2011 - 18:26 schreef Joost de Snoo het volgende: Ruud Vormer! Stabiele, uiterst bekwame middenvelder die het vertrek van Grindheim zal kunnen opvangen.
Forget it! Vanaf vandaag Ruudje Vormer: FEYENOORDER!
albert ten vrijde
albert ten vrijde - woensdag 15 februari 2012 - 18:04
Op dinsdag 12 april 2011 - 18:26 schreef Joost de Snoo het volgende: Ruud Vormer! Stabiele, uiterst bekwame middenvelder die het vertrek van Grindheim zal kunnen opvangen.
Kost bijna niets heeft nog maar een maand geleden getekend bij Feyenoord voor 3 jaar :P ROFL !
Ruud Vormer gaat al naar Feyenoord na dit seizoen.
Nu Oussama Assaidi naar Liverpool vertrokken is(16/8),weer een nieuwe IJslandse spits; Alfred Finnbogason!! En nu nog Daniel de Ridder(ex Ajax),dan kan sc Heerenveen weer meedraaien in het linkerrijtje dit seizoen!!
Op donderdag 16 augustus 2012 - 22:05 schreef Heerenveener Feanfan het volgende: Nu Oussama Assaidi naar Liverpool vertrokken is(16/8),weer een nieuwe IJslandse spits; Alfred Finnbogason!! En nu nog Daniel de Ridder(ex Ajax),dan kan sc Heerenveen weer meedraaien in het linkerrijtje dit seizoen!!
Daniel de ridder heeft nergens in zijn hele carrierre niet kunnen overtuigen dus veel succes