|
|
Mikeymike7809
|
|
|
Welke spelers moeten er volgens jou vertrekken en waarom?? En wie zijn de nieuwe kandidaten om ons Heerenveen weer kleur te geven en uitzicht op een betere toekomst?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Jullie mogen van ons El Hamdaoui hebben ;) |
|
|
|
|
Joost de Snoo
|
|
|
Ruud Vormer! Stabiele, uiterst bekwame middenvelder die het vertrek van Grindheim zal kunnen opvangen. |
|
|
|
|
Mikeymike7809
|
|
|
Van mij mogen Breuer, JAP, Grindheim, Beerens, Haglund, Koning, Djuric, Vayrinen, Steppe, Stuhr Ellegaard en Elm weg. Veel van deze spelers laten vaak steken vallen, zijn te oud, vinden hun eigen prestatie belangrijker dan de teamprestatie, kunnen het niveau niet aan, presteren niet constant of lopen naast hun schoenen alsof ze het al helemaal gemaakt hebben (of gaan maken)
Haal voor deze spelers wat jonge welwillende spelers voor terug (zoals het enkele jaren geleden ook was) |
|
|
|
|
Surhuizum
|
|
|
Helemaal met je eens. Deze spelers hebben getoond geen meerwaarde te hebben.
Ik zou er graag jonge jongens uit de beloften voor in de plaats zijn, zoals: Wolven, Seymonson, Huntink, valpoort etc. En anders misschien wat talenten uit de jupiler league |
|
|
|
|
Roeltw
|
|
|
helemaal eens met Mikeymike7809 Breuer wel spelinzicht maar te langzaam Grindheim maakt te veel overtredingen en Berends is niet meer wat hij vorige jaren was. De rest van de genoemde speles 2e garnituur. |
|
|
|
|
Mikeymike7809
|
|
|
@surhuizum.. Heerenveen wil kennelijk niet meedoen aan verjonging. Ik kan niet begrijpen dat ze weer 1 van de talenten uit eigen jeugd laten gaan. Ik had Wolven graag op de positie van Breuer gezien. Is erg kopsterk en kan van een afstand vaak ook gevaarlijk zijn.. |
|
|
|
|
Pompebledsje
|
|
|
Heb vertrouwen in de technische mensen die er nu zitten. Het gaat vast allemaal weer goed komen. |
|
|
|
|
Mikeymike7809
|
|
|
zou wel moeten... maar tot nu toe heb ik dat niet echt. Iedere transferperiode komt er wel weer ergens een middenvelder of een aanvaller vandaan (of een 2ehands keeper..) Sinds jaar en dag weten we dat de verdediging aan alle kanten wankelt. Laat ze daar een wat meer geld, tijd en energie in stoppen!! |
|
|
|
|
feyenoord120
|
|
|
|
|
|
Mikeymike7809
|
|
|
tuurlijk...... beetje passe |
|
|
|
|
Heerenveen!!!!!!!!!
|
|
|
ruiz van fc twente moeten we hebben. Hij is heel goed!!!
Breuer verkopen!!!! hier verliezen we steeds van |
|
|
|
|
Heerenveen!!!!!!!!!
|
|
|
ruiz moet bij sc Heerenveen komen.
Breuer verkopen,daar verliezen we steeds van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2011 door Heerenveen!!!!!!!!! -- |
|
|
|
|
Mike10
|
|
|
als ze breuer verkopen en dan kruiswijk daarneer zetten dan heb je opzich al een goeie verdediging.
alleen er moet gewoon een goeie Middenvelder komen! |
|
|
|
|
marctuinier
|
|
|
Nee. Verkoop Breuer niet. Zet Kenny Otigba er in, hij speelt in de 2e. Hij laat echt geen mensen door. Verkoop Kruiswijk, hou breuer en zet Otigba er in! |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 09:46 schreef Heerenveen!!!!!!!!! het volgende:ruiz moet bij sc Heerenveen komen. Breuer verkopen,daar verliezen we steeds van. hmm als ik dat terug leest klon het 5 maanden geleden al niet relevant |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2011 - 11:18 schreef Mikeymike7809 het volgende:Van mij mogen Breuer, JAP, Grindheim, Beerens, Haglund, Koning, Djuric, Vayrinen, Steppe, Stuhr Ellegaard en Elm weg. Veel van deze spelers laten vaak steken vallen, zijn te oud, vinden hun eigen prestatie belangrijker dan de teamprestatie, kunnen het niveau niet aan, presteren niet constant of lopen naast hun schoenen alsof ze het al helemaal gemaakt hebben (of gaan maken) Haal voor deze spelers wat jonge welwillende spelers voor terug (zoals het enkele jaren geleden ook was) djuric ruilen voor el hamplap |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 18:26 schreef Joost de Snoo het volgende:Ruud Vormer! Stabiele, uiterst bekwame middenvelder die het vertrek van Grindheim zal kunnen opvangen. Forget it! Vanaf vandaag Ruudje Vormer: FEYENOORDER! |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Swerts zou goed bij jullie passen. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: nope, zie hem liever bij feyenoord in de basis spelen |
|
|
|
|
pat
|
|
|
dan nemen jullie dani fernandez... die is ook vrij haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Krijgen ze van Haaren erbij.. |
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 18:26 schreef Joost de Snoo het volgende:Ruud Vormer! Stabiele, uiterst bekwame middenvelder die het vertrek van Grindheim zal kunnen opvangen. Kost bijna niets heeft nog maar een maand geleden getekend bij Feyenoord voor 3 jaar :P ROFL ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 12:14 schreef Balharius het volgende:[..] Kost bijna niets heeft nog maar een maand geleden getekend bij Feyenoord voor 3 jaar :P ROFL ! Ghehe..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 maart 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RobertvS-96
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 18:26 schreef Joost de Snoo het volgende:Ruud Vormer! Stabiele, uiterst bekwame middenvelder die het vertrek van Grindheim zal kunnen opvangen. Ruud Vormer gaat al naar Feyenoord na dit seizoen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was toch al duidelijk gemaakt hier.. Nog suggesties? :p |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha,heeft bijgetekend bij jullie...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 april 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: niet normaal he en het is nog waar ook.. hij is op zijn best op de fiets |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Normaal gesproken hou ik er niet van om als Ajacied mezelf op andere forums te begeven, maarja wie draagt Heerenveen nu geen warm hart toe!
Als ik Heerenveen was zou ik voor Bulykin gaan. Jammer dat hij bij Ajax niet aan spelen toekomt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door Stanley -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ey leaf freon ik hâld van dy, oant sjen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juni 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
blomke
|
|
|
wanneer komt wildschut nu |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 augustus 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Niet geschikt bevonden voor publicatie. |
|
|
|
|
blomke
|
|
|
ook jullie zijn duidelijk nog niet klaar |
|
|
|
|
Heerenveener Feanfan
|
|
|
Nu Oussama Assaidi naar Liverpool vertrokken is(16/8),weer een nieuwe IJslandse spits; Alfred Finnbogason!! En nu nog Daniel de Ridder(ex Ajax),dan kan sc Heerenveen weer meedraaien in het linkerrijtje dit seizoen!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 - 22:05 schreef Heerenveener Feanfan het volgende:Nu Oussama Assaidi naar Liverpool vertrokken is(16/8),weer een nieuwe IJslandse spits; Alfred Finnbogason!! En nu nog Daniel de Ridder(ex Ajax),dan kan sc Heerenveen weer meedraaien in het linkerrijtje dit seizoen!! Daniel de ridder heeft nergens in zijn hele carrierre niet kunnen overtuigen dus veel succes |
|
|
|
|
blomke
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ex Ajax... Nee dat is zaligmakend.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee natuurlijk niet, je haalt de ziekte binnen je club.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
wandelgangen nieuws ik hoorde dat Heerenveen een deense tweeling op proef heeft de gebroeders Nus P en A |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lol..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 januari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Lamlulllllllllllllllllllllllll |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey nog iemand leuk..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 december 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|