BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax voelt veel voor Championsleague voor spelers onder 21. Uw mening??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 12 april 2011 - 22:43   quote  deeplink  
Alt F4 werkt ook, net zoals ctrl W
alibabba
 alibabba - dinsdag 12 april 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Stront valt achter de koe.... En stof gaat voor de bezem....

Zo weet je dat ook weer, zie je wel je leert hier ook nog wat....
Je bent nooit te oud om te leren maar lerend oud worden???
remco k
 remco k - dinsdag 12 april 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:40 schreef Heico het volgende:
Leuk idee! En dan ook gewoon op de NOS uitzenden aub!
Maar ff serieus, ik ben het wel met je eens, ik denk dat veel mensen best geintereseerd zullen zijn..
alibabba
 alibabba - dinsdag 12 april 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:43 schreef Hasjkoph het volgende:
Alt F4 werkt ook, net zoals ctrl W
Control Freak ken ik wel maar Control Weak????
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 12 april 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar ff serieus, ik ben het wel met je eens, ik denk dat veel mensen best geintereseerd zullen zijn..
Ja ik denk het ook, ik denk zelfs dat je met goedkope kaarten een stadion redelijk gevuld kan krijgen. Kijk maar in die periode toen van Basten de beloften onder zijn hoede had en zover kwamen in de beker wedstrijden. Was aanwezig bij die dubbele thuisontmoetingen. Heb meer genoten van de beloften tegen Twente destijds dan het eerste tegen ik geloof de graafschap ofzo.
remco k
 remco k - dinsdag 12 april 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:45 schreef alibabba het volgende:

[..]

Control Freak ken ik wel maar Control Weak????
Dat heb ik altijd al gedacht van Freaky
alibabba
 alibabba - dinsdag 12 april 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat heb ik altijd al gedacht van Freaky
Weaki freaks....
chukkie76
 chukkie76 - woensdag 13 april 2011 - 06:55   quote  deeplink  
Sorry, dit is off topic... Ik weet het...

Klopt het dat Castillion niet is opgenomen in de selectie voor Japan?
Ik had hem daar eigenlijk wel bij verwacht. Heeft hij blessure?

Thanks
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 13 april 2011 - 08:53   quote  deeplink  
Vooral doen. Op deze manier krijgt de jeugd toch wat meer "weerstand". Daar worden ze uiteindelijk alleen maar beter van.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 09:32   quote  deeplink  
Ik heb op ja gestemd, maar heb wel een dubbel gevoel bij dit plan. Aan de ene zijde is het goed voor de ontwikkeling van deze jonge groep om internationaal te kijken waar je staat, echter heeft het pok een keerzijde. Veel buitenlandse clubs zullen deze wedstrijden aangrijpen om op een makkelijke manier te scouten. Spelers die in zulke wedstrijden opvallen zullen dus nog sneller in de picture komen van deze clubs met als resultaat dat jouw jeugdspelers nog gewilder worden en mogelijk dus eerder vertrekken.

Daarnaast is het plan goed, alleen moet je kijken of het financieel een haalbare kaart word. Hierbij moet je dus gaan denken aan uitzendrechten en commercie. Met het vele voetbal op de buis ben ik bang dat vooral de uitzendrechten een probleem gaan worden. Het gaat namelijk tegelijk worden gespeeld met de Europa League en veel landen kiezen er dan voor om dit soort wedstrijden uit te zenden.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 09:32   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2011 door amsterdammer113 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 13 april 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 09:32 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik heb op ja gestemd, maar heb wel een dubbel gevoel bij dit plan. Aan de ene zijde is het goed voor de ontwikkeling van deze jonge groep om internationaal te kijken waar je staat, echter heeft het pok een keerzijde. Veel buitenlandse clubs zullen deze wedstrijden aangrijpen om op een makkelijke manier te scouten. Spelers die in zulke wedstrijden opvallen zullen dus nog sneller in de picture komen van deze clubs met als resultaat dat jouw jeugdspelers nog gewilder worden en mogelijk dus eerder vertrekken.

Daarnaast is het plan goed, alleen moet je kijken of het financieel een haalbare kaart word. Hierbij moet je dus gaan denken aan uitzendrechten en commercie. Met het vele voetbal op de buis ben ik bang dat vooral de uitzendrechten een probleem gaan worden. Het gaat namelijk tegelijk worden gespeeld met de Europa League en veel landen kiezen er dan voor om dit soort wedstrijden uit te zenden.
Geloof me, nog meer voetbal op tv, dat word een scheiding voor mij. Ik denk dat het live uitzenden geen optie is. Ben ook bang voor die kut scouts en idd dat we ze nog eerder kwijtraken (zie wat er gebeurde toen Nederland het EK won onder 21) Ze hebben al genoeg internationale toernooien met grote clubs, denk dat dit wel genoeg is.
joduh
 joduh - woensdag 13 april 2011 - 11:56   quote  deeplink  
ik denk dat datniks wordt man....maar waarom onder 21?
Rogier
 Rogier - woensdag 13 april 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 19:31 schreef JOOD het volgende:
Ben het er niet mee eens.. Gaat onze jeugd nog eerder naar het buitenland.
Kunnen ze beter de bestaande champions league aanpakken.
Weet ik niet...misschien denken ze anders well...ik wil ook in die jeugd CL spelen en Ajax zit er niet in dus ga ik liever naar een club die dat wel doet.

Lijkt me prima om wat fysieke tegenstand te krijgen voor onze jeugd.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 11:11 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Geloof me, nog meer voetbal op tv, dat word een scheiding voor mij. Ik denk dat het live uitzenden geen optie is. Ben ook bang voor die kut scouts en idd dat we ze nog eerder kwijtraken (zie wat er gebeurde toen Nederland het EK won onder 21) Ze hebben al genoeg internationale toernooien met grote clubs, denk dat dit wel genoeg is.
Als je van der af wil is het natuurlijk wel een optie om te overwegen ;-) Voor de rest van de reactie ben ik het met je eens.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 11:56 schreef joduh het volgende:
ik denk dat datniks wordt man....maar waarom onder 21?
Ik denk dat dat er mee te maken heeft dat clubs niet besluiten hun reservespelers op te stellen in zulke wedstrijden om ze wedstrijdritme te laten krijgen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 12:42   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2011 door amsterdammer113 --
joduh
 joduh - woensdag 13 april 2011 - 12:43   quote  deeplink  
ok,ik weet het niet dus...lijkt me helemaal niks.......jou?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 12:43 schreef joduh het volgende:
ok,ik weet het niet dus...lijkt me helemaal niks.......jou?
Ik heb een dubbel gevoel. Ene kant goed voor ontwikkeling. Andere kant wat gebeurd er wanneer zo'n jonge speler indruk maakt. Kunnen we ze direct verkopen aan zo'n grote Engelse club. Die hebben dan een makkelijke scouting. Ik heb dus een dubbel gevoel. Daarnaast wil ik wel eens zijn hoe het financiele plaatje eruit gaat zien. Welke inkomsten er aan zijn en of het een haalbare kaart wordt om daarin mee te doen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 12:57   quote  deeplink  
-

joduh
 joduh - woensdag 13 april 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 12:57 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik heb een dubbel gevoel. Ene kant goed voor ontwikkeling. Andere kant wat gebeurd er wanneer zo'n jonge speler indruk maakt. Kunnen we ze direct verkopen aan zo'n grote Engelse club. Die hebben dan een makkelijke scouting. Ik heb dus een dubbel gevoel. Daarnaast wil ik wel eens zijn hoe het financiele plaatje eruit gaat zien. Welke inkomsten er aan zijn en of het een haalbare kaart wordt om daarin mee te doen.
precies man.....en buiten het financiele om,lijkt het me 3x niks......
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 13:02 schreef joduh het volgende:

[..]

precies man.....en buiten het financiele om,lijkt het me 3x niks......
Dat oordeel kan ik helaas nog niet vellen. Ik ben benieuwd naar de financiele berekeningen. En daarna kan ik pas een oordeel geven. Misschien zijn de wedstrijden wel spannender dan de meeste Europa League wedstrijden.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 13:07   quote  deeplink  
-

remco k
 remco k - woensdag 13 april 2011 - 13:36   quote  deeplink  
Ik snap niet zo goed waarom men zich zorgen maakt dat spelers nog eerder weg zullen gaan. Al onze jeugdspelers zijn al prim ain kaart gebracht door zo'n beetje iedere scout op de wereld, en die scouts weten nu ook al wie de grote talenten uit onze opleiding zijn, daar veranderd dit toernooi echt niks aan, die scouts zitten wekelijks bij de d1,b1a1 en jong ajax op de tribune hoor..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 14 april 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 13:36 schreef remco k het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom men zich zorgen maakt dat spelers nog eerder weg zullen gaan. Al onze jeugdspelers zijn al prim ain kaart gebracht door zo'n beetje iedere scout op de wereld, en die scouts weten nu ook al wie de grote talenten uit onze opleiding zijn, daar veranderd dit toernooi echt niks aan, die scouts zitten wekelijks bij de d1,b1a1 en jong ajax op de tribune hoor..
Let maar op als Ajax die CL onder 21 zou winnen, dan gaat hetzelfde gebeuren als toen Nederland Europees kampioen werd. Dat is nou eenmaal een feit. Success gaat altijd gepaard met vele verkopen.
Stel je eens voor onze toekomstige spits knalt er even 15 in op dat niveau, dan zijn we die ook meteen kwijt. Daarbij zal ook het salaris van dit soort jongens sneller omhoog gaan hierdoor, want er zijn kapers op de kust. Ze spelen zich echt te snel in de kijker vrees ik en geloof me ze maken meer indruk op de scouts als ze Manchester jeugd wegspelen, dan VVV jeugd.
nummer10
 nummer10 - donderdag 14 april 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 17:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, Remco. Die jonge gasten kunnen daar alleen maar beter van worden!
stond al ergens vermeld dus laat maar hangen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door nummer10 --
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 14 april 2011 - 15:23   quote  deeplink  
Misschien een domme vraag, maar kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen Ajax 2, jong Ajax, het belofte team van Ajax en Ajax A1.
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 15:23 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Misschien een domme vraag, maar kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen Ajax 2, jong Ajax, het belofte team van Ajax en Ajax A1.
Ajax 1 is onze grote trots, daarachter hebben we Jong Ajax, maar dit wordt ook wel het beloftenteam of Ajax 2 genoemd. De A1 is het laatste en hoogste jeugdteam van de opleiding.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 14 april 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax 1 is onze grote trots, daarachter hebben we Jong Ajax, maar dit wordt ook wel het beloftenteam of Ajax 2 genoemd. De A1 is het laatste en hoogste jeugdteam van de opleiding.
Bedankt voor je antwoordt, maar als bv. Stekelenburg weer terugkomt van zijn blesure en wedstrijd ritme gaat opdoen, doet hij dat dan in Jong Ajax? Spelen er in Jong Ajax dan ook spelers als cvitanic, ooijer, vermeer, lindgren etc? Ik dacht altijd dat Jong Ajax stond voor beloftes en Ajax 2 voor spelers als oleguer, ooijer sno etc. Maar volgens jou is dat dus hetzelfde.
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 13:37 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Let maar op als Ajax die CL onder 21 zou winnen, dan gaat hetzelfde gebeuren als toen Nederland Europees kampioen werd. Dat is nou eenmaal een feit. Success gaat altijd gepaard met vele verkopen.
Stel je eens voor onze toekomstige spits knalt er even 15 in op dat niveau, dan zijn we die ook meteen kwijt. Daarbij zal ook het salaris van dit soort jongens sneller omhoog gaan hierdoor, want er zijn kapers op de kust. Ze spelen zich echt te snel in de kijker vrees ik en geloof me ze maken meer indruk op de scouts als ze Manchester jeugd wegspelen, dan VVV jeugd.
Ben het hier absoluut niet mee eens.
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:08 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoordt, maar als bv. Stekelenburg weer terugkomt van zijn blesure en wedstrijd ritme gaat opdoen, doet hij dat dan in Jong Ajax? Spelen er in Jong Ajax dan ook spelers als cvitanic, ooijer, vermeer, lindgren etc? Ik dacht altijd dat Jong Ajax stond voor beloftes en Ajax 2 voor spelers als oleguer, ooijer sno etc. Maar volgens jou is dat dus hetzelfde.
Terugkomende spelers die net een blessure achter de rug hebben, spelen vaak eerst mee met JONG AJAX ja, zelfde geld voor de spelers die geen minuten maken in het eerste..
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 14 april 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Terugkomende spelers die net een blessure achter de rug hebben, spelen vaak eerst mee met JONG AJAX ja, zelfde geld voor de spelers die geen minuten maken in het eerste..
thanx, toch blijft het voor mij een vreemde benaming.
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:41 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

thanx, toch blijft het voor mij een vreemde benaming.
De Beloftencompetitie....
nummer10
 nummer10 - donderdag 14 april 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:28 schreef remco k het volgende:

[..]

want ??? ik eigenlijk wel.. ik ben er eigenlijk ook wel bang voor.. neemt niet weg dat ik het een heel mooi idee vind alleen de eventuele gevolgen ervan staan me niet aan..
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

want ??? ik eigenlijk wel.. ik ben er eigenlijk ook wel bang voor.. neemt niet weg dat ik het een heel mooi idee vind alleen de eventuele gevolgen ervan staan me niet aan..
Volgens mij heb ik dat WANT, al ruim beantwoord in dit topic..

Die scouts van die clubs weten alles al van onze jeugdspelers, of denkt iedereen dat alleen Ajacieden weten dat we een (nog steeds) goede opleiding hebben??? Die gasten weten zelfs met welke hand onze jeugdspelers hun tere billetjes afvegen, en daar gaat zo'n toernooitje echt niks aan veranderen..

Alas Ajax daar bang voor was geweest, hadden ze ook bij voorbaat al nee gezegd..
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 14 april 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:47 schreef remco k het volgende:

[..]

De Beloftencompetitie....
Precies, de naam sugereerd dat het om belofte spelers gaat. Nu is dat voor een gedeelte ook, maar er zitten dan ook spelers bij die buiten de basis elftal van het 1e vallen.
Persoonlijk zie ik een A1 eerder als een belofte elftal. Vandaar dat ik het niet meer zeker wist.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 14 april 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom denk je dat dan? Je heb toch zel fook gezien wat er gebeurde na het EK onder 21. Kijknaar Richters die meteen wegging, Babel en noem maar op. Allemaal talenten, maar die hadden zich zo in de kijker gespeeld, dat ze meteen gekocht werden en kijk waar ze nu staan.
Bij success weet je gewoon dat je spelers kwijt gaat raken, dat is nou eenmaal een gouden regel. Zie Ajax na winnen Championsleague, jaar daarna weer finale en bijna het hele team was het jaar erna weg. Kijk naar andere ploegen success ploegen in de nationale competities... of denk je echt nog steeds dat dat er allemaal niet mee te maken heeft dat je een speler kwijtraakt?
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 14 april 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 17:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dat WANT, al ruim beantwoord in dit topic..

Die scouts van die clubs weten alles al van onze jeugdspelers, of denkt iedereen dat alleen Ajacieden weten dat we een (nog steeds) goede opleiding hebben??? Die gasten weten zelfs met welke hand onze jeugdspelers hun tere billetjes afvegen, en daar gaat zo'n toernooitje echt niks aan veranderen..

Alas Ajax daar bang voor was geweest, hadden ze ook bij voorbaat al nee gezegd..
Zie mijn eerdere post, er zit verschil tussen spelen tegen VVV of Man utd. Er gaan op dit moment niet veel jeugdspelers weg, of de jeugd is dramatisch, of het komt omdat ze zich niet in de kijker hebben gespeeld bij de scouts.
Daarbij wie denk je die deze beslissing bij Ajax neemt.... v/d Boog, nou niet bepaald iemand die verstand heeft van voetbal. Nee die beliedbepalers van nu heb ik helemaal geen vertrouwen in. Die snappen dit niet denk ik, of denken aan extra geld verdienen door verkoop jeugdspelers, als ze zich in de kijker spelen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door Ajax we love you --
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 18:13 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Waarom denk je dat dan? Je heb toch zel fook gezien wat er gebeurde na het EK onder 21. Kijknaar Richters die meteen wegging, Babel en noem maar op. Allemaal talenten, maar die hadden zich zo in de kijker gespeeld, dat ze meteen gekocht werden en kijk waar ze nu staan.
Bij success weet je gewoon dat je spelers kwijt gaat raken, dat is nou eenmaal een gouden regel. Zie Ajax na winnen Championsleague, jaar daarna weer finale en bijna het hele team was het jaar erna weg. Kijk naar andere ploegen success ploegen in de nationale competities... of denk je echt nog steeds dat dat er allemaal niet mee te maken heeft dat je een speler kwijtraakt?
Wie zegt er dat die spelers de CL gaan winnen...

Overigens heb ik duidelijk uitgelegd waarom ik het er absoluut niet mee eens ben...
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 15 april 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 19:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie zegt er dat die spelers de CL gaan winnen...

Overigens heb ik duidelijk uitgelegd waarom ik het er absoluut niet mee eens ben...
Ieder zijn mening, alleen is die van mij gebaseerd op feitelijk gebeurtenissen uit het verleden en die van jou op een gevoel.
Hoezo kunnen zij niet de cl winnen??? Heb je zoveel vertrouwen in de Ajax jeugd? Zijn ze altijd kansloos? Hoe dan ook ben ik het niet eens met jou, omdat ik vind dat je altijd uit moet gaan naar alle mogelijke scenario's. Dus winnen CL hoort daar ook bij.
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 16:05 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ieder zijn mening, alleen is die van mij gebaseerd op feitelijk gebeurtenissen uit het verleden en die van jou op een gevoel.
Hoezo kunnen zij niet de cl winnen??? Heb je zoveel vertrouwen in de Ajax jeugd? Zijn ze altijd kansloos? Hoe dan ook ben ik het niet eens met jou, omdat ik vind dat je altijd uit moet gaan naar alle mogelijke scenario's. Dus winnen CL hoort daar ook bij.
Er is nog geen jeugdCL gespeeld, dus kan jou mening niet op feiten gebasseerd zijn..

Overigens, en dat is iets waar ik niemand nog over heb gehoord, hebben alle spelers contracten bij Ajax als ze in Jong Ajax spelen, en dus is het nog steeds aan Ajax of ze deze spelers wel of niet verkopen. Ook is het zo, dat bij Ajax normaal gesproken de echt grote talenten al bij het eerste zitten als ze 18 of ouder zijn en hier dus niet aan deelnemen..
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2011 - 16:14   quote  deeplink  
Overigens zeg ik helemaal nergens dat Ajax de CL niet kan winnen. Je moet mij geen woorden in m'n mond leggen..
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 15 april 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 16:14 schreef remco k het volgende:
Overigens zeg ik helemaal nergens dat Ajax de CL niet kan winnen. Je moet mij geen woorden in m'n mond leggen..
"Wie zegt er dat die spelers de CL gaan winnen..."

dit zijn jouw woorden en dat zegt volgens mij genoeg, je moet jezelf nu niet tegen gaan spreken. Je moet uitgaan van alles scenario's
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 15 april 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 16:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Er is nog geen jeugdCL gespeeld, dus kan jou mening niet op feiten gebasseerd zijn..

Overigens, en dat is iets waar ik niemand nog over heb gehoord, hebben alle spelers contracten bij Ajax als ze in Jong Ajax spelen, en dus is het nog steeds aan Ajax of ze deze spelers wel of niet verkopen. Ook is het zo, dat bij Ajax normaal gesproken de echt grote talenten al bij het eerste zitten als ze 18 of ouder zijn en hier dus niet aan deelnemen..
Ik had het niet over cl jeugd, ik had het over ek onder 21, dat zijn feiten wat er toen is gebeurd.
Castillion is 19 en speelt in jong Ajax. HIj had zich al in de kijker gespeeld kunnen hebben en dan was hij miss weggeweest of contract onderhandelingen zouden heel lastig zijn geworden. Ze zijn nog steeds bezig zijn contract te verlengen, ander is hij weg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2011 door Ajax we love you --
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 16:34 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik had het niet over cl jeugd, ik had het over ek onder 21, dat zijn feiten wat er toen is gebeurd.
Dus is het jou gevoel dat zegt dat het hier ook gaat gebeuren, dus een mening en geen feiten..
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 15 april 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 16:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus is het jou gevoel dat zegt dat het hier ook gaat gebeuren, dus een mening en geen feiten..
Dat zeg ik niet, je moet wel goed lezen. Ik zeg dat het kan gebeuren, niet dat het gebeurt, nogmaals moet je van alle scenario's uitgaan.
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:

[..]

"Wie zegt er dat die spelers de CL gaan winnen..."

dit zijn jouw woorden en dat zegt volgens mij genoeg, je moet jezelf nu niet tegen gaan spreken. Je moet uitgaan van alles scenario's
Ik spreek mezelf absoluut niet tegen... Jij sprak over een scenario waarbij Ajax het zal gaan winnen, daarop gaf ik dit antwoord, dat jij daar iets anders van maakt dan dat is zeg of bedoel is niet mijn schuld.. Gewoon lezen wat er staat is misschien makkelijker dan er van alles bij te verzinnen..
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:

[..]

Castillion is 19 en speelt in jong Ajax. HIj had zich al in de kijker gespeeld kunnen hebben en dan was hij miss weggeweest of contract onderhandelingen zouden heel lastig zijn geworden. Ze zijn nog steeds bezig zijn contract te verlengen, ander is hij weg.
Stel je ook eens de andere kant voor. Stel dat hij zich daadwerkelijk wel in de kijker had gespeeld, dan was zijn contractbespreking misschien wel heel wat makkelijker geweest omdat hij misschien wel een vaste aarde bij het eerste had kunnen zijn, an dus helemaal niet weg had gewild..

Zoals je zelf al aangeeft, je wel alle scenario's bekijken...
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 16:37 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, je moet wel goed lezen. Ik zeg dat het kan gebeuren, niet dat het gebeurt, nogmaals moet je van alle scenario's uitgaan.
Zie bovenstaande post.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 15 april 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 16:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Stel je ook eens de andere kant voor. Stel dat hij zich daadwerkelijk wel in de kijker had gespeeld, dan was zijn contractbespreking misschien wel heel wat makkelijker geweest omdat hij misschien wel een vaste aarde bij het eerste had kunnen zijn, an dus helemaal niet weg had gewild..

Zoals je zelf al aangeeft, je wel alle scenario's bekijken...
Ben ik het niet mee eens, dan had hij nog meer salaris gevraagd en was het miss nog moielijker geweest. Alle scenario's he ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax voelt veel voor Championsleague voor spelers onder 21. Uw mening??

0.0070250