|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 16:48 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ben ik het niet mee eens, dan had hij nog meer salaris gevraagd en was het miss nog moielijker geweest. Alle scenario's he ;-) En wat is er erg aan als hij al BASISSPELER was geweest... Alle scenario's he.... Ik ben er klaar mee, zinloze discussie verder... Succes.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jou wens ik altijd succes, zonder sarcasme.,.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
Ajax gaat toch aan de baby-Champions league meedoen. De UEFA heeft serieuze plannen om vanaf volgend seizoen een Europees toernooi voor tweede elftallen in te voeren. In deze zogenaamde baby-Champions League kunnen talenten van grote clubs internationale ervaring opdoen. Ajax heeft deelname toegezegd
Het Europese toernooi voor tweede teams wordt een kopie van de echte Champions League, inclusief poulefase en knock-outsysteem. 'De UEFA is bij Ajax op bezoek geweest en wij hebben een toezegging gedaan', zegt Jong Ajax-trainer Gery Vink in Ajax Life. 'De precieze invulling heb ik nog niet gezien, maar er is wel sprake van dat we meedoen. Het gaat om teams onder de 21 jaar, dus echt om Jong Ajax. Het is een heel serieus plan en ik hoop dat het wordt bekrachtigd en een mooie invulling krijgt. Dat is goed voor de ontwikkeling van jonge spelers. Het zou geweldig zijn.'
Behalve Ajax hebben ook clubs als Arsenal, Chelsea, Liverpool, Sporting Lissabon, Bayern München en Celtic aangegeven interesse te hebben. De wedstrijden moeten op donderdagavond plaats gaan vinden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door lereeeen -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 19:31 schreef JOOD het volgende:Ben het er niet mee eens.. Gaat onze jeugd nog eerder naar het buitenland. Kunnen ze beter de bestaande champions league aanpakken. Jood heeft wel een punt vind ik.
Zelf twijfel ik omdat: Ja het zal de ontwikkeling van de talenten versnellen. En dat is goed.
Echter geven we onze talenten natuurlijk wel op een presenteerblaadje aan de buitenlandse grootmachten.
Gaan we voor optie 1 dan zou de voorwaarde moeten zijn dat ieder aannemelijk talent van Ajax in het bezit moet zijn van een doorlopend contract van 4 jaar ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|