|
|
freakie
|
|
|
hahahahahahaha:P jaaa remco is dit een stille hint?:P |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Lachen. Maar hoe verder AJAX. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 22:16 schreef nemam-tiL het volgende:[..] De laatste zes letters Remco ??????? Voor Feyenoord ???????????? valt me tegen van je vriend iedereendieditkanlezenisnietvoorajaxmaarvoorfeyenoord.
Zo beter?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Volgens Pema moeten we deze onzin blussen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gelukkig zag ik alleen de laatste 6 Hehehhehe |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Geef antwoord Pema!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gewoon alles winnen en kampioen worden, Cruijff aan de macht... Volgend jaar kwartfinale CL, jaar erop halve final, en jaar later winnen....
Jjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Maar dat is toch logisch... (FRANK DE BOER STIJL) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Jongens.. Vanaf m2o0r1g5e gaan we serieus zijn oke? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ik heb geen rare ZIN gezien???? heeft hij geen ZIN meer?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Als de moderator er nu maar geen slot op gooit... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan kunnen we mooi niet meer bij al dat BIER... de boel zit dan op slot.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nee dit is inhoudelijk toch wel heel hoog staat! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hij heeft zijn zinnen nu ergens anders op gezet... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dan voel ik me rot.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee dat is lekker Nederlands...... HAhaahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Of hij zit te kinnesinne |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waar staan zijn zinnen opgezet????? Dan gaan we daar eens kijken man, ik heb echt nog nooit eerder opgezette zinnen gezien.. wel eens een opgezette vogel, maar zinnen???? |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
quote: Ik blijf dit forum nog even volgen ben tenslotte al ruim 40 jaar ajax supporter maar neem dit fotum wat minder (nog minder) serieus (jammer) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 22:24 schreef Pema het volgende:[..] Ik blijf dit forum nog even volgen ben tenslotte al ruim 40 jaar ajax supporter maar neem dit fotum wat minder (nog minder) serieus (jammer) Kom op man, je laat ons nu toch niet in de steek of wel soms.... Hier lopen alleen maar oude knakker rond vriend en 1 klein jongetje... Je past er prima tussen man...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kinnesinne (Uit `De sociologische structuur onzer taal - De Jodentaal.`, 1914) haat en nijd, jaloezie, Hebr. kinne: nijd, Hebr. sinne: haat Gevonden op |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 22:25 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Kinnesinne (Uit `De sociologische structuur onzer taal - De Jodentaal.`, 1914) haat en nijd, jaloezie, Hebr. kinne: nijd, Hebr. sinne: haat Gevonden op Vet man |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 22:23 schreef remco k het volgende:[..] Waar staan zijn zinnen opgezet????? Dan gaan we daar eens kijken man, ik heb echt nog nooit eerder opgezette zinnen gezien.. wel eens een opgezette vogel, maar zinnen???? Met deze opmerking ga ik het niet van je winnen...:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Yes win ik toch nog iets in m'n leven... Misschien kan ik als prijs wel zo'n opgezette zin van Pema krijgen......:-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 22:27 schreef remco k het volgende:[..] Yes win ik toch nog iets in m'n leven... Misschien kan ik als prijs wel zo'n opgezette zin van Pema krijgen......:-) Als ik dat kan winnen, ga ik tot het uiterste... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja dat telt nu niet meer, je hebt de handdoek al gegooid... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
WHAHAHAHAHA!!! Lig helemaal dubbel hier! GENiAAl!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Maar hij werd opgevangen door Pema... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 22:25 schreef remco k het volgende:[..] Kom op man, je laat ons nu toch niet in de steek of wel soms.... Hier lopen alleen maar oude knakker rond vriend... Je past er prima tussen man... Allemaal oude opa's hier.. Geen pedo's hopelijk? En al helemaal geen homopedo's? Hahahhaaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat was buiten de 16, hands dus en een rode kaart, toen hij alsnog wegliep liet hij de handdoek echt op de grond vallen, ik heb het duidelijk gezien..... Vink was trouwens de scheidsrechter... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 22:32 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Allemaal oude opa's hier.. Geen pedo's hopelijk? En al helemaal geen homopedo's? Hahahhaaha Sorry man, jou helemaal vergeten, kijk maar even, ik heb het al aangepast.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahaha, heb het gezien.. Ben alleen jong en niet klein.. LOL XD |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 22:33 schreef remco k het volgende:[..] Dat was buiten de 16, hands dus en een rode kaart, toen hij alsnog wegliep liet hij de handdoek echt op de grond vallen, ik heb het duidelijk gezien..... Vink was trouwens de scheidsrechter... Maar Vink is blind... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat heeft Blind hier nou weer mee te maken man... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vink is Blind, maar de grote vraag is of Blind ook Vink is... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahahaha Blinde Vink.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Je geeft de voorzet die je zelf inkopt??? Dan ben je snelle Jelle... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik ga maar weer, moet straks half zes opstaan :( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik stelde een vraag, en kwam zelf met het antwoord............ Ik dacht ik help jullie ff, want dit hadden jullie echt noooooooooooit geraden.....:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iemand trouwens al door, dat er een topic is gestart over het offtopic geneuzel, en dat je dan 1 uur later 2 pagina's vol met onzin hebt op dat topic.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Binnen een uur tig reacties doet mij goed. We worden inderdaad al wat ouder. Ik zal proberen "doorheen" te kijken. Vind AJAX belangrijk daarom .... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 22:46 schreef remco k het volgende:Iemand trouwens al door, dat er een topic is gestart over het offtopic geneuzel, en dat je dan 1 uur later 2 pagina's vol met onzin hebt op dat topic.... Ja goed he,kan alleen bij ons,maar jij spant de kroon |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 22:45 schreef remco k het volgende:[..] Ik stelde een vraag, en kwam zelf met het antwoord............ Ik dacht ik help jullie ff, want dit hadden jullie echt noooooooooooit geraden.....:-) Dan had Pema hem wel beantwoord....grapje Pema!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Dus vertel is hoe span je een kroon ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 22:47 schreef Pema het volgende:Binnen een uur tig reacties doet mij goed. We worden inderdaad al wat ouder. Ik zal proberen "doorheen" te kijken. Vind AJAX belangrijk daarom .... Je hebt ook wel een beetje gelijk hoor kerel, maar als het gezellig is, dan krijg je dit al snel he.... |
|
|
|