BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oproep aan moderator

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 12 april 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:48 schreef nemam-tiL het volgende:
Dus vertel is hoe span je een kroon ??
Met een spanner??? Maar de echte vraag is, Hoe spannend is een spanner..
alibabba
 alibabba - dinsdag 12 april 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:47 schreef Pema het volgende:
Binnen een uur tig reacties doet mij goed. We worden inderdaad al wat ouder. Ik zal proberen "doorheen" te kijken. Vind AJAX belangrijk daarom ....
Ik bemerk toch een grijns bij Pema...ik wist het wel...Alaaaaaaaafff:)
alibabba
 alibabba - dinsdag 12 april 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:46 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Ontbijtkoekie dus
Nu al?
remco k
 remco k - dinsdag 12 april 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:49 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik bemerk toch een grijns bij Pema...ik wist het wel...Alaaaaaaaafff:)
Yes... Weer iemand overgehaald om te blijven..... Krijg jij dit keer de premie Alihahahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 april 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:50 schreef alibabba het volgende:

[..]

Nu al?
Geen bioritme en de klok is stuk
alibabba
 alibabba - dinsdag 12 april 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals vd.Boog gespannen staat..
Benno
 Benno - dinsdag 12 april 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Iemand nog geneukt??
Benno
 Benno - dinsdag 12 april 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Pema??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 april 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Kan je goed geld mee verdienen
alibabba
 alibabba - dinsdag 12 april 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Yes... Weer iemand overgehaald om te blijven..... Krijg jij dit keer de premie Alihahahahaha
Pema moet eerst nablijven om te blijven he...
alibabba
 alibabba - dinsdag 12 april 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:51 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Geen bioritme en de klok is stuk
Daarom hangt er bij mij ook geen klok in huis. Heb je dat probleem al niet...
Pema
 Pema - dinsdag 12 april 2011 - 22:54   quote  deeplink  
Het heeft z'n charme moet er even aan wennen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 april 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:53 schreef alibabba het volgende:

[..]

Daarom hangt er bij mij ook geen klok in huis. Heb je dat probleem al niet...
Maar je hebt wel een klokkenhuis toch?
remco k
 remco k - dinsdag 12 april 2011 - 22:55   quote  deeplink  
Ik ben er klaar mee voor vandaag..... Morgen om 7:30 een vroege Bouwvergadering...
alibabba
 alibabba - dinsdag 12 april 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:54 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Maar je hebt wel een klokkenhuis toch?
Jep en ik weet ook waar de klepel hangt..
alibabba
 alibabba - dinsdag 12 april 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:54 schreef Pema het volgende:
Het heeft z'n charme moet er even aan wennen.
PEMA///////HELD
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 april 2011 - 22:57   quote  deeplink  
+ 1
alibabba
 alibabba - dinsdag 12 april 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Ik ga mijn nest ook opzoeken maar morgen ga ik in het AJAX-café kloeken...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 april 2011 - 23:01   quote  deeplink  
ik ook, mazzel
afcadavid
 afcadavid - dinsdag 12 april 2011 - 23:07   quote  deeplink  
mensen ik vind het super om alle berichten te lezen ikzelf reageer bijna niet dat komt omdat ik bijna geen tijd heb om te internetten maar zodra het eventjes kan ga ik jullie berichten lezen...

GA ZO DOOR ik vind het leuk:)
joduh
 joduh - woensdag 13 april 2011 - 06:48   quote  deeplink  
mogguh! ik vind dat pema wel een beetje gelijk heeft man.......wat een geneuzel hier de laatste tijd......
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 06:48 schreef joduh het volgende:
mogguh! ik vind dat pema wel een beetje gelijk heeft man.......wat een geneuzel hier de laatste tijd......
Hey Joduh, jij moet gewoon lekker je mondje houden en die zinnen intypen. Verder gewoon doen waar je altijd goed in bent en het gezellige erin brengen. En niet te serieus gaan worden man, anders ga ik nog denken dat je te oud wordt ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2011 door amsterdammer113 --
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 13 april 2011 - 09:20   quote  deeplink  
Tja, als je bedenkt dat de gemiddelde leeftijd zo rond de 16-17 jaar zal liggen. Is het niet zo gek dat er veel reacties worden geplaatst die off-topic zijn, of threads worden geopend die totaal niets met Ajax te maken hebben.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 09:20 schreef Booya4Afca het volgende:
Tja, als je bedenkt dat de gemiddelde leeftijd zo rond de 16-17 jaar zal liggen. Is het niet zo gek dat er veel reacties worden geplaatst die off-topic zijn, of threads worden geopend die totaal niets met Ajax te maken hebben.
Ik denk dat jij de gemiddelde leeftijd hier een beetje onderschat.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 09:34   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2011 door amsterdammer113 --
joduh
 joduh - woensdag 13 april 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 08:58 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hey Joduh, jij moet gewoon lekker je mondje houden en die zinnen intypen. Verder gewoon doen waar je altijd goed in bent en het gezellige erin brengen. En niet te serieus gaan worden man, anders ga ik nog denken dat je te oud wordt ;-)
kom op man amsterdammer.......het is toch een serieus forum!!!!!moet je gister eens kijken wat alibabba en remco lopen neer te zetten hiero man...toch niet normaal meer!!! slaat werkelijk he le maal nergens meer op man......
Pietje
 Pietje - woensdag 13 april 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 21:48 schreef Pema het volgende:
Het valt mij de laatste tijd steeds meer op dat het forum vervalt in geneuzel tussen een aantal "vaste" gasten. Het lijkt mij dat het voor het voortbestaan van het forum belangrijk dat dit toch wat anders wordt benaderd. Het gaat soms nergens meer over. Deze periode is voor AJAX te belangrijk om alleen maar onzin te verkondigen.
Tjonge, jonge... Jij roept waarschijnlijk ook wel eens de hulp van je moeder in: "Mammaaaa, ik word geplaagd". Kom op, man. De wereld is al verdorven en serieus. Ook op dit forum worden vaak serieuze zaken "behandeld" maar er moet ook ruimte zijn voor een geintje, een gebbetje. En dat gebeurt hier, op dit prachtige forum, dus ook. En inderdaad, met name tussen een aantal "vaste" gasten, zoals jij dat noemt. We zijn hier vrienden, en dat willen we graag zo houden. Ik nodig je hierbij uit om gewoon mee te doen. Je zult zien, dat er genoeg serieuze zaken overblijven. Zo niet, althans wil je niet meedoen, sterkte!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 11:54 schreef joduh het volgende:

[..]

kom op man amsterdammer.......het is toch een serieus forum!!!!!moet je gister eens kijken wat alibabba en remco lopen neer te zetten hiero man...toch niet normaal meer!!! slaat werkelijk he le maal nergens meer op man......
Whahahahahaha ik weet dat je dit sarcastisch hebt neergezet, geweldig man. Ik heb alle reacties gelezen en schoot eigenlijk goed in de lach. Prachtig hoe Remco en Alibabba gisteren hierop hebben gereageerd. Moet kunnen toch?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 12:36   quote  deeplink  
@ Pietje: Geweldige reactie man. Had het niet beter kunnen omschrijven. Whahahaha. We moeten gewoon lol houden in het leven anders is er ook geen donder aan. En het dondert in Amsterdam al genoeg.

Pietje
 Pietje - woensdag 13 april 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 12:36 schreef amsterdammer113 het volgende:
@ Pietje: Geweldige reactie man. Had het niet beter kunnen omschrijven. Whahahaha. We moeten gewoon lol houden in het leven anders is er ook geen donder aan. En het dondert in Amsterdam al genoeg.
:-)
Gaat het goed met je, mokummer?
Ik ben de laatste tijd wat minder actief hier. Ik ben gevraagd door een offciële bankiersinstantie om een cursus te schrijven voor aanstaande management trainees bij banken. Daar heb ik het flink druk mee, maar ik schiet al aardig op. Dus, binnenkort ben ik weer wat vaker hier present :-)
joduh
 joduh - woensdag 13 april 2011 - 12:46   quote  deeplink  
potverdomme pietje!!!!!!!!!!!!!schei er toch eens mee uit man!!!!!!!ga lekker genieten van je vrije uurtjes makker!!!!!!als ik de 65 haal doe ik geen ene hol meer man,wat ze ook vragen......als mijn laatste werkdag erop zit om half 4 zit ik op 2 over half 4 in het vliegtuig hahahahahahahah
Pietje
 Pietje - woensdag 13 april 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 12:46 schreef joduh het volgende:
potverdomme pietje!!!!!!!!!!!!!schei er toch eens mee uit man!!!!!!!ga lekker genieten van je vrije uurtjes makker!!!!!!als ik de 65 haal doe ik geen ene hol meer man,wat ze ook vragen......als mijn laatste werkdag erop zit om half 4 zit ik op 2 over half 4 in het vliegtuig hahahahahahahah
Hahaha, joduh man! Wat ben je vroeg. Niet aan het werk? Aan het verhuizen?
Ja, ik weet het, maar ik ben nog geen 65 jaar. Ik ben "pas" 62... ;-)
In het vliegtuig? Waar ga je dan naar toe??
joduh
 joduh - woensdag 13 april 2011 - 12:51   quote  deeplink  
hahahah maakt me niet uit pietje...als het maar heel ver weg is waar ze me vooral NIET kennen........;-)))) ga je mee dan?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 12:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

:-)
Gaat het goed met je, mokummer?
Ik ben de laatste tijd wat minder actief hier. Ik ben gevraagd door een offciële bankiersinstantie om een cursus te schrijven voor aanstaande management trainees bij banken. Daar heb ik het flink druk mee, maar ik schiet al aardig op. Dus, binnenkort ben ik weer wat vaker hier present :-)
Met mij gaat alles goed. Beetje druk de afgelopen tijd. Veel aan het werk. Zowel thuis als op het werk (al rust ik daar wat meer uit). Nu heb ik weer een beetje tijd om wat vaker actief op het forum aanwezig te zijn. De avond wil ik een beetje gebruiken om bij te komen. Maar zoals Joduh al zegt. Ga eens even uitrusten man. Lekker genieten van je pensioen en niet steeds meer hoeven op te draven. Genieten man. Je hebt nu de vrijheid.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 12:52   quote  deeplink  
-

Pietje
 Pietje - woensdag 13 april 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 12:51 schreef joduh het volgende:
hahahah maakt me niet uit pietje...als het maar heel ver weg is waar ze me vooral NIET kennen........;-)))) ga je mee dan?
Absoluut, man! Maar wel naar een plek waar ze internet hebben om op ons mooie forum te posten ;-)
joduh
 joduh - woensdag 13 april 2011 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 12:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha, joduh man! Wat ben je vroeg. Niet aan het werk? Aan het verhuizen?
Ja, ik weet het, maar ik ben nog geen 65 jaar. Ik ben "pas" 62... ;-)
In het vliegtuig? Waar ga je dan naar toe??
heb de uurtjes er al op zitten voor van de week pietje....morgen nog een daggie buffelen man.dan weekend houden voor het eerst in 2 weken...en precies wat je zei,ben aan het overpakken man.....zometeen nog ff ritje doen.....
joduh
 joduh - woensdag 13 april 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 12:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut, man! Maar wel naar een plek waar ze internet hebben om op ons mooie forum te posten ;-)
wilde eigenlijk een paar maanden zonder pietje...........hahahahahah ook geen tv,geen mob,geen krant...geen horloge.....wel vrouwen!!!!!!!en een bar!!!!!!
Pietje
 Pietje - woensdag 13 april 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 12:52 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Met mij gaat alles goed. Beetje druk de afgelopen tijd. Veel aan het werk. Zowel thuis als op het werk (al rust ik daar wat meer uit). Nu heb ik weer een beetje tijd om wat vaker actief op het forum aanwezig te zijn. De avond wil ik een beetje gebruiken om bij te komen. Maar zoals Joduh al zegt. Ga eens even uitrusten man. Lekker genieten van je pensioen en niet steeds meer hoeven op te draven. Genieten man. Je hebt nu de vrijheid.
Hahaha. Ik geniet volop hoor! Ik kom helemaal niks tekort. En uitrusten doe ik al genoeg de laatste tijd. Vroeger moest ik altijd even voor 6 uur 's morgens opstaan en tegenwoordig kom ik tussen 8 en 9 uur m'n nest uit. Ik ga ook wel (veel) later naar bed...
Maar over het algemeen kan ik moeilijk stilzitten.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 12:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Ik geniet volop hoor! Ik kom helemaal niks tekort. En uitrusten doe ik al genoeg de laatste tijd. Vroeger moest ik altijd even voor 6 uur 's morgens opstaan en tegenwoordig kom ik tussen 8 en 9 uur m'n nest uit. Ik ga ook wel (veel) later naar bed...
Maar over het algemeen kan ik moeilijk stilzitten.
Kijk je uit dat je niet je verstand verslaapt??
Pietje
 Pietje - woensdag 13 april 2011 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 12:55 schreef joduh het volgende:

[..]

wilde eigenlijk een paar maanden zonder pietje...........hahahahahah ook geen tv,geen mob,geen krant...geen horloge.....wel vrouwen!!!!!!!en een bar!!!!!!
Whahaha!! Dat doen mijn vrouw en ik vaak in onze vakanties: geen TV, radio, internet, krant. Heerlijk man! Wel GSM (om bereikbaar te zijn voor de kinderen). En zeker, wel een kroeg in de buurt!!! Whahaha. En aan mijn eigen vrouw heb ik nog steeds genoeg!!
Pietje
 Pietje - woensdag 13 april 2011 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 12:58 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Kijk je uit dat je niet je verstand verslaapt??
Nee hoor, daarvoor blijf ik wel wakker Hahaha
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 08:58 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

+1 Joduh en serieus zijn gaat niet samen, hij wordt er zelfs ongeloofwaardig van..
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik zal het nooi weer doen.... Mijn onoprechte (is dat weleens een woord) excuses man....
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 12:46 schreef joduh het volgende:
Als je die al haalt ja, je zegt het goed......Whahahaha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 13:44 schreef remco k het volgende:

[..]

+1 Joduh en serieus zijn gaat niet samen, hij wordt er zelfs ongeloofwaardig van..
Idd en dat moeten we ook weer niet hebben.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 april 2011 - 13:46   quote  deeplink  
-

alibabba
 alibabba - woensdag 13 april 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hahahaha, zegt er één wat man..ga je vrouw neuken voor ik het doe man...
joduh
 joduh - woensdag 13 april 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 15:58 schreef alibabba het volgende:

[..]

OK!
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 15:58 schreef alibabba het volgende:

[..]

Laat maar, ik kom er net vanaf, die heeft voorlopig helemaal niks meer nodig.....Whahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oproep aan moderator

0.0086169