|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en "leuk" is dat hij langer wilde tekenen, maar het beleid van liverpool dat niet toe laat. dus vind ik dat nog geen maand geleden dirk toch een beetje heb zitten jokkebrokken in een intervieuw, of niet helemaal realistisch is. wilde hij op zijn 35/36/37ste nog terug dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dirk denkt t eeuwige leven te hebben. Voetballend misschien, maar zijn spelstijl vereist fitheid. Die heb je niet meer op je 36e |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik vind het jammer. maar ik had het wel verwacht. het is jammer dat hij ons lekker maakt met een dooie mus. beetje rattenstreek |
|
|
|
|
optimo
|
|
|
tegen die tijd zal hij wel op die dirk lijken uit dat stripverhaal |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
het had zo mooi geweest. we hadden het eigelijk gewoon nodig. dirk terug volgende zomer! dan hadden we weer het gevoel gehad dat er ook clubliefde is bij sommige spelers. dat is er momenteel te weinig. had ons een mooie boost kunnen geven, en een bijna garantie dat we seizoen 2012/13 mischien al weer terug waren op niveau top 4. helaas! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Valt er nog hoop te hebben op enige clausules in dat contract? Bv. voor gelimiteerde transfersom vertrekken?
En anders jammer dan, en als Dirk weer eens iets roept: geen woorden, maar daden. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dirk ken lekker de tering krijgen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ach dat soort teksten neem ik altijd met een kilootje zout... |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
Ik ook... Doet me sterk denken aan Gio... kreeg zelfde opmerkingen.
Vergeet ook niet, dat een voetballer heden ten dage bijna nooit meer zijn contract uitdient. Het kan over 2 jaar allemaal anders zijn.
Trouwens, Kuytis over 4 jaar nog top fit. Hij weet namelijk prima hoe hij zichzelf fit moet houden. Juist met zijn speelstijl, kan hij ook over 4 jaar nog zeker een jaar of twee van veel waarde voor Feyenoord zijn. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2011 - 12:01 schreef Marsco het volgende:Ik ook... Doet me sterk denken aan Gio... kreeg zelfde opmerkingen. Vergeet ook niet, dat een voetballer heden ten dage bijna nooit meer zijn contract uitdient. Het kan over 2 jaar allemaal anders zijn. Trouwens, Kuytis over 4 jaar nog top fit. Hij weet namelijk prima hoe hij zichzelf fit moet houden. Juist met zijn speelstijl, kan hij ook over 4 jaar nog zeker een jaar of twee van veel waarde voor Feyenoord zijn. Eens! Gewoon afwachten. Zijn intenties zijn duideijk en volgens mij ook oprecht. Als het zo ver is moet het ook allemaal nog passen hè. We zien het tegen die tijd wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mwah, op z'n 34e hoeft het niet meer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: eens. moet je ook niet meer willen. als ie terugkomt, moet ie nog van toegevoegde waarde zijn. Je wilt Dirk toch herinneren zoals hij op zijn best is. En op zijn 34ste is naar alle waarschijnlijkheid het beste eraf. Dan kan ie beter bij Utrecht gaan ballen.
Beetje zelfde verhaal als met Bonaventura bij Heerenveen tijdje terug. Die was ook niet goed genoeg meer, maar kreeg altijd staande ovatie bij zijn terugkeer in De Kuip. Was mooi.
Maar we zien wel. Als hij niet terug komt dan heeft ie ons inderdaad, zoals al terecht werd opgemerkt, blijgemaakt met een dooie mus. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk dat 't wel zal gaan gebeuren |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zeker een held. maar duidelijk jammer dat ie niet op zijn 32ste komt! |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Hij komt terug, om trainer te worden en dan kan hij in geval van nood nog eens een wedstrijdje meepikken. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Als is ie 40 mag ie van mij nog komen!!
DIRK HELD!!!!!!! |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
tuurlijk moet kuyt op zijn 34e nog terug komen. Er moeten ook spelers zijn die het team sturen, net als meeuwis dit jaar. 32, 33, of 34 maakt nie uit |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
34 is te oud!!! Mag hopen dat er een clausule in zijn contract zit!! |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
een votballer als Dirk heeft geen meerwaarde meer op zijn 34e, ik kom zelf wel ff terug tegen die tijd.. |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
een voetballer ook niet.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Als hij komt om af te bouwen, hoop ik dat Feyenoord over 4 jaar in de luxe positie is om te zeggen dat het dan niet hoeft. Als hij nog topfit is, en een toegevoegde waarde voor het team wat er dan staat, zie ik het probleem niet. Alles op z'n tijd. Dirk heeft 4 jaar om er over na te denken, maar Feyenoord ook. En hij mag toch ook over 4 jaar een seizoenkaart kopen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij heeft een contract tot 2014, dan issiie 33.. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
33 of 34 maakt nie meer uit, van mij is die dan nog welkom |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
kuyt is op zn 134e nog welkom. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Alphaville - Forever young//Dirk |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2011 - 12:01 schreef Marsco het volgende:Ik ook... Doet me sterk denken aan Gio... kreeg zelfde opmerkingen. Vergeet ook niet, dat een voetballer heden ten dage bijna nooit meer zijn contract uitdient. Het kan over 2 jaar allemaal anders zijn. Trouwens, Kuytis over 4 jaar nog top fit. Hij weet namelijk prima hoe hij zichzelf fit moet houden. Juist met zijn speelstijl, kan hij ook over 4 jaar nog zeker een jaar of twee van veel waarde voor Feyenoord zijn. Eens.
Heeft er nog iemand een glazen bol??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Jij spoort echt niet!! zie je post nu pas!! 34 is te oud maar het blijft een held! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dirk had ook heel chic kunnen zeggen dat ie tekent tot 'weet-ik-veel' om daarna direct naar De Kuip terug te keren. Heb ik 'm nog steeds niet horen zeggen. Is slap. Doet ie een belofte toen bij zijn afscheid, zeg dan ook eens wanneer! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 17:08 schreef FR-Henk het volgende:Dirk had ook heel chic kunnen zeggen dat ie tekent tot 'weet-ik-veel' om daarna direct naar De Kuip terug te keren. Heb ik 'm nog steeds niet horen zeggen. Is slap. Doet ie een belofte toen bij zijn afscheid, zeg dan ook eens wanneer! Wat een onzin, er kan in de tussentijd nog van alles gebeuren, miss scheurt ie alles wel af, weet jij veel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 16:08 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Jij spoort echt niet!! zie je post nu pas!! 34 is te oud maar het blijft een held! dan spoor ik maar niet, maar die gladde praatje van dirk ben ik wel klaar mee |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ga met je pikkie spelen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hij heeft getekend tot 2013 dus nog 2 jaar is hij 33 is hij nog voor grote waarde voor dit feyenoord! en dat sta jij ook in je handjes te klappen jappie! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja hij komt volgend jaar |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 18:21 schreef Milo het volgende:hij heeft getekend tot 2013 dus nog 2 jaar is hij 33 is hij nog voor grote waarde voor dit feyenoord! en dat sta jij ook in je handjes te klappen jappie! oke, jij zegt het
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2011 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jappio ouwe relnicht hahahaha |
|
|
|