|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahaha! Fijn, jongen, bedankt, hoor! Rellen, rollebollen, raggen, toe maar. ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ACH SAMEN UIT SAMEN THUIS MAN....SAMEN LACHEN SAMEN HUILEN.....SAMEN VECHTEN SAMEN RENNEN.....HAHAHAHHAH ECHTE JOOD HE? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
had nog caps aan staan sollie..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
deze doen we van het weekend:::: REMCOOOOOOHHHHHHH REMCOOOOOOOOHHHHH REMCOOOOOOHHHH PIETJUUUUUUHHHHHH PIETJUHHHHHHHH PIETJUHHHHHHHHHHHHHHHHH |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 16:11 schreef joduh het volgende:ACH SAMEN UIT SAMEN THUIS MAN....SAMEN LACHEN SAMEN HUILEN.....SAMEN VECHTEN SAMEN RENNEN.....HAHAHAHHAH ECHTE JOOD HE? Whahahaha. Ik (her)ken dat, man! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 10:45 schreef riveco het volgende:Verander het dan heel makkelijk en zing goduhhhhhhhhhhh goduhhhhhhhhhhhhhh we zijn namelijk een griekse god. Hier los je een hoop mee op ja!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
joduuuhhhhhhh joduhhhhhhh joduhhhhhh |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 16:07 schreef joduh het volgende:whahahahahaha ik heb het gelezen man!!!!!hahah ik ken er veel remco maar niet zoooooveel man!!!hahahah mooie naam eigenlijk he?????maar wel een eer zeg!!!! Dus ik heb het niet goed???? SHit man, en ik dacht dat ik het nog wel helemaal goed had... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk ook dat ze altijd GODUUUUUUUHHHHHHHHHHH hebben gezongen,.... KLint bijna hetzelfde toch... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Volgens mij is dit verhaal totaal verdraait in de media. Coronel had het er namelijk over om de anti-songs te verbannen uit het stadion zoals "Joden aan het gas" en wanneer deze gezongen worden eventueel de wedstrijd stil te leggen of een club 3 punten in mindering te geven.
Maar ja zoals gewoonlijk weten we dat de media alle woorden verdraait die naar buiten worden gebracht. Het moet toch een beetje nieuwswaarde geven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 11:37 schreef amsterdammer113 het volgende:Volgens mij is dit verhaal totaal verdraait in de media. Coronel had het er namelijk over om de anti-songs te verbannen uit het stadion zoals "Joden aan het gas" en wanneer deze gezongen worden eventueel de wedstrijd stil te leggen of een club 3 punten in mindering te geven. Maar ja zoals gewoonlijk weten we dat de media alle woorden verdraait die naar buiten worden gebracht. Het moet toch een beetje nieuwswaarde geven. Heb het intervieuw niet gelezen of gezien, en kan daar dus niet (serieus) op reageren.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 16:42 schreef remco k het volgende:[..] Heb het intervieuw niet gelezen of gezien, en kan daar dus niet (serieus) op reageren.. Er staat een verhaal over op AFCA.nl. Moet je eens lezen. Ik had zoiets ook al gehoord. |
|
|
|