BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Worden jullie ook zo ziek van Ronnie

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - woensdag 13 april 2011 - 20:33   quote  deeplink  
Ik lees steeds meer huil verhalen die Ronnie Vlaar uitkraamt.
Kan deze beperkte (voor feyenoord geen slechte) verdediger een een keuze gaan maken.Hij heeft dat erover dat hij aan Feyenoord veel te danken heeft gehad,maar in de tijd dat hij niet kon voetballen hard getraind heeft om terug te komen.En dat hij daardoor een mooie transfer wil....
Zou deze jongen nu echt denken dat Feyenoord supporters randmongolen zijn.
Ronnie nog een keer.
1.Als je zo goed bent bijtekenen en clausule dat je voor 2 miljoen weg mag
2.Zo niet hou op met zeggen dat je feyenoorder ben
3.Als je bij gaat tekenen welkom,en dan heb ik me vergist.
Mede forum genoten heb ik gelijk of zie ik het verkeerd ?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 april 2011 - 20:39   quote  deeplink  
Dat getwijfelnicht heb ik wel eens gehad ja.
feyenoord for life
 feyenoord for life - woensdag 13 april 2011 - 20:44   quote  deeplink  
had ik in januari al
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 april 2011 - 20:44   quote  deeplink  
hersteld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2011 door Leon FR1908 --
Els
 Els - woensdag 13 april 2011 - 21:21   quote  deeplink  
Nee, ik heb er niet zo'n last van. Vind het artikel van hem over blijven of niet ook begrijpelijk. Uiteraard wil ik graag dat hij bijtekent, en ik vind dat hij ook wel enige morele verplichting heeft. Maar hoe reëel is het om van een speler te verwachten dat hij denkt en handelt als een supporter?
piet de paler
 piet de paler - woensdag 13 april 2011 - 21:39   quote  deeplink  
Els dat is een kwestie van fatsoen,als ik directeur was zou ik hem aan zijn contact houden.dan maar gratis weg.En dat wordt moeilijk hoor als je op de bank of in het 2e wordt gezet.Deze zogenaamde vedette krijgt het zwaar met v Geel
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 13 april 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 21:39 schreef piet de paler het volgende:
Els dat is een kwestie van fatsoen,als ik directeur was zou ik hem aan zijn contact houden.dan maar gratis weg.En dat wordt moeilijk hoor als je op de bank of in het 2e wordt gezet.Deze zogenaamde vedette krijgt het zwaar met v Geel
Het lijk me nou niet echt een slimme zet om iemand met zoon salaris bij het 2e te zetten.
En lekker op maandag avond laat voetballen.
Beste is gewoon 3 miljoen vragen en klaar, strik erom en opsturen naar ander land
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 april 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 21:45 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Het lijk me nou niet echt een slimme zet om iemand met zoon salaris bij het 2e te zetten.
En lekker op maandag avond laat voetballen.
Beste is gewoon 3 miljoen vragen en klaar, strik erom en opsturen naar ander land
5
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 april 2011 - 21:59   quote  deeplink  
Laten we nou eens aannemen dat ie echt in een spagaat zit. Hij wil solidariteit tonen naar Feyenoord, want hij geeft om de club, maar anderzijds....Hij is 26 jaar en kan nu de stap zetten naar een hogere (financiële) trede. En zegt meteen daarmee: verkoop me nu en haal een aantal moljoenen voor me binnen.

Klote keus. Van hem zou ik het denk ik nog eerder begrijpen dan van 20/21 jarige ventjes die het nog niet volkomen hebben laten zien en écht niet uitgeleerd zijn bij de club.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 april 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Ik heb zojuist het verhaal gelezen en ik ga het hier plakken maar
ik vind het toch anders overkomen dan ik had verwacht!!
Ik begrijp het nu wel,het enige dat ik jammer vind is dat ze schijnbaar
allemaal wachten op elkaar!!

Ron Vlaar kon in december nog een meerjarig contract tekenen tegen een voor clubbegrippen vorstelijk salaris. Maar nadat Vlaar Feyenoord liet weten te willen wachten, trok de club die aanbieding in. Sindsdien heeft de captain niets meer vernomen.

Ik weet officieel niet eens dat die aanbieding is ingetrokken, zegt Vlaar. Dat heb ik alleen maar gelezen. Wat wel klopt, is dat ik niks meer heb gehoord van de club. Of dat raar is? Misschien wel een beetje, ja, maar ik wacht het af. Feyenoord weet dat het mij absoluut niet te doen is om geld. Supporters vinden dat ik moet tekenen omdat de club mijn contract had opengebroken en verlengd toen ik herstelde van mijn kruisbandblessure. Ik snap dat ze zo denken, maar het ligt wat genuanceerder. Natuurlijk speelt het mee dat Feyenoord altijd goed voor mij is geweest, maar ik moet ook aan mezelf denken. Het lijkt nu alsof ik twee jaar op de bank heb gezeten, maar ik heb juist keihard geknokt om terug te komen. Ik durf zelfs te stellen dat ik harder heb getraind dan iedereen. De gesprekken met Feyenoord over contractverlenging liepen toen al voordat ik geblesseerd raakte. Ik ben gelukkig wat ouder, 26 jaar, heb het één en ander meegemaakt, dus heel onrustig ben ik niet. Maar mijn toekomst speelt wel door mijn hoofd.

Vlaar heeft maar een voorwaarde: Dat ik me kan ontwikkelen. Ik heb niet eens een topseizoen gedraaid, maar toch haak ik regelmatig aan bij het Nederlands Elftal. Dat wil ik vaker en zoiets kan alleen in een elftal waar je beter wordt. Ik weet niet of dat bij Feyenoord kan. Ik zie ook al die contracten die aflopen. Wie blijft er wie gaat weg? Dat zal van grote invloed zijn. Hoewel dit seizoen geen goed seizoen was, heeft iedereen zich toch ontwikkeld. Spelers worden beter naarmate ze meer spelen. Alleen was dit geen Feyenoord waarin ík me als voetballer kon ontwikkelen. Dat ging vorig jaar beter. Toen waren we met de oudere spelers stabieler. Nu kreeg ik er opeens allerlei taken bij. Niet erg, die hebben mij ook weer gevormd, maar puur voetbaltechnisch was ik met alles en iedereen bezig. Ik denk dat dit ten koste is gegaan van mijn eigen groei. Maar stel dat iedereen blijft, dan ligt er wel een fundament met spelers die nog beter zullen gaan worden, met spelers die meer ervaring meebrengen. Dan zou je met Feyenoord stappen kunnen gaan maken, maar het probleem is dat je niet weet wie er allemaal blijven.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 13 april 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 21:21 schreef Els het volgende:
Nee, ik heb er niet zo'n last van. Vind het artikel van hem over blijven of niet ook begrijpelijk. Uiteraard wil ik graag dat hij bijtekent, en ik vind dat hij ook wel enige morele verplichting heeft. Maar hoe reëel is het om van een speler te verwachten dat hij denkt en handelt als een supporter?
Als je er zo over denkt in het buitenland oke, maar niet hierin Nederland, bij de club die jouw heeft gemaakt tot wat je nu bent geworden. Speel je bij HSV als Nederlander, ja dan zou ik als zakenman denken, maar niet in mijn eigen land.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 13 april 2011 - 23:25   quote  deeplink  
ron kan ook de tering krijgen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 april 2011 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 22:11 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik heb zojuist het verhaal gelezen en ik ga het hier plakken maar
ik vind het toch anders overkomen dan ik had verwacht!!
Ik begrijp het nu wel,het enige dat ik jammer vind is dat ze schijnbaar
allemaal wachten op elkaar!!

Ron Vlaar kon in december nog een meerjarig contract tekenen tegen een voor clubbegrippen vorstelijk salaris. Maar nadat Vlaar Feyenoord liet weten te willen wachten, trok de club die aanbieding in. Sindsdien heeft de captain niets meer vernomen.

Ik weet officieel niet eens dat die aanbieding is ingetrokken, zegt Vlaar. Dat heb ik alleen maar gelezen. Wat wel klopt, is dat ik niks meer heb gehoord van de club. Of dat raar is? Misschien wel een beetje, ja, maar ik wacht het af. Feyenoord weet dat het mij absoluut niet te doen is om geld. Supporters vinden dat ik moet tekenen omdat de club mijn contract had opengebroken en verlengd toen ik herstelde van mijn kruisbandblessure. Ik snap dat ze zo denken, maar het ligt wat genuanceerder. Natuurlijk speelt het mee dat Feyenoord altijd goed voor mij is geweest, maar ik moet ook aan mezelf denken. Het lijkt nu alsof ik twee jaar op de bank heb gezeten, maar ik heb juist keihard geknokt om terug te komen. Ik durf zelfs te stellen dat ik harder heb getraind dan iedereen. De gesprekken met Feyenoord over contractverlenging liepen toen al voordat ik geblesseerd raakte. Ik ben gelukkig wat ouder, 26 jaar, heb het één en ander meegemaakt, dus heel onrustig ben ik niet. Maar mijn toekomst speelt wel door mijn hoofd.

Vlaar heeft maar een voorwaarde: Dat ik me kan ontwikkelen. Ik heb niet eens een topseizoen gedraaid, maar toch haak ik regelmatig aan bij het Nederlands Elftal. Dat wil ik vaker en zoiets kan alleen in een elftal waar je beter wordt. Ik weet niet of dat bij Feyenoord kan. Ik zie ook al die contracten die aflopen. Wie blijft er wie gaat weg? Dat zal van grote invloed zijn. Hoewel dit seizoen geen goed seizoen was, heeft iedereen zich toch ontwikkeld. Spelers worden beter naarmate ze meer spelen. Alleen was dit geen Feyenoord waarin ík me als voetballer kon ontwikkelen. Dat ging vorig jaar beter. Toen waren we met de oudere spelers stabieler. Nu kreeg ik er opeens allerlei taken bij. Niet erg, die hebben mij ook weer gevormd, maar puur voetbaltechnisch was ik met alles en iedereen bezig. Ik denk dat dit ten koste is gegaan van mijn eigen groei. Maar stel dat iedereen blijft, dan ligt er wel een fundament met spelers die nog beter zullen gaan worden, met spelers die meer ervaring meebrengen. Dan zou je met Feyenoord stappen kunnen gaan maken, maar het probleem is dat je niet weet wie er allemaal blijven.
Ja das mooi, maar ik zie hier een catch22 in.
Elke speler die bij kan tekenen roept ongeveer hetzelfde. Maar niet 1 tekent zelf als eerste bij. Met als gevolg dat de anderen ook blijven wachten. En zo weer van voor af aan.
Dirk1
 Dirk1 - donderdag 14 april 2011 - 07:58   quote  deeplink  
advies voor van geel maak hier over de kwestie VLAAR zo snel mogelijk een einde aan verlengen of verkopen een van de twee dan weet iedereen zijn plek maar in godsnaam duidelijkheid,trouwens weet iemand of BOTTEGHIN heeft getekend bij NAC? anders proberen hem alsnog te contracteren in de plaats van VLAAR.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 april 2011 - 08:14   quote  deeplink  
Ik snap niet wat iedereen in die Botteghin ziet.
fr 4-ever
 fr 4-ever - donderdag 14 april 2011 - 09:17   quote  deeplink  
ik ook niet. Vlaar het is JA of NEE
de flh
 de flh - donderdag 14 april 2011 - 09:39   quote  deeplink  
Wordt er niet ziek van. zie 't wel.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 april 2011 - 11:06   quote  deeplink  
Voor Vlaar bij ons speelde pakte we nog wel eens prijzen, Ron zoek het lekker uit, blijven of weggaan mij maakt het niet uit.....
Milo
 Milo - donderdag 14 april 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 11:06 schreef hotjumper het volgende:
Voor Vlaar bij ons speelde pakte we nog wel eens prijzen, Ron zoek het lekker uit, blijven of weggaan mij maakt het niet uit.....
en dat geldt ook voor de rest!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 14 april 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 23:25 schreef Jappie_FEY het volgende:
ron kan ook de tering krijgen
dat ben ik dan wel weer met je eens!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 14 april 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

dat ben ik dan wel weer met je eens!
top!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 14 april 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 07:58 schreef Dirk1 het volgende:
advies voor van geel maak hier over de kwestie VLAAR zo snel mogelijk een einde aan verlengen of verkopen een van de twee dan weet iedereen zijn plek maar in godsnaam duidelijkheid,trouwens weet iemand of BOTTEGHIN heeft getekend bij NAC? anders proberen hem alsnog te contracteren in de plaats van VLAAR.
http://sportiefzwolle.nl/nieuws/2743/eric-botteghin-definitief-naar-nac-breda.html

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Worden jullie ook zo ziek van Ronnie









0.0056819