BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voor altijd Feyenoorder,maar Shinji Ono is Ajax eeuwig dankbaar!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 april 2011 - 22:59   quote  deeplink  
Shinji Ono is voor even terug in Nederland. Hij speelt vanavond in de Amsterdam Arena met zijn Japanse club Shimizu S-Pulse een benefietwedstrijd tegen Ajax. De Japanner is aangeslagen door de ramp die zijn vaderland heeft getroffen. Tussen de tranen door denkt hij met warme gevoelens terug aan 'zijn tweede vaderland'.

Shinji Ono, 31 inmiddels, treurt en zou graag een pannenkoek willen. Hij lacht een grote glimlach als hij Nederlands probeert te praten, maar van binnen huilt hij.

De Japanner is terug in het land waar hij furore maakte op het middenveld. Maar de reden van zijn terugkeer is triest en treurig. Vanavond speelt hij met zijn club Shimizu S-Pulse een benefietwedstrijd tegen Ajax. Voor de slachtoffers van de vernietigende aardbeving die zijn land een maand geleden trof.

Voor altijd blijft Ono Feyenoorder, maar toch was hij de laatste dagen diep onder de indruk van Ajax. Omdat die club de tijd heeft gevonden om een benefietwedstrijd te spelen tegen zijn club. 'Wat Ajax doet voor ons op een voor hen cruciaal moment in de competitie, daar ben ik ze eeuwig dankbaar voor.'

In een Amsterdams hotel weerklinkt de droefenis door in de dapper in het Nederlands gegeven antwoorden van Ono. Hij zegt: 'Van vrienden en kennissen zijn naasten overleden. Ik woon zelf ver weg van het rampgebied, maar zelfs daar voelde ik alles schudden. Het trilt weleens in Japan maar dit was anders dan alle andere keren.'

Elke dag wordt Ono nog geconfronteerd met de gevolgen van de ramp. 'Ik denk niet dat het allemaal in een keer weer goed komt. Misschien is dat zelfs onmogelijk.' Hij zegt een beetje schuldbewust: 'Ik kan als voetballer weinig uitrichten. Met het spelen van deze wedstrijd hopen we ervoor te zorgen dat die mensen de ellende negentig minuten lang vergeten.'

Kraakhelder is Ono's antwoord op de vraag wat hij nou het meest mist aan Nederland. 'De pannenkoeken in het pannenkoekenrestaurant in Leiden waar ik vaak naar toe ging.' Warm zijn natuurlijk ook de gevoelens voor Feyenoord. 'Nederland is mijn tweede vaderland. Ik volg Feyenoord nog steeds. Het gaat niet goed, maar dat ging het in mijn tijd ook niet altijd.' (Nik Kok)

Lees het hele interview met Ono in het AD van vandaag.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik begrip heb voor Shinji zijn gedachte over Ajax...Sterker nog het is idd een mooi gebaar van Ajax....
Waar Ono bij Feyenoord speelde en Miyaichi nu bij Feyenoord had ik eigenlijk wel zo iets van onze club verwacht..Ik had al tegen mijn matties gezegt dat ik het schandalig vond dat Ryo zelf nog moest vragen of hij met een rouwband mocht spelen de eerste wedstrijd na de ramp..
Het enige dat ik leesde is dat waarschijnlijk wel kon spelen...Nee ik vond het triest vam de club..Waar iedereen een week eerder kozen (terecht) om een rouwband te dragen
voor Erwin Mulder daar moest Ryo een week later er zelf om vragen.......
Ik ben nu toch benieuwd wat jullie er van vinden want we weten allemaal hoe we over die club uit 020 denken maar ik voel nu toch iets van respect voor deze actie!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 april 2011 - 23:08   quote  deeplink  
Allemaal lezen maar niemand durft,SCHIJTERS..ik ga pitten laters
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 april 2011 - 23:13   quote  deeplink  
Nee hoor Leon, ben het gewoon eens met je. In dit geval respect voor Ajax.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 13 april 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 22:59 schreef Leon FR1908 het volgende:
Shinji Ono is voor even terug in Nederland. Hij speelt vanavond in de Amsterdam Arena met zijn Japanse club Shimizu S-Pulse een benefietwedstrijd tegen Ajax. De Japanner is aangeslagen door de ramp die zijn vaderland heeft getroffen. Tussen de tranen door denkt hij met warme gevoelens terug aan 'zijn tweede vaderland'.

Shinji Ono, 31 inmiddels, treurt en zou graag een pannenkoek willen. Hij lacht een grote glimlach als hij Nederlands probeert te praten, maar van binnen huilt hij.

De Japanner is terug in het land waar hij furore maakte op het middenveld. Maar de reden van zijn terugkeer is triest en treurig. Vanavond speelt hij met zijn club Shimizu S-Pulse een benefietwedstrijd tegen Ajax. Voor de slachtoffers van de vernietigende aardbeving die zijn land een maand geleden trof.

Voor altijd blijft Ono Feyenoorder, maar toch was hij de laatste dagen diep onder de indruk van Ajax. Omdat die club de tijd heeft gevonden om een benefietwedstrijd te spelen tegen zijn club. 'Wat Ajax doet voor ons op een voor hen cruciaal moment in de competitie, daar ben ik ze eeuwig dankbaar voor.'

In een Amsterdams hotel weerklinkt de droefenis door in de dapper in het Nederlands gegeven antwoorden van Ono. Hij zegt: 'Van vrienden en kennissen zijn naasten overleden. Ik woon zelf ver weg van het rampgebied, maar zelfs daar voelde ik alles schudden. Het trilt weleens in Japan maar dit was anders dan alle andere keren.'

Elke dag wordt Ono nog geconfronteerd met de gevolgen van de ramp. 'Ik denk niet dat het allemaal in een keer weer goed komt. Misschien is dat zelfs onmogelijk.' Hij zegt een beetje schuldbewust: 'Ik kan als voetballer weinig uitrichten. Met het spelen van deze wedstrijd hopen we ervoor te zorgen dat die mensen de ellende negentig minuten lang vergeten.'

Kraakhelder is Ono's antwoord op de vraag wat hij nou het meest mist aan Nederland. 'De pannenkoeken in het pannenkoekenrestaurant in Leiden waar ik vaak naar toe ging.' Warm zijn natuurlijk ook de gevoelens voor Feyenoord. 'Nederland is mijn tweede vaderland. Ik volg Feyenoord nog steeds. Het gaat niet goed, maar dat ging het in mijn tijd ook niet altijd.' (Nik Kok)

Lees het hele interview met Ono in het AD van vandaag.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik begrip heb voor Shinji zijn gedachte over Ajax...Sterker nog het is idd een mooi gebaar van Ajax....
Waar Ono bij Feyenoord speelde en Miyaichi nu bij Feyenoord had ik eigenlijk wel zo iets van onze club verwacht..Ik had al tegen mijn matties gezegt dat ik het schandalig vond dat Ryo zelf nog moest vragen of hij met een rouwband mocht spelen de eerste wedstrijd na de ramp..
Het enige dat ik leesde is dat waarschijnlijk wel kon spelen...Nee ik vond het triest vam de club..Waar iedereen een week eerder kozen (terecht) om een rouwband te dragen
voor Erwin Mulder daar moest Ryo een week later er zelf om vragen.......
Ik ben nu toch benieuwd wat jullie er van vinden want we weten allemaal hoe we over die club uit 020 denken maar ik voel nu toch iets van respect voor deze actie!!!
tuurlijk man, mooi gebaar. niets mis mee. Neem Feyenoord niet wat kwalijk dat ze niets georganiseerd hebben, Feyenoord is al heel maatschappelijk betrokken en je kan moeilijk elke Nederlandse club iets dergelijks laten organiseren. Als dit nou structureel zou zijn geweest, dan is dat een ander verhaal, maar dat is zeker niet het geval.

Vind ook dat er met die rouwband niet iets ontoelaatbaars van Feyenoord-kant gebeurd is. Feyenoord heeft die band gedragen uit respect voor Japan en omdat Ryo daarom vroeg. Maar hoe dat precies gegaan is, komen we toch niet te weten. Vind niet dat we hier nou dingen moeten gaan zoeken. Feyenoord heeft zich respectvol opgesteld voor zover ik kan beoordelen. Waren zat ploegen die toen geen rouwband droegen, al hebben die natuurlijk ook geen jappanert in de selectie. Vind dat het bij dit soort dingen vooral van de betrokken spelert afhangt. Wil hij dat graag? Prima, dan doet iedereen mee, maar hoeft het zo, tsja dan niet.

Ander verhaal is het natuurlijk bij gebeurtenissen die Feyenoord als club meer raken (overlijden van Coen en vader Mulder) of dramas als die in Alphen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 13 april 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 23:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
Allemaal lezen maar niemand durft,SCHIJTERS..ik ga pitten laters
hahahaha +1
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 april 2011 - 01:07   quote  deeplink  
Mooie actie
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 april 2011 - 07:43   quote  deeplink  
Ik ben al die acties voor andere landen een beetje beu.
de flh
 de flh - donderdag 14 april 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 22:59 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik begrip heb voor Shinji zijn gedachte over Ajax...Sterker nog het is idd een mooi gebaar van Ajax....
Waar Ono bij Feyenoord speelde en Miyaichi nu bij Feyenoord had ik eigenlijk wel zo iets van onze club verwacht..Ik had al tegen mijn matties gezegt dat ik het schandalig vond dat Ryo zelf nog moest vragen of hij met een rouwband mocht spelen de eerste wedstrijd na de ramp..
Het enige dat ik leesde is dat waarschijnlijk wel kon spelen...Nee ik vond het triest vam de club..Waar iedereen een week eerder kozen (terecht) om een rouwband te dragen
voor Erwin Mulder daar moest Ryo een week later er zelf om vragen.......
Ik ben nu toch benieuwd wat jullie er van vinden want we weten allemaal hoe we over die club uit 020 denken maar ik voel nu toch iets van respect voor deze actie!!!
Was even weg.. verder, Eens!
Milo
 Milo - donderdag 14 april 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 07:43 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben al die acties voor andere landen een beetje beu.
ja en nee, ik vind het verschrikkelijk om mensen te zien verdwijnen en te zien verdrinken bij zo'n ramp.
Mijn zusje zat in japan een paar dagen daarvoor en was net op tijd weg!
Het is vreselijk, maar NL mag wel eens aan NL gaan denken.

Geld, benefieten en goededoelen zie je bijna dagelijks voorbij komen!

Terwijl NL zich in een zware crisis begeeft en waar ik vandaag aan de pomp ff 1,75 euro per liter in mijn 60 liter tank pleur!

Waar 4 jaar geleden nog the sky the limit was, is het nu afzien.

Ajax??? ach i don't give a shit!! ik heb niks gezien en hoeveel hebben die bekende NL'rs gedoneerd?????? idd ze hebben belangeloos opgetreden!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 april 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 07:43 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben al die acties voor andere landen een beetje beu.
Liever dit soort acties dan nutteloze acties in afganistan of Libië
JanM
 JanM - donderdag 14 april 2011 - 11:19   quote  deeplink  
Ono///HELD!
craven
 craven - donderdag 14 april 2011 - 11:27   quote  deeplink  
Jammer dat feyenoord dit initiatief niet heeft genomen, vooral met ono als oud speler en Ryo op dit moment...
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 14 april 2011 - 11:38   quote  deeplink  
Was een mooie actie van Ajax. Klasse.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 14 april 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 07:43 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben al die acties voor andere landen een beetje beu.
+1
Eigen volk eerst!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 14 april 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 22:59 schreef Leon FR1908 het volgende:
Shinji Ono is voor even terug in Nederland. Hij speelt vanavond in de Amsterdam Arena met zijn Japanse club Shimizu S-Pulse een benefietwedstrijd tegen Ajax. De Japanner is aangeslagen door de ramp die zijn vaderland heeft getroffen. Tussen de tranen door denkt hij met warme gevoelens terug aan 'zijn tweede vaderland'.

Shinji Ono, 31 inmiddels, treurt en zou graag een pannenkoek willen. Hij lacht een grote glimlach als hij Nederlands probeert te praten, maar van binnen huilt hij.

De Japanner is terug in het land waar hij furore maakte op het middenveld. Maar de reden van zijn terugkeer is triest en treurig. Vanavond speelt hij met zijn club Shimizu S-Pulse een benefietwedstrijd tegen Ajax. Voor de slachtoffers van de vernietigende aardbeving die zijn land een maand geleden trof.

Voor altijd blijft Ono Feyenoorder, maar toch was hij de laatste dagen diep onder de indruk van Ajax. Omdat die club de tijd heeft gevonden om een benefietwedstrijd te spelen tegen zijn club. 'Wat Ajax doet voor ons op een voor hen cruciaal moment in de competitie, daar ben ik ze eeuwig dankbaar voor.'

In een Amsterdams hotel weerklinkt de droefenis door in de dapper in het Nederlands gegeven antwoorden van Ono. Hij zegt: 'Van vrienden en kennissen zijn naasten overleden. Ik woon zelf ver weg van het rampgebied, maar zelfs daar voelde ik alles schudden. Het trilt weleens in Japan maar dit was anders dan alle andere keren.'

Elke dag wordt Ono nog geconfronteerd met de gevolgen van de ramp. 'Ik denk niet dat het allemaal in een keer weer goed komt. Misschien is dat zelfs onmogelijk.' Hij zegt een beetje schuldbewust: 'Ik kan als voetballer weinig uitrichten. Met het spelen van deze wedstrijd hopen we ervoor te zorgen dat die mensen de ellende negentig minuten lang vergeten.'

Kraakhelder is Ono's antwoord op de vraag wat hij nou het meest mist aan Nederland. 'De pannenkoeken in het pannenkoekenrestaurant in Leiden waar ik vaak naar toe ging.' Warm zijn natuurlijk ook de gevoelens voor Feyenoord. 'Nederland is mijn tweede vaderland. Ik volg Feyenoord nog steeds. Het gaat niet goed, maar dat ging het in mijn tijd ook niet altijd.' (Nik Kok)

Lees het hele interview met Ono in het AD van vandaag.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik begrip heb voor Shinji zijn gedachte over Ajax...Sterker nog het is idd een mooi gebaar van Ajax....
Waar Ono bij Feyenoord speelde en Miyaichi nu bij Feyenoord had ik eigenlijk wel zo iets van onze club verwacht..Ik had al tegen mijn matties gezegt dat ik het schandalig vond dat Ryo zelf nog moest vragen of hij met een rouwband mocht spelen de eerste wedstrijd na de ramp..
Het enige dat ik leesde is dat waarschijnlijk wel kon spelen...Nee ik vond het triest vam de club..Waar iedereen een week eerder kozen (terecht) om een rouwband te dragen
voor Erwin Mulder daar moest Ryo een week later er zelf om vragen.......
Ik ben nu toch benieuwd wat jullie er van vinden want we weten allemaal hoe we over die club uit 020 denken maar ik voel nu toch iets van respect voor deze actie!!!
Tja, ik denk dat je stuk wel erg goed omschreven is. Ik vind het heel raar dat Feyenoord die toch een grotere band heeft met Japanners, dan Ajax dit niet heeft gedaan. Heel merkwaardig dat Ryo daar om moest vragen? Ik kan makkelijk zeggen dat ik het een goede actie vond van Ajax, maar dat is niet eerlijk. Wat was er eigenlijk met Mulder aan de hand? Dat heb ik gemist, dacht eerst dat hij zelf overleden was.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 14 april 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Moest Ryo daar om vragen terwijl het voor Mulder gewoon gedaan werd? Dat zou raar zijn. Hoe kom je daar bij? Is dit echt zo gebeurd? Niets van gehoord? Of pit ik teveel?

Het is nobel van ajakkes dat ze iets dergelijks organiseren. Je kunt een ander er natuurlijk niet op aankijken als die niet zoiets doet. Het is een gunst en je mag nooit van iemand een gunst verwachten, die krijg je.

Trouwens, wij zijn een welvarend land. Dan is het toch het minste wat je kunt doen voor een land in nood? Hoewel ik me afvraag of Japan nou wel zo'n actie nodig heeft. Ethiopië destijds had zelf helemaal niets en kon alles wat ze konden krijgen wel gebruiken. Volgens mij is dat voor Japan wel anders, maar het is natuurlijk wel fijn voor die mensen dat ze wat van ons krijgen. Moet je eens kijken wat ze kwijtgeraakt zijn! En dan zijn er mensen die zeuren omver het feit dat een liter aan de pomp nu al € 1,75 kost. Wat een arrogantie. Als je zelf maar in hun situatie zat. Dan zou je heel blij zijn dat mensen wat voor je over hadden.
Ik ben het er wel mee eens dat er tegenwoordig wel heel veel goede doelen zijn. Ik geef echt niet aan alle doelen, maar zulke grote dingen als dit.....

Misschien moeten ze een elk jaar een grote wedstrijd organiseren tussen de beste nederlandse spelers uit de eredivisie tegen de beste buitenlandse spelers uit de eredivisie. Doen ze dat in Duitsland ook niet? De opbrengst van zo'n wedstrijd gaat naar het goede doel, die dat het meest kan gebruiken... Ik denk maar even hardop...
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 14 april 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 13:05 schreef Arie.Klooster het volgende:
Trouwens, wij zijn een welvarend land. Dan is het toch het minste wat je kunt doen voor een land in nood? Hoewel ik me afvraag of Japan nou wel zo'n actie nodig heeft.
wij hoeven niet altijd maar weer diep in de buidel te tasten voor een ander land in nood vind ik. In dit geval: Japan heeft altijd volgehouden geen geld nodig te hebben. Volgens mij ging dit ook niet om geld aan Japan te geven, maar om de internationale hulpdiensten te voorzien van kapitaal zodat ze genoeg mankracht en meterieel konden inzetten om Japan te helpen.

Dat vind ik prima, maar zo'n actie als voor Haiti is een grote farce. Dat geld gaat naar de machthebbers die er dan weer een nieuw paleis voor laten bouwen en weer 3 nieuwe Rolls Royces voor kopen... ik ben erg blij dat ik mijn geld toen op zak gehouden heb.
Marsco
 Marsco - donderdag 14 april 2011 - 13:37   quote  deeplink  
Respect inderdaad... voor de burgemeester van Amsterdam die Frank de Boer moest bellen om het toch alsjeblieft door te laten gaan.
Op de tweede plaats pas dat ajax in de persoon van Frank de Boer daar gehoor aan heeft gegeven.
Pietje
 Pietje - donderdag 14 april 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 22:59 schreef Leon FR1908 het volgende:
Shinji Ono is voor even terug in Nederland. Hij speelt vanavond in de Amsterdam Arena met zijn Japanse club Shimizu S-Pulse een benefietwedstrijd tegen Ajax. De Japanner is aangeslagen door de ramp die zijn vaderland heeft getroffen. Tussen de tranen door denkt hij met warme gevoelens terug aan 'zijn tweede vaderland'.

Shinji Ono, 31 inmiddels, treurt en zou graag een pannenkoek willen. Hij lacht een grote glimlach als hij Nederlands probeert te praten, maar van binnen huilt hij.

De Japanner is terug in het land waar hij furore maakte op het middenveld. Maar de reden van zijn terugkeer is triest en treurig. Vanavond speelt hij met zijn club Shimizu S-Pulse een benefietwedstrijd tegen Ajax. Voor de slachtoffers van de vernietigende aardbeving die zijn land een maand geleden trof.

Voor altijd blijft Ono Feyenoorder, maar toch was hij de laatste dagen diep onder de indruk van Ajax. Omdat die club de tijd heeft gevonden om een benefietwedstrijd te spelen tegen zijn club. 'Wat Ajax doet voor ons op een voor hen cruciaal moment in de competitie, daar ben ik ze eeuwig dankbaar voor.'

In een Amsterdams hotel weerklinkt de droefenis door in de dapper in het Nederlands gegeven antwoorden van Ono. Hij zegt: 'Van vrienden en kennissen zijn naasten overleden. Ik woon zelf ver weg van het rampgebied, maar zelfs daar voelde ik alles schudden. Het trilt weleens in Japan maar dit was anders dan alle andere keren.'

Elke dag wordt Ono nog geconfronteerd met de gevolgen van de ramp. 'Ik denk niet dat het allemaal in een keer weer goed komt. Misschien is dat zelfs onmogelijk.' Hij zegt een beetje schuldbewust: 'Ik kan als voetballer weinig uitrichten. Met het spelen van deze wedstrijd hopen we ervoor te zorgen dat die mensen de ellende negentig minuten lang vergeten.'

Kraakhelder is Ono's antwoord op de vraag wat hij nou het meest mist aan Nederland. 'De pannenkoeken in het pannenkoekenrestaurant in Leiden waar ik vaak naar toe ging.' Warm zijn natuurlijk ook de gevoelens voor Feyenoord. 'Nederland is mijn tweede vaderland. Ik volg Feyenoord nog steeds. Het gaat niet goed, maar dat ging het in mijn tijd ook niet altijd.' (Nik Kok)

Lees het hele interview met Ono in het AD van vandaag.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik begrip heb voor Shinji zijn gedachte over Ajax...Sterker nog het is idd een mooi gebaar van Ajax....
Waar Ono bij Feyenoord speelde en Miyaichi nu bij Feyenoord had ik eigenlijk wel zo iets van onze club verwacht..Ik had al tegen mijn matties gezegt dat ik het schandalig vond dat Ryo zelf nog moest vragen of hij met een rouwband mocht spelen de eerste wedstrijd na de ramp..
Het enige dat ik leesde is dat waarschijnlijk wel kon spelen...Nee ik vond het triest vam de club..Waar iedereen een week eerder kozen (terecht) om een rouwband te dragen
voor Erwin Mulder daar moest Ryo een week later er zelf om vragen.......
Ik ben nu toch benieuwd wat jullie er van vinden want we weten allemaal hoe we over die club uit 020 denken maar ik voel nu toch iets van respect voor deze actie!!!
Ik vind dit een "moedige" topic van je, Leon!
Hoewel ik als Ajax-fan op dit forum ooit ben weggescholden (ik begrijp werkelijk nog steeds niet waarom!) en me daarna heb voorgenomen om hier niet meer te reageren, doe ik het nu wel.
Bij zoveel menselijk leed als er recentelijk in Japan is geweest en zich nog steeds voordoet, gezien de catastrofe met de kernreactoren, ben ik van mening dat een voetbalsupporter van welke club dan ook, over zijn eigen schaduw moet springen. Bij het zien van zoveel ellende, moet je constateren dat voetbal maar een spelletje is. Het is goed, dat een dergelijk initiatief is genomen als gisteren, met als doel de diverse hulpinstanties de (financiële) mogelijkheid te geven om ook daadwerkelijk te kunnen helpen. Nu is het Ajax geweest, een volgende keer is het Feyenoord, PSV of Almere City. Het maakt niet uit, als er maar geholpen wordt!
En wat betreft de eeuwige dankbaarheid van Shinji Ono, denk ik dat je dat in perspectief moet zien, dat is de emotie van de dag. Ooit zong Toon Hermans in één van zijn liedjes: "Ehwig will ich bei dir bleiben. Maar dat vond vader wat te lang...".

@ Arie.Klooster: ja, Ryo moest inderdaad vragen om met een rouwband te mogen spelen. Ik heb dat vorige week ook ergens gelezen. Bizar!

Off-topic: Leon, lukt het je inmiddels om te stoppen met roken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door Pietje --
Milo
 Milo - donderdag 14 april 2011 - 13:59   quote  deeplink  
pietje ben jij weggescholden, door wie????? ik ben wel 1 van de hardste maar ik kan me dat niet herinneren dat ik je uitgescholden hebt.
normaliter doe ik dat bij elke jood hier, maar bij jou????? ik vond je altijd wel oke.
craven
 craven - donderdag 14 april 2011 - 14:03   quote  deeplink  
Pietje je kwam nooit om te sarren en praat altijd normaal mee...
Pietje
 Pietje - donderdag 14 april 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 13:59 schreef Milo het volgende:
pietje ben jij weggescholden, door wie????? ik ben wel 1 van de hardste maar ik kan me dat niet herinneren dat ik je uitgescholden hebt.
normaliter doe ik dat bij elke jood hier, maar bij jou????? ik vond je altijd wel oke.
Ik zou het niet meer weten, Milo. Het is, naar schatting, een jaar geleden. Iemand hier noemde mij in één van de topics een "vuile kankerjood" en een "vieze grafjood". En zoals je weet, gaf ik nooit enige aanleiding daartoe. Provoceren deed en doe ik niet. Zelfs op "mijn eigen" Ajax-forum zal ik nooit schrijven over "kakkerlakken" of over "010". Ik heb het daar over Feyenoord. Dat is een kwestie van respect!
Pietje
 Pietje - donderdag 14 april 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 14:03 schreef craven het volgende:
Pietje je kwam nooit om te sarren en praat altijd normaal mee...
Maar dat werd kennelijk niet door iedereen hier gewaardeerd ;-)
Milo
 Milo - donderdag 14 april 2011 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 14:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar dat werd kennelijk niet door iedereen hier gewaardeerd ;-)
Oow er begint iets te dagen, grafjood, hahahaha.. ik weet bij wie dat vandaan komt hahahahaha...... en vuile kanker jood is wel echt iets voor mij mmmmmm....

maar goed ik heb 9 van de 10 keer wel een hekel aan die gasten, maar jou kan ik wel hebben. dus welkom terug of zo iets?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 april 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 10:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Liever dit soort acties dan nutteloze acties in afganistan of Libië
Klopt, alleen moet Japan dit zelf makkelijk kunnen dragen.
Humanitaire organisaties krijgen juist geld van de staat om acties voor dit soort rampen in het buitenland uit te kunnen zetten.

Maar goed, ieder zn ding. Ik geef bijvoorbeeld wel elke maand aan Unicef, dat is dan weer mijn prioriteit. (en welke collectebus dr ook aan de deur komt, dr gaat altijd wat in)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 april 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 14:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik zou het niet meer weten, Milo. Het is, naar schatting, een jaar geleden. Iemand hier noemde mij in één van de topics een "vuile kankerjood" en een "vieze grafjood". En zoals je weet, gaf ik nooit enige aanleiding daartoe. Provoceren deed en doe ik niet. Zelfs op "mijn eigen" Ajax-forum zal ik nooit schrijven over "kakkerlakken" of over "010". Ik heb het daar over Feyenoord. Dat is een kwestie van respect!
goed je weer eens te zien Pietje! Ouwe jood! ;)
Pietje
 Pietje - donderdag 14 april 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 14:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

goed je weer eens te zien Pietje! Ouwe jood! ;)
Hahaha! Oud ben ik zeker, Stylzz. En een jood ben ik en blijf ik ;-)
craven
 craven - donderdag 14 april 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 14:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha! Oud ben ik zeker, Stylzz. En een jood ben ik en blijf ik ;-)
ach daar moet je maar mee leren leven Pietje ....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 14 april 2011 - 16:34   quote  deeplink  
Als die al oud is hoop ik voor hem dat hij nog even door leeft!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 april 2011 - 04:46   quote  deeplink  
Ach beetje solidariteit kan geen kwaad, gaat vooral om de symbolische waarde. Verder zijn het natuurlijk wel de moffen van Azië!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voor altijd Feyenoorder,maar Shinji Ono is Ajax eeuwig dankbaar!!!









0.0206069