|
|
KKL
|
|
|
Waanzinnig dit!!!
Verspreid de komende dagen op feyenoord fora's!!!
Zondag moet dit massaal in de Kuip worden gezongen!!
check de links
http://www.footballculture.com/2011/02/15/celtic-st-pauli-just-cant-get-enough/
http://www.youtube.com/watch?v=ZCAN_F-nPC8&feature=related
When I see you Feyenoord, I go out of my head, i just can't get enough, I just can't get enough, All the things you do to me and all the things you said, I just can't get enough. I just can't get enough We slip and slide and we fall in love and I just can't seem to get enough of...
Du, du, du, du, du, du, du, du, du, du, du, du, |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Waanzinnig! .. was ook 't woord dat bij mij op komt... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
zeker! werd ook weer eens tijd dat we als éérste ergens bij zijn.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hoe krijgen we de rest van het stadion zo ver? Ik ben namelijk voor!
Nu de andere 45.000 nog! |
|
|
|
|
bobinto
|
|
|
ik hoorde dit zondag toen ik in het uit vak bij utrecht stond! dit gaf weer een extra beetje sfeer, super! |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Hele dag met het deuntje in mn hoofd
du du du du du du du du du du
I JUST CAN'T GET ENOUGH! |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
NOG 1 KEER DAN:
DU DU DU DUDUDUDU DUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUUUUUU |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
is ook van liverpool is schitterend nummer |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Is depêche mode, wat hebben die Engelse terasstoeltjes gooierts toch met nichten muziek? Morrisey is daar ook al zo populair..... |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dit is 'm!!!!! Nu met zijn allen er ons hard voor maken!!! Zitten er hier mensen ook nog op andere fora's??? Posten daarzo!!!
En nog een keer:
When i see you Feyenoord I go out of my head I just can get enough i just can get enough
DU DU DD DUDUDUDU DUDUDUDUDUDUDUUDUUUUUUUU
GEWELDIG!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
gebruik dan idd een lied van de sex pistols |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 11:20 schreef hotjumper het volgende:Is depêche mode, wat hebben die Engelse terasstoeltjes gooierts toch met nichten muziek? Morrisey is daar ook al zo populair..... Je weet het he???
HOMO'S LOPEN HAND IN HAND!!!
DU DU DU DUDUDUDUDU DUDUDUDUDUUDUDUUUDUUUUDUUUUUU |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 11:20 schreef hotjumper het volgende:Is depêche mode, wat hebben die Engelse terasstoeltjes gooierts toch met nichten muziek? Morrisey is daar ook al zo populair..... hahaha idd...btw vreselijke nichtentune |
|
|
|
|
erik
|
|
|
Bij heerenveen uit werd het ook al door een paar mensen gezongen maar het wil nog niet echt doorbreken |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik ga me nu op andere fora's aanmelden en deze er op gooien!!! Daar moet je werk van maken !!!! Nu al springen als een gek!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
dubbel!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
wat is de tekst van dat andere liedje wat nu vaak gezongen wordt?
i wanna go home"en "this is the wurst thing" |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Als ik jou zie Feyenoord ga ik uit mijn dak Krijg er geen genoeg van Krijg er geen genoeg van Alles wat je doet en alles wat je zegt Krijg er geen genoeg van Krijg er geen genoeg van het gaat goed en slecht en we raken verliefd en krijg er maaaaaar nieieiet genoeg van
du du du du duuududududdududu dududududududu
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Goede vertaling???
|
|
|
|
FRW
|
|
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote: bedankt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door jarjar78 -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Als tweede he, Celtic was jullie voor, maar ik moet zeggen dat het wel heel gaaf is. Kreeg gewoon kippenvel daarvan. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
so hoist up the john B sail see how the main sail said call for the captain ashore let me go home i wanna go home i wanna go home tetetete |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
this is the worst trip i've ever been on |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
so hoist up the john B sail see how the main sail said call for the captain ashore let me go home i wanna go home i wanna go hooooome this is the wprst trip i've ever been on te tete te tete |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: dit is het worsten ding? rare tekst voor een voetbal lied... |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote: ach ja.... gelukkig zijn er nog belangrijkere dingen in het leven als een schijf foutje he`
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door jarjar78 -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 14:25 schreef jarjar78 het volgende:[..] ach ja.... gelukkig zijn er nog belangrijkere dingen in het leven als een schijf foutje he` ik vind het lastig iets te verzinnen man... |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
feyenoord, vrouw, kinderen enz.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dit blijft toch ook een topper! Persoonlijk vooral onder de indruk van het tweede filmpje!
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Daar gaan ze tenminste wel los en dat kan je van het dode Legioen niet zeggen!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maakt niet uit, ik haat trommeljosties. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Jij noemt het josties en ik noem het meer supporters dan ons dode Legioen die als makke schapen zitten te kijken!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Liever dat dan mongolen met trommels, toeters oh ja of megafoons!
Of oranjepubliek... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 16:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:Jij noemt het josties en ik noem het meer supporters dan ons dode Legioen die als makke schapen zitten te kijken!! vind je het gek na al die kutzooi kutprestaties, het legioen is er geweest, tijd dat we er wat voor terug krijgen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Door mensen met jou instelling is het Legioen dood!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 16:34 schreef fr 4-ever het volgende:[..] vind je het gek na al die kutzooi kutprestaties, het legioen is er geweest, tijd dat we er wat voor terug krijgen Supporter ben je in voor en tegenspoed! Is het tegenspoed dan moet je je eigen nog harder laten horen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: wat een kansloos gezever, maar wat jij wilt.
Trommels zijn irritant. Toeters zijn irritant. Oranjevolk zijn clowns.
Je moet gewoon je bek opentrekken, maar dat is blijkbaar niet meer van deze tijd. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Maak me niet uit hoe er sfeer word gemakt als er maar sfeer word gemaakt!! Over het bek open trekken ben ik het dan wel weer eens. dat merk je wel in de Kuip!! verdacht stil!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb over de kuip geen mening, want zo lang ik er zelf niet zit, moet ik me daar niet mee bemoeien. (vind ik zelf).
Maar merk t eigenlijk in elk stadion wel, er wordt nauwelijks meer gezongen. De clubliederen gaan echt verloren. Ons hand in hand wordt ook elke keer meer verkwanseld.
Maar ja. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
klopt. De kuip is stil, maar op een gegeven moment is het mooi geweest |
|
|