|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Wat ik overigens zo mooi aan die Engelsen en Schotten vind is dat een liedje niet na 3 zinnen verstomt!!! Daar zingen ze tot ze niet meer kunnen! Was bij ons ook in de goede tijd niet zo. Hooguit 1x het lied en dan weer stilte! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Gelul!!! Zingen en schreeuwen doe je om je club aan te moedigen en dat hebben ze meer in slechte dan in goede tijden nodig!! |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
da klopt, het legioen is ook niks meer, maar ik snap het wel |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
als de prestaties terug komen, komt het legioen ook terug |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zijn een kleine 2k supporters kwijt. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Leuk liedje dit zingen ze al een jaar bij bij Celtic! |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Dit word al een aantal weken een beetje gezongen hoor!
In het uitvak zondag tegen Utrecht klonk het nog vrij hard, op tv was het ook best te horen, vond ik toen ik de herhaling zat te kijken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Terwijl ze er nu hadden moeten staan...
Trommels, toeters en megafoons zijn voor mongolen |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
klopt, daarom gebruiken ze die ook bij twente, psv en noem het maar op |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 16:28 schreef Feyenoord till i die het volgende:Daar gaan ze tenminste wel los en dat kan je van het dode Legioen niet zeggen!! Het ziet er idd leuk uit, maar het past gewoon niet bij Feyenoord.
Zowiezo vind ik dat Feyenoord qua sfeer zich beter kan richten op Britse en af en toe Italiaanse liedjes.
Maar die Duitse dingen.. dat naar vak-S lopen na een overwinning en daar beetje gaan lopen zwaaien vind ik ook echt hélemáál nérgens over gaan.
Maar ik zal wel de enige zijn die dat vindt. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 00:05 schreef hotjumper het volgende:[..] Terwijl ze er nu hadden moeten staan... Trommels, toeters en megafoons zijn voor mongolen Megafoons zijn wel enorm irritant, gebruiken ze in Turkije en in die zandbakken landen veel... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 11:17 schreef Pietje1 het volgende:[..] Megafoons zijn wel enorm irritant, gebruiken ze in Turkije en in die zandbakken landen veel... Precies, dan maar geen sfeer! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wat te denken van die oostblok sirenes pfffffffff |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wie gaat er zondag naar het stadion, en wie zit in welk vak? Als iedereen de rest een beetje kan opzwepen heb je zo een toffe actie voor elkaar denk ik zo..
Doelend op "Just can't get enough" uiteraard.
Zelf zit ik in vak Z.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ik ook voor de verandering |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 11:17 schreef Pietje1 het volgende:[..] Megafoons zijn wel enorm irritant, gebruiken ze in Turkije en in die zandbakken landen veel... in heel zuidoost europa,ik vind dat prachtig man daarzo maar je moet er wel een gek voor hebben...Misschien die shirtjes verkopert op het plein,die blijft soms ook eindeloos uit z`n nek lullen ?Mooi kereltje btw |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 11:16 schreef de flh het volgende:[..] Het ziet er idd leuk uit, maar het past gewoon niet bij Feyenoord. Zowiezo vind ik dat Feyenoord qua sfeer zich beter kan richten op Britse en af en toe Italiaanse liedjes. Maar die Duitse dingen.. dat naar vak-S lopen na een overwinning en daar beetje gaan lopen zwaaien vind ik ook echt hélemáál nérgens over gaan. Maar ik zal wel de enige zijn die dat vindt. Nee hoor, dat vind ik ook!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 21:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] in heel zuidoost europa,ik vind dat prachtig man daarzo maar je moet er wel een gek voor hebben...Misschien die shirtjes verkopert op het plein,die blijft soms ook eindeloos uit z`n nek lullen ?Mooi kereltje btw megafoon is super!! de rest kan achterwege blijven!! Megafoon brengt alleen maar structuur waardoor je als 1 blok klinkt! |
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
Mensen, is dit liedje vandaag nog gezongen of niet ? ik heb namelijk niks live gezien. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2011 - 09:55 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] megafoon is super!! de rest kan achterwege blijven!! Megafoon brengt alleen maar structuur waardoor je als 1 blok klinkt! Je merkt echt dat je in Limburg woont. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
alleen voor de inzet van een lied kan zo'n ding goed bruikbaar zijn! moet dan wel alleen daarvoor gebruikt worden! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Pas maar op! dat "vak-s bedanken" na de overwinning komt ook uit die regio ........ ............... ........... .......... ............ ......... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 10:55 schreef de flh het volgende:[..] Pas maar op! dat "vak-s bedanken" na de overwinning komt ook uit die regio ........ ............... ........... .......... ............ ......... iets oostelijker toch. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: via hun bruggehoofden in Kerkrade en Enschede pakken ze ons bij de ballen... 020 had laatst ook iets uit die regio overgenomen.
het lijkt wel een griepvirus.. erg besmettelijk voor creatief arme geesten.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 11:01 schreef de flh het volgende:[..] via hun bruggehoofden in Kerkrade en Enschede pakken ze ons bij de ballen... 020 had laatst ook iets uit die regio overgenomen. het lijkt wel een griepvirus.. erg besmettelijk voor creatief arme geesten.. 020 hou op, dat zijn toch die olieworstelaars die in dat kindervak met hun rug naar t veld in hun blote barst gezellig met elkaar heen en weer hupsen...
Best gay eigenlijk. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 11:04 schreef Stylzz het volgende:[..] 020 hou op, dat zijn toch die olieworstelaars die in dat kindervak met hun rug naar t veld in hun blote barst gezellig met elkaar heen en weer hupsen... Best gay eigenlijk. Ja dat wel,, maar dat gaat het niet om ... je ziet steeds meer dingetjes van onze oosterburen terug in de Nederlandse stadions... tot aan de Kuip aan toe.. beetje triest.
als een besmettelijk virus voor de creatief arme geesten.. |
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Krijg er echt een lekker gevoel bij!! Als minimaal de helft van de jongens die moeten tekenen gewoon bijtekenen draaien we volgend jaar weer top 5! |
|
|
|
|
petertje
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: de joden van engeland....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: zonder te kijken, zeg ik Spurs? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: De enige overeenkomst tussen tottenham en ajax is dat ze in een hoofdstad liggen en dat ze een A in hun naam hebben. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Het melodietje kwam best vaak voorbij, alleen de tekst niet.
Toen ik die begon te zingen stonden een paar man me raar aan te kijken :P |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 20:10 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] De enige overeenkomst tussen tottenham en ajax is dat ze in een hoofdstad liggen en dat ze een A in hun naam hebben. . . . denk het niet |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: wat is dan je reden waarom je zo'n prachtige club als tottenham vergelijkt met die gedrochten uit jodenstad? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: *dubbelpost*
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 20:10 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] De enige overeenkomst tussen tottenham en ajax is dat ze in een hoofdstad liggen en dat ze een A in hun naam hebben. The club, as with many clubs in London, has a large Jewish following and this has led to much anti-semitic provocation[44][45] against Tottenham supporters. Tottenham supporters, Jewish and non-Jewish, united against this and adopted the nickname "Yids", developing chants to support this. Many fans view adopting "Yid" as a badge of pride, helping defuse its power as an insult.[46] Today it is mainly used to distinguish Tottenham fans from other football supporters. Many fans, however, disagree with the use of the name "Yid", and believe it will only attract more racism.[47] In April 2011, Jewish comedian, author and football fan David Baddiel produced a short film stating that the anti-semitic chanting is as unacceptable as the abuse formerly suffered by black footballers, and must be stamped out accordingly.[48]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tottenham_Hotspur_F.C. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 09:23 schreef KKL het volgende:Waanzinnig dit!!! Verspreid de komende dagen op feyenoord fora's!!! Zondag moet dit massaal in de Kuip worden gezongen!! check de links http://www.footballculture.com/2011/02/15/celtic-st-pauli-just-cant-get-enough/http://www.youtube.com/watch?v=ZCAN_F-nPC8&feature=relatedWhen I see you Feyenoord, I go out of my head, i just can't get enough, I just can't get enough, All the things you do to me and all the things you said, I just can't get enough. I just can't get enough We slip and slide and we fall in love and I just can't seem to get enough of... Du, du, du, du, du, du, du, du, du, du, du, du, srry niet mijn ding. ik sta meer voor eigen identiteit!
hand in hand, mijn feyenoord, wat gaan we doen vadaag, we houden van die club etc.
nummers die ik altijd met trots kan zingen, geen gejatte zooi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus, eerst je feiten kennen, dan pas blaten patrickje. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 20:15 schreef Stylzz het volgende:[..] The club, as with many clubs in London, has a large Jewish following and this has led to much anti-semitic provocation[44][45] against Tottenham supporters. Tottenham supporters, Jewish and non-Jewish, united against this and adopted the nickname "Yids", developing chants to support this. Many fans view adopting "Yid" as a badge of pride, helping defuse its power as an insult.[46] Today it is mainly used to distinguish Tottenham fans from other football supporters. Many fans, however, disagree with the use of the name "Yid", and believe it will only attract more racism.[47] In April 2011, Jewish comedian, author and football fan David Baddiel produced a short film stating that the anti-semitic chanting is as unacceptable as the abuse formerly suffered by black footballers, and must be stamped out accordingly.[48] http://en.wikipedia.org/wiki/Tottenham_Hotspur_F.C. oke tottenham= kut club. Ik luister nooit meer liedjes daarvan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Roffaking010
|
|
|
Laten we gwn achter onze club staan! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 20:15 schreef Feijenoord1908 het volgende:[..] srry niet mijn ding. ik sta meer voor eigen identiteit! hand in hand, mijn feyenoord, wat gaan we doen vadaag, we houden van die club etc. nummers die ik altijd met trots kan zingen, geen gejatte zooi ben het hier eigenlijk wel mee eens.
wij zijn Feyenoord en hebben onze eigen liederen, die typisch Feyenoord zijn.
YNWA vind ik eigenlijk de bloody limit. Niets mooiers dan 'Mijn Feyenoord' in een volle Kuip. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
YNWA geadopteerd door die teringtukkers, heb ik tegenwoordig nu een vieze smaak van. |
|
|
|