BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Luuk de Jong ontwikkelt zich te snel voor Ajax'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 14 april 2011 - 12:32   quote  deeplink  
Dit vind ik echt heel jammer. Luuk zou zo'n geweldige spits voor Ajax zijn geweest in mijn ogen voor volgend seizoen. Ajax had serieuze interesse, maar de vraagprijs is weer eens te hoog. 12 miljoen vind ik ook teveel. 7 a 8 is max voor deze jongen
Pietje
 Pietje - donderdag 14 april 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Ik waag het te betwijfelen, of Luuk de Jong echt de ideale spits voor Ajax is. Ik vind persoonlijk, dat hij erg veel kansen onbenut laat. Maar ja, daar hebben veel spitsen last van ;-) Daarnaast was de vraagprijs van meneertje Monsterman in de winterstop al € 12 miljoen en die vraagprijs zal strakjes in de zomerstop, vermoed en vrees ik, nog verder stijgen. En daar zal Ajax zeker niet aan tegemoet komen. Terecht!
dege
 dege - donderdag 14 april 2011 - 12:47   quote  deeplink  
niet aan tegemoet kunnen komen, 12 miljoen of meer moet ajax zeker niet uitgeven.
Denk dat je misschien een of 2 versterkingen moet halen in de zomer, afhankelijk natuurlijk wie er allemaal vertrekt en de rest moet uit de eigen jeugd gaan komen, want die hebben de toekomst. Dat heeft natuurlijk ook te maken met de weg die JC in wil slaan, meer uit de eigen jeugd halen, daar kun en moet je uiteindelijk op gaan bouwen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 14 april 2011 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 12:47 schreef dege het volgende:
niet aan tegemoet kunnen komen, 12 miljoen of meer moet ajax zeker niet uitgeven.
Denk dat je misschien een of 2 versterkingen moet halen in de zomer, afhankelijk natuurlijk wie er allemaal vertrekt en de rest moet uit de eigen jeugd gaan komen, want die hebben de toekomst. Dat heeft natuurlijk ook te maken met de weg die JC in wil slaan, meer uit de eigen jeugd halen, daar kun en moet je uiteindelijk op gaan bouwen.
Ben het eens dat we niet zoveel moeten betalen voor hem, maar ik wil niet alles uit de jeugd halen er moet wel een balans zijn tussen. Ervaren spelers heb je ook nodig en die moet je denk ik kopen of terughalen aan het eind van hun carriere als ze een Ajax verleden hebben zoals Seedorf.
Pietje
 Pietje - donderdag 14 april 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 13:01 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ben het eens dat we niet zoveel moeten betalen voor hem, maar ik wil niet alles uit de jeugd halen er moet wel een balans zijn tussen. Ervaren spelers heb je ook nodig en die moet je denk ik kopen of terughalen aan het eind van hun carriere als ze een Ajax verleden hebben zoals Seedorf.
Hier ben ik het geheel en al mee eens!
Frank de Boer zegt het zelf ook: de jeugd is vaak nog te grillig en te onstabiel. Je zult in je elftal een zekere balans moeten inbouwen. Wanneer je met een elftal speelt, dat enkel en alleen uit onervaren jeugdspelers bestaat, kun je niet een "serie" goede resultaten neerzetten, heeft hij nog niet zo lang geleden gezegd. En daar ben ik het ook mee eens.
sebas79
 sebas79 - donderdag 14 april 2011 - 13:32   quote  deeplink  
1 De Jong in je elftal is al erg genoeg , niet genoeg flair voor Ajax
dege
 dege - donderdag 14 april 2011 - 13:33   quote  deeplink  
daarom zei ik ook afhankelijk van wie er weg gaan. Blijft een groot deel van de huidige selectie intact na dit seizoen hoef je natuurlijk niet zoveel te halen en kun je een aantal versterkingen halen, de rest moet dan uit de jeugd doorstromen.
Gaan er inderdaad nu enkele dragende spelers weg, dan zal AJAX waardige opvolgers binnen moeten halen.
Ben het natuurlijk met jullie eens dat niet het hele 1e uit eigen jeugd kan bestaan.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 14 april 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 13:33 schreef dege het volgende:
daarom zei ik ook afhankelijk van wie er weg gaan. Blijft een groot deel van de huidige selectie intact na dit seizoen hoef je natuurlijk niet zoveel te halen en kun je een aantal versterkingen halen, de rest moet dan uit de jeugd doorstromen.
Gaan er inderdaad nu enkele dragende spelers weg, dan zal AJAX waardige opvolgers binnen moeten halen.
Ben het natuurlijk met jullie eens dat niet het hele 1e uit eigen jeugd kan bestaan.
Dan zijn we het helemaal eens met elkaar ;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 14 april 2011 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 13:32 schreef sebas79 het volgende:
Jammer dat het geen tweeling is, dan hadden we hem even om kunnen ruilen.. 2 is idd niet goed
Brandje
 Brandje - donderdag 14 april 2011 - 15:06   quote  deeplink  
Lachwekkend dit. Die Luuk de Jong heeft een paar goede wedstrijden gespeeld waarvan een tegen PSV. Wat ik voornamelijk heb gezien is hopeloos falen in de CL. Hij is te traag en mist teveel kansen en dan gaan ze in Tukkerland ook nog eens 12 miljoen vragen.
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 15:49   quote  deeplink  
Complimenten voor Twente, gewoon overal veel te hoge transferbedragen vragen, en hier ook aan vasthouden, Ajax zou hier een voorbeeld aan kunnen en moeten nemen..
Pietje
 Pietje - donderdag 14 april 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 15:49 schreef remco k het volgende:
Complimenten voor Twente, gewoon overal veel te hoge transferbedragen vragen, en hier ook aan vasthouden, Ajax zou hier een voorbeeld aan kunnen en moeten nemen..
Eens!
joduh
 joduh - donderdag 14 april 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 13:32 schreef sebas79 het volgende:
+1
alibabba
 alibabba - donderdag 14 april 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 13:01 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Je haalt Seedorf aan..ik heb hem de laatste wedstrijden bij Milan diverse malen aan het werk gezien en het lijkt wel of hij steeds beter word. Hij word steeds volwassener en door zijn ervaring straalt hij rust en klasse uit. Wat zou Ajax hem voor volgend seizoen goed kunnen gebruiken zeg. Ik krijg steeds meer respect voor deze man. CLARENCE SEEDORF//////////////HELD
joduh
 joduh - donderdag 14 april 2011 - 16:17   quote  deeplink  
ali?ben je nog beetje geil vandaag?
alibabba
 alibabba - donderdag 14 april 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:17 schreef joduh het volgende:
ali?ben je nog beetje geil vandaag?
hahahaha, uiteraard man... jij dan man???
joduh
 joduh - donderdag 14 april 2011 - 16:19   quote  deeplink  
natuurlik man....wat denk jij dan?????kan wel een koe neuken man...zeg eens boe ali!!!!
alibabba
 alibabba - donderdag 14 april 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:19 schreef joduh het volgende:
natuurlik man....wat denk jij dan?????kan wel een koe neuken man...zeg eens boe ali!!!!
NatuurLIK man...hahaha..kiekeboe...
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:16 schreef alibabba het volgende:

[..]

Je haalt Seedorf aan..ik heb hem de laatste wedstrijden bij Milan diverse malen aan het werk gezien en het lijkt wel of hij steeds beter word. Hij word steeds volwassener en door zijn ervaring straalt hij rust en klasse uit. Wat zou Ajax hem voor volgend seizoen goed kunnen gebruiken zeg. Ik krijg steeds meer respect voor deze man. CLARENCE SEEDORF//////////////HELD
EENS
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:19 schreef joduh het volgende:
Ik dacht dat we het forum een beetje serieuzer zouden benaderen???
alibabba
 alibabba - donderdag 14 april 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik dacht dat we het forum een beetje serieuzer zouden benaderen???
Je moet Joduh serieus 'nemen', klinkt pervers...
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 18:23 schreef alibabba het volgende:

[..]

Je moet Joduh serieus 'nemen', klinkt pervers...
Waarom denk je dat hij nu even stil is......:-)
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 19:50   quote  deeplink  
Wist jij dat Joduh van het spelletje "bananenhappen" houd???
joduh
 joduh - donderdag 14 april 2011 - 21:30   quote  deeplink  
liever bananen dan kakkerlakken zoals jij man......
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 21:30 schreef joduh het volgende:
liever bananen dan kakkerlakken zoals jij man......
Niet netjes van je he...
joduh
 joduh - zaterdag 16 april 2011 - 09:56   quote  deeplink  
sollie,moest eruit man......excuses en je krijgt een halve liter in het `schone`cafe weer van me......
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 11:49   quote  deeplink  
Ajax ontwikkelt zich te snel voor Luuk de Jong....
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 09:56 schreef joduh het volgende:
sollie,moest eruit man......excuses en je krijgt een halve liter in het `schone`cafe weer van me......
Ik was het al weer vergeten man, maar een ochtend pintje past mij wel... KOm eraan
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 april 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 19:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom denk je dat hij nu even stil is......:-)
Is ie weer van bil???
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 12:00 schreef alibabba het volgende:

[..]

Is ie weer van bil???
Ssssst niet verder vertellen hoor.
Pietje
 Pietje - zaterdag 16 april 2011 - 15:51   quote  deeplink  
Voor wie het nog niet duidelijk is, zie de vetgedrukte tekst:

Voor het tweede seizoen op rij strijden de broers Luuk en Siem de Jong om de landstitel. De twee zouden graag eens samenspelen, maar Siem de Jong denkt dat het daar niet snel van komt.

"We hebben in Jong Oranje twee oefenwedstrijden met elkaar gespeeld, maar in clubverband wordt het de eerste jaren moeilijk", aldus Ajacied Siem de Jong tegen het Algemeen Dagblad. "Hij zit bij Twente, ik bij Ajax. Dan gaat niet één van de twee zomaar overstappen."

"Twente laat sowieso geen enkele speler naar Ajax gaan. Dan vragen ze het dubbele", vervolgt Siem de Jong. Alle ophef over de broedertwist is de middenvelder van Ajax nog lang niet zat: "Zeker niet, we dollen er zelf ook over. Het is fantastisch om samen weer die slotfase in te gaan en om de titel te strijden."

Luuk en Siem de Jong strijden dit seizoen behalve om de titel ook om de beker. "Ik moet een hoop kaarten regelen", besluit Siem de Jong.

Zoals velen hier al hebben gemeld: NIET DOEN, DUS!

Bron: http://www.ad.nl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Luuk de Jong ontwikkelt zich te snel voor Ajax'

0.0128948