BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zal het nog een keer uitleggen!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
raket
 raket - donderdag 14 april 2011 - 13:33   quote  deeplink  
Iedereen weer in de hiep hiep hoera stemming.Dus dat gaan we even een halt toe roepen.
Vreselijk kut seizoen,mario tactisch on benul,gewoon 0-10 verliezen bij psv,verkeerde keuzes maken met wissels.Mario verdiend veels teveel salaris(zou een leuk gebaar zijn als die ook eens z'n verantwoordelijkheid neemt voor dit kut seizoen door op te rotten of in ieder geval de helft van z'n salaris in te leveren,want hij is zogenaamd een kind van Feyenoord,nou laat dat dan eens zien),maakt club icoon Willem van Hanegem belachelijk.Supporters zamelen geld in,maar krijgen het niet boven de 1 miljoen(wat iedereen wel had verwacht.(spelers zelf verzamelen zelf een schaamrood op je kaken bedrag in)Seizoenskaart word volgend jaar weer duurder,spelers willen niet bijtekenen,dus als supporters word je gewoon in je gezicht gespuugd door die spelers,want als hun bijtekenen voor minimaal twee jaar,zonder clausule,kan Feyenoord nog wat verdienen als een andere club hun wil kopen en helpen ze dus ook mee Feyenoord weer gezond maken(maar ze denken alleen maar aan hun zelf)Bas van noordwijk is een aanfluiting op de bank,Leon vlemming maakt de spelers ook niet beter.Dus nou niet allemaal weer helemaal uit je dak gaan mocht Feyenoord Zondag met 4-0 van Willem 2 winnen,want we worden gewoon al jaren belazerd waar we bij staan.
Marsco
 Marsco - donderdag 14 april 2011 - 13:36   quote  deeplink  
Hoe kom je erbij dat iedereen in hiep hieo hoera stemming is?
Had deze uitleg persoonlijk niet nodig hoor. Maar toch bedankt ;)
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 14 april 2011 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 13:33 schreef raket het volgende:
Iedereen weer in de hiep hiep hoera stemming.Dus dat gaan we even een halt toe roepen.
Vreselijk kut seizoen,mario tactisch on benul,gewoon 0-10 verliezen bij psv,verkeerde keuzes maken met wissels.Mario verdiend veels teveel salaris(zou een leuk gebaar zijn als die ook eens z'n verantwoordelijkheid neemt voor dit kut seizoen door op te rotten of in ieder geval de helft van z'n salaris in te leveren,want hij is zogenaamd een kind van Feyenoord,nou laat dat dan eens zien),maakt club icoon Willem van Hanegem belachelijk.Supporters zamelen geld in,maar krijgen het niet boven de 1 miljoen(wat iedereen wel had verwacht.(spelers zelf verzamelen zelf een schaamrood op je kaken bedrag in)Seizoenskaart word volgend jaar weer duurder,spelers willen niet bijtekenen,dus als supporters word je gewoon in je gezicht gespuugd door die spelers,want als hun bijtekenen voor minimaal twee jaar,zonder clausule,kan Feyenoord nog wat verdienen als een andere club hun wil kopen en helpen ze dus ook mee Feyenoord weer gezond maken(maar ze denken alleen maar aan hun zelf)Bas van noordwijk is een aanfluiting op de bank,Leon vlemming maakt de spelers ook niet beter.Dus nou niet allemaal weer helemaal uit je dak gaan mocht Feyenoord Zondag met 4-0 van Willem 2 winnen,want we worden gewoon al jaren belazerd waar we bij staan.
Rot nou eens een keer op man met je belerige proza's. Je lijkt de.fan wel. Jullie lijden allebei aan een serieus geval van Vangaalisme: "Ik ben slim en jullie zijn dom en ik zal jullie eens even leren hoe je je leven moet leiden."

Nobody cares!!
raket
 raket - donderdag 14 april 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 13:39 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Rot nou eens een keer op man met je belerige proza's. Je lijkt de.fan wel. Jullie lijden allebei aan een serieus geval van Vangaalisme: "Ik ben slim en jullie zijn dom en ik zal jullie eens even leren hoe je je leven moet leiden."

Nobody cares!!
En als je het stuk lees,ben je het nergens mee eens?Je vind het zo wel lekker gaan met Feyenoord?Ik ben misschien wel slimmer,omdat ik deze wantoestanden wel zie en jij niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door raket --
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 14 april 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 13:43 schreef raket het volgende:

[..]

En als je het stuk lees,ben je het nergens mee eens?Je vind het zo wel lekker gaan met Feyenoord?Ik ben misschien wel slimmer,omdat ik deze wantoestanden wel zie en jij niet.
Ze zien en er 1000x een topic over beginnen zijn 2 verschillende zaken. Misschien ben je toch niet zo slim als je denkt, als je dat niet inziet...
craven
 craven - donderdag 14 april 2011 - 13:49   quote  deeplink  
Dat het een kutseizoen is, dat weten we allemaal nu wel. maar waarom niet juichen als feyenoord wint? wat is dit nu weer voor een 020 gedrag, bah! Je club steunen "no matter what". Je hoeft het echt niet eens te zijn met wat er allemaal gebeurd, en als het kut gaat schelden we allemaal. Maar na een overwinning niet juichen en je club niet aanmoedigen tijdens een wedstrijd, gadverdamme!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 14 april 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 13:39 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Rot nou eens een keer op man met je belerige proza's. Je lijkt de.fan wel. Jullie lijden allebei aan een serieus geval van Vangaalisme: "Ik ben slim en jullie zijn dom en ik zal jullie eens even leren hoe je je leven moet leiden."

Nobody cares!!
+1
finsend
 finsend - donderdag 14 april 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 13:33 schreef raket het volgende:
Iedereen weer in de hiep hiep hoera stemming.Dus dat gaan we even een halt toe roepen.
Vreselijk kut seizoen,mario tactisch on benul,gewoon 0-10 verliezen bij psv,verkeerde keuzes maken met wissels.Mario verdiend veels teveel salaris(zou een leuk gebaar zijn als die ook eens z'n verantwoordelijkheid neemt voor dit kut seizoen door op te rotten of in ieder geval de helft van z'n salaris in te leveren,want hij is zogenaamd een kind van Feyenoord,nou laat dat dan eens zien),maakt club icoon Willem van Hanegem belachelijk.Supporters zamelen geld in,maar krijgen het niet boven de 1 miljoen(wat iedereen wel had verwacht.(spelers zelf verzamelen zelf een schaamrood op je kaken bedrag in)Seizoenskaart word volgend jaar weer duurder,spelers willen niet bijtekenen,dus als supporters word je gewoon in je gezicht gespuugd door die spelers,want als hun bijtekenen voor minimaal twee jaar,zonder clausule,kan Feyenoord nog wat verdienen als een andere club hun wil kopen en helpen ze dus ook mee Feyenoord weer gezond maken(maar ze denken alleen maar aan hun zelf)Bas van noordwijk is een aanfluiting op de bank,Leon vlemming maakt de spelers ook niet beter.Dus nou niet allemaal weer helemaal uit je dak gaan mocht Feyenoord Zondag met 4-0 van Willem 2 winnen,want we worden gewoon al jaren belazerd waar we bij staan.
Denk je dat supporters dit niet weten?

Wat wil je dan? iedere wedstrijd de spelers uitfluiten en spandoeken ophangen dat het bestuur en de staf wegmoet?

Lijkt me beter om de longen uit je lijf te schreeuwen en iedere week de 12e man te zijn.
Milo
 Milo - donderdag 14 april 2011 - 14:02   quote  deeplink  
Ik begrijp de frustratie van die lul van een raket ;)
Die frustratie heb ik al sinds mario aan het roer staat, maar waarom nu in 1 keer?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door Milo --
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 14 april 2011 - 14:06   quote  deeplink  
Zal ik die raket eens effe lekker in je reet stampen?
raket
 raket - donderdag 14 april 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 13:49 schreef craven het volgende:
Dat het een kutseizoen is, dat weten we allemaal nu wel. maar waarom niet juichen als feyenoord wint? wat is dit nu weer voor een 020 gedrag, bah! Je club steunen "no matter what". Je hoeft het echt niet eens te zijn met wat er allemaal gebeurd, en als het kut gaat schelden we allemaal. Maar na een overwinning niet juichen en je club niet aanmoedigen tijdens een wedstrijd, gadverdamme!!!
Ik spring ook gewoon weer uit m'n kuip stoeltje als Feyenoord scoort en ben ik ook oprecht blij en hoop dat ze ook Europees voetbal halen.Alleen moeten we niet na een 0-4 in Utrecht denken dat alles weer dik in orde is,want er is een hoop ellende en dat ligt vooral aan de spelers en de trainer.Als die nou eens een signaal af geven door bij te tekenen en dat Mario of weg gaat of een gebaar naar de club maakt dat die een paar ton per jaar minder wil gaan verdienen om zijn club te helpen.Dan heb ik ook meer vrede met de hele situatie.Maar elke keer als ik mario ziet op de televisie,met weer een blaar trekkend verhaal,dan flits dat toch weer door m'n hoofd.En denk ik,we hebben het beste legioen,we komen elke wedstrijd,betalen ons de pleuris aan kaartjes,zamelen geld in en hebben het beste voor met Feyenoord,maar dat gebaar zou ik ook wel eens van de trainer en de spelers die bij moeten tekenen willen zien.
Milo
 Milo - donderdag 14 april 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 14:06 schreef Marco12345 het volgende:
Zal ik die raket eens effe lekker in je reet stampen?
mag je 1 keer proberen, want daarna maak ik je af!!!!!!!!
dennie
 dennie - donderdag 14 april 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 14:10 schreef raket het volgende:

[..]

Ik spring ook gewoon weer uit m'n kuip stoeltje als Feyenoord scoort en ben ik ook oprecht blij en hoop dat ze ook Europees voetbal halen.Alleen moeten we niet na een 0-4 in Utrecht denken dat alles weer dik in orde is,want er is een hoop ellende en dat ligt vooral aan de spelers en de trainer.Als die nou eens een signaal af geven door bij te tekenen en dat Mario of weg gaat of een gebaar naar de club maakt dat die een paar ton per jaar minder wil gaan verdienen om zijn club te helpen.Dan heb ik ook meer vrede met de hele situatie.Maar elke keer als ik mario ziet op de televisie,met weer een blaar trekkend verhaal,dan flits dat toch weer door m'n hoofd.En denk ik,we hebben het beste legioen,we komen elke wedstrijd,betalen ons de pleuris aan kaartjes,zamelen geld in en hebben het beste voor met Feyenoord,maar dat gebaar zou ik ook wel eens van de trainer en de spelers die bij moeten tekenen willen zien.
Het punt is alleen dat je de mensen hier onderschat.. wat denk je dan dat we na een 4-0 overwinning verwachten dat we volgend seizeon kampioen worden?? Wij weten echt wel dat er nog genoeg ellende is en de nodige veranderingen komen eind van dit seizoen toch wel. Geduld is een schone zaak we kunnen er verder toch weinig aan doen dus waarom zou je je er zoveel druk om maken, raket? De rest weet blijkbaar dat dit toch geen zin heeft, dus of je nou echt slimmer bent dan de rest....
raket
 raket - donderdag 14 april 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 14:02 schreef Milo het volgende:
Ik begrijp de frustratie van die lul van een raket ;)
Die frustratie heb ik al sinds mario aan het roer staat, maar waarom nu in 1 keer?
Omdat we scherp moeten blijven en ik me eigen dood erger aan de spelers die elke keer in het nieuws komen en openlijk laten blijken dat ze twijfelen.Zo moeilijk is het toch niet om voor 2 jaar bij te tekenen,zonder clausule in je contract.Als supporter heb je al jaren ellende,is gewoon kut,maar toch blijven we komen,omdat je gewoon bezeten ben van die club.Nou zijn die spelers aan de buurt.Maar meneer Vlaar is gewoon over de rug van Feyenoord aan het solliciteren.Want als er geen club voor hem komt,tekent die gewoon bij.Zeg dan gewoon ik ga weg of niet.
finsend
 finsend - donderdag 14 april 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 14:15 schreef dennie het volgende:

[..]

Het punt is alleen dat je de mensen hier onderschat.. wat denk je dan dat we na een 4-0 overwinning verwachten dat we volgend seizeon kampioen worden?? Wij weten echt wel dat er nog genoeg ellende is en de nodige veranderingen komen eind van dit seizoen toch wel. Geduld is een schone zaak we kunnen er verder toch weinig aan doen dus waarom zou je je er zoveel druk om maken, raket? De rest weet blijkbaar dat dit toch geen zin heeft, dus of je nou echt slimmer bent dan de rest....
Niks aan toe te voegen :)
raket
 raket - donderdag 14 april 2011 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 14:15 schreef dennie het volgende:

[..]

Het punt is alleen dat je de mensen hier onderschat.. wat denk je dan dat we na een 4-0 overwinning verwachten dat we volgend seizeon kampioen worden?? Wij weten echt wel dat er nog genoeg ellende is en de nodige veranderingen komen eind van dit seizoen toch wel. Geduld is een schone zaak we kunnen er verder toch weinig aan doen dus waarom zou je je er zoveel druk om maken, raket? De rest weet blijkbaar dat dit toch geen zin heeft, dus of je nou echt slimmer bent dan de rest....
Ik onderschat helemaal niemand.Geduld is een schone zaak,heb ik me broek van vol.Ik wil een gebaar van de spelers en de trainer.Een persconferentie waarin mario verteld."Beste Feyenoord supporters.Na alle jaren van ellende kunnen wij aan de situatie Feyenoord nog niet veel doen.Maar omdat ik en de dragende spelers heel veel respect voor jullie hebben,gaan we in het belang van Feyenoord,zelf ook iets doen.Ron Vlaar,Leroy fer,Wijnaldum en de Vrij hebben de koppen bij elkaar gestoken en besloten allemaal voor 2 jaar bij te tekenen zonder ook maar enige vorm van een clausule in hun contract.Ik zelf lever een paar ton in van m'n salaris,want als kind van Feyenoord vind ik het eigenlijk schandalig wat ik verdien en wat ik dit jaar heb gepresteerd.Wat natuurlijk ook schandalig was dat we een bedrag hebben ingezameld wat eigenlijk niet kon.We zijn nog een keer met de pet rond gegaan en hebben 250.000 euro opgehaald.Ik hoop met deze actie dat jullie als supporter ook weer enthousiast raken en massaal een seizoenkaar kopen en ook nog wat geld storten voor de vrienden van Feyenoord.Oke trouwe supporters we gaan er nog twee jaar met z'n alle keihard tegen aan en we gaan met z'n alle Feyenoord weer terug brengen waar het hoort,namelijk in de top"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door raket --
FR-Han
 FR-Han - donderdag 14 april 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 14:13 schreef Milo het volgende:

[..]

mag je 1 keer proberen, want daarna maak ik je af!!!!!!!!
nou nou nou... moet dat nou zo? een raket in je aars schijnt best ok te zijn. vraag maar aan postma (en edwin en lucas, dat terzijde) :-)
sevillana
 sevillana - donderdag 14 april 2011 - 14:42   quote  deeplink  
bedankt voor de uitleg raket, we zijn weer een flink stuk wijzer . . . . .
Els
 Els - donderdag 14 april 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 13:33 schreef raket het volgende:
Iedereen weer in de hiep hiep hoera stemming.Dus dat gaan we even een halt toe roepen.
Vreselijk kut seizoen,mario tactisch on benul,gewoon 0-10 verliezen bij psv,verkeerde keuzes maken met wissels.Mario verdiend veels teveel salaris(zou een leuk gebaar zijn als die ook eens z'n verantwoordelijkheid neemt voor dit kut seizoen door op te rotten of in ieder geval de helft van z'n salaris in te leveren,want hij is zogenaamd een kind van Feyenoord,nou laat dat dan eens zien),maakt club icoon Willem van Hanegem belachelijk.Supporters zamelen geld in,maar krijgen het niet boven de 1 miljoen(wat iedereen wel had verwacht.(spelers zelf verzamelen zelf een schaamrood op je kaken bedrag in)Seizoenskaart word volgend jaar weer duurder,spelers willen niet bijtekenen,dus als supporters word je gewoon in je gezicht gespuugd door die spelers,want als hun bijtekenen voor minimaal twee jaar,zonder clausule,kan Feyenoord nog wat verdienen als een andere club hun wil kopen en helpen ze dus ook mee Feyenoord weer gezond maken(maar ze denken alleen maar aan hun zelf)Bas van noordwijk is een aanfluiting op de bank,Leon vlemming maakt de spelers ook niet beter.Dus nou niet allemaal weer helemaal uit je dak gaan mocht Feyenoord Zondag met 4-0 van Willem 2 winnen,want we worden gewoon al jaren belazerd waar we bij staan.
Of ik in een hiep hiep hoera stemming ben, maak ik zelf wel uit, dat jij denkt dat je dat met bovenstaande open deuren en allang bekende feitjes een halt kunt toeroepen, is schromelijke zelfoverschatting. Verder ben ik uiteraard blij voor je dat je een schone zaak in je broek hebt.
dennie
 dennie - donderdag 14 april 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 14:30 schreef raket het volgende:

[..]

Ik onderschat helemaal niemand.Geduld is een schone zaak,heb ik me broek van vol.Ik wil een gebaar van de spelers en de trainer.Een persconferentie waarin mario verteld."Beste Feyenoord supporters.Na alle jaren van ellende kunnen wij aan de situatie Feyenoord nog niet veel doen.Maar omdat ik en de dragende spelers heel veel respect voor jullie hebben,gaan we in het belang van Feyenoord,zelf ook iets doen.Ron Vlaar,Leroy fer,Wijnaldum en de Vrij hebben de koppen bij elkaar gestoken en besloten allemaal voor 2 jaar bij te tekenen zonder ook maar enige vorm van een clausule in hun contract.Ik zelf lever een paar ton in van m'n salaris,want als kind van Feyenoord vind ik het eigenlijk schandalig wat ik verdien en wat ik dit jaar heb gepresteerd.Wat natuurlijk ook schandalig was dat we een bedrag hebben ingezameld wat eigenlijk niet kon.We zijn nog een keer met de pet rond gegaan en hebben 250.000 euro opgehaald.Ik hoop met deze actie dat jullie als supporter ook weer enthousiast raken en massaal een seizoenkaar kopen en ook nog wat geld storten voor de vrienden van Feyenoord.Oke trouwe supporters we gaan er nog twee jaar met z'n alle keihard tegen aan en we gaan met z'n alle Feyenoord weer terug brengen waar het hoort,namelijk in de top"
nogmaals, ik begrijp dat je die dingen wilt, ik zou die dingen ook graag willen zien maar wij kunnen er verder weinig aan doen dus het heeft geen zin om je er zo over door te stessen als jij doet. En met onderschatting van anderen bedoel ik de houding die je aanneemt hoe je de dingen vertelt, bijvoorbeeld 'die euforische stemming daar gaan we even een halt aan toeroepen' alsof je woorden vet een impact hebben ofzo, of je ons nou onderschat of jezelf overschat zoals Els zegt hou ik dan in het midden..
raket
 raket - donderdag 14 april 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 15:02 schreef Els het volgende:

[..]

Of ik in een hiep hiep hoera stemming ben, maak ik zelf wel uit, dat jij denkt dat je dat met bovenstaande open deuren en allang bekende feitjes een halt kunt toeroepen, is schromelijke zelfoverschatting. Verder ben ik uiteraard blij voor je dat je een schone zaak in je broek hebt.
Weet je wat nog mooier zou zijn.Dat naast mario,als die zijn persconferentie geeft Vlaar,wijnaldum,Fer en de vrij met het nieuwe Feyenoord shirt zitten,voor volgend jaar en dan na de toespraak hun contract tekenen en dat mario een traantje wegpinkt en zegt"Ja het is toch m'n cluppie.Kijk dat zou nou top zijn en koopt iedereen zonder nadenken weer een seizoenskaart,word er weer wat geld gestort voor de vrienden van Feyenoord en gaan we een zonnige toekomst tegemoet.
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 14 april 2011 - 15:21   quote  deeplink  
We halen gewoon europees voetbal... 75% van de contracten worden gewoon verlengd.
Volgend jaar met gerichte aankopen gaan we weer omhoog kijken.
raket
 raket - donderdag 14 april 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 15:21 schreef Gyan010 het volgende:
We halen gewoon europees voetbal... 75% van de contracten worden gewoon verlengd.
Volgend jaar met gerichte aankopen gaan we weer omhoog kijken.
Kan ik dat zwart op wit krijgen??
FR-Han
 FR-Han - donderdag 14 april 2011 - 15:33   quote  deeplink  
met gyan heb je het al op zwart. nu wit nog...
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 14 april 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 15:33 schreef obiku010 het volgende:
met gyan heb je het al op zwart. nu wit nog...
Je vergeet mn mummie tulband
FR-Han
 FR-Han - donderdag 14 april 2011 - 15:38   quote  deeplink  
ohja... hahahahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 14 april 2011 - 16:14   quote  deeplink  
RAKET, VLIEG NAAR DE MAAN!!
Marsco
 Marsco - donderdag 14 april 2011 - 16:19   quote  deeplink  
Dit topic gaat werkelijk helemaal nergens over... Als al gezegd, hier zijn al duizende topics over.
Tuurlijk is iedereen blij met een 4-0 overwinning op Utrecht. Maar je moet wel een hele simpele ziel zijn om dan maar meteen weer met de loftrompet in de weer te gaan. Als ook al eerder gezegd, het is nogal belerend en eigenlijk denigrerend om iedereen te vertellen hoe het allemaal in elkaar steekt.

WAKE UP! Dat weet iedereen.

En nee, dat wil dus niet betekenen dat we niet blij mogen zijn met een overwinning. Dat is de wereld op zijn kop.

Ik zie de bui al hangen hoor tegen Willem 2. Dan kan de wereld er ineens weer heel anders uitzien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door Marsco --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 14 april 2011 - 16:29   quote  deeplink  
raket zit nu eenmaal in hogere sferen waardoor hij de weg kwijt is en er niet veel van snapt!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 april 2011 - 17:01   quote  deeplink  
Hoera-stemming? Tis Lijden, man. Met hoofdletter.

Wisten we toch ook? Zware jaren zijn al eerder aangekondigd. De club is schulden aan het wegwerken. Dát is belangrijker dan zo'n kudtspeler die niet wil tekenen.

En al zouden ze tekenen met dwang vanuit het Legioen, wil ik ze nóg niet. Je tekent met je hart en hoofd en anders wegwezen.
En Mario's miljoen...Is dat wel zo?

Verder alles goed Raket?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 april 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Kan iemand mij t nog een keer uitleggen?

Ik snap er niets van.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 april 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 17:02 schreef Stylzz het volgende:
Kan iemand mij t nog een keer uitleggen?

Ik snap er niets van.
Wel Stylzz, het begon in 2004 of 2005, toen .......................

...........................................

...........................................schulden weggewerkt in 2012.........

...........................................

En vanaf 2014 is Feyenoord weer de herrezen topper!

Snappie?
raket
 raket - donderdag 14 april 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 17:01 schreef FR-Henk het volgende:
Hoera-stemming? Tis Lijden, man. Met hoofdletter.

Wisten we toch ook? Zware jaren zijn al eerder aangekondigd. De club is schulden aan het wegwerken. Dát is belangrijker dan zo'n kudtspeler die niet wil tekenen.

En al zouden ze tekenen met dwang vanuit het Legioen, wil ik ze nóg niet. Je tekent met je hart en hoofd en anders wegwezen.
En Mario's miljoen...Is dat wel zo?

Verder alles goed Raket?
Ja,voor de rest gaat het helemaal super.Met jou ook alles goed?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 april 2011 - 17:18   quote  deeplink  
Hahahaha!

Prima! Zit je de boel weer op te stoken, hier?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 april 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 17:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wel Stylzz, het begon in 2004 of 2005, toen .......................

...........................................

...........................................schulden weggewerkt in 2012.........

...........................................

En vanaf 2014 is Feyenoord weer de herrezen topper!

Snappie?
volgens mij begon de ellende na 2002...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 april 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 17:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

volgens mij begon de ellende na 2002...
Help me effe, heb ik iets verdrongen?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 april 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 17:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Help me effe, heb ik iets verdrongen?
De koers die ingezet werd na het behalen van de UEFA was gericht op korte termijn successen. Toen is de ellende met bepaalde aankopen ook begonnen.
Ze hadden dit elftal langer bij elkaar moeten houden. etc.

De echte ellende begon inderdaad een paar jaar later, maar de basis is in dit seizoen gelegd na de UEFA winst.
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 14 april 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 15:15 schreef raket het volgende:

[..]

Weet je wat nog mooier zou zijn.Dat naast mario,als die zijn persconferentie geeft Vlaar,wijnaldum,Fer en de vrij met het nieuwe Feyenoord shirt zitten,voor volgend jaar en dan na de toespraak hun contract tekenen en dat mario een traantje wegpinkt en zegt"Ja het is toch m'n cluppie.Kijk dat zou nou top zijn en koopt iedereen zonder nadenken weer een seizoenskaart,word er weer wat geld gestort voor de vrienden van Feyenoord en gaan we een zonnige toekomst tegemoet.
Raket, je schetst een prachtig beeld en ik geef je helemaal gelijk. Die gebaren zouden de heren best kunnen maken. Wat zou dat mooi zijn en ongelooflijk gewaardeerd worden. Ik denk echter niet dat het gaat gebeuren. De realiteit is nog steeds niet doorgebroken bij die mannen. Mario heeft nog niet door dat hij het salaris dat hij nu krijgt nooit meer in zijn leven zal krijgen, tenzij hij een succes maakt van dit Feyenoord. En die spelers denken ook nog steeds dat andere clubs op ze zitten te wachten met de geldbuidel. Ze mogen blij zijn dat ze bij Feyenoord mogen spelen voor een volle kuip en hun hobby mogen uitoefenen en daar nog heel goed voor betaald worden ook. Maar het is nooit genoeg ....
sevillana
 sevillana - donderdag 14 april 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 17:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

volgens mij begon de ellende na 2002...
toen pas?
De Spot
 De Spot - donderdag 14 april 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 13:33 schreef raket het volgende:
Iedereen weer in de hiep hiep hoera stemming.Dus dat gaan we even een halt toe roepen.
Vreselijk kut seizoen,mario tactisch on benul,gewoon 0-10 verliezen bij psv,verkeerde keuzes maken met wissels.Mario verdiend veels teveel salaris(zou een leuk gebaar zijn als die ook eens z'n verantwoordelijkheid neemt voor dit kut seizoen door op te rotten of in ieder geval de helft van z'n salaris in te leveren,want hij is zogenaamd een kind van Feyenoord,nou laat dat dan eens zien),maakt club icoon Willem van Hanegem belachelijk.Supporters zamelen geld in,maar krijgen het niet boven de 1 miljoen(wat iedereen wel had verwacht.(spelers zelf verzamelen zelf een schaamrood op je kaken bedrag in)Seizoenskaart word volgend jaar weer duurder,spelers willen niet bijtekenen,dus als supporters word je gewoon in je gezicht gespuugd door die spelers,want als hun bijtekenen voor minimaal twee jaar,zonder clausule,kan Feyenoord nog wat verdienen als een andere club hun wil kopen en helpen ze dus ook mee Feyenoord weer gezond maken(maar ze denken alleen maar aan hun zelf)Bas van noordwijk is een aanfluiting op de bank,Leon vlemming maakt de spelers ook niet beter.Dus nou niet allemaal weer helemaal uit je dak gaan mocht Feyenoord Zondag met 4-0 van Willem 2 winnen,want we worden gewoon al jaren belazerd waar we bij staan.
Spelers hebben afstand genomen van premies vorigjaar...bij elkaar goed voor 2,5 miljoen..dus die hebben de club genoeg financieel gesteund.
En hun kunnen niks doen aan het wanbeleid van Feyenoord,Mario heeft zelf 5000 euro gestort om gasten zoals jij stil te houden.
Je hebt weinig tot geen verstand van zaken,en leeft in een zeer korte wereld.

Er is helemaal geen hiep hiep hoerastemming,je lult maar wat raak en hoopt dat sommige met je meelullen.

Je ben gewoon een papagaai...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door De Spot --
sevillana
 sevillana - donderdag 14 april 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 18:58 schreef De Spot het volgende:

[..]

Spelers hebben afstand genomen van premies vorigjaar...bij elkaar goed voor 2,5 miljoen..dus die hebben de club genoeg financieel gesteund.
En hun kunnen niks doen aan het wanbeleid van Feyenoord,Mario heeft zelf 5000 euro gestort om gasten zoals jij stil te houden.
Je hebt weinig tot geen verstand van zaken,en leeft in een zeer korte wereld.

Er is helemaal geen hiep hiep hoerastemming,je lult maar wat raak en hoopt dat sommige met je meelullen.

Je ben gewoon een papagaai...
lorre raket?

lorre%20site.jpg
raket
 raket - donderdag 14 april 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 18:23 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Raket, je schetst een prachtig beeld en ik geef je helemaal gelijk. Die gebaren zouden de heren best kunnen maken. Wat zou dat mooi zijn en ongelooflijk gewaardeerd worden. Ik denk echter niet dat het gaat gebeuren. De realiteit is nog steeds niet doorgebroken bij die mannen. Mario heeft nog niet door dat hij het salaris dat hij nu krijgt nooit meer in zijn leven zal krijgen, tenzij hij een succes maakt van dit Feyenoord. En die spelers denken ook nog steeds dat andere clubs op ze zitten te wachten met de geldbuidel. Ze mogen blij zijn dat ze bij Feyenoord mogen spelen voor een volle kuip en hun hobby mogen uitoefenen en daar nog heel goed voor betaald worden ook. Maar het is nooit genoeg ....
Zoals jullie altijd doen zeg ik bij deze +1
raket
 raket - donderdag 14 april 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 18:58 schreef De Spot het volgende:

[..]

Spelers hebben afstand genomen van premies vorigjaar...bij elkaar goed voor 2,5 miljoen..dus die hebben de club genoeg financieel gesteund.
En hun kunnen niks doen aan het wanbeleid van Feyenoord,Mario heeft zelf 5000 euro gestort om gasten zoals jij stil te houden.
Je hebt weinig tot geen verstand van zaken,en leeft in een zeer korte wereld.

Er is helemaal geen hiep hiep hoerastemming,je lult maar wat raak en hoopt dat sommige met je meelullen.

Je ben gewoon een papagaai...
Deze is natuurlijk -1
raket
 raket - donderdag 14 april 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 17:18 schreef FR-Henk het volgende:
Hahahaha!

Prima! Zit je de boel weer op te stoken, hier?
Eventjes de welbekende knuppel in het hoenderhok gooien.Anders lopen we dadelijk weer allemaal de polonaise als we van Willem 2 winnen.Heb de supportersvereniging ook voorgesteld om dit aan de spelers te laten lezen en gezegd dat iedereen op dit forum het met me eens was,behalve FR-Henk :):)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door raket --
raket
 raket - donderdag 14 april 2011 - 21:00   quote  deeplink  
GROOT NIEUWS.Mario been krijgt vanavond of morgen de tekst van raket te lezen.Hij gaat in beraad met de dragende spelers wat ze er mee gaan doen.Dit lijkt op een zeer goed grap van raket.Maar aangezien raket al meerdere goed ideen(zoals de stenen muur voor het nieuwe stadion)heeft geroepen,nemen ze deze oproep van raket zeer serieus en is dit dus echt geen grap.Meerder media's gaan hierover schrijven of dit uitzenden.
Els
 Els - donderdag 14 april 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 21:00 schreef raket het volgende:
GROOT NIEUWS.Mario been krijgt vanavond of morgen de tekst van raket te lezen.Hij gaat in beraad met de dragende spelers wat ze er mee gaan doen.Dit lijkt op een zeer goed grap van raket.Maar aangezien raket al meerdere goed ideen(zoals de stenen muur voor het nieuwe stadion)heeft geroepen,nemen ze deze oproep van raket zeer serieus en is dit dus echt geen grap.Meerder media's gaan hierover schrijven of dit uitzenden.
Zelfbevlekking, zo noemen ze dat ook wel...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 april 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 21:13 schreef Els het volgende:

[..]

Zelfbevlekking, zo noemen ze dat ook wel...
Stoppen met onaneren dan.
raket
 raket - donderdag 14 april 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 21:13 schreef Els het volgende:

[..]

Zelfbevlekking, zo noemen ze dat ook wel...
Ha,ha.Slaap lekker allemaal.Zie morgen de koppen van de kranten al.Raket zorgt voor blijven dragende spelers Feyenoord."Ron Vlaar"Na deze geweldige brief was ik om.Leroy Fer"Dit was nou net wat ik nodig had om bij te tekenen,raket bedankt".Wijnaldum"M'n oma zat met tranen in haar ogen en heeft me gesmeekt om al was het alleen maar om voor raket te blijven""De Vrij"Kijk ik herken heel veel in die teksten van raket,gewoon een slimme gozer"Mario Been"Ik ga morgen onderhandelen met raket over een ander contract,al moet ik de helft van m'n salaris inleveren, ik wil echt graag blijven,maar smijt eerst die dikke bas van noorwijk op straat,want wat raket zegt,die gozer is echt geen gezicht op de bank.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door raket --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 april 2011 - 23:52   quote  deeplink  
Elke keer als Feyenoord wint loop ik de polonaise!

Een groot gedeelte van de aanhang geeft het bestuur de kans orde op zaken te stellen, omdat Feyenoord viertueel aan het gas was. Consequentie daarvan was dat er geen ruimte was voor versterkingen den dat bepaalde spelers mochten vertrekken, waardoor we een smalle selectie hebben waarmee het onmogelijk is blessures op te vangen. Vinden we dat leuk? Nee.
Maar iederéén beseft dat het nodig is als we willen dat we over 10 jaar nog naar Feyenoord kunnen op zondag. Behalve dan majoor Tom jr. Die liever had gezien dat Feyenoord op de oude voet was door gegaan, nog 1x 2de en 1x 3de was geworden om in 2013 door de KNVB uit de competitie te worden genomen omdat men nog steeds geen sluitende begroting kon presenteren.
raket
 raket - vrijdag 15 april 2011 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 23:52 schreef hotjumper het volgende:
Elke keer als Feyenoord wint loop ik de polonaise!

Een groot gedeelte van de aanhang geeft het bestuur de kans orde op zaken te stellen, omdat Feyenoord viertueel aan het gas was. Consequentie daarvan was dat er geen ruimte was voor versterkingen den dat bepaalde spelers mochten vertrekken, waardoor we een smalle selectie hebben waarmee het onmogelijk is blessures op te vangen. Vinden we dat leuk? Nee.
Maar iederéén beseft dat het nodig is als we willen dat we over 10 jaar nog naar Feyenoord kunnen op zondag. Behalve dan majoor Tom jr. Die liever had gezien dat Feyenoord op de oude voet was door gegaan, nog 1x 2de en 1x 3de was geworden om in 2013 door de KNVB uit de competitie te worden genomen omdat men nog steeds geen sluitende begroting kon presenteren.
Helemaal mee eens.Maar dat neemt niet weg,dat iedereen z'n best doet om Feyenoord er weer boven op te helpen en dat het enige wat 4 spelers hoeven te doen is hun contract te verlengen met 2 jaar zonder clausule zodat Feyenoord nog wat kan verdienen aan hun als ze verkocht worden.Maar het lijkt bijna wel of ze het een straf vinden om dit voor Feyenoord te doen.Kan je wel zeggen "ja zo werkt het tegenwoordig niet meer".Nou prima,maar zeg dan gewoon ik ga weg.Maar wat ze nu doen is solliciteren over de rug van Feyenoord en als er niks komt,tekenen ze gauw bij en moeten wij ze weer met open armen ontvangen.Ik zeg bijtekenen of lekker oppleuren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zal het nog een keer uitleggen!!!!









0.0086288