|
|
Roffaking010
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2011 - 07:56 schreef Stylzz het volgende:[..] bovenstaand scenario is niet irreëel. Vandaar dat Nec wint van Ajax, heracles wint van PSV en wij punten verspelen tegen Willem II. as usual. Doe positiefff! wees een feyenoorder! |
|
|
|
|
Roffaking010
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2011 - 09:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:Whahahahhaahhahahaaa!!!!! Jij bent grappig!! Is dit een post om mij aan te vallen?? Zo ja, moet je eerst andere topics maar eens nalezen!! I am Feyenoord till i die!!!! Ook een Feyenoorder mag kritisch zijn!! daar heb je gelijk in, maar in deze fases moet t echt! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Heb je ook de andere topics na gelezen?? |
|
|
|
|
Roffaking010
|
|
|
Daar heb je zeker gelijk in, maar nu, in deze fase, positiviteit |
|
|
|
|
Roffaking010
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ben 1 van de meest fantiekelingen en diehards hier! Niet dat de rest minder supporter zijn dan ik maar ik ga daar veel verder in qua mening!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2011 - 09:57 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ben 1 van de meest fantiekelingen en diehards hier! Niet dat de rest minder supporter zijn dan ik maar ik ga daar veel verder in qua mening!!! Oh. Dacht dat je de dorpsgek was :-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: oh dat was positief. Als ik negatief was geweest had ik gezegd dat we verloren. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Dat ook tegenwoordig!! Zeker hier in Limburg word ik daar voor aangezien!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2011 - 10:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Dat ook tegenwoordig!! Zeker hier in Limburg word ik daar voor aangezien!! Hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2011 - 10:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Dat ook tegenwoordig!! Zeker hier in Limburg word ik daar voor aangezien!! De dorpsgek in Limburg zijn. Nu kom ik daar vrij regelmatig, maar pff, dan ben je wel heel zot. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2011 - 07:56 schreef Stylzz het volgende:[..] bovenstaand scenario is niet irreëel. Vandaar dat Nec wint van Ajax, heracles wint van PSV en wij punten verspelen tegen Willem II. as usual. hahahahahaha......die kans is ook aanwezig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2011 - 10:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Dat ook tegenwoordig!! Zeker hier in Limburg word ik daar voor aangezien!! Hou ik het er op dat dat meer over Limburg zegt:) |
|
|
|