|
|
remco k
|
|
|
http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=14297
Ja hij is een feyenoorder en is niet welkom omdat het eens een kakkerlak altijd een kakkerlak is blablabla.. Zo hebben we dat gehad en kunnen we verder kijken dan onze neus lang is.
Luigi Bruins is jarenlang betiteld als het grootste talent van de opleiding, maar blijkbaar komt dat er niet uit, persoonlijk denk ik dat dit aan de trainers ligt die Bruins onder hun hoede hebben gehad. Ik ben erg benieuwd of hij onder de Boer wel een betere voetballer kan worden, ik denk namelijk dat dit wel mogelijk is.
We willen toch altijd commentaar geven op Feyenoord en hun ongelijk bewijzen???!!! Ik denk dat dit een mooie mogelijkheid is om deze jonge speler vrijwel gratis over te nemen en hem bij Ajax uit te laten groeien tot een goede voetballer. Hij kost geen geld, en het is dus een risicoloze investering op zijn loon na, maar veel zal dat ook niet zijn.
Ben benieuwd naar de meningen van mensen die WEL iets verder kijken dan hun neus lang is...
Bij deze hoeft Joduh dus niet te reageren, jou mening is mij en anderen denk ik wel duidelijk........:-) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Hmz, we hebben al best veel net-niet spelers... waarvan een aantal uitgeleend. Wat maakt Bruins uitzonderlijk? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Nee, absoluut niet! Deze jongen komt echt tekort voor het Ajax-niveau! Bij Excelsior destijds leuk gespeeld maar bij Feyenoord echt helemaal niks laten zien. En dat ligt echt niet aan de trainers, maar aan hem zelf. Hij heeft een tijdje in de basis gestaan, in het eerste jaar bij Feyenoord, en heb vaak op hem gelet maar kon mij absoluut niet overtuigen. Vaak gemakzuchtig in duels, en verliest ze dus ook vaak. En bovendien hebben we een grote sterke verdedigende middenvelder nodig. Van die middenvleders hebben we er al wel genoeg. Ik schat Lodeiro, Eriksen, De Zeeuw, de Jong allemaal veel beter in. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik denk ook doen, maar wel eerlijk zijn dat hij niet meteen een basisplaats krijgt, maar talent heeft hij wel. Daarbij Feyenoord is er wel goed in om spelers weg te doen, omdat ze niet goed genoeg waren en ineens spelen ze bij europese top clubs.. Dit zal niet de eerste keer zijn dat ze ernaast zouden zitten. |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
hahaha dit slaat echt nergens op , |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ophalen die gozer en snel!!! Ik weet zeker dat hij iets toevoegt aan AJAX want hij is echt een uitstekende voetballer. Waar het aan ligt dat het er nog niet helemaal uitgekomen is, is mij een raadsel en dat moet vooraf goed met Frank besproken worden. Eriksen is de 1e nummer 10, maar met Bruins heb je een perfecte stand-in. Wellicht voelt ie zich een Ajacied, dus kan ie bij Ons Aller Ajax laten zien wat ie echt in zijn mars heeft! |
|
|
|
|
ooteejoo
|
|
|
ik heb nog liever waluigi |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 18:07 schreef remco k het volgende:http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=14297Ja hij is een feyenoorder en is niet welkom omdat het eens een kakkerlak altijd een kakkerlak is blablabla.. Zo hebben we dat gehad en kunnen we verder kijken dan onze neus lang is. Luigi Bruins is jarenlang betiteld als het grootste talent van de opleiding, maar blijkbaar komt dat er niet uit, persoonlijk denk ik dat dit aan de trainers ligt die Bruins onder hun hoede hebben gehad. Ik ben erg benieuwd of hij onder de Boer wel een betere voetballer kan worden, ik denk namelijk dat dit wel mogelijk is. We willen toch altijd commentaar geven op Feyenoord en hun ongelijk bewijzen???!!!Ik denk dat dit een mooie mogelijkheid is om deze jonge speler vrijwel gratis over te nemen en hem bij Ajax uit te laten groeien tot een goede voetballer. Hij kost geen geld, en het is dus een risicoloze investering op zijn loon na, maar veel zal dat ook niet zijn. Ben benieuwd naar de meningen van mensen die WEL iets verder kijken dan hun neus lang is... Bij deze hoeft Joduh dus niet te reageren, jou mening is mij en anderen denk ik wel duidelijk........:-) ik dacht dat jij voorstander was van jeugd ? |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
maar maar snel sluiten deze topic bruis laat hem maar terug na excelsior gaan dat broodje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus moeten talenten niet worden opgehaald???? Volgens mij heb ik nooit gezegd dat we 22 eigen jeugdspelers in de selectie moeten hebben toch?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
was een grappie van me man......natuurlijk niet doen....optfucken met die kutkakkerlak...simpel!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heb ik mij even vies vergist in jou.......:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 18:36 schreef alibabba het volgende:Ophalen die gozer en snel!!! Ik weet zeker dat hij iets toevoegt aan AJAX want hij is echt een uitstekende voetballer. Waar het aan ligt dat het er nog niet helemaal uitgekomen is, is mij een raadsel en dat moet vooraf goed met Frank besproken worden. Eriksen is de 1e nummer 10, maar met Bruins heb je een perfecte stand-in. Wellicht voelt ie zich een Ajacied, dus kan ie bij Ons Aller Ajax laten zien wat ie echt in zijn mars heeft! Hier kan je tenminste wat mee... hij kost ook nog eens niks he... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 18:13 schreef Ikke_tikkie het volgende:Hmz, we hebben al best veel net-niet spelers... waarvan een aantal uitgeleend. Wat maakt Bruins uitzonderlijk? Hij speelt nu bij Feyenoord niet goed dat klopt. Ik denk dat Bruins goed kan worden, hij heeft een hele goede basistechniek, veel overzicht, een hele goede steekpass en gevoel voor de ruimte zonder bal. Vooral dat laatste is iets wat veel spelers bij ons nu niet hebben op het middenveld.
Fysiek zou hij moeten groeien, en zijn mentaliteit moet veranderen, ik denk dat een verandering van omgeving wonderen kan doen, maar zoals Alibabba al zei, wel onder bepaalde voorwaarden.
Ik zeg trouwens niet dat ik zeker weet dat hij het eerste gaat halen, maar dat het een heel groot talent is, kan niemand ontkennen lijkt me, daarbij het feit dat hij gratis is op te halen is, en dus enkel salaris kost, lijkt mij een gokje waard om hem een contract voor 1 seizoen te geven.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Bruins naar Ajax.. Ga je mond spoelen!!! Dat de havenslaven onze 3e rangs spelers willen hebben ala, maar andersom?
Bruins is geen haar beter dan Eriksen, Lodeiro, Klaassen of Sneijder. En dat terwijl ze flink jonger zijn. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Talent verlies je niet zomaar, rendement wel. Bruins is zeker getalenteerd en iets zegt mij dat hij best eens zou kunnen slagen op een niveautje hoger. Sowieso heb ik het idee dat fdb dat rendement er wel uit krijgt. Dus waarom niet.
Mag joduh zn feyenooit hart transplanteren;-p |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 19:43 schreef remco k het volgende:[..] Hij speelt nu bij Feyenoord niet goed dat klopt. Ik denk dat Bruins goed kan worden, hij heeft een hele goede basistechniek, veel overzicht, een hele goede steekpass en gevoel voor de ruimte zonder bal. Vooral dat laatste is iets wat veel spelers bij ons nu niet hebben op het middenveld. Fysiek zou hij moeten groeien, en zijn mentaliteit moet veranderen, ik denk dat een verandering van omgeving wonderen kan doen, maar zoals Alibabba al zei, wel onder bepaalde voorwaarden. Ik zeg trouwens niet dat ik zeker weet dat hij het eerste gaat halen, maar dat het een heel groot talent is, kan niemand ontkennen lijkt me, daarbij het feit dat hij gratis is op te halen is, en dus enkel salaris kost, lijkt mij een gokje waard om hem een contract voor 1 seizoen te geven.. Ik weet niet of jij opgelet heb de laatste jaren.. Maar we moeten juist van het aantal contract spelers af. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 19:47 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Ik weet niet of jij opgelet heb de laatste jaren.. Maar we moeten juist van het aantal contract spelers af. Ik denk dat jij dan wat beter op moet letten, wat dat is al lang en breed gebeurt het afgelopen seizoen... En komende zomerstop gaan er wederom een 4/5 spelers weg. En er zullen toch echt spelers bij gaan komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 19:45 schreef Booya4Afca het volgende:Bruins naar Ajax.. Ga je mond spoelen!!! Dat de havenslaven onze 3e rangs spelers willen hebben ala, maar andersom? Bruins is geen haar beter dan Eriksen, Lodeiro, Klaassen of Sneijder. En dat terwijl ze flink jonger zijn. Sneijder is niet eens een 10... |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 19:48 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat jij dan wat beter op moet letten, wat dat is al lang en breed gebeurt het afgelopen seizoen... En komende zomerstop gaan er wederom een 4/5 spelers weg. En er zullen toch echt spelers bij gaan komen. Eens, echter zullen dat spelers zijn met kwaliteit. Je kan wel weer spelers ala Suk voor een godvermogen binnen halen. Maar dan kan het plan van Cruijff de kast in, en had het bestuur ook niet op hoeven stappen. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Bruins is ook geen (echte) 10. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee inderdaad. Bruins is een controlerende middenvelder die ook vaak als centrale verdediger speelt... |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Liever bruins dan drenthel als we het over kakkerlakken hebben |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 19:51 schreef remco k het volgende:Nee inderdaad. Bruins is een controlerende middenvelder die ook vaak als centrale verdediger speelt... Klopt, een verdedigende middenvelder die bij Feijenoord al buiten de boot valt. De kans dat hij bij ons wél goed zou functioneren is 0,0. Zeker gezien het systeem wat F. de Boer voor ogen heeft. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Ook Drenthe zal geen toegevoegde waarde hebben. Dus wat hem betreft ben ik het volledig met je eens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 19:53 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Klopt, een verdedigende middenvelder die bij Feijenoord al buiten de boot valt. De kans dat hij bij ons wél goed zou functioneren is 0,0. Zeker gezien het systeem wat F. de Boer voor ogen heeft. Nou, dan moet je toch echt even je feiten beter hebben, Luigi is een echte 10 die weleens een wedstrijdje vanaf rechts heeft gespeeld als er met de punt naar achter werd gespeeld... |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Jongens je vergeet een ding! Dat een talent niet rendeert bij fucknooit is omdat ze willen voetballen en dat kunnen ze niet in de kuip |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 19:54 schreef remco k het volgende:[..] Nou, dan moet je toch echt even je feiten beter hebben, Luigi is een echte 10 die weleens een wedstrijdje vanaf rechts heeft gespeeld als er met de punt naar achter werd gespeeld... En wat heeft Bruins wat Eriksen, Lodeiro, de Jong en Sneijder niet hebben, aangezien we al sinds de komst van F. de Boer niet meer met een 10 spelen?
edit : Ik vergeet Klaassen, dat wordt een toppertje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 19:55 schreef Benno het volgende:Jongens je vergeet een ding! Dat een talent niet rendeert bij fucknooit is omdat ze willen voetballen en dat kunnen ze niet in de kuip Je verwoord het iets anders dan ik, maar het niet goed voetballen van bepaalde jongens, zou toch echt kunnen komen door de negatieve spiraal waarin Feyenoord al een tijdje zit, daarbij het gebrek aan een trainer die spelers iets kan leren, kan zorgen vor het niet presteren van talentvolle spelers... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
haha leuk topic Asjeblieft kom hem halen of moeten we hem opsturen?? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 19:57 schreef remco k het volgende:[..] Je verwoord het iets anders dan ik, maar het niet goed voetballen van bepaalde jongens, zou toch echt kunnen komen door de negatieve spiraal waarin Feyenoord al een tijdje zit, daarbij het gebrek aan een trainer die spelers iets kan leren, kan zorgen vor het niet presteren van talentvolle spelers... Wijnaldum zie je anders vaak goede wedstrijden spelen, ongeacht de rest van het zooitje in Rotterdam Zuid. Al zit hij de laatste paar weken wat minder in zijn vel. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Contract loopt jammer genoeg af haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 19:56 schreef Booya4Afca het volgende:[..] En wat heeft Bruins wat Eriksen, Lodeiro, de Jong en Sneijder niet hebben, aangezien we al sinds de komst van F. de Boer niet meer met een 10 spelen? edit : Ik vergeet Klaassen, dat wordt een toppertje. Sneijder en Klaassen ben ik (nog) niet van onder de indruk, waarbij ik Klaassen wel een groter talent vind. Eriksen zal de eerste 10 zijn en blijven, Lodeiro zal moeten bewijzen dat hij daar de nummer 2 is, maar als dat niet zo is, heb je niks achter de hand. De Jong op het middenveld staat gelijk aan geen dynamiek in het veld, en is ondanks dat de Boer het daar wel in hem ziet zitten, voor mij enkel een optie in de punt van de aanval. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 19:57 schreef remco k het volgende:[..] Je verwoord het iets anders dan ik, maar het niet goed voetballen van bepaalde jongens, zou toch echt kunnen komen door de negatieve spiraal waarin Feyenoord al een tijdje zit, daarbij het gebrek aan een trainer die spelers iets kan leren, kan zorgen vor het niet presteren van talentvolle spelers... Haha maar we bedoelen hetzelfde.
Ik moet zeggen dat ajax ook niet altijd de juiste club is voor bepaalde talenten. Soms komt het er ergens anders wel uit. Dus joh waarom de gok niet wagen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je zal raar staan te kijken, als hij bij ons over 3 jaar voor 20 miljoen verkocht wordt.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 19:58 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Wijnaldum zie je anders vaak goede wedstrijden spelen, ongeacht de rest van het zooitje in Rotterdam Zuid. Al zit hij de laatste paar weken wat minder in zijn vel. Ik weet niet van welk jaartal jij wedstrijden van Feyenoord kijk maar sinds draainaldum een paar maanden geleden op de nummer 10 positie is gezet speelt die kut, heeft een keer 4 doelpunten gemaakt in 1 wedstrijd maar dat is alles |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 19:58 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Wijnaldum zie je anders vaak goede wedstrijden spelen, ongeacht de rest van het zooitje in Rotterdam Zuid. Al zit hij de laatste paar weken wat minder in zijn vel. Je bedoelt die voetballer, die werkelijk iedere bal persoonlijk komt brengen bij een medespeler??? |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 20:02 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ik weet niet van welk jaartal jij wedstrijden van Feyenoord kijk maar sinds draainaldum een paar maanden geleden op de nummer 10 positie is gezet speelt die kut, heeft een keer 4 doelpunten gemaakt in 1 wedstrijd maar dat is alles Volgens mij is hiermeeons punt dan gemaakt remco!!:) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 20:01 schreef remco k het volgende:[..] Je zal raar staan te kijken, als hij bij ons over 3 jaar voor 20 miljoen verkocht wordt.. ja zou leuk voor jullie zijn ;) gewoon 50% van de transferrechten houden van die jongen :P |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 20:01 schreef remco k het volgende:[..] Sneijder en Klaassen ben ik (nog) niet van onder de indruk, waarbij ik Klaassen wel een groter talent vind. Eriksen zal de eerste 10 zijn en blijven, Lodeiro zal moeten bewijzen dat hij daar de nummer 2 is, maar als dat niet zo is, heb je niks achter de hand. De Jong op het middenveld staat gelijk aan geen dynamiek in het veld, en is ondanks dat de Boer het daar wel in hem ziet zitten, voor mij enkel een optie in de punt van de aanval. Wat de Jong betreft ben ik het 100% mee eens.
Echter, met een echte nummer 10 spelen we al een tijdje niet meer. Ik ben het met je eens dat we wellicht moeten kijken naar één of twee spelers voor op het middenveld, maar die moeten dan wel iets toevoegen.
Ervaring --> Zijn vaak oudere spelers waar een prijskaartje aan hangt Talent --> Of speler die zo getalenteerd is dat zijn klasse iets toevoegd.
Bruins heeft wellicht meer ervaring dan een Eriksen of een Lodeiro wat gespeelde wedstrijden betreft, maar daar blijf het dan ook bij. Een echte leider is ie niet.
Als je enkel kijkt naar zijn kwaliteiten, dan vraag ik me echt af of hij (in potentie) beter is dan de spelers die we al hebben op het middenveld.
Dan zou ik liever investeren in een Toornstra, dan dat ik geld stop in een transfervrije speler van Feijenoord, die qua restwaarde ook niet al te gunstig in de markt ligt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 20:05 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] ja zou leuk voor jullie zijn ;) gewoon 50% van de transferrechten houden van die jongen :P En jij denkt dat Feyenoord zo slim is? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 20:02 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ik weet niet van welk jaartal jij wedstrijden van Feyenoord kijk maar sinds draainaldum een paar maanden geleden op de nummer 10 positie is gezet speelt die kut, heeft een keer 4 doelpunten gemaakt in 1 wedstrijd maar dat is alles Het is dan ook geen 10, maar meer een type Eriksen / Lodeiro die met steekpassen een spits alleen voor de keeper kunnen zetten. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Haha nee natuurlijk niet, De laatste x dat ze dat gedaan hebben is bij ebi smolarek geweest en dat is helemaal verkeerd uitgepakt. Die is aan een club verkocht zonder geld en daarna weer aan een club verkocht zonder geld dus alsnog geen geld ontvangen :P |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 20:02 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ik weet niet van welk jaartal jij wedstrijden van Feyenoord kijk maar sinds draainaldum een paar maanden geleden op de nummer 10 positie is gezet speelt die kut, heeft een keer 4 doelpunten gemaakt in 1 wedstrijd maar dat is alles Als Ajax supporter kijk ik vrij weinig Feyenoord 1 wedstrijden. Ik volg(de) de jeugdelftallen echter regelmatig. Ook Feijenoord heb ik vaak zat op de toekomst langs zien komen.
En in tegenstelling tot Bruins, was ik altijd wel gecharmeerd van voetballer Wijnaldum. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 20:10 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Wat de Jong betreft ben ik het 100% mee eens. Echter, met een echte nummer 10 spelen we al een tijdje niet meer. Ik ben het met je eens dat we wellicht moeten kijken naar één of twee spelers voor op het middenveld, maar die moeten dan wel iets toevoegen. Ervaring --> Zijn vaak oudere spelers waar een prijskaartje aan hangt Talent --> Of speler die zo getalenteerd is dat zijn klasse iets toevoegd. Bruins heeft wellicht meer ervaring dan een Eriksen of een Lodeiro wat gespeelde wedstrijden betreft, maar daar blijf het dan ook bij. Een echte leider is ie niet. Als je enkel kijkt naar zijn kwaliteiten, dan vraag ik me echt af of hij (in potentie) beter is dan de spelers die we al hebben op het middenveld. Dan zou ik liever investeren in een Toornstra, dan dat ik geld stop in een transfervrije speler van Feijenoord, die qua restwaarde ook niet al te gunstig in de markt ligt. Eriksen speelt toch echt regelmatig als een echte tien, waarbij hij vaak ruimte maakt voor een inkomende middenvelder.
Ervaring op het middenveld is helemaal niet nodig, de enige oudere speler die ik graag daarvoor zie komen is C Seedorf. Als de Zeeuw fit is en in vorm, is dat de leider op het middenveld, hij is dadelijk 27 en prima geschikt hiervoor..
Toornstra zie ik niet veel beter worden dan dat hij nu is..
En Restwaarde in de voetballerij zegt werkelijk waar helemaal niks.. Dat gaat met de waan van de dag. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 20:11 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Het is dan ook geen 10, maar meer een type Eriksen / Lodeiro die met steekpassen een spits alleen voor de keeper kunnen zetten. Sorry hor maar ik zie elke wedstrijd maar hij geef echt geen ene steekpass. Wijnaldum gaat vaak voor eigen succes met kappen en draaien en mislukt vrijwel altijd en bruins is eerder van een speler vrij op de keeper zetten maarja Feyenoord heeft geen spits die ook daadwerkelijk die gaten inloop dus bruins is waardeloos bij ons. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 20:14 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Sorry hor maar ik zie elke wedstrijd maar hij geef echt geen ene steekpass. Wijnaldum gaat vaak voor eigen succes met kappen en draaien en mislukt vrijwel altijd en bruins is eerder van een speler vrij op de keeper zetten maarja Feyenoord heeft geen spits die ook daadwerkelijk die gaten inloop dus bruins is waardeloos bij ons. Klopt, ik gaf dan ook al aan dat hij de laatste paar weken/maanden weinig meer klaar speelt. Wat voor Bruins geldt, geldt voor Wijnaldum natuurlijk ook :)
Maar goed, we komen er zo denk ik niet uit.
Het wordt zo een wellus nietus spelletje. De toekomst zal uitwijzen wie Ajax zal halen, en wie niet. |
|
|
|