|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 20:13 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Als Ajax supporter kijk ik vrij weinig Feyenoord 1 wedstrijden. Ik volg(de) de jeugdelftallen echter regelmatig. Ook Feijenoord heb ik vaak zat op de toekomst langs zien komen. En in tegenstelling tot Bruins, was ik altijd wel gecharmeerd van voetballer Wijnaldum. Ik heb ook altijd een enorm zwak gehad voor wijnaldum of die nou aan het voetballen was of een intervieuw gaf. Maar wijnaldum moet gewoon op de vleugel spelen. Hij is te snel om in het centrum te zetten dat is gewoon zonde om die snelheid niet optimaal te benutten |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 20:17 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Klopt, ik gaf dan ook al aan dat hij de laatste paar weken/maanden weinig meer klaar speelt. Wat voor Bruins geldt, geldt voor Wijnaldum natuurlijk ook :) Maar goed, we komen er zo denk ik niet uit. Het wordt zo een wellus nietus spelletje. De toekomst zal uitwijzen wie Ajax zal halen, en wie niet. Ik denk dat we het wel eens kunnen worden op de volgende punten: -Bruins en Wijnaldum spelen slecht de laatste tijd. -En er zit meer kwaliteit in allebei de spelers als dat ze hebben laten zien. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Bruins haha kan het niveau van feyenooit niet eens aan, laat staan dat van ajax. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Het gaat niet om niveau maar om de manier van spelen, Bruins is een net een oud wijf maar hij heeft wel tactisch inzicht. Ik denk dat bruins bij ajax veel beter zal spelen en zeker een goede speler word om achter de hand te hebben als eriksen een x ziek of gebleseerd is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Bastos was ook niet goed genoeg voor het niveau van Feyenoord.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote: Ja je hebt altijd wel een speler die ergens anders wel door breekt. Maar om die luigi te vergelijken met bastos |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk dat Bruins veel meer kan dat dat hij bij feyenoord heeft kunnen laten zien. Tegelijkertijd denk ik niet dat hij gaat uitgroeien tot een toegevoegde waarde voor Ajax, zeker niet met de concurrentie die nu al bestaat.
Voor mij is Bruins typisch een speler die het straks prima gaat doen bij een sub-topper in Nederland. Maar dus niet bij Ajax |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zinloos topic......slotje! |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Hahaha, Luigi Bruins hou toch op, nooit halen die gast komt in alles tekort ! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 18:07 schreef remco k het volgende:http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=14297Ja hij is een feyenoorder en is niet welkom omdat het eens een kakkerlak altijd een kakkerlak is blablabla.. Zo hebben we dat gehad en kunnen we verder kijken dan onze neus lang is. Luigi Bruins is jarenlang betiteld als het grootste talent van de opleiding, maar blijkbaar komt dat er niet uit, persoonlijk denk ik dat dit aan de trainers ligt die Bruins onder hun hoede hebben gehad. Ik ben erg benieuwd of hij onder de Boer wel een betere voetballer kan worden, ik denk namelijk dat dit wel mogelijk is. We willen toch altijd commentaar geven op Feyenoord en hun ongelijk bewijzen???!!!Ik denk dat dit een mooie mogelijkheid is om deze jonge speler vrijwel gratis over te nemen en hem bij Ajax uit te laten groeien tot een goede voetballer. Hij kost geen geld, en het is dus een risicoloze investering op zijn loon na, maar veel zal dat ook niet zijn. Ben benieuwd naar de meningen van mensen die WEL iets verder kijken dan hun neus lang is... Bij deze hoeft Joduh dus niet te reageren, jou mening is mij en anderen denk ik wel duidelijk........:-) Volgens mij praat JIJ jezelf nu tegen. je hebt meerdere keren beweerd dat we juist GEEN aanvallende middenvelders nodig hebben en nu kom je met dit verhaal. We hebben Eriksen, Lodeiro, Siem de Jong en Aissati onder contract staan dus wij moeten wij in hemelsnaam met Bruins??? Een twijfelgeval die van de 10 wedstrijden er eentje goed speelt. Nee deze jongen hebben wij absoluut niet nodig. Haal dan Wijnaldum. Dat is een speler die nog kan groeien. Bruins zal altijd de net-niet voetballer blijven |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het lijkt me nou niet bepaald verstandig om Bruins naar Ajax te laten komen. Ik zou echt niet weten wat hij aan Ajax toe te voegen heeft. Hij speelt op een positie bij Feyenoord, waar wij al genoeg goede jongens hebben rondlopen. Kortom: niet doen, dus! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Zulke dingen gebeuren. Obi Mikel liep ook rond bij Ajax Cape Town en werd nooit opgemerkt. Felipe nu back bij Deportivo heeft ook stage gelopen bij Ajax. Fred(ex Lyon) werd bij f'noord afgetest. Elke club heeft zijn missers. Eto'o was een lachtertje bij R.Madrid en speelde de pannen van het dak bij Barca. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2011 - 22:07 schreef Pietje het volgende:Het lijkt me nou niet bepaald verstandig om Bruins naar Ajax te laten komen. Ik zou echt niet weten wat hij aan Ajax toe te voegen heeft. Hij speelt op een positie bij Feyenoord, waar wij al genoeg goede jongens hebben rondlopen. Kortom: niet doen, dus! Mijn idee. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
jari-ajax
|
|
|
die is grapig,
denk na wij hebben de beste nummers 10 van europa rondlopen,loderiol ,eeriksen,siem de jong,en dan komt davey en rondey ernog aan ,dus waar zon afgedankte kakkerlak |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Hahaha echt he. Vast te veel gezopen. Was davy even vergeten hij gaat een topper worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
Cock Roomberg
|
|
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Paar jaar geleden had ik JA gezegd, nu hoeft het niet zonodig meer van mij. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Bruins? No way! Die gast heeft een mentaliteitsprobleem, anders had ie het daar wel gered. |
|
|
|
|
rikkie12345445
|
|
|
waarom zouden we afdankers nodig hebben van feyenoord |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Enkele seizoenen geleden, dacht ik ook dat feyenoord een pareltje in huis had met Bruins, maar hij is inderdaad nooit echt doorgebroken. Maar als je niet slaagt bij feyenoord wil niet zeggen dat het bij Ajax niet lukt. Ze spelen uiteindelijk een ander systeem, en heeft hier betere spelers om zich heen. Het is het proberen waard. Maar ik denk dat Ajax op dit moment meer heeft aan een speler als Strootman van Utrecht. Zou waarschijnlijk iets duurder zijn, maar wel een speler die jonger is dan Bruins en meteen in de basis zou kunnen staan en dat betwijfel ik bij Bruins.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2011 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Laten we ook eens een keer spelers kopen met techniek EN power. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
is een zeer goed speler voeg iets toe aan AJAX! en nog jong He,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
Henk de Vries
|
|
|
Waardeloze voetballer. Geen mentaliteit en geen vechter. Loopt altijd met zo'n jankbek op het veld....niet nodig. We hebben al teveel middelmaat opgehaald de laatste jaren |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Remco, was je soms een beetje dronken toen je deze vraag stelde?? WHahahahahaahha. Laat Luigi maar lekker een andere club zoeken om zijn voetbalkunsten te vertonen. Ajax moet zoeken naar versterkingen ten opzichte van de basis, niet naar spelers die dezelfde kwaliteiten hebben als spelers van onze huidige eerste selectie. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
wat heeft dit nou weer voor nut, ik dacht dat we versterkingen nodig hadden... Hij houd de talenten uit de jeugd alleen maar op als hij komt en hij is niet goed genoeg voor ajax. Hij voegt niks toe, we hebben al superveel middenvelders. Als er spelers komen, moeten het versterkingen zijn. Als je op de leeftijd van bruins bent moet je speeltijd krijgen, en dat zal hij bij ajax niet krijgen dus is het voor die jongen zelf ook beter om ergens anders te gaan spelen en daarna misschien in aanmerking te komen voor ajax als hij geluk heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je zou Bastos dus ook niet willen hebben... 1 van de beste Linksbacks van de wereld, ook die was niet goed genoeg voor Feyenoord.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 11:52 schreef Afcarius het volgende:wat heeft dit nou weer voor nut, ik dacht dat we versterkingen nodig hadden... Hij houd de talenten uit de jeugd alleen maar op als hij komt en hij is niet goed genoeg voor ajax. Hij voegt niks toe, we hebben al superveel middenvelders. Als er spelers komen, moeten het versterkingen zijn. Als je op de leeftijd van bruins bent moet je speeltijd krijgen, en dat zal hij bij ajax niet krijgen dus is het voor die jongen zelf ook beter om ergens anders te gaan spelen en daarna misschien in aanmerking te komen voor ajax als hij geluk heeft. Inderdaad verstandig om hem over 2 jaar voor 8 miljoen op te halen mocht hij wel slagen...
Nu kost hij niks, en is het risicoloos, Mislukt hij dan trap je hem eruit, en lukt het wel heb je een hele knappe voetballer voor geen geld.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Kun je dan niet net zo goed Aissatti terug halen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die heeft bij verschillende topclubs beweze niet goed genoeg te zijn.. Alleen bij de subtoppers (twente was toen nog geen topploeg) kan hij het verschil maken... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Tja, Bruins heeft het nog nergens bewezen. Zelfs niet bij een subtopper als Feyenoord. ;-) |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
Remco maakt zich hier belachelijk , deze kakkerlak heeft het vanaf 2004 niet waar kunnen maken in Rotterdam en nu 7 jaar later zou ajax hem kunnen gebruiken ? Yeah right
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2011 door AFCA Montana -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heel inhoudelijk... goede reactie van je.. |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
quote: je gaf me dan ook geen 30 seconden om het bericht aan te passen goede reactie van je ... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
On topic dan maar.
Ik zie Bruins liever niet komen. Niet omdat het geen goede voetballer zou kunnen zijn, maar des te meer omdat we er nog genoeg hebben die zich maar eens moeten gaan bewijzen. Lodeiro bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 19:42 schreef Ikke_tikkie het volgende:On topic dan maar. Ik zie Bruins liever niet komen. Niet omdat het geen goede voetballer zou kunnen zijn, maar des te meer omdat we er nog genoeg hebben die zich maar eens moeten gaan bewijzen. Lodeiro bijvoorbeeld. Ik weet niet of iemand anders het potje tegen Shimuzu?? heeft gezien, maar Lodeiro speelde een goede wedstrijd op een redelijk hoog tempo, die jongen verwacht ik redelijk veel van...
Maar dat neemt niet weg, dat mocht of hij of Eriksen wegvallen, dat we vrij weinig hebben voor die positie, of willen jullie weer met de Jong op 10 gaan spelen?? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ik noem eriksen, lodeiro, siem, aissati, sneijder, klaassen en dan zal ik vast nog wel iemand vergeten. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ik zie in Bruins niet die spelbepaler die Christian wel is. In Siem ook niet trouwens.
Ik kaart Lodeiro aan omdat ik die in staat acht die rol op zich te nemen. Maar dan zal hij zich, als ik de Boer moet geloven, het Ajax spel nog meer toe moeten eigenen. |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
remco ik ben hier nieuw maar als ik je post zo lees her en der dan maak je het ook niet erg aantrekkelijk om te posten altijd maar mensen afkraken NEPAJACIED dat je bent. Je hoeft niet altijd op iedereen te reageren niet alles is aan jou gericht ik weet je denkt van wel maar haal je kop uit je reet en kom terug naar de realiteit Lees al maanden/jaren hier het forum en weet dus maar al te goed hoe neerbuigend jij altijd doet tegen je medeajacieden vooral tegen nieuwe mensen op het forum Ga zo door kerel |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 19:47 schreef AFCA Montana het volgende:Lees al maanden/jaren hier het forum en weet dus maar al te goed hoe neerbuigend jij altijd doet tegen je medeajacieden vooral tegen nieuwe mensen op het forum Doh, hij blijft naar de mores van dit forum meestal best netjes hoor.
Maar het ging over Luigi, toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 19:54 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Doh, hij blijft naar de mores van dit forum meestal best netjes hoor. Maar het ging over Luigi, toch? EENS |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 19:47 schreef AFCA Montana het volgende:remco ik ben hier nieuw maar als ik je post zo lees her en der dan maak je het ook niet erg aantrekkelijk om te posten altijd maar mensen afkraken NEPAJACIED dat je bent. Je hoeft niet altijd op iedereen te reageren niet alles is aan jou gericht ik weet je denkt van wel maar haal je kop uit je reet en kom terug naar de realiteit Lees al maanden/jaren hier het forum en weet dus maar al te goed hoe neerbuigend jij altijd doet tegen je medeajacieden vooral tegen nieuwe mensen op het forum Ga zo door kerel Ik denk dat jij net je kop uit je reet hebt gehaald,als jij al maanden/jaren dit forum volgt en je bent nieuw hier ben je wel of erg verlegen of erg traag van begrip.Remco juicht nieuwelingen alleen maar toe,hoe meer zielen hoe meer vreugd Ja hij heeft een mening net als wij allemaal en weet meer van Ajax dan ik in mijn kleine teen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 20:02 schreef Ikke_tikkie het volgende:Of was het nou het kringspiertje? ;-) Maar ik voorzie hier weinig steun voor het plan Bruins, Remco. Hij zal wel bij Roda oid terecht komen. Dat zou inderdaad kunnen, maar dat neemt niet weg dat er nog steeds normaal over gediscusieerd kan worden..
Ik zal in ieder geval niet raar staan te kijken, als hij toch de top haalt, en dat Ajax hem over een tijdje voor veel geld zou willen hebben.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, ik post vrijwel nooit iets zinnigs, en kan mij heel slecht verwoorden.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 20:05 schreef remco k het volgende:[..] Ik zal in ieder geval niet raar staan te kijken, als hij toch de top haalt, en dat Ajax hem over een tijdje voor veel geld zou willen hebben.. Zou kunnen, maar gebeurt wel vaker, zoals hier al gememoreerd is. Hadden we dan eigenlijk niet beter een Strootman kunnen halen toen hij te betalen was? Heeft inmiddels beduidend meer bewezen dan Bruins. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Wat lees ik nou voor naam ?? Dat het geen risico is, helemaal eens. Maar Bruins heeft m.i. nog nooit aangetoond het niveau van Feyenoord aan te kunnen, laat staan dat van Ajax. Enne meneer Fennema, als je niet tegen de reacties van sommige personen kan, moet je ze ook niet uitlokken. Oant sien. Of zoiets. |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 19:31 schreef AFCA Montana het volgende:Remco maakt zich hier belachelijk , deze kakkerlak heeft het vanaf 2004 niet waar kunnen maken in Rotterdam en nu 7 jaar later zou ajax hem kunnen gebruiken ? Yeah right met het laatste ben ik het meer dan 100% met je eens man......zoiezo het is een kakkerlak voor mij.....maar hoe je begint vind ik dus duidelijk niet ok man.......met je eerste post hier een vast forumlid te kijk zetten....... als je normaal doet krijg je ook normale reacties terug hiero,maar met zo beginnen bereik je niks en krijg je ook niks terug...simpel man....hou het leuk,of blijf alleen maar lezen hiero.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2011 door joduh -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2011 - 14:02 schreef AFCA Montana het volgende:Prima laatste post hier met zulke sukkels wil ik ook niets te maken hebben NEPAJACIEDEN!!!! Ga is weg dan als je het niet leuk vind?? |
|
|
|