BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Luigi Bruins mag weg bij Feyenoord. iets voor Ajax.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 16 april 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Bericht van: AFCA Montana
Verzonden op: 2011-04-16 14:06
Onderwerp: loser
Bericht: zal ik zelf even bepalen wat ik doe sukkeltje
antwoord meteen op dit bericht
Wel via PB, maar niet via hier? Stoer!

Maar iig, het blijkt dus dat je het hier niet leuk vind, waarom blijf je hier dan?
Wij komen hier omdat we leuk vinden. Je gaat toch niks vrijwilligs doen, terwijl je het niet eens leuk vind??

Edit: Deze pb was trouwens op het vorige bericht bedoeld..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2011 door Hasjkoph --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 april 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 14:02 schreef AFCA Montana het volgende:
Prima laatste post hier met zulke sukkels wil ik ook niets te maken hebben NEPAJACIEDEN!!!!
Doeiiiiiiiiiiiiii groeten aan Foppe
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 13:23 schreef AFCA Montana het volgende:
@ iedereen
Dus omdat ik uit friesland kom ben ik een boer ? en minder ajacied dan jullie ?
Ach ja ik ga om de 2 weken totaal bijna 6 uur reizen om naar mijn club te kijken
De meesten van jullie hebben de Arena nog nooit gezien
Waarom denk je dat hier zelden nieuwe mensen komen ? omdat ajacieden hier als kakkerlakken worden behandeld
Maar als jullie zo graag willen dat hier geen nieuwe mensen op het forum komen ga zo door
Volgens mij ben jij de persoon die mij begon uit te schelden voor een nepajacied, ik heb dat tegen jou nooit gezegd, heb er zelfs veel respect voor dat mensen zover rijden om ONS AJAX te zien....
En een klein feitje is, dat sinds de vaste gasten hier rond blijvven hangen, het nog nooit zo druk is geweest hiero...
Jammer dat je niet normaal kan doen, want iedereen is hier welkom, dat bepalen wij namelijk niet..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 16 april 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 14:14 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]
Edit: Deze pb was trouwens op het vorige bericht bedoeld..
[ot]
Stukje netiquette bijbrengen dan maar aan onze zestienjarige: het is NOT done te quoten uit een privé bericht. Dat privé staat ergens voor en dien je te respecteren!
[/ot]
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 16 april 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 17:16 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

[ot]
Stukje netiquette bijbrengen dan maar aan onze zestienjarige: het is NOT done te quoten uit een privé bericht. Dat privé staat ergens voor en dien je te respecteren!
[/ot]
Ja, tuurlijk, maar zie wat hij heeft geschreven??
Tuurlijk respecteer ik dat men het via pb wil doen. Maar dit slaat nergens op.
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:

[..]

[ot]
[/ot]
Ben ik niet met je eens, voor sommige mensen heb je geen respect, en als je zoiets wilt delen, dan is dat zijn keuze, ik denk niet dat je kan zeggen dat je dit nooit kan doen.. Het is niet alsof hij hem iets in vertrouwen verteld toch..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 16 april 2011 - 18:28   quote  deeplink  
Schrijf dan dat je diep beledigd bent in PB. Dat dekt de lading ook. ;-)
expert4life
 expert4life - zaterdag 16 april 2011 - 18:30   quote  deeplink  
Objectief bekeken voegt Bruins natuurlijk helemaal niks toe aan Ajax. Als je bij een club als Feyenoord al geen dragende speler bent, wat heb je dan bij een club als Ajax te zoeken? Daarbij is het ook nog eens dat er al een wachtlijst staat voor zijn positie waardoor hij dus alleen maar onnodige loonkosten met zich mee brengt.

Conclusie: Bruins voegt 0,0 toe aan Ajax!
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zaterdag 16 april 2011 - 18:36   quote  deeplink  
Bruins halen en met 2 ton winst verkopen.
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 18:28 schreef Ikke_tikkie het volgende:
EENS.....
joduh
 joduh - zaterdag 16 april 2011 - 18:59   quote  deeplink  
pleur op man.....
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 16 april 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 18:28 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ben niet beledigd, maar vind het wel nergens op slaan dat hij dit via PB doet..
Pietje
 Pietje - zaterdag 16 april 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 07:55 schreef joduh het volgende:

[..]

met het laatste ben ik het meer dan 100% met je eens man......zoiezo het is een kakkerlak voor mij.....maar hoe je begint vind ik dus duidelijk niet ok man.......met je eerste post hier een vast forumlid te kijk zetten.......
als je normaal doet krijg je ook normale reacties terug hiero,maar met zo beginnen bereik je niks en krijg je ook niks terug...simpel man....hou het leuk,of blijf alleen maar lezen hiero.......
+ 1
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 april 2011 - 19:28   quote  deeplink  
Bericht van: AFCA Montana
Verzonden op: 2011-04-16 13:27
Onderwerp: Turk
Bericht: Boere jonge bedoel je
was je reactie op het forum
ken je helemaal niet sukkel wat wil je ?
noem jou ook geen turk of moslim
wat een vreslijke losers hier die allemaal echte ajacied afkraken
zon turk als jij hebt vast nog nooit de arena gezien of geld om de intree te betalen

Zo het staat er,ik sta achter je Hashkop en er is helammal niks prive aan.
Het is gewoon een boer(relul)
Pietje
 Pietje - zaterdag 16 april 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:

[..]

[ot]
[/ot]
Op zich ben ik het beslist met je eens, maar er zijn wel grenzen! Ooit heb ik een PB ontvangen van bobdildo (kennen jullie hem nog??) waar de honden geen brood van lustten. Eén grote scheldkannonade, zelfs naar mijn echtgenote toe en bijzonder beledigend. Dat berichtje wilde ik vervolgens met jullie "delen" om het niveau van die lummel te laten zien en heb dat bericht derhalve gekopieërd naar het (open forum).
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 april 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 19:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Op zich ben ik het beslist met je eens, maar er zijn wel grenzen! Ooit heb ik een PB ontvangen van bobdildo (kennen jullie hem nog??) waar de honden geen brood van lustten. Eén grote scheldkannonade, zelfs naar mijn echtgenote toe en bijzonder beledigend. Dat berichtje wilde ik vervolgens met jullie "delen" om het niveau van die lummel te laten zien en heb dat bericht derhalve gekopieërd naar het (open forum).
Haha ik heb er ook een van hem gehad,wat een lul was dat
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 16 april 2011 - 19:36   quote  deeplink  
Mwah, je kunt zoiets ook naar een moderator sturen. Dan wordt zo'n idioot vanzelf van het forum gekieperd. Volgens mij doe je dit soort figuren zelfs nog een plezier door hun geblaat te plaatsen. Evengoed blijft privé privé... zelfs voor rando's. ;-)

Remco nog naar Kutstreeldaarveen geweest trouwens?
Pietje
 Pietje - zaterdag 16 april 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 19:35 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Haha ik heb er ook een van hem gehad,wat een lul was dat
Hahaha. Inderdaad, nemam, vandaar zijn nickname... een neplul dus ;-)
Pietje
 Pietje - zaterdag 16 april 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 19:36 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Mwah, je kunt zoiets ook naar een moderator sturen. Dan wordt zo'n idioot vanzelf van het forum gekieperd. Volgens mij doe je dit soort figuren zelfs nog een plezier door hun geblaat te plaatsen. Evengoed blijft privé privé... zelfs voor rando's. ;-)

Klopt, dat heb ik ook gedaan via "meld dit bericht" maar ook heb ik het bericht dus hier naar toe gekopieërd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 april 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:

Hij hoeft van mij niet weg hoor,ze draaien vanzelf bij en dan worden het de grootste lolbroeken
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 16 april 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 19:43 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Hij hoeft van mij niet weg hoor,ze draaien vanzelf bij en dan worden het de grootste lolbroeken
Zie Joduh.. LOL ;)
alibabba
 alibabba - zondag 17 april 2011 - 04:38   quote  deeplink  
Hahaha..een stugracer noem ik 'm..
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:

Whahaha, wat denk je zelf..... We hebben het trouwens netjes uitgepraat via PB....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Luigi Bruins mag weg bij Feyenoord. iets voor Ajax.

0.0074410