BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fischer Tekent contract bij Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
afcadavid
 afcadavid - vrijdag 15 april 2011 - 07:58   quote  deeplink  
Ajax heeft Europees gerenommeerde clubs als Chelsea en Manchester City afgetroeft in de strijd om Viktor Fischer. De jonge Deense aanvaller speelt vanaf volgend seizoen in Amsterdam, waar hij uit wil groeien tot 'één van de beste spelers van de were

Fischer is afkomstig van FC Midtjylland, dat naar verluidt 1,3 miljoen euro bij mag schrijven op de rekening door het vertrek van de zestienjarige aanvaller. In Amsterdam tekent de jeugdinternational van Denemarken een meerjarig contract, meldt het Algemeen Dagblad.

Ajax was al enige tijd in onderhandeling met Fischer, die belangstelling wekte door aan de lopende band te scoren bij het nationale team onder zeventien jaar. Bij Ajax komt het toptalent twee landgenoten tegen die inmiddels de stap naar het eerste hebben gemaakt. Christian Eriksen (19) maakte vorig jaar zijn debuut en is inmiddels een vaste basisspeler, de eveneens negentienjarige Nicolai Boilesen maakte twee geleden zijn debuut in de hoofdmacht.
Robinho
 Robinho - vrijdag 15 april 2011 - 09:01   quote  deeplink  
10,7 goedkoper als Luuk. Wel veel geld voor iemand van 16
Passs
 Passs - vrijdag 15 april 2011 - 09:18   quote  deeplink  
Las ergens anders dat hij 1.630.000 gaat kosten. Maar veel goedkoper dan Luuk natuurlijk. Hopen dat hij inderdaad 1 van de beste spelers ter wereld gaat worden,, hij is natuurlijk nog jong.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 15 april 2011 - 09:33   quote  deeplink  
Top!

We hebben goede ervaringen met Deense spelers. Met een beetje geluk, en opleiding hier en daar hebben we de nieuwe Petterson in huis :)
Passs
 Passs - vrijdag 15 april 2011 - 09:40   quote  deeplink  
zou mooi zijn :)
Met eriksen, boilesen en fischer heb je toch wel hele grote talenten die nog heel veel gaan laten zijn :) ( toevallig allen uit Denemarken )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2011 door Passs --
Ride
 Ride - vrijdag 15 april 2011 - 10:36   quote  deeplink  
Grappig dat er gejankt wordt als ze jeugdtalenten uit Nederland halen om naar de UK te gaan...
JOOD
 JOOD - vrijdag 15 april 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 10:36 schreef Ride het volgende:
Grappig dat er gejankt wordt als ze jeugdtalenten uit Nederland halen om naar de UK te gaan...
Dan is het juist goed toch?
Ride
 Ride - vrijdag 15 april 2011 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 10:38 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dan is het juist goed toch?
Oh, ik lees en hoor alleen maar huilberichten als wederom een 16 jarig talent vertrekt uit de Ajaxjeugd naar Chelsea of Arsenal..
adriu
 adriu - vrijdag 15 april 2011 - 10:41   quote  deeplink  
Ajax is goed bezig NU!
Medi..
 Medi.. - vrijdag 15 april 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 10:39 schreef Ride het volgende:

[..]

Oh, ik lees en hoor alleen maar huilberichten als wederom een 16 jarig talent vertrekt uit de Ajaxjeugd naar Chelsea of Arsenal..
Dit is anders. Ajax betaald er geld voor, Chelsea etc. halen hem gratis op en hoeven waarschijnlijk alleen de opleidingskosten te betalen, maar de speler is nog jong, dus daar krijg je niet veel voor.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 15 april 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wij betalen er ruim 2 miljoen voor. In tegenstelling tot Arsenal of Chelsea die talenten gratis weghalen. Dat is nogal een verschil.
JOOD
 JOOD - vrijdag 15 april 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:

[..]

ja tuurlijk, omdat ajax DE grootste club wil zijn. Met alle toekomstige wereldsterren!
haha natuurlijk niet haalbaar maar de ambitie is er bij de fans dat proef je en dat verklaard ook je reactie.
Brandje
 Brandje - vrijdag 15 april 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 10:46 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Wij betalen er ruim 2 miljoen voor. In tegenstelling tot Arsenal of Chelsea die talenten gratis weghalen. Dat is nogal een verschil.
Je betaald ten alle tijde opleidingskosten voor een jeugdspeler dus je je zit er naast.
conny mittendorf
 conny mittendorf - vrijdag 15 april 2011 - 10:50   quote  deeplink  
Je mag vanaf 16 jaar een speler contracteren. Wel is hij voor de nederlandse wet nog leerplichtig. In Engeland halen ze spelers van 12-13-14- en 15 jaar gratis weg.Vaak worden de ouders als wisselgeld gebruikt. Een huis en een baan zijn niet zo moeilijk te vinden.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 15 april 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 10:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je betaald ten alle tijde opleidingskosten voor een jeugdspeler dus je je zit er naast.
Uiteraard, maar als je bij Ajax een 15 jarig talent uit de jeugdopleiding haalt, dan is die vergoeding nihil. Dat loopt nooit hoger op dan 100.000 euro.
Brandje
 Brandje - vrijdag 15 april 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 10:50 schreef conny mittendorf het volgende:
Je mag vanaf 16 jaar een speler contracteren. Wel is hij voor de nederlandse wet nog leerplichtig. In Engeland halen ze spelers van 12-13-14- en 15 jaar gratis weg.Vaak worden de ouders als wisselgeld gebruikt. Een huis en een baan zijn niet zo moeilijk te vinden.
Ook dan zal er betaald moeten worden. Alleen zijn die bedragen voor Engelse clubs te verwaarlozen. Ze halen tien jonge talenten die zo'n een miljoen per speler kosten. Breken er dan een of twee door dan zijn ze spekkoper.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 15 april 2011 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 10:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ook dan zal er betaald moeten worden. Alleen zijn die bedragen voor Engelse clubs te verwaarlozen. Ze halen tien jonge talenten die zo'n een miljoen per speler kosten. Breken er dan een of twee door dan zijn ze spekkoper.
Eens. Al koopt Ajax in deze gewoon zijn contract af. Dus je kan beide gevallen niet echt met elkaar vergelijken.

Daarnaast zijn er maar weinig Denen die mislukken bij ons aller Ajax.
Brandje
 Brandje - vrijdag 15 april 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 11:01 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Eens. Al koopt Ajax in deze gewoon zijn contract af. Dus je kan beide gevallen niet echt met elkaar vergelijken.

Daarnaast zijn er maar weinig Denen die mislukken bij ons aller Ajax.
Eens. Hebben natuurlijk ook het voordeel dat het vaak goed zit in de koppies van die Denen. Spreken binnen een jaar beter Nederlands dan veel asielzoekers(niet discriminerend bedoeld) in 10 tien jaar doen.
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 15 april 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Wat is zijn positie?
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 15 april 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 10:36 schreef Ride het volgende:
Dit lijkt mij gemakkelijk te voorkomen. Als Ajax al zijn talenten (A1 en B1)(geen één uitgezonderd) een contract voorlegt met daarin een gelimiteerd transfer bedrag, dan vangt Ajax toch altijd een flink bedrag.
Als je een talent hebt van 16 jaar, geef je ze een contract van 2 jaar. Daar hoeft niet eens zo'n flink salaris tegenover te staan. Voordat ze 18 zijn weet je allang of dit talent een grootte gaat worden, zoniet bied je ze nog een klein contract aan. Een speler in de jeugdopleiding voor Ajax zal altijd tekenen. Echter wanneer ze niet aan een contractje vastzitten, kunnen ze gaan en staan waar ze willen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2011 door Eindhovense Ajaxfan --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 15 april 2011 - 11:23   quote  deeplink  
Ik kan geen oordeel vellen over de kwaliteiten van deze jongen, aangezien ik hem nog niet aan het werk heb gezien. Maar als je 1,6 miljoen euro betaald voor deze jongen en qua leeftijd is hij nog niet eens volwassen dan moet hij toch wel enig talent bevatten. Hopelijk weet Ajax dat talent uit hem te krijgen en gaan we de komende jaren genieten van deze speler en wordt hij in de toekomst onze vaste spits.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 15 april 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 11:17 schreef Johnnyafca het volgende:
Wat is zijn positie?
Volgens mij is hij een spits
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 15 april 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 11:32 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Volgens mij is hij een spits
Dat dacht ik ook, maar ik vind het raar dat ze het nergens vermelden.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 15 april 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 11:17 schreef Johnnyafca het volgende:
Wat is zijn positie?
Viktor Fischer zou volgens De Telegraaf in de belangstelling staan van Ajax. De aanvallende middenvelder van FC Midtjylland wordt ook door andere clubs gevolgd.

"Viktor is gewild door heen Europa", aldus technisch directeur Jens Orgaard van Midtjylland in Ekstrabladet. "We hebben inderdaad aanbiedingen voor hem ontvangen, maar geen daarvan is afkomstig van Ajax." Het is niet duidelijk welke clubs dan wél een officieel bod hebben neerlegd voor de pas zestienjarige Deen.

Manchester City zou één van de geïnteresseerde clubs zijn, maar zelf droomt Fischer van een transfer naar FC Barcelona. "Mijn doel is één van de belangrijkste spelers ter wereld te worden. Ik weet dat alleen de allerbesten naar Barcelona gaan, maar ik denk dat het goed is om hoog in te zetten. Ik heb veel vertrouwen in mezelf."

UPDATE: Ajax heeft Viktor Fischer gestrikt. De aanvaller Viktor Fischer (16) komt volgend seizoen de gelederen van de Amsterdammers versterken. Ajax betaalt voor Fischer zo'n 1,6 miljoen euro aan zijn club FC Midtjyllland uit Denemarken. Met het aantrekken van de Deen troeft Ajax andere Europese topclubs af, die op de loer lagen voor het talent.

"Mijn doel is om één van de beste spelers ter wereld te worden", zegt Fischer in het Algemeen Dagblad. De aanvaller trok de belangstelling van vele clubs door in de nationale elftallen aan de lopende band te scoren.Fisher debuteerde nog niet in de hoofdmacht van FC Midtjylland, maar dat weerhield de Amsterdammers niet om de spits een meerjarig Contract voor te schotelen.

Aanvallende middenvelder dus......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2011 door Eindhovense Ajaxfan --
Medi..
 Medi.. - vrijdag 15 april 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 12:03 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Viktor Fischer zou volgens De Telegraaf in de belangstelling staan van Ajax. De aanvallende middenvelder van FC Midtjylland wordt ook door andere clubs gevolgd.

"Viktor is gewild door heen Europa", aldus technisch directeur Jens Orgaard van Midtjylland in Ekstrabladet. "We hebben inderdaad aanbiedingen voor hem ontvangen, maar geen daarvan is afkomstig van Ajax." Het is niet duidelijk welke clubs dan wél een officieel bod hebben neerlegd voor de pas zestienjarige Deen.

Manchester City zou één van de geïnteresseerde clubs zijn, maar zelf droomt Fischer van een transfer naar FC Barcelona. "Mijn doel is één van de belangrijkste spelers ter wereld te worden. Ik weet dat alleen de allerbesten naar Barcelona gaan, maar ik denk dat het goed is om hoog in te zetten. Ik heb veel vertrouwen in mezelf."

UPDATE: Ajax heeft Viktor Fischer gestrikt. De aanvaller Viktor Fischer (16) komt volgend seizoen de gelederen van de Amsterdammers versterken. Ajax betaalt voor Fischer zo'n 1,6 miljoen euro aan zijn club FC Midtjyllland uit Denemarken. Met het aantrekken van de Deen troeft Ajax andere Europese topclubs af, die op de loer lagen voor het talent.

"Mijn doel is om één van de beste spelers ter wereld te worden", zegt Fischer in het Algemeen Dagblad. De aanvaller trok de belangstelling van vele clubs door in de nationale elftallen aan de lopende band te scoren.Fisher debuteerde nog niet in de hoofdmacht van FC Midtjylland, maar dat weerhield de Amsterdammers niet om de spits een meerjarig Contract voor te schotelen.

Aanvallende middenvelder dus......
Klopt, maar hij kan ook spits staat op verschillende site's;)
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 15 april 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 11:17 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Dit lijkt mij gemakkelijk te voorkomen. Als Ajax al zijn talenten (A1 en B1)(geen één uitgezonderd) een contract voorlegt met daarin een gelimiteerd transfer bedrag, dan vangt Ajax toch altijd een flink bedrag.
Als je een talent hebt van 16 jaar, geef je ze een contract van 2 jaar. Daar hoeft niet eens zo'n flink salaris tegenover te staan. Voordat ze 18 zijn weet je allang of dit talent een grootte gaat worden, zoniet bied je ze nog een klein contract aan. Een speler in de jeugdopleiding voor Ajax zal altijd tekenen. Echter wanneer ze niet aan een contractje vastzitten, kunnen ze gaan en staan waar ze willen.
Dat is nou net het punt. In Nederland mag je minderjarige geen contract aanbieden. En vaak wordt daar door clubs als Chelsea en Arsenal misbruik van gemaakt. Het is dus maar de vraag of je de toptalenten zolang kunt behouden zodat een contractvoorstel wel tot de mogelijkheden behoort.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 15 april 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 12:21 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Dat is nou net het punt. In Nederland mag je minderjarige geen contract aanbieden. En vaak wordt daar door clubs als Chelsea en Arsenal misbruik van gemaakt. Het is dus maar de vraag of je de toptalenten zolang kunt behouden zodat een contractvoorstel wel tot de mogelijkheden behoort.
Maar hoe kan het dan zo zijn dat ze deze Fischer aan zich binden dan, hij is toch ook nog geen 18 jaar? Of mag je een Nederlandse minderjarige speler geen contract aanbieden?

Stanley
 Stanley - vrijdag 15 april 2011 - 12:30   quote  deeplink  
En bovendien... Als Ajax ergens een talent vandaan haalt zoals nu, dan is dat een gerichte aankoop waar tijd en aandacht in wordt geïnvesteerd. Die Engelse kutclubs en soms ook Italiaanse kutclubs, schieten in dit verband gewoon met hagel. Voor weinig als dat meer kan dan alleen lopen en een balletje trappen kopen en dan maar zien wat en of het ooit wat wordt...
Stanley
 Stanley - vrijdag 15 april 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Nu ik toch in een kutbui ben! Gasten als Vertonghen en van der Wiel lopen nu te geilen op Chelsea en weet ik wat wie. Die moeten gewoon blijven zitten bij Ajax. Nog 2 jaar en dan pas gaan. Nu beginnen ze eindelijk toegevoegde waarde te zijn voor ons ipv talentvol en dan de deur uit. Dat moet ook stoppen. En als ze terugkijken zullen ze daardoor geen 100 miljoen maar 75 miljoen hebben verdiend. Bij wijze van spreken. Maar daar staat dan tegenover dat ze wellicht een aansprekend resultaat met Ajax hebben gehaald ipv de geijkte eikels als Chelsea, Liverpool, Man United, Real, Inter of AC....GVD.
joduh
 joduh - vrijdag 15 april 2011 - 12:36   quote  deeplink  
hahahah relax stanley man...bijna weekend......
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 15 april 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 12:34 schreef Stanley het volgende:
Nu ik toch in een kutbui ben! Gasten als Vertonghen en van der Wiel lopen nu te geilen op Chelsea en weet ik wat wie. Die moeten gewoon blijven zitten bij Ajax. Nog 2 jaar en dan pas gaan. Nu beginnen ze eindelijk toegevoegde waarde te zijn voor ons ipv talentvol en dan de deur uit. Dat moet ook stoppen. En als ze terugkijken zullen ze daardoor geen 100 miljoen maar 75 miljoen hebben verdiend. Bij wijze van spreken. Maar daar staat dan tegenover dat ze wellicht een aansprekend resultaat met Ajax hebben gehaald ipv de geijkte eikels als Chelsea, Liverpool, Man United, Real, Inter of AC....GVD.
Toch zullen ze kiezen voor een club als Chelsea. Zolang Ajax, het Ajax van weleer niet meer is (qua resultaten) zullen dit soort voetballers idd. veel te vroeg onze competitie verlaten. Toch kun je een club als Chelsea dit niet verwijten. Uiteindelijk zijn het twee spelers die in potentie goede spelers kunnen worden. Thomas Vermaelen is ook op deze leeftijd vertrokken en ik vind Vertongen nu even ver als Vermaelen toen. En v/d Wiel is de rechtback van de nr. 2 van de wereld.
Eide
 Eide - vrijdag 15 april 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 12:24 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Maar hoe kan het dan zo zijn dat ze deze Fischer aan zich binden dan, hij is toch ook nog geen 18 jaar? Of mag je een Nederlandse minderjarige speler geen contract aanbieden?
Spelers onder de 16 mag je geen contract aanbieden. daarna wel. Daarom zie je dus ook dat alle grote Nederlandse clubs vanaf 16 met B contracten werken. Engelse clubs struinen stad en land af naar 14 en 15 jarigen. In nederland mogen deze geen contract heben, in Engeland mag dit wel en is het dus heel aanlokkelijk voor jonge jongens om te vertrekken, zeker met de salarissen die worden geboden.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 15 april 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 12:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Spelers onder de 16 mag je geen contract aanbieden. daarna wel. Daarom zie je dus ook dat alle grote Nederlandse clubs vanaf 16 met B contracten werken. Engelse clubs struinen stad en land af naar 14 en 15 jarigen. In nederland mogen deze geen contract heben, in Engeland mag dit wel en is het dus heel aanlokkelijk voor jonge jongens om te vertrekken, zeker met de salarissen die worden geboden.
Dan moeten ze idd. één lijn gaan trekken in Europa
sebas79
 sebas79 - vrijdag 15 april 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Heerlijk dit , goed bezig !!!!
Stanley
 Stanley - vrijdag 15 april 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Okay dan Joduh, omdat jij ook altijd zo rustig en chill bent....
dege
 dege - vrijdag 15 april 2011 - 13:11   quote  deeplink  
Gelukkig kiest weer een talent voor AJAX en inderdaad, die Denen kunnen er wat van. Laten we hopen dat deze jongen net zo'n pareltje word als Eriksen.
De discussie hier over de grote buitenlandse clubs kan je eigenlijk heel simpel in zijn, de jeugdopleidingen bij deze zogenaamde grote clubs lopen ver achter ten opzichte van de NL. Laatst was nog een interview op tv met een van de managers van een Engels team en hij zei ook dat de Engelse clubs een voorbeeld kunnen nemen aan de NL clubs met hun jeugdopleidingen.
Misschien dat daarom ook wel een speler als Fischer nu en Eriksen eerder kiezen voor AJAX en niet de Engelse top, hier krijgen ze meer begeleiding en opleiding als daarzo en denk ik ook meer kans op doorbreken, we weten allemaal wel waar onze spelers nu spelen, de Europese top, duidelijk toch.
joduh
 joduh - vrijdag 15 april 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 13:09 schreef Stanley het volgende:
Okay dan Joduh, omdat jij ook altijd zo rustig en chill bent....
ahhhh.,je kent me......
Stanley
 Stanley - vrijdag 15 april 2011 - 13:17   quote  deeplink  
Trouwens, brengt me terug naar een discussie van een paar maanden terug. Bas Dost. Pietje wist toen e.e.a te vertellen, juridische zaken. Maar ook nu zie ik toch weer een reden om op te rakelen dat het hele voetbal maar eens gerenoveerd moet worden. Dat politieke gelul van Fairplay moet dan maar eens echt uitgevoerd worden. In samenspraak met het Europese recht!

Te beginnen: voetballers komen in een apart belastingstelsel. Speciaal voor alle voetballers in heel Europa of de wereld voor mijn part.

Vervolgens: De televisiegelden anders en dus beter verdelen. Die Engelse clubs (vooral zij) moeten die belachelijk hoge televisie inkomsten delen met bijvoorbeeld Nederland, België, Denemarken, etc etc. Want zij lopen een beetje de mooie sier te maken met de door ons opgeleide spelers.

Beperkte schulden voor alle clubs, waar dan ook in Europa of de wereld. Een maximaal af te spreken bedrag dat clubs in het rood mogen staan, plus periode dat dit opgelost moet zijn...

Zoals we altjd zeggen zonder kleintjes zijn er ook geen groten!!!

En dan die buitenlanderregels eens flink aanpakken!

En dat vind ik! En het wordt tijd dat onze oude succesvolle voorzitter Michael van Praag hier eens mee aan de slag gaat.
dege
 dege - vrijdag 15 april 2011 - 13:21   quote  deeplink  
gaan ze toch wel meer belasting in betalen he in dat belastingstelsel wat jij voor ogen hebt, die lui verdienen nu al veels te veel.
Ben het wel eens met de schulden wat een club mag hebben, daar moet zeker verandering in komen.
Stanley
 Stanley - vrijdag 15 april 2011 - 15:41   quote  deeplink  
Hoi Dege, nee hoor, wat mij betreft hoeven ze niet meer belasting te betalen. Waarom? Je moet elkaar wat gunnen in het leven. En bovendien kunnen zij iets heel goed wat de rest van de wereld heel belangrijk schijnt te vinden. Dus wat mij betreft geen afgunst op de bedragen die zij verdienen...
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 12:21 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Er zijn bij Ajax in de afgelopen 10 jaar nog geen 10 jeugdspelers op deze manier weggehaald, ik denk dat dit bij Ajax zoiezo wel meevalt, en eerlijk gezegd denk ik dat spelers die bewust voor Ajax kiezen het in de kop ook veel beter op orde hebben dan een jonge gast die nu al voor het geld kiest. Uiteindelijk bepaalt niet alleen het talent de toekomst van deze jongens. Als zo'n jonge gast bij Ajax weg wilt, dan moeten ze hem direct laten gaan.. HET IS EEN EER OM VOOR AJAX TE SPELEN. denk je er niet zo over, dan heb je niks bij onze club te zoeken, hoe groot je talent ook is.

Liever een iets minder groot talent, dat alles voor de club over heeft, dan een omhooggevallen talent dat denkt dat alleen maar aan het grote geld denkt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 15 april 2011 - 15:55   quote  deeplink  
Hij is een spits en heeft 18 doelpunten in 21 wedstrijden gemaakt voor het nationale elftal onder 17 jaar, maar ik heb nog geen bevestiging gezien dat hij bij Ajax gaat spelen. Vanaf 16 jaar mag je ze een contract aanbieden. Het verschil hier is dat Ajax ervoor betaald en dat die Engelse kut clubs zorgen dat ze gratis naar Engeland gaan, omdat de Nederlandse of andere Europese clubs ze nog geen contract mogen bieden. Engeland hoeft zich niet aan deze regels te houden. KUT ENGELSEN.
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 12:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Ook in Engeland mag dit nog niet, alleen het feit, dat Pappa een 50.000 Euro per jaar baatje een een huis aangeboden krijgt, zorgt ervoor dat ze deze spelers kunnen ophalen voordat ze 16 zijn... In principe zou ook Ajax hetzelfde kunnen doen, alleen moet dat niet gebeuren..
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 13:21 schreef dege het volgende:
gaan ze toch wel meer belasting in betalen he in dat belastingstelsel wat jij voor ogen hebt, die lui verdienen nu al veels te veel.
Ben het wel eens met de schulden wat een club mag hebben, daar moet zeker verandering in komen.
Maar hoe los je dat op met spelers bij bijvoorbeeld Cambuur, die misschien amber 20.000 euro op jaarbasis verdienen??
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 15:55 schreef Ajax we love you het volgende:
Hij is een spits en heeft 18 doelpunten in 21 wedstrijden gemaakt voor het nationale elftal onder 17 jaar, maar ik heb nog geen bevestiging gezien dat hij bij Ajax gaat spelen. Vanaf 16 jaar mag je ze een contract aanbieden. Het verschil hier is dat Ajax ervoor betaald en dat die Engelse kut clubs zorgen dat ze gratis naar Engeland gaan, omdat de Nederlandse of andere Europese clubs ze nog geen contract mogen bieden. Engeland hoeft zich niet aan deze regels te houden. KUT ENGELSEN.
De Boer gaf in een persconferentie aan dat het helemaal rond is..
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2011 - 16:56   quote  deeplink  
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/11537/video-ajax-heeft-deens-toptalent-viktor-fischer-binnen/
Heico
 Heico - zaterdag 16 april 2011 - 08:09   quote  deeplink  
Dat deze jongen naar Ajax komt is natuurlijk hartstikke goed, en dat hij op deze leeftijd al zoveel moet kosten moet je maar even niet naar kijken. Ik vind het netjes dat er betaald wordt ipv wat die engelsen doen tegenwoordig...
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zaterdag 16 april 2011 - 09:47   quote  deeplink  
prima aankoop van ajax. toch ook mooi dat hij clubs als manchaster city en chelsea negeerd en naar ajax komt. dat zegt toch wat over hoe onze jeugt opleiding bekend staat.
Jaco Ponse
 Jaco Ponse - zaterdag 16 april 2011 - 09:48   quote  deeplink  
Kijk een jongen met verstand maar dat zijn de Denen ook,liever ballen als op de bank.Maar ik denk ook omdat Frank de Boer de trainer is hij laat jonge jongens voetballen.Wat me het meeste opgevallen is het bericht dat na de training een aantal spelers speciaal blijven om te trainen op vrije trappen,kijk dan merk je er begint weer iets te ontstaan en dat is dankzij Frank de Boer een ECHTE trainer.
joduh
 joduh - zaterdag 16 april 2011 - 09:53   quote  deeplink  
ik hou wel van de deense mentaliteit man.......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fischer Tekent contract bij Ajax

0.0070998