BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fischer Tekent contract bij Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaco Ponse
 Jaco Ponse - zaterdag 16 april 2011 - 09:58   quote  deeplink  
ja ik ook gaan niet gelijk voor het grote geld maar gebruiken hun verstand....
joduh
 joduh - zaterdag 16 april 2011 - 10:00   quote  deeplink  
of ze komen voor het alcohol hier.......;-)
Jaco Ponse
 Jaco Ponse - zaterdag 16 april 2011 - 10:03   quote  deeplink  
het is daar wel duur dat biertje...
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 09:53 schreef joduh het volgende:
ik hou wel van de deense mentaliteit man.......
Ik hou wel van jou man...
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 april 2011 - 12:07   quote  deeplink  
Het lijkt echt de goede kant op te gaan met Ajax en laten we hopen dat we met de talenten die we strikken een grote inhaalslag maken. Ik kan niet oordelen over Fischer want ik heb hem niet aan het werk gezien, maar Boilesen vind ik tot nu toe een goeie. Een Deen bij Ajax geeft altijd wel een goed gevoel. In Denemarken zijn ze lyrisch over Ajax en dat vind ik niet gek:)
joduh
 joduh - zaterdag 16 april 2011 - 12:09   quote  deeplink  
nee?
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 12:07 schreef alibabba het volgende:
Het lijkt echt de goede kant op te gaan met Ajax en laten we hopen dat we met de talenten die we strikken een grote inhaalslag maken. Ik kan niet oordelen over Fischer want ik heb hem niet aan het werk gezien, maar Boilesen vind ik tot nu toe een goeie. Een Deen bij Ajax geeft altijd wel een goed gevoel. In Denemarken zijn ze lyrisch over Ajax en dat vind ik niet gek:)
Ik denk beter dat we in Nederland lyrich kunnen zijn over de Denen.....:-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2011 door remco k --
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 12:09 schreef joduh het volgende:
nee?
Twijfel
joduh
 joduh - zaterdag 16 april 2011 - 12:09   quote  deeplink  
ik snap je zin niet vriend?
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 12:09 schreef joduh het volgende:
ik snap je zin niet vriend?
Je hebt geen zin??
joduh
 joduh - zaterdag 16 april 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 12:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk beter dat we in Nederland lyrich kunnen zijn over de Denen.....:-)
is dit nederlands???????????????????
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 12:11 schreef joduh het volgende:

[..]

is dit nederlands???????????????????
Ja...
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 april 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 16:00 schreef remco k het volgende:

[..]

De Boer gaf in een persconferentie aan dat het helemaal rond is..
Dit is echt geweldig!! Daarbij vind ik Denen nette jongens, past wel bij een nette club als Ajax. Ik ben blij dat Ajax en Denemarken een aparte band hebben met elkaar en dat veel talenten graag naar Ajax willen komen.
Ik weet nog wel dat Ajax bezig was om overal ter wereld samenwerkingsverbanden aan te gaan, hebben we ook een samenwerkingsverband met een Deense club?
thomASS
 thomASS - dinsdag 19 april 2011 - 12:42   quote  deeplink  
180452_2011-04-19%20Contr%20V%20Fischer%200033_600x338.jpg

8db83cd1-28cb-4a71-b222-5b2fcbe34144_2011-04-19%20Contr%20V%20Fischer%200008.jpg

9c657b0d-bff5-432d-a18a-e240920d979f_2011-04-19%20Contr%20V%20Fischer%200050.jpg leuke blonde zus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2011 door thomASS --
KAb
 KAb - dinsdag 19 april 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 12:42 schreef thomASS het volgende:

leuke blonde zus
Haha ;) zeker of vriendin
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 19 april 2011 - 12:50   quote  deeplink  
lekker wijf, die blonde rechts op de laatste foto!

edit: oh het was al gezegd, maar dat zussie mag die meenemen naar Amsterdam ja!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2011 door Boilesen --
joduh
 joduh - dinsdag 19 april 2011 - 13:10   quote  deeplink  
welke kapper heeft die gast man......
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 19 april 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 13:10 schreef joduh het volgende:
Zelfde als Toby?
Rogier
 Rogier - dinsdag 19 april 2011 - 13:54   quote  deeplink  
Leuk hoor, al die buitenlanders bij onze club...maar hier zie je hoe erg de eigen opleiding faalt. Je haalt nu een 16 jarige Deen binnen voor 1,5 mijloen die dus een andere eigen jeugdspeler in de weg loopt. We leiden dadelijk het Deense nationale team op, terwijl er straks geen fastoenlijke Ajax speler meer in Oranje speelt bij wijze van spreken.

Als ze goed zijn, zijn ze goed....maar een Ajax moet toch zelf NL spelers op kunnen leiden die even goed of beter zijn ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2011 door Rogier --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 april 2011 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 12:50 schreef Boilesen het volgende:
lekker wijf, die blonde rechts op de laatste foto!

edit: oh het was al gezegd, maar dat zussie mag die meenemen naar Amsterdam ja!
haha, idd, wat een lekker wijf, alleen daarom moeten we al bij de Denen gaan shoppen.... Die van de Boog heeft toch nog iets goeds gedaan, of kwam dit uit iemand anders zijn koker? Al kan die gozer niet voetballen, als ze zulke zusjes hebben, verdienen ze direct een goed contract.
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 19 april 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 13:54 schreef Rogier het volgende:
Leuk hoor, al die buitenlanders bij onze club...maar hier zie je hoe erg de eigen opleiding faalt. Je haalt nu een 16 jarige Deen binnen voor 1,5 mijloen die dus een andere eigen jeugdspeler in de weg loopt. We leiden dadelijk het Deense nationale team op, terwijl er straks geen fastoenlijke Ajax speler meer in Oranje speelt bij wijze van spreken.

Als ze goed zijn, zijn ze goed....maar een Ajax moet toch zelf NL spelers op kunnen leiden die even goed of beter zijn ?
Het interesseert me niet of ze uit NL komen of niet, als ze vroeg gehaald worden voor weinig geld en kunnen leren in de A1 om vervolgens door te breken zoals Alderweireld, Vertonghen, Vermaelen en Eriksen, dan ben je toch gewoon goed bezig als club? Bovendien moet je Steek, Vermeer, Anita, vdWiel, Ebecilio en Ozbiliz niet vergeten.. En niet zo lang geleden nog Sneijder, vdVaart, N. de Jong, Maduro, Heitinga. Hoeveel wil je der hebben?
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 19 april 2011 - 14:07   quote  deeplink  
Echte toptalenten kun je niet simpelweg opleiden, daar moet je ook een beetje geluk mee hebben. En als er ergens anders een opduikt die binnen te halen valt, dan moet Ajax niet wachten, maar happen en dat doen ze nu goed!
PETER111
 PETER111 - dinsdag 19 april 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 13:18 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Zelfde als Toby?
En als z'n vader.
remco k
 remco k - dinsdag 19 april 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 14:04 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Het interesseert me niet of ze uit NL komen of niet, als ze vroeg gehaald worden voor weinig geld en kunnen leren in de A1 om vervolgens door te breken zoals Alderweireld, Vertonghen, Vermaelen en Eriksen, dan ben je toch gewoon goed bezig als club? Bovendien moet je Steek, Vermeer, Anita, vdWiel, Ebecilio en Ozbiliz niet vergeten.. En niet zo lang geleden nog Sneijder, vdVaart, N. de Jong, Maduro, Heitinga. Hoeveel wil je der hebben?
Je noemt wel heel veel namen, maar het feit dat er spelers doorbreken in het eerste zegt niks over onze opleiding, het niveau van het eerste bepaalt mede hoe goed deze spelers zijn, Ajax is de afgelopen jaren niet van een heel hoog niveau, dit komt mede door de beperkte kwaliteiten die de jeugdopleiding voortbrengt, met name in de aanvalslinie schiet Ajax hierin al jaren te kort.. Ik vind nu ook bijvoorbeeld Ebecilio niet bijster bijzonder..
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 19 april 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 14:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Je noemt wel heel veel namen, maar het feit dat er spelers doorbreken in het eerste zegt niks over onze opleiding, het niveau van het eerste bepaalt mede hoe goed deze spelers zijn, Ajax is de afgelopen jaren niet van een heel hoog niveau, dit komt mede door de beperkte kwaliteiten die de jeugdopleiding voortbrengt, met name in de aanvalslinie schiet Ajax hierin al jaren te kort.. Ik vind nu ook bijvoorbeeld Ebecilio niet bijster bijzonder..
Mijn punt is ook dat je niet kunt verwachten dat er een constante stroom NLse toppers doorstroomt en dat daarom een goede zaak is dit soort talenten vroeg op te pikken. De drie verdedigende Belgen alsmede Eriksen en Boilesen lijken toch allen echt wel top te zijn. Het maakt mij niet uit of ze uit NL komen of niet.
De Nederlanders die ik opnoemde zijn toch ook allen zeer AJAX1 waardig? Ook voor een AJAX1 dat wel van hoger niveau is dan de afgelopen jaren. Alleen Ozbiliz en Ebecilio moeten we idd nog afwachten..
Toch blijf ik mijzelf afvragen of het gebrek aan echte aanvallende talenten die succesvol doorstromen, wel aan de opleiding te verwijten valt. Zoals ik al zei: echte toppers moet je ook met een beetje geluk treffen.
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 19 april 2011 - 15:13   quote  deeplink  
Welkom!
nora
 nora - dinsdag 19 april 2011 - 16:41   quote  deeplink  
Indedaad er komt ook geluk bij kijken 10 jaar terug ging bijna alles binnen een straal van 50 km van Amsterdam naar Ajax ,maar tegenwoordig gaan er ook veel naar AZ en Utrecht vandaar dat je wat minder kans hebt om elk jaar een topper in huis te hebben.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 april 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 14:32 schreef remco k het volgende:

[..]

We haddden wel wat leuke aanvallers gehad, maar die moesten weg... Lens is er 1 van, Babel, ging te snel weg door winnen EK onder 21, Elia... We hadden ze wel, maar ze moesten weg, nou ja voor Babel hebben we veel geld ontvangen, dus vind dat geen probleem. Je heb gelijk in ebecilio.
Rogier
 Rogier - dinsdag 19 april 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 14:04 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Anita, vdWiel, Ebicilio...ja sorry jongens maar dat is toch echt niet wat ik gewend ben sinds ik Ajax 30 jaar geleden ben gaan volgen. Ok...je kunt niet ieder jaar Sneijders opleiden, maar sneijder is al wel 7 of 8 jaar (!!!) geleden en is de laatste echte NL topspeler. Ik wil nieuwe v Bastens, Vanenburgs, Bergkamps etc.

En ja...mij maakt het wel uit of het NL zijn van onze opleiding. Je niet zeggen dat deze Denen uit de Ajaxopleiding komen want dat komen ze niet, ze sluiten op 16jarige leeftijd aan.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 april 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 17:31 schreef Rogier het volgende:

[..]

Anita, vdWiel, Ebicilio...ja sorry jongens maar dat is toch echt niet wat ik gewend ben sinds ik Ajax 30 jaar geleden ben gaan volgen. Ok...je kunt niet ieder jaar Sneijders opleiden, maar sneijder is al wel 7 of 8 jaar (!!!) geleden en is de laatste echte NL topspeler. Ik wil nieuwe v Bastens, Vanenburgs, Bergkamps etc.

En ja...mij maakt het wel uit of het NL zijn van onze opleiding. Je niet zeggen dat deze Denen uit de Ajaxopleiding komen want dat komen ze niet, ze sluiten op 16jarige leeftijd aan.
klopt helemaal!! Soms is het niet verkeerd om talenten te kopen, zoals Zlatan etc,maar ze komen zeker niet uit de Ajax jeugd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2011 door Ajax we love you --
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 19 april 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:

[..]

Als je op je 15e/16e levensjaar naar Ajax komt, moet je toch echt nog wel stappen maken. Ik denk dat de periode tussen je 15e en 19e bepalend is voor jonge spelers. Als Ajax nog twee jaar met die jongens werkt voordat ze doorbreken, dan mag je van mij best zeggen dat ze uit de Ajax opleiding komen. Of vind jij dat Ebecilio (kwam van AZ), Vertonghen en Vermaelen niet uit de jeugd komen?
Nogmaals spelers kun je nog zo goed trainen, je moet ook een beetje geluk hebben dat ze uiteindelijk goed genoeg zijn. Als je betere talenten op iets latere leeftijd kan vastleggen, dan is dat gewoon goed beleid. Of ze nou uit NL komen of niet.
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 19 april 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

.
Als je geduld heb, denk ik dat minstens één van de drie die je hier opnoemt echte top kan worden (vooral vd Wiel) En wat betreft v Basten, Bergkamp, Sneijder, het is natuurlijk fantastisch dat we die ooit hebben voortgebracht, maar zulke toppers kun je toch niet regelmatig van je eigen opleiding eisen? Of ben ik nu niet kritisch genoeg?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 13:10 schreef joduh het volgende:
Dezelfde als de held uit dit boek, dat ik in mijn jeugd stuk heb gelezen:

om%20het%20bruine%20monster.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2011 door Ikke_tikkie --
remco k
 remco k - woensdag 20 april 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 14:54 schreef Boilesen het volgende:

[..]
E
Mijn punt is ook dat je niet kunt verwachten dat er een constante stroom NLse toppers doorstroomt en dat daarom een goede zaak is dit soort talenten vroeg op te pikken. De drie verdedigende Belgen alsmede Eriksen en Boilesen lijken toch allen echt wel top te zijn. Het maakt mij niet uit of ze uit NL komen of niet.
De Nederlanders die ik opnoemde zijn toch ook allen zeer AJAX1 waardig? Ook voor een AJAX1 dat wel van hoger niveau is dan de afgelopen jaren. Alleen Ozbiliz en Ebecilio moeten we idd nog afwachten..
Toch blijf ik mijzelf afvragen of het gebrek aan echte aanvallende talenten die succesvol doorstromen, wel aan de opleiding te verwijten valt. Zoals ik al zei: echte toppers moet je ook met een beetje geluk treffen.
Echte toppers scout je d.m.v. een top scoutingsapparaat, maar dat lijkt mij bij Ajax ver onder de maat, enkel de inmiddels weer vertroken scout die de Belgen heeft gehaald, en de man in Scandinavie voldoen naar mijn idee aan de Ajax norm. Maar uit de rest van de scouting inclusief de NL scouting, komt vrijwel niets.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 20 april 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 09:53 schreef joduh het volgende:
ik hou wel van de deense mentaliteit man.......
Die wijven man......... mmMMMMmmmMMMmmmmmm....... Lovin' it!
joduh
 joduh - woensdag 20 april 2011 - 17:40   quote  deeplink  
hahahhaha ik heb er ook eens aan geroken man........;-)
Boilesen
 Boilesen - woensdag 20 april 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 17:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Echte toppers scout je d.m.v. een top scoutingsapparaat, maar dat lijkt mij bij Ajax ver onder de maat, enkel de inmiddels weer vertroken scout die de Belgen heeft gehaald, en de man in Scandinavie voldoen naar mijn idee aan de Ajax norm. Maar uit de rest van de scouting inclusief de NL scouting, komt vrijwel niets.
Hiermee bevestig je toch juist dat we opzoek moeten naar potentiële toppers (of ze nou 10 of 17, NL of buitenlander zijn) door middel van scouting? Mijn punt was ook dat opleiding zelf minder kan toevoegen dan puur talent zelf. Het probleem ligt volgens mij idd ook meer bij scouting in de jeugd dan de AJAX opleiding zelf. Daarom juich ik deze aankoop toe en interesseert het me niet dat het weer een Deen is ipv een Nederlander.
joduh
 joduh - woensdag 20 april 2011 - 17:46   quote  deeplink  
potente topper?????? waar moet ik me aanmelden?????????ik kan nog wat vrienden meenemen ook man!!!!!!
remco k
 remco k - woensdag 20 april 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 17:43 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Hiermee bevestig je toch juist dat we opzoek moeten naar potentiële toppers (of ze nou 10 of 17, NL of buitenlander zijn) door middel van scouting? Mijn punt was ook dat opleiding zelf minder kan toevoegen dan puur talent zelf. Het probleem ligt volgens mij idd ook meer bij scouting in de jeugd dan de AJAX opleiding zelf. Daarom juich ik deze aankoop toe en interesseert het me niet dat het weer een Deen is ipv een Nederlander.
Ik juich deze aankoop ook toe, maar er zit een verswchil in scouten voor de jeugdopleiding en scouten voor het eerste, Ajax is gewoon barslecht in het scouten van talenten tussen de 6 en 15 jaar oud, tussen de 16 en 21 is de scouting redelijk, en daarna is het helemaal waardeloos....
remco k
 remco k - woensdag 20 april 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 17:46 schreef joduh het volgende:
potente topper?????? waar moet ik me aanmelden?????????ik kan nog wat vrienden meenemen ook man!!!!!!
Ik ga mee, of is het niet bedoeld voor incompetente toppers????
Boilesen
 Boilesen - woensdag 20 april 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 18:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik juich deze aankoop ook toe, maar er zit een verswchil in scouten voor de jeugdopleiding en scouten voor het eerste, Ajax is gewoon barslecht in het scouten van talenten tussen de 6 en 15 jaar oud, tussen de 16 en 21 is de scouting redelijk, en daarna is het helemaal waardeloos....
Dat de scouting op zulke jonge leeftijd slecht is weet ik niet, vanaf die leeftijd kan er nog zoveel veranderen. Verder ben ik eht wel met je eens. Vind jij investeren in betere scouting dus ook belangrijker dan de opleiding zelf omgooien?
Blaatkoe
 Blaatkoe - woensdag 20 april 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 22:36 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Dezelfde als de held uit dit boek, dat ik in mijn jeugd stuk heb gelezen:

[ afbeelding ]
hmmm dubieuze titel heeft dat boek hehe
remco k
 remco k - woensdag 20 april 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 18:04 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Dat de scouting op zulke jonge leeftijd slecht is weet ik niet, vanaf die leeftijd kan er nog zoveel veranderen. Verder ben ik eht wel met je eens. Vind jij investeren in betere scouting dus ook belangrijker dan de opleiding zelf omgooien?
Die twee gaan bij Ajax samen, in de scouting moet al rekening worden gehouden met de groeiaspecten van zo'n speler, er moet gekenen worden naar het uitbreiden van zo'n speler, en dat moet worden afgewogen tegen de kwaliteiten van onze opleiding. Gezien het feit (mijn eigen mening) dat onze opleiding niet goed functioneert, kan het dus ook niet zo zijn, dat onze scouting voor de buitenwereld goed oogt, maar misschien is dat ook wel andersom, misschien is de scouting wel niet goed genoeg, en worden er spelers gehaald die niet beter kunnen dan dit. Ik denk namelijk het eerste, mede door de bevindingen van Cruijff en consorten, met name Wim Jong neem ik in deze heel serieus..
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 20 april 2011 - 18:50   quote  deeplink  
pffffffffff en ik vannacht maar dromen over die blonde helemaal rechts:$:$ Ben blij als zij ook voortaan in Amsterdam te vinden is!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 20 april 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 18:17 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

hmmm dubieuze titel heeft dat boek hehe
Jaja, maar het bruine monster stond ooit voor de bal waarmee gespeeld werd... niet voor de dubbelzinnigheid waar jij waarschijnlijk aan denkt.

http://www.oudejeugdboeken.nl/start4.html?/jongens/nierop.html

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fischer Tekent contract bij Ajax

0.0108990