BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar rond met PSV? Ivan Nielsen route? Meer vertrekkers?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 15 april 2011 - 11:32   quote  deeplink  
Onbevestigde, maar hardnekkige, geruchten melden dat Ron Vlaar binnenkort gaat tekenen voor PSV.

Andere belangstellende clubs zijn Internazionale, Schalke, Bayern en Newcastle maar deze clubs kunnen eventueel een jaartje wachten. Bronnen rond Ron melden dat hij er wel degelijk persoonlijk mee zit Feyenoord te verlaten maar dat hij zakelijk gezien niet anders kan. Ron zelf zou willen bijtekenen om dan voor een gelimiteerd bedrag meteen weer te vertrekken. De problemen die hierbij zijn ontstaan hebben te maken met zogenaamde voor- principeakkoorden tussen makelaars en belangstellende clubs.

Ook Stefan de Vrij staat nadrukkelijk in de belangstelling van clubs als Arsenal, Internazionale en Bayern.

In een persoonlijk onderhoud met Pim Blokband heeft van Geel aangegeven te zullen streven naar een betere contractstructuur van spelers. Van Geel heeft ook aangegeven geen moeite te hebben gelijkwaardige vervangers te vinden voor de vertrekkers.

Feyenoord lijkt dus ook volgend jaar weer te moeten bouwen aan een nieuw elftal uit eigen jeugd en transfervrije spelers.

www.sportdwaas.blogspot.com
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 15 april 2011 - 11:33   quote  deeplink  
ik geloof in van geel!!!! komt allemaal goed!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 april 2011 - 11:37   quote  deeplink  
Als Vlaar naar PSV vertrekt hoop ik dat hij beide knieën afscheurt.
chrissie
 chrissie - vrijdag 15 april 2011 - 11:40   quote  deeplink  
dan is het een echte landverrader
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 15 april 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 11:37 schreef Stylzz het volgende:
Als Vlaar naar PSV vertrekt hoop ik dat hij beide knieën afscheurt.
Kom op jongens Gullit, Nielsen en anderen gingen hem voor. Zaken zijn zaken en het blijft een spelletje
joepje3
 joepje3 - vrijdag 15 april 2011 - 11:46   quote  deeplink  
Er is toch echt niemand die dit verhaaltje serieus neemt? Dit is allemaal uit de duim gezogen onzin. Wie zijn deze 'bronnen rond Ron Vlaar' dan wel? Daarnaast, PSV heeft zelf financiele problemen en kan nooit de transfersom van 3-5 miljoen ophoesten.

De quote 'Van Geel heeft ook aangegeven geen moeite te hebben gelijkwaardige vervangers te vinden voor de vertrekkers' is natuurlijk helemaal komisch. Hoe wil Van Geel een vervanger vinden voor een Nederlands international ZONDER geld.

Je maakt leuke columns, maar dit is onzin.
Cheffie
 Cheffie - vrijdag 15 april 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 11:46 schreef joepje3 het volgende:
Er is toch echt niemand die dit verhaaltje serieus neemt? Dit is allemaal uit de duim gezogen onzin. Wie zijn deze 'bronnen rond Ron Vlaar' dan wel? Daarnaast, PSV heeft zelf financiele problemen en kan nooit de transfersom van 3-5 miljoen ophoesten.

De quote 'Van Geel heeft ook aangegeven geen moeite te hebben gelijkwaardige vervangers te vinden voor de vertrekkers' is natuurlijk helemaal komisch. Hoe wil Van Geel een vervanger vinden voor een Nederlands international ZONDER geld.

Je maakt leuke columns, maar dit is onzin.
Heb hier niets aan toe te voegen!
Milo
 Milo - vrijdag 15 april 2011 - 11:54   quote  deeplink  
Als hij vertrekt oke, is het niet anders! maar dan wel naar het buitenland! maar psv? dan hoop ik dat hij helemaal zoek wordt gespeeld door onze nieuwe spits!
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 15 april 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 11:46 schreef joepje3 het volgende:
Er is toch echt niemand die dit verhaaltje serieus neemt? Dit is allemaal uit de duim gezogen onzin. Wie zijn deze 'bronnen rond Ron Vlaar' dan wel? Daarnaast, PSV heeft zelf financiele problemen en kan nooit de transfersom van 3-5 miljoen ophoesten.

De quote 'Van Geel heeft ook aangegeven geen moeite te hebben gelijkwaardige vervangers te vinden voor de vertrekkers' is natuurlijk helemaal komisch. Hoe wil Van Geel een vervanger vinden voor een Nederlands international ZONDER geld.

Je maakt columns, maar ook deze is onzin.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 april 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 11:45 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Kom op jongens Gullit, Nielsen en anderen gingen hem voor. Zaken zijn zaken en het blijft een spelletje
Buitenland, prima, maar binnen Nederland. Nee dat is het ultieme verraad.
Afbouwen bij AZ ofzo, prima daar komt ie vandaan, maar "promotie" naar PSV is voor het legioen nog een trap na. In plaats van Feyenoord terug op dat niveau te brengen.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 15 april 2011 - 12:12   quote  deeplink  
eerst 10-0 verliezen, en dan daar heen.. pff
Royaal
 Royaal - vrijdag 15 april 2011 - 12:13   quote  deeplink  
Grappig dat jullie allemaal hierop reageren terwijl Sportdwaas de enige bron is..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 april 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 12:13 schreef Royaal het volgende:
Grappig dat jullie allemaal hierop reageren terwijl Sportdwaas de enige bron is..
we zeggen ook "stel dat" of "als, dan".
MrChriz
 MrChriz - vrijdag 15 april 2011 - 12:14   quote  deeplink  
Die bronnen rondom Ron Vlaar zitten in je hoofd? Zonder betrouwbare brondvermelding is dit kolder...
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 15 april 2011 - 12:14   quote  deeplink  
sportdwaas mag deze topic in zijn dark room inbrengen
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 15 april 2011 - 12:17   quote  deeplink  
Ja, bronvermelding van niks, maar laten we wel wezen dat slecht nieuws vaak wel uitkomt, terwijl goed nieuws vaak niet uitkomt. Dat is pas zeker als het op de officiële site van Feyenoord staat... Ik hoop echt niet dat hij gaat. Hij moet blijven!!! Anders worden we weer teruggeworpen in de ontwikkeling van het team. Het wordt nu tijd dat het team blijft staan en dat er evt. aangevuld wordt, maar de basis moet blijven!!
Royaal
 Royaal - vrijdag 15 april 2011 - 12:18   quote  deeplink  
zonder Vlaar kunnen we ook verder bouwen, anders gaat hij volgend jaar wel.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 15 april 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Waarom moet hij dan gaan? Hij kan zich juist onstervelijk maken door de voorspelling van Van Hanegem tot waarheid te maken! Door kampioen te worden in drie jaar, indien "indien deze groep behouden blijft plus een paar gerichte aankopen". Waarom niet?
Ik denk natuurlijk ook wel dat hij gaat, maar het is nu te vroeg.
En als van dit gerucht niets klopt, mag van mij die Sportdwaas voor eeuwig 'geband' worden. Sportdwaas=onruststokert
Emile
 Emile - vrijdag 15 april 2011 - 12:38   quote  deeplink  
nou als vlaar en de vrij vertrekken houden we helemaal geen doelsaldo meer over volgend jaar (met alle respect voor martins indi en schenkeveld maar die zijn gewoon niet zo goed als hun 2)
chrissie
 chrissie - vrijdag 15 april 2011 - 12:38   quote  deeplink  
gaat niet zozeer om het feit of we wel of niet verder kunnen bouwen zonder vlaar. want dat kunnen we zeker maar naar een andere ned. club gaan terwijl feyenoord je heel goed behandeld heeft...
raket
 raket - vrijdag 15 april 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 11:37 schreef Stylzz het volgende:
Als Vlaar naar PSV vertrekt hoop ik dat hij beide knieën afscheurt.
+1
De Spot
 De Spot - vrijdag 15 april 2011 - 13:02   quote  deeplink  
Snap die ophef elke keer niet graag voor die mooie club of opk.... daaaaaag...

En dan nog wat we hebben het over Ron Vlaar man..kom op..niet over iemand de elke week het verschil maakt..

Centrum volgend jaar De vrij Martins Indi...opgelost!!
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 15 april 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Vlaar is een held!
de flh
 de flh - vrijdag 15 april 2011 - 13:17   quote  deeplink  
Wat een gezeik om bronnen.. net alsof het de eerste keer is, dat er hier eerder iets bekend is dan in de media..

Interesse van Werder Bremen in Vlaar wisten we ook al een maand eerder ofzo..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 april 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Bronnen, bronnen...

Vind geldbronnen interessanter.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 15 april 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 13:17 schreef de flh het volgende:
Wat een gezeik om bronnen.. net alsof het de eerste keer is, dat er hier eerder iets bekend is dan in de media..

Interesse van Werder Bremen in Vlaar wisten we ook al een maand eerder ofzo..
ja, maar tis ook niet de eerste keer dat hier iets wordt geroepen, alleen om een beetje interessant te doen.

Dus sportdwaas; is dit serieus of komt dit verhaal uit die grote duim van je?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 15 april 2011 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 11:37 schreef Stylzz het volgende:
Als Vlaar naar PSV vertrekt hoop ik dat hij beide knieën afscheurt.
+1
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 15 april 2011 - 18:06   quote  deeplink  
PSV heeft niet eens geld voor vlaar??
kale co
 kale co - vrijdag 15 april 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 11:45 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Kom op jongens Gullit, Nielsen en anderen gingen hem voor. Zaken zijn zaken en het blijft een spelletje
voor jou ja voor ons niet
sevillana
 sevillana - vrijdag 15 april 2011 - 19:31   quote  deeplink  
HULDE VOOR ROB JACOBS !!!

Rob Jacobs vertelde vanavond op Rijnmond TV dat hij volledig begrip kan opbrengen voor de mening van ons, Feyenoord supporters, en dat hij de mening deelt dat Vlaar eigenlijk wel de morele verplichting heeft om bij Feyenoord bij te tekenen.
Hij sprak zich ook uit over de andere jongelingen wiens contract bij Feyenoord aflopend is, hij vind namelijk dat ook die gasten gewoon het contract moeten verlengen en sprak z'n twijfel uit over geinteresseerde clubs want, zo vertelde hij, zo veel hebben die gasten tijdens dit seizoen ook weer niet laten zien.

Dus, nogmaals, . . . HULDE AAN ROB JACOBS, die begrijpt tenminste waar het over gaat!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 16 april 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 11:37 schreef Stylzz het volgende:
Als Vlaar naar PSV vertrekt hoop ik dat hij beide knieën afscheurt.
Ik hoop dat hij zich eigen dan dood rijd onderweg naar 040!!
Els
 Els - zaterdag 16 april 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 11:45 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Kom op jongens Gullit, Nielsen en anderen gingen hem voor. Zaken zijn zaken en het blijft een spelletje
Gullit ging voor 7 ton naar PSV en werd een jaar later doorverkocht voor 17 miljoen. Het toont de ultieme domheid aan van menig Feyenoordbestuurder. Dus kom niet aan met zaken zijn zaken. Er is wel wat meer aan de hand.
BTW: Vlaar naar PSV: ik geloof er niks van. Zo zakelijk is Vlaar nou ook weer niet. Hij heeft constant aangegeven de uitdaging in Duitsland te zien. Da's wel ff een paar kilometer verder dan Eindhoven.
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 april 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 10:10 schreef Els het volgende:

[..]

Gullit ging voor 7 ton naar PSV en werd een jaar later doorverkocht voor 17 miljoen. Het toont de ultieme domheid aan van menig Feyenoordbestuurder. Dus kom niet aan met zaken zijn zaken. Er is wel wat meer aan de hand.
BTW: Vlaar naar PSV: ik geloof er niks van. Zo zakelijk is Vlaar nou ook weer niet. Hij heeft constant aangegeven de uitdaging in Duitsland te zien. Da's wel ff een paar kilometer verder dan Eindhoven.
da's ook wel weer waar
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 april 2011 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 10:10 schreef Els het volgende:

[..]

Gullit ging voor 7 ton naar PSV en werd een jaar later doorverkocht voor 17 miljoen. Het toont de ultieme domheid aan van menig Feyenoordbestuurder. Dus kom niet aan met zaken zijn zaken. Er is wel wat meer aan de hand.
BTW: Vlaar naar PSV: ik geloof er niks van. Zo zakelijk is Vlaar nou ook weer niet. Hij heeft constant aangegeven de uitdaging in Duitsland te zien. Da's wel ff een paar kilometer verder dan Eindhoven.
wel grappig dat Gijpvogel t gisteren even aan stipte en niemand reactie gaf.
Misschien zn mond voorbij gepraat?
Roffaking010
 Roffaking010 - zaterdag 16 april 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 11:37 schreef Stylzz het volgende:
Als Vlaar naar PSV vertrekt hoop ik dat hij beide knieën afscheurt.
Mee eens!
**DeKoiHoek**
 **DeKoiHoek** - zaterdag 16 april 2011 - 10:34   quote  deeplink  
Roffaking010 - zaterdag 16 april 2011 - 10:27 quote deeplink

quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 11:37 schreef Stylzz het volgende:
Als Vlaar naar PSV vertrekt hoop ik dat hij beide knieën afscheurt.

Mee eens!

OOK HIER BEN IK HET MEE EENS
ALS HET WAAR IS
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 april 2011 - 10:59   quote  deeplink  
ik ook,tenzij ze 7 miljoen neerleggen...
ted
 ted - zaterdag 16 april 2011 - 11:05   quote  deeplink  
Vlaar zijn reaktie ;dat tie die twee jaar dat hij geblesseerd was mischien wel het hards heeft gewerkt om terug te komen ??? wat moet je dan anders stoppen ? als je 25 jaar bent ,tuulijk niet ! Bijna iedereen is van mening dat tie loyaal moet zijn !
En ja naar p.s.v. mocht dit waar zijn ? nou dat is lekker zo vlak voor volgende week zondag .
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 april 2011 - 11:10   quote  deeplink  
qua loyaliteit zou ie nu eerst 2 jaar moeten bijtekenen, en daarna elders moeten kunnen gaan cashen, en dan op 'n wijze waardoor Feyenoord er ook nog wat wijzer van kan worden.
EdjeNL
 EdjeNL - zaterdag 16 april 2011 - 11:39   quote  deeplink  
Volgensmij is het echt onzin, want anders hadden we het wel kunnen lezen via het andere bericht van v Geel.

Hij zei toen dat Feyenoord een spits en eventueel naar een nummer 10 wil gaan kijken voor volgend seizoen.
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zaterdag 16 april 2011 - 11:41   quote  deeplink  
In een persoonlijk onderhoud met Pim Blokband????? heeft van Geel aangegeven te zullen streven naar een betere contractstructuur van spelers. Van Geel heeft ook aangegeven geen moeite te hebben gelijkwaardige vervangers te vinden voor de vertrekkers.

Feyenoord lijkt dus ook volgend jaar weer te moeten bouwen aan een nieuw elftal uit eigen jeugd en transfervrije spelers.

www.sportdwaas.blogspot.com
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 april 2011 - 12:02   quote  deeplink  
neef van blueband en jostiband

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2011 door Stylzz --
Els
 Els - zaterdag 16 april 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 12:02 schreef Stylzz het volgende:
neef van blueband en jostiband
Wereldberoemd in Rotterdam eo.
Emile
 Emile - zaterdag 16 april 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 11:32 schreef sportdwaas het volgende:
Onbevestigde, maar hardnekkige, geruchten melden dat Ron Vlaar binnenkort gaat tekenen voor PSV.

waar haal je die informatie vandaan want als ik bijv op google nieuws kijk die zoekt internationaal door alle nieuwsgroepen, staat er nergens een verband tussen vlaar en psv?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2011 door Emile --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 april 2011 - 14:22   quote  deeplink  
Ron vl(n)aar och wat erger ik me, ik dacht gisteren het zou hem met de neus op de waarheid drukken,als hij de laatste wedstrijd geblesseerd raakt.Dan zou ik zeggen nou Ron veel succes bij psv.Maar zouden die zo gek zijn om iemand die zo onbetrouwbaar en zelfzuchtig is kopen ?Ron wat heb ik mezelf vergist in je.
Er zal wel iemand antwoorden in de trend van ik zou hetzelfde doen.maar voetbal is iets anders dan stakkers zoals zovelen die met een modaal salaris moeten rondkomen.Maar meestal wel een schuldgevoel krijgen zelfs naar hun werkgever en hun collega s .Zou ron wel weten dat er zo over hem gedacht wordt ik hoop het ron dat je misschien hierover nadenkt..........Al teken je bij met een gelimiteerde transfer som
kale co
 kale co - zaterdag 16 april 2011 - 22:23   quote  deeplink  
Het is wel waar die geruchten gaan idd dat ie naar psv wil ! zegt weer heel veel
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 16 april 2011 - 23:02   quote  deeplink  
RON HELD
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 april 2011 - 23:04   quote  deeplink  
RON GELD
qwerto
 qwerto - zaterdag 16 april 2011 - 23:22   quote  deeplink  
WEG MET SPORTDWAAS !
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 april 2011 - 09:45   quote  deeplink  
Ik vind het niet erg als iemand naar PSV gaat, ze moeten alleen niet aankomen met gelul over een grotere sportieve uitdaging, dat is zoiets als een hoer van de achterdam (Alkmaar) die zegt dat ze naar de wallen verhuist omdat ze daar meer aan de intermenselijke kant van haar beroep kan werken.

Wees dan gewoon een kerel en zeg dan gewoon dat het om het geld gaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar rond met PSV? Ivan Nielsen route? Meer vertrekkers?









0.0090019