BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar rond met PSV? Ivan Nielsen route? Meer vertrekkers?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 april 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 09:45 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind het niet erg als iemand naar PSV gaat, ze moeten alleen niet aankomen met gelul over een grotere sportieve uitdaging, dat is zoiets als een hoer van de achterdam (Alkmaar) die zegt dat ze naar de wallen verhuist omdat ze daar meer aan de intermenselijke kant van haar beroep kan werken.

Wees dan gewoon een kerel en zeg dan gewoon dat het om het geld gaat.
mwah, kijk PSV speelt europees. Wij niet.
Daar zit dan de sportieve uitdaging.
Maar dat wij geen europees spelen, heeft hij zelf aan meegedragen.
Eigenlijk zegt ie dan, losers van een collega's omdat jullie zo slecht zijn, ga ik naar de boeren.
Het is niet chic.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 17 april 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 23:04 schreef Leon FR1908 het volgende:
RON GELD
+1
de.fan
 de.fan - zondag 17 april 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 10:10 schreef Els het volgende:

[..]

Gullit ging voor 7 ton naar PSV en werd een jaar later doorverkocht voor 17 miljoen. Het toont de ultieme domheid aan van menig Feyenoordbestuurder. Dus kom niet aan met zaken zijn zaken. Er is wel wat meer aan de hand.
BTW: Vlaar naar PSV: ik geloof er niks van. Zo zakelijk is Vlaar nou ook weer niet. Hij heeft constant aangegeven de uitdaging in Duitsland te zien. Da's wel ff een paar kilometer verder dan Eindhoven.
Degelijke bestuurders hebben we nooit in Rotterdam gehad. Alles wordt voor een appel en een ei verkocht! En dat Vlaar weg wil is heel goed te begrijpen en dat komt mede omdat Feyenoord gewoon niks kan beloven de komende jaren. En dan is het zijn goed recht om verder te gaan kijken. Ondanks dat Vlaar in het verleden een contract verlenging heeft gekregen toen hij zwaar geblesseerd was. Ik zou het een grootste daad vinden als hij bij zou tekenen, maar dat ie ernstig twijfelt kan ik zeker wel begrijpen.
de.fan
 de.fan - zondag 17 april 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 19:31 schreef sevillana het volgende:
HULDE VOOR ROB JACOBS !!!

Rob Jacobs vertelde vanavond op Rijnmond TV dat hij volledig begrip kan opbrengen voor de mening van ons, Feyenoord supporters, en dat hij de mening deelt dat Vlaar eigenlijk wel de morele verplichting heeft om bij Feyenoord bij te tekenen.
Hij sprak zich ook uit over de andere jongelingen wiens contract bij Feyenoord aflopend is, hij vind namelijk dat ook die gasten gewoon het contract moeten verlengen en sprak z'n twijfel uit over geinteresseerde clubs want, zo vertelde hij, zo veel hebben die gasten tijdens dit seizoen ook weer niet laten zien.

Dus, nogmaals, . . . HULDE AAN ROB JACOBS, die begrijpt tenminste waar het over gaat!
Zielig dat jij hier begrip voor op kan brengen! Deze Jacobs heeft in het verleden hetzelfde geflikt! Vanwege sportieve en financiƫle mogelijkheden verleit hij ook een club.
Rob Jacobs is alleen maar een meeloper, en deze keer met de supporters!! Zielig ventje is het en verder niks
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zondag 17 april 2011 - 11:49   quote  deeplink  
Volgens mij is de enige bron van Sportdwaas die mafkees van een Gijpvogel, die gewoon een pesthekel aan Feijenoord heeft.
Milo
 Milo - zondag 17 april 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 09:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

mwah, kijk PSV speelt europees. Wij niet.
Daar zit dan de sportieve uitdaging.
Maar dat wij geen europees spelen, heeft hij zelf aan meegedragen.
Eigenlijk zegt ie dan, losers van een collega's omdat jullie zo slecht zijn, ga ik naar de boeren.
Het is niet chic.
+1 ron als je gaat, ben je idd een hele grote loser!!!!!!!!
el-loco
 el-loco - zondag 17 april 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Als Vlaar inderdaad kiest voor psv dan is het in en in triest. ALs ik die gasten hoor lullen die twijfelen om bij te tekenen moet je met uizondering van De Vrij zeggen bedankt en tot sinas. Als ik Fer hoor dan staat die voor de moeilijkste keuze in zijn leven, bijtekenen of bij vv veendam gaan voetballen. Is voor mij een simpele keuze. Als Vlaar daadwerkelijk vertrekt dan moet Feyenoord als een speer Derijck terughalen!!
el-loco
 el-loco - zondag 17 april 2011 - 12:38   quote  deeplink  
Feyenoord is altijd slecht geweest in zaken doen. Dat is een van de redenen dat we in de financiƫle shit zitten. Ik las gister overigens dat pisvee ook afstevend op een negatief resultaat van plus minis 10 miljoen euro!
R()b
 R()b - zondag 17 april 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 09:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

mwah, kijk PSV speelt europees. Wij niet.
Daar zit dan de sportieve uitdaging.
Maar dat wij geen europees spelen, heeft hij zelf aan meegedragen.
Eigenlijk zegt ie dan, losers van een collega's omdat jullie zo slecht zijn, ga ik naar de boeren.
Het is niet chic.
Amen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar rond met PSV? Ivan Nielsen route? Meer vertrekkers?









0.0070788