BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ‘Zondag gaat het om de winst. Iets anders telt er niet' zegt Been

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 15 april 2011 - 16:49   quote  deeplink  
het gaat alleen om de winst ?

Ik ga zondermeer van winst uit, het gaat om om het DOELSADO. Het gaat erom met welke cijfers we gaan winnen. Alles minder dan 5-0 vind ik tegenvallen.

Dat we uit gelijkspeelden vind ik al een grof schandaal. Dat die kut ploeg ons twee punten heeft afgepakt ben ik nog steedsl ziek van.

Als we zondag niet eens kunnen winnen van een zwalkend, reeds gedegradeerd en ontstellend zwak Willem II, dan weet ik het niet meer. Daar zou ik er wel zo ziek van zijn.
Dan ga ik mijn stuk touw weer opzoeken...
de flh
 de flh - vrijdag 15 april 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 16:49 schreef de kromme2 het volgende:
het gaat alleen om de winst ?

Ik ga zondermeer van winst uit, het gaat om om het DOELSADO. Het gaat erom met welke cijfers we gaan winnen. Alles minder dan 5-0 vind ik tegenvallen.

Dat we uit gelijkspeelden vind ik al een grof schandaal. Dat die kut ploeg ons twee punten heeft afgepakt ben ik nog steedsl ziek van.

Als we zondag niet eens kunnen winnen van een zwalkend, reeds gedegradeerd en ontstellend zwak Willem II, dan weet ik het niet meer. Daar zou ik er wel zo ziek van zijn.
Dan ga ik mijn stuk touw weer opzoeken...
de ene keer hossanna-stemming bij jou, dan weer zelfmoordneigingen...

Ben je manisch depressief ofzo?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 april 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 16:49 schreef de kromme2 het volgende:
het gaat alleen om de winst ?

Ik ga zondermeer van winst uit, het gaat om om het DOELSADO. Het gaat erom met welke cijfers we gaan winnen. Alles minder dan 5-0 vind ik tegenvallen.

Dat we uit gelijkspeelden vind ik al een grof schandaal. Dat die kut ploeg ons twee punten heeft afgepakt ben ik nog steedsl ziek van.

Als we zondag niet eens kunnen winnen van een zwalkend, reeds gedegradeerd en ontstellend zwak Willem II, dan weet ik het niet meer. Daar zou ik er wel zo ziek van zijn.
Dan ga ik mijn stuk touw weer opzoeken...
succes!!!
sevillana
 sevillana - vrijdag 15 april 2011 - 20:02   quote  deeplink  
het zou altijd om de winst moeten gaan lijkt mij . . . . . . ., een sportman moet altijd willen winnen
Els
 Els - vrijdag 15 april 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 16:49 schreef de kromme2 het volgende:
het gaat alleen om de winst ?

Ik ga zondermeer van winst uit, het gaat om om het DOELSADO. Het gaat erom met welke cijfers we gaan winnen. Alles minder dan 5-0 vind ik tegenvallen.

Dat we uit gelijkspeelden vind ik al een grof schandaal. Dat die kut ploeg ons twee punten heeft afgepakt ben ik nog steedsl ziek van.

Als we zondag niet eens kunnen winnen van een zwalkend, reeds gedegradeerd en ontstellend zwak Willem II, dan weet ik het niet meer. Daar zou ik er wel zo ziek van zijn.
Dan ga ik mijn stuk touw weer opzoeken...
Beetje melodramatisch, vind je niet?
de kromme2
 de kromme2 - zondag 17 april 2011 - 00:46   quote  deeplink  
Jullie zijn het toch met me eens dat we er toch gewoon vanuit mogen gaan dat we winnen tegen Willem II thuis !
En dat het gewoon gaat om met hoeveel.

Dat wilde ik even in de groep gooien, met wat drama erbij. Maar OK.
Ben er wel nog steeds helemaal ziek van dat we bij Willem II twee punten hebben laten liggen. Met die punten erbij hadden we na morgen 8e gestaan !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door de kromme2 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 april 2011 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 00:46 schreef de kromme2 het volgende:
Jullie zijn het toch met me eens dat we er toch gewoon vanuit mogen gaan dat we winnen tegen Willem II thuis !
En dat het gewoon gaat om met hoeveel.

Dat wilde ik even in de groep gooien, met wat drama erbij. Maar OK.
Ben er wel nog steeds helemaal ziek van dat we bij Willem II twee punten hebben laten liggen. Met die punten erbij hadden we na morgen 8e gestaan !
Ben zieker van de wedstrijden dat we goed speelden en punten laten liggen.

Tegen WII uit was KUDT.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 17 april 2011 - 09:33   quote  deeplink  
Onze kopsterke Ricky..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ‘Zondag gaat het om de winst. Iets anders telt er niet' zegt Been









0.0063788