BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NEC-AJAX ( 17/04/2011 14:30 ).

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2011 - 19:52   quote  deeplink  
AS zondag staat voor Ajax de moeilijste van de komende drie wedstrijden op het programma. Nec uit is voor Ajax in mijn ogen absoluut niet de makkelijkste pot van het seizoen. NEC heeft al een tijdje thuis niet meer verloren en Ajax speelt de laatste weken ondanks de gehaalde punten niet het beste voetbal.

Veel mensen praten over het wel niet kampioen worden voor Ajax, persoonlijk denk ik niet dat we dit gaan winnen namelijk. De tweede plek moet echter wel mogelijk zijn, zeker gezien we dit zelf in de hand hebben..

Ik denk dat we deze pot met ietwat geluk gaan winnen.
1-2
thomASS
 thomASS - vrijdag 15 april 2011 - 19:54   quote  deeplink  
Ik denk uiteindelijk toch een gemakkelijke overwinning 0-2. Als we daarna de uitwedstrijd tegen Heerenveen winnen zie ik Ajax kampioen worden.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 15 april 2011 - 19:55   quote  deeplink  
Traditioneel lastige uitwedstrijd voor Ajax. Desalniettemin 1-4... twee keer Mounir. :-)
joduh
 joduh - vrijdag 15 april 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 19:52 schreef remco k het volgende:
AS zondag staat voor Ajax de moeilijste van de komende drie wedstrijden op het programma. Nec uit is voor Ajax in mijn ogen absoluut niet de makkelijkste pot van het seizoen. NEC heeft al een tijdje thuis niet meer verloren en Ajax speelt de laatste weken ondanks de gehaalde punten niet het beste voetbal.

Veel mensen praten over het wel niet kampioen worden voor Ajax, persoonlijk denk ik niet dat we dit gaan winnen namelijk. De tweede plek moet echter wel mogelijk zijn, zeker gezien we dit zelf in de hand hebben..

Ik denk dat we deze pot met ietwat geluk gaan winnen.
1-2
ali doet er meer moeite voor...;-)hahahah maar ben het met je eens man,tweede is de ideale positie voor mij.........gewoon lekker ballen zondag,ik verwacht een iets ruimere overwinning 3-1!!!!!!
Blokkie1974
 Blokkie1974 - vrijdag 15 april 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Ik denk dat we tegen ons zelf gaan voetballen (het wordt weer een klote zondag) en uiteindelijk in de 85e minuut een goal tegen krijgen.

1-0 voor NEC

schrale troost: twente en psv verspelen ook punten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 april 2011 - 21:28   quote  deeplink  
1-3 Basta
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 20:52 schreef joduh het volgende:

[..]

ali doet er meer moeite voor...;-)hahahah maar ben het met je eens man,tweede is de ideale positie voor mij.........gewoon lekker ballen zondag,ik verwacht een iets ruimere overwinning 3-1!!!!!!
Whahaha, had eigenlijk geen zin om topic te starten, maar wou ff over de pot ouwehoeren...

Maarehh, je gaat nu toch niet ineens positief doen he kerel, dat zijn we inmiddels niet gewend..
joduh
 joduh - zaterdag 16 april 2011 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 21:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahaha, had eigenlijk geen zin om topic te starten, maar wou ff over de pot ouwehoeren...

Maarehh, je gaat nu toch niet ineens positief doen he kerel, dat zijn we inmiddels niet gewend..
stond er 3-1 of 1-3?????????????????????????????????????;-)))))
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 11:39   quote  deeplink  
Whahahah
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 april 2011 - 13:00   quote  deeplink  
David Endt, die prachtig kan vertellen, neemt voorafgaand aan Nec - AJAX van vorig seizoen u terug naar het verleden. Kijk en beleef de intense gevoelens van weleer;

Ajax won vorig seizoen die laatste wedstrijd, maar helaas...

"Iedereen gelooft weer in de titel", zegt De Boer op de officiële website van de Amsterdammers. "De spelers moeten het uiteindelijk doen. Als technische staf kunnen wij alleen maar aangeven. Wat in ieder geval helder is, is dat de komende weken niet mag gebeuren wat laatst op bezoek bij ADO gebeurde. We mogen ons niet meer laten verrassen", aldus FRANK DE BOER.

Is het makkelijk winnen in Nijmegen? Als je ziet dat Ajax maar 4x verloren heeft in Nijmegen, denk je van wel. Echter speelde Ajax ook 10x gelijk in het Gelderlandse. In totaal speelde Ajax 34x bij Nec, dus 20x pakte AJAX de volle buit. Oordeel zelf over de kansen van Ajax morgen, maar ik verwacht een lastige middag. Opvallend is wel dat Nec in eigen huis maar 18x wist te scoren op eigen gebied, terwijl Ajax 64x het netje wist te bollen.

0-4 werd het op 25-02-1973; Keizer 0-1 ('14), Cruijff 0-2 ('22), Keizer 0-3 ('39), Krol 0-4 ('87).

Een geweldig elftal op 24-01-1982 voor 21000 toeschouwers; Piet Schrijvers, Peter Boeve, Wim Jansen, Frank Rijkaard, Edo Ophof, Johan Cruijff, Gerald Vanenburg, Dick Schoenaker, Søren Lerby, Wim Kieft, Jesper Olsen. Het werd destijds 1-3; Hans Salfischberger scoorde voor Nec het openingsdoelpunt. Schoenaker tekende net voor rust voor de 1-1. Kieft scoorde na rust 2 goals en werd mede daardoor topscoorder in dat seizoen met 22 doelpunten. AJAX werd dat seizoen kampioen met 5 punten voorsprong op Psv.

John vd.Brom, die jarenlang voor de aartsrivaal van Nec speelde ( Vitesse ), was op 21-12-1994 de gehate man voor Nec, en de gevierde voor AJAX;-), omdat hij met een goal voor en een goal na rust voor een 0-2 eindstand zorgde. Dat seizoen werd Ajax glansrijk kampioen en verloor het geen wedstrijd in de competitie!!!

De Boer heeft in het duel met Nec weer de beschikking over verdediger Toby Alderweireld. "Hij heeft nu twee dagen volledig met de groep meegetraind", zegt De Boer over de Belg. "Beide trainingen heeft hij goed doorstaan. Hij heeft geen reactie gekregen. Ik ga er daarom vanuit dat hij zondag weer volledig inzetbaar is", aldus De Boer, die geen makkelijke walk-over verwacht in Nijmegen. "Nec doet het goed dit seizoen. Bovendien hebben ze met Björn Vleminckx de topscorer van de Eredivisie in huis. Er is dus totaal geen reden om ze te onderschatten. Zeker niet nu we weer kansen maken op de titel. Dat besef is er wel", besluit De Boer.

Ik ben al zenuwachtig voor morgen mensen. Kunnen jullie me geruststellen???
joduh
 joduh - zaterdag 16 april 2011 - 13:09   quote  deeplink  
aan mij heb je niets ali...ik maak je alleen maar zenuwachtiger man....sollie?
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 april 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 13:09 schreef joduh het volgende:
aan mij heb je niets ali...ik maak je alleen maar zenuwachtiger man....sollie?
Hahahaha, je brengt me aan het lachen dus...
Pietje
 Pietje - zaterdag 16 april 2011 - 14:47   quote  deeplink  
En alweer een mooi stuk, ali! Proficiat! En nee, ik kan je helaas niet geruststellen. NEC "uit" is een verdomd lastige klus. Formeel houd ik het op een gelijkspel (1-1) maar stiekem, heel erg stiekem hoop ik op een klein wondertje, een kleine overwinning (1-2). Voor mijn part gaat de winnende goal er in blessuretijd in en na een overtreding van een andere Ajacied. Hahaha. Komt dat jullie niet bekend voor? ;-)
joduh
 joduh - zaterdag 16 april 2011 - 15:06   quote  deeplink  
hahah barbie?
Pietje
 Pietje - zaterdag 16 april 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 15:06 schreef joduh het volgende:
hahah barbie?
Whahahaha. Jij snapt het!! Als zij in Eindhoven het zo doen, dan mogen wij het ook. Toch?
Ajx
 Ajx - zaterdag 16 april 2011 - 16:08   quote  deeplink  
we winnen hier gewoon, dat komt helemaal goed. Siem en Christia scoren allebei 1x en kenneth houdt zijn doel netjes schoon(wel met hulp) en ps en twente winnen allebei niet geloof me maar!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 17 april 2011 - 14:14   quote  deeplink  
NOG EEN FUCKING KWARTIER
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 17 april 2011 - 14:17   quote  deeplink  
Ajax: Vermeer van der Wiel Alderweireld Vertonghen Boilesen de Jong Anita Eriksen Sulejmani El Hamdaoui Ebecilio

Ik denk deze wedstrijd samen met H'veen-uit heel erg lastig zullen worden. De spelers zullen op en top fit moeten zijn! Gokje 1-2, Sulejmani en Vertonghen.
Dan zetten we weer een goede stap!

Overigens denk ik dat of Twente of PSV wel een puntje zal laten liggen. Maar goed, de hoop is de vader van de gedachte.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 17 april 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 14:17 schreef ThomasAjacied het volgende:
Ajax: Vermeer van der Wiel Alderweireld Vertonghen Boilesen de Jong Anita Eriksen Sulejmani El Hamdaoui Ebecilio

Ik denk deze wedstrijd samen met H'veen-uit heel erg lastig zullen worden. De spelers zullen op en top fit moeten zijn! Gokje 1-2, Sulejmani en Vertonghen.
Dan zetten we weer een goede stap!

Overigens denk ik dat of Twente of PSV wel een puntje zal laten liggen. Maar goed, de hoop is de vader van de gedachte.
Hopen op PSV, Twente pakken we iig thuis dan
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 17 april 2011 - 14:24   quote  deeplink  
Grr... iemand stream??
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 17 april 2011 - 14:25   quote  deeplink  
http://www.firstrowsports.eu/watch/60436/1/watch-nec-vs-ajax.html
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 17 april 2011 - 14:26   quote  deeplink  
Is nu nog niet op, maar zo wel
Als deze kut is zoek ik er nog wel één
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 17 april 2011 - 14:27   quote  deeplink  
Gelukkig hebben we onze Vlaamse centrale verdediging terug..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door Hasjkoph --
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 17 april 2011 - 14:28   quote  deeplink  
Heb er 1, een goede. Maar das wel op sopcast.
M&M 4 14:25 N.E.C. - Ajax is de channel.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 17 april 2011 - 14:31   quote  deeplink  
SopCast gebruik ik niet..
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 17 april 2011 - 14:31   quote  deeplink  
okee nouja wel hele goede stream, anders heb ik dan helaas niks voor je....
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 17 april 2011 - 14:32   quote  deeplink  
Heb je een link waar ik SopCast virusloos kan downloaden?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 17 april 2011 - 14:34   quote  deeplink  
Hij is al aant downloaden..
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 17 april 2011 - 14:35   quote  deeplink  
GODVERDOMNME!!!!
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 17 april 2011 - 14:35   quote  deeplink  
Man man wat een geluk voor dat klote NEC!
Eerste aanval
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 17 april 2011 - 14:36   quote  deeplink  
Sopcast is wel virusschoon ja
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 17 april 2011 - 14:36   quote  deeplink  
Waar moet ik die channel invoeren?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 17 april 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 14:36 schreef Hasjkoph het volgende:
Waar moet ik die channel invoeren?
In zijne anus ja!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 17 april 2011 - 14:37   quote  deeplink  
HEb hem al.. Hij is aant laden./.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 17 april 2011 - 14:37   quote  deeplink  
TYFUSSSSSSSSSSSSS
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 17 april 2011 - 14:38   quote  deeplink  
zei het toch!!! we gaan eraan!

ik ben weg mzzl godverdetyfys!!!!!!!!!!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 17 april 2011 - 14:38   quote  deeplink  
Hoerenschurftschijtpleurisendetyfus kut instelling slap zooitje tering mongolen
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 17 april 2011 - 14:44   quote  deeplink  
godverdomme, sopcast houd er ook al weer mee op...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 17 april 2011 - 14:46   quote  deeplink  
Bij mij doetie het alweer..
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 17 april 2011 - 14:48   quote  deeplink  
bij mij nu ook weer :-)
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 17 april 2011 - 14:48   quote  deeplink  
Wat een drama dit AJAX! Hopen op een gelijkmaker voor de rust, anders zie ik het somber in!
Ajaxx
 Ajaxx - zondag 17 april 2011 - 14:49   quote  deeplink  
Ik ben onze (ajax) verdediging helemaal zat! weer een doelpunt na geklungel van de verdediging en dan willen vertonghen en vd wiel naar topclub? vd wiel kan dat zeker niet aan. hij kan niet eens constant presteren in nederlandse competitie
!!
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 17 april 2011 - 14:49   quote  deeplink  
KOMOP AJAX!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 14:50   quote  deeplink  
Ajax vedient het kampioenschap niet 8 kansen weggeven in 20 minuten...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 17 april 2011 - 14:52   quote  deeplink  
Tis godverdomme altijd hetzelfde liedje. Wanneer Ajax kans heeft om iets te bereiken geven ze het op een dramatische manier uit handen. De instelling in zulke wedstrijden moet gewoon zijn dat je ze wil opvreten. Maar ze spelen weer als natte kranten. Je verdient het kampioenschap op zo'n manier niet.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 17 april 2011 - 14:52   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door amsterdammer113 --
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 17 april 2011 - 14:52   quote  deeplink  
Ze willen gewoon niet kampioen worden lijkt het wel!
Stelletje egoïsten voorin inclusief Eriksen!
GA EENS COMBINEREN!!
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 14:54   quote  deeplink  
Ajax wordt niet weggespeeld, Ajax wordt WEGGEVEEGD!!!!
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 14:56   quote  deeplink  
MOunir eraf, de Jong in de punt en de Zeeuw op RM
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 14:57   quote  deeplink  
Het lijkt voor NEC wel een trainigspartijtje...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NEC-AJAX ( 17/04/2011 14:30 ).

0.0074939