|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Man man man.... Waarom is Ajax toch zo wisselvallig??? Het lijkt de ervaring te zijn maar dit is wel echt het toppunt... Ajax heeft dringend versterkingen nodig voor volgend seizoen. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
ik zou misschien gek zijn dat dit ik zeg:maar wat gun ik nu nec de 3 punten zeg |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Eriksen SUCKS ook er af.Ze willen geen kampioen worden. |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
iedereen sucks iedereen eruit |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
daar heb ik geen woorden voor wat er nou gebeurd dat marokaantje eruit en de jong in de spits |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
je kan je niet voorstellen dat sommige spelers denken dat ze de top aankunnen. Als je speelt red je niet eens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij lopt er gewoon niemand vrij, en kan niemand een bal kwijt, niemand die beweegt, en we gaan weer de persoon de schuld geven die de bal heeft terwijl de rest staat te kijken naar wat hij ermee doet..
De Jong is de zwakste schakel van dit elftal, en ik sta voor de 200% achter de Boer, maar dit snap ik echt niet meer, Ebecilio is voorin nu gewoon nog een lachertje.. Sterker nog, Ajax is het lachertje van de ED... 5 keer in een seizoen terugkomen tot in de titelrac, iedereen gaat weer ropen dat we kampioen gaan worden, en de eerste de beste wedstrijd spelen we weer zoals nu... Whahahahahahahahahahahahahahahahah Ajax is een lachertje.. |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
ajax staat natuurlijk weer 1-0 achter en PSV staat onverdiend op een 1-0 voorsprong |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
Als FC Twente ook even verliest,, psv wordt het tog niet meer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij wordt er overal nog een helft gespeeld, of is dat ineens niet meer zo?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Ajax komt een beetje onder de druk uit maar nog steeds hartstikke slecht! Beter maken ze de 1-1 VOOR de rust. |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
kijk het verschil: Ajax strijd om de titel (plek nummer 1) en ajax word helemaal van de mat geveegd, NEC strijd voor plek 8 (staan momenteel 10de) en NEC vreet ajax helemaal op. KOM OP ZEG JONGENS!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mounir die overal alle balen opeist, en er vervolgens echt helemaal niks mee doet, IK WORDT ER HELEMAAL MOEDELOOS VAN!!! |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 15:09 schreef remco k het volgende:Volgens mij wordt er overal nog een helft gespeeld, of is dat ineens niet meer zo?? ja,dit is ook weer zo maar eerst zien,of ze dan beter spelen |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Wat een kutwedstrijd zeg... die vieze Vleminckx weer met een elleboog wat gewoon donker rood had moeten zijn.. |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
watt zou ik nu graag de kleedkamer van ajax in lopen om de spelerss helemaaal uit te schelden |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 15:16 schreef Ajaxx het volgende:watt zou ik nu graag de kleedkamer van ajax in lopen om de spelerss helemaaal uit te schelden Whahaha loop ik met je mee! |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
pffffffffffffffffffffffffff hele belangrijke goal |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
WAT EEN HEERLIJKE PASS!!! Maar toch speelt Eriksen slecht.. |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik wou vlak voor die goal net zeggen, dat Sulejmani en Boilesen de enige veldspelers zijn, die een voldoende halen... Ondanks een hele slechte eerste helft van Eriksen toch wel echt een fantastische pass op Sulejmani die een prima eerste helft speelde...
DE Jong, MOunir Gregory en Ebecilio spelen echt 10 niveau's onder hun kunnen, De Jong nu gewoon in de punt zetten, en de Zeeuw voor Mounir op het middenveld laten spelen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Sorry hoor maar ik kan er niet om juichen. De instelling is dramatisch. Je had gvd al 3 of 4-0 achter moeten staan. Ik hoop dat die gasten op hun kloten krijgen in de rust. Wordt tijd dat die gasten gaan inzien dat ze meer dan 100% moeten spelen om kampioen te worden. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
quote: gelukkig heeft sulejmani de 1-1 voor rust nog even gemaakt. -_-' |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
maar we zijn er nog niet!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Gelukkig maar anders had ik helemaal naar Nijmegen moeten gaan. Dat ging ik nooit redden in 10 minuten. Whahaha. Maar nog hoop ik dat die gasten flink op hun kloten krijgen. Tis toch gvd niet normaal dat je met zo'n instelling de wedstrijd ingaat. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
als we deze winnen worden we kampioen met zoveel geluk |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 15:23 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Gelukkig maar anders had ik helemaal naar Nijmegen moeten gaan. Dat ging ik nooit redden in 10 minuten. Whahaha. Maar nog hoop ik dat die gasten flink op hun kloten krijgen. Tis toch gvd niet normaal dat je met zo'n instelling de wedstrijd ingaat. inderdaad, vooral niet als het kampioenschap op het spel staat. Want PSV en FC Twente zullen heus wel winnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 15:20 schreef amsterdammer113 het volgende:Sorry hoor maar ik kan er niet om juichen. De instelling is dramatisch. Je had gvd al 3 of 4-0 achter moeten staan. Ik hoop dat die gasten op hun kloten krijgen in de rust. Wordt tijd dat die gasten gaan inzien dat ze meer dan 100% moeten spelen om kampioen te worden. EENS |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
quote: nouu twente heb anders ook wel veel geluk gehad hoor |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
En PSV heeft ook veel geluk... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Valt volgens mij wel mee hoor, ze krijgen geen kansen tegen, en maken een hele goede uitgespeelde goal... |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
idd alleen boilesen, Sulejmani en Vermeer niet te vergeten spelen voldoende. Vermeer houdt ons op de been! tweede helft Ozbiliz voor Ebecilio, die is toch dreigender vind ik, bovendien komt er helemaal niets uit Ebecilio. We zijn goed weg gekomen, nu is het belangrijk de tweede helft de scherpte te herstellen. AJAX! |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
Wie vinden jullie dat een goede aankoop voor ajax zal zijn voor volgend seizoen? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Moet je die directieleden en onze voorzitter zien staan hé, stelletje malloten. Ze stralen gewoon helemaal niks uit, en dat zullen ze ook nooit uitstralen! Weg met die gasten, en nu weer VOETBALLEN!! |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
PSV HEEFT WEER ZO'N MAZZEL! ROOD VOOR FLEDERRUS! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik zat te denken aan Joduh al motivator. Om die jongens voor, in de rust en na de wedstrijd eens hard aan te pakken als ze weer eens voetballen als zakken stront. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 15:31 schreef remco k het volgende:Valt volgens mij wel mee hoor, ze krijgen geen kansen tegen, en maken een hele goede uitgespeelde goal... er is geeneen club die zonder geluk bovenaan staat. twente had oa best veel geluk bij de wedstrijden tegen psv en de wedstrijd tegen feyenoord. maar doet niks af aan het feit dat er weer slecht word gespeeld. heb al poosje hoop dat ajax alsnog kampioen word. maar echt geloof heb ik er niet in. geloof ook niet dat ze laatste wedstrijd tegen twente winnen. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Mickey had zelf moeten schieten. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
KOMOP AJAX MAAK NU DIE 1-2!! |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
De graafschap houdt het nog lang vol tegen twente |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote: Wij hebben ook mazzel dat het nu 1-1 staat in plaats van 4-1! |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
quote: Hoezoo? wij maken toch goed doelpunt?! hun voetballen tegen 11, PSV tegen 10 |
|
|
|