|
|
AFCA!
|
|
|
Geen penalty voor Sulejmani? Geen rood voor Vleminckx? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Man man dat was een penalty!!! Die Otten lag wel lekker in Mickey's holletje.... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Wat een theater van Cilessen man... |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote: Mooi doelpunt idd, maar NEC heeft wel veel betere helft gespeeld en enorme kansen laten liggen! |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Maak die goal nu!! Anders owrdt het echt moeilijk!!! |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
KABAAAMAM!!!!! Dit is echt heerljik!!! |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 15:51 schreef Boilesen het volgende:[..] Mooi doelpunt idd, maar NEC heeft wel veel betere helft gespeeld en enorme kansen laten liggen! jaa dat wel maar gelukkig staat het 2-1 voor ajax nu |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Komop Ajax nu niet teruggaan, gewoon vol doorgaan met druk houden!! Anders wordt het geen leuke slotfase!! |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
Andries Jonker staat met bayern 2-0 voor tegen leverkusen #knap |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Andries for life jonguuh! Echt gewoon geluk hoor... |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Okee alledrie staan ze voor... Nouja dan maar hopen dat t volgende week misgaat bij Twente en of PSV.
De Boer durft Mounir volgensmij niet te wisselen, maar hij moet t wel doen!! Mounir is drama! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
Jammmerr had eigenlijk gehoopt op een nederlaag voor psv |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Ik heb er een slecht gevoel bij, die laatste minuten... |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
quote: neeee, nu gaat niets meer fout voor alledrie de clubs (PSV, FC Twente en Ajax) |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
We vallen terug nu, komop AJAX! |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax eindelijk een keer gevochten als Leeuwen, ik snap niet dat dit niet gewoon een hele wedstrijd kan... Gelukkig zitten we nog in de race |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
Even tussendoor: Bayern München 4-0 Bayern Leverkusen S. Rolfes (ed)1-0 Gómez 2-0 Gómez 3-0 Gómez 4-0 |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
HEERLIJKE MIDDAG NOG, NA ZO'N SLECHT BEGIN!!! JODEN!!!! |
|
|
|
|
Ajaxx
|
|
|
Gunstig weekend weer voor Ajax! |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
Jammer dat twente heeft verloren |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
KENNETH VERMEER! Opvolger Stekelenburg is gevonden. Niks Tyton. Niks Cilissen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: en jammer dat jij bent geboren! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Nu maakt feyenoord ook nog kans op die playoff plaatsen
Dus dit is een win win situatie..
Aangezien die nog tegen psv moeten |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Jongens, moet ik mezelf nog gaan quoten?
het was slecht toch? maar winst had ik iet verwacht! Er is met veel inzet gespeeld de laatste 30 minuten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Feyenoord staat na 9 seconden al bijna op 0-1 hahaha.. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
@ hasjkopf, toch wel fijn hé, sopcast :-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Idd.. Alleen hij lagt af en toe, en dan juist op de verkeerde momenten.. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Das wel zo ja, maar de kwaliteit is echt super! |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote: T Zo is dat! Prima gekeept! tweede helft was de strijd iig wel zichtbaar, maar op deze manier gaan we twente niet pakken.. Had stiekem wel gedacht dat PSV punten zou laten liggen. Nu maar hopen op groningen, want ik dat zowel vitesse als feyenoord geen punten gaan afsnoepen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ARMOEDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
BEN ER SCHIJT SCHIJT SCHIJT SCHIJT SCHIJT SCHIJT ZIEK VAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 17:29 schreef joduh het volgende:BEN ER SCHIJT SCHIJT SCHIJT SCHIJT SCHIJT SCHIJT ZIEK VAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Moet je poepen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik miste je al vriend Joduh.... Whahahaha... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 15:19 schreef remco k het volgende:Ik wou vlak voor die goal net zeggen, dat Sulejmani en Boilesen de enige veldspelers zijn, die een voldoende halen... Ondanks een hele slechte eerste helft van Eriksen toch wel echt een fantastische pass op Sulejmani die een prima eerste helft speelde... DE Jong, MOunir Gregory en Ebecilio spelen echt 10 niveau's onder hun kunnen, De Jong nu gewoon in de punt zetten, en de Zeeuw voor Mounir op het middenveld laten spelen Anita vond ik een dikke voldoende score vandaag Remco. Sulejmani was erg gretig ja. Mounir was echt een drama... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 15:23 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Gelukkig maar anders had ik helemaal naar Nijmegen moeten gaan. Dat ging ik nooit redden in 10 minuten. Whahaha. Maar nog hoop ik dat die gasten flink op hun kloten krijgen. Tis toch gvd niet normaal dat je met zo'n instelling de wedstrijd ingaat. Ik denk dat het niet zozeer met de instelling te maken had Amsterdammer. Het middenveld van Nec stond als een dijk te spelen en Ajax kreeg geen moment de controle. Eriksen kwam overal tekort, maar maakte het net voor rust helemaal goed door die pass. De verdediging kwam voortdurend te laat doordat Ajax de bal voorin geen moment onder controle had.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 16:06 schreef ThomasAjacied het volgende:Okee alledrie staan ze voor... Nouja dan maar hopen dat t volgende week misgaat bij Twente en of PSV. De Boer durft Mounir volgensmij niet te wisselen, maar hij moet t wel doen!! Mounir is drama! Ik heb ook het gevoel dat Frank hem te lang laat staan voor weer een aanvaring. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: KENNETH VERMEER//////HELD....als we het eens hebben over punten pakken voor een team. Ik zie in hem een betere keeper dan Stekelenburg... |
|
|
|