BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: En we gaan gewoon door...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 25 december 2007 - 11:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: En we gaan gewoon door...

Huub zou Huub niet zijn als hij zijn ex-vriendinnetje niet zou achtervolgen de slaapkamer in. Bij de douches discussiƫren de twee verder. "Zouden jullie dit ergens anders willen doen?", klinkt een hese stem uit het bed van Amanda en Brian. De twee geven hier gehoor aan en gaan naar de keuken verder met bekvechten. "Ik trek het verzoek om je moeder te laten komen wel in", roept hij boos. "Prima! Dan vraag ik het meteen weer aan", kaatst Lieke terug. "Ik ga het niet tegen je gebruiken! Echt niet!", probeert Huub nog. Maar tevergeefs. "Je bent gewoon boos omdat ik die hoeren heb lopen bengen!", verwijt de Oldenzaler haar. "Nee, ik heb je uitgelachen. Ik vind je triest en met mij half Nederland", is het laatste wat de blondine roept als ze de keuken uitloopt. Hoelang zal het duren voordat Huub achter haar aangaat?

Lieke belt zelf...

bron: tien.tv
ilse
 ilse - dinsdag 25 december 2007 - 12:18   quote  deeplink  
vind huub minder triest als domme lieke,want jaap heft die hoeren geregeld!!!!stom wijf ga naar huis!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: En we gaan gewoon door...

0.0068922