|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fans van Feyenoord gaan binnenkort actievoeren om de spelers ervan te overtuigen opzettelijk van PSV te verliezen. Doel is dat de kampioenskansen van Ajax hierdoor kleiner worden. Dat zei Johan Derksen vanavond in Voetbal International.
Maandag werd het tv-programma opgenomen in Rotterdam bij Sparta. Daar hoorde Derksenna afloop van enkele aanwezigen van de plannen in Rotterdam. Ook vorig jaar riepen supporters van Feyenoord de spelers op niet hun best te doen tijdens de uitwedstrijd bij FC Twente, zodat die club kampioen kon worden in plaats van de Amsterdamse rivaal.
'Mario Been en de spelers willen nog vol voor Europees voetbal gaan en daarom ook winnen voor PSV. Maar op deze manier ontstaat er een heel vervelend sfeertje', zei Derksen. Op 24 april staat Feyenoord - PSV op het programma. In Eindhoven werd het eerder dit seizoen 10-0 voor PSV.
'Het zegt ook wel iets over Ajax. Heel veel mensen willen niet dat die club kampioen wordt. Vorig seizoen werd er in alle Nederlandse stadions gejuicht toen FC Twente op de laatste dag de titel won en niet Ajax. Op de een of andere manier heeft Ajax dat toch zelf afgedwongen. ' |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
liever verliezen dan die joden kampioen!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
lievert alles winnen en de gene die motten verliezen verliezen op eigen kracht.. of juist zonder eigen kracht! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik kijk helemaal niet naar 020 maar naar de 10-0 in Eindhoven die recht gezet moet worden..Ajax verliest trouwens in nijmegen dit weekend dus stemmingmakerij van Snor!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nja, de kans dat PSV wint is sowieso al groot.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik kijk helemaal niet naar 020 maar naar de 10-0 in Eindhoven die recht gezet moet worden..Ajax verliest trouwens in nijmegen dit weekend dus stemmingmakerij van Snor!! +1 Hahahaha, met alle kritiek leuk om dat ook eens te doen ;-) |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Belachelijke supporters als dit waar blijkt te zijn! Levenslang schorsen........ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat dan weer wel maar PSV wint nooit zo makkelijk bij ons !!! Het is uiteraard een heel ander Feyenoord dan we gewent zijn.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
heel het jaar is feynoord kut slecht en uien volgens de media. en nu gaan ze inene doen alsof we bewust kunnen verliezen van pisv na een eerdere monster uitslag. idd wat els zegt. pure opfokkerijen!! johan.. krijg clamidia in je cholera snor!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb nog niet gekeken, maar nou al geen zin meer om de opname te kijken...Wat een gekonkel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
kan mij 020 schelen, feyenoord moet die lampjes oprollen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik kijk helemaal niet naar 020 maar naar de 10-0 in Eindhoven die recht gezet moet worden..Ajax verliest trouwens in nijmegen dit weekend dus stemmingmakerij van Snor!! eens, . . . en de tukkers moeten dan ook gewoon op eigen kracht de resterende wedstrijden zien te winnen, met name uiteraard van de neuzen, en op die wijze proberen het kampioenschap te prolongeren. wij zijn Feyenoord en we geven niks weg! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 22:38 schreef sevillana het volgende:[..] eens, . . . en de tukkers moeten dan ook gewoon op eigen kracht de resterende wedstrijden zien te winnen, met name uiteraard van de neuzen, en op die wijze proberen het kampioenschap te prolongeren. wij zijn Feyenoord en we geven niks weg! nou, we geven zat weg, maar niet bewust!! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: je bedoelt de misstappen? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tja, ik kom niet verder dan semper idem, semper penis.... Wat betekent het? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mien waar is m'n feestNEUS? of zo iets dergelijks misschien . . .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ja idd. wij hoeven niet bewust fouten te maken. helaas maken we ze vanzelf |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahahahaha mien waar is me feestneus..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee. Altijd dezelfde, altijd de lul..... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: sempre penis? els wat zeg je nou? altijd piemelt... dat is letterlijk vertaald. ik met mijn taalknobbelt helpt je welt! lol. els is sexy!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Bij nader inzien had ik dat wel eens in mogen typen bij de notoire opruiiers van dit forum. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: aha, . . . zo iets als siempre la misma polla |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: yep. Daarom is patat met kip bestellen ook altijd weer een uitdaging in Spanje.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
"Een scherpzinnig iemand hebben wij nodig, die moet uitpluizen wat zijn medeburgers denken" |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hahahahaha, . . . da's toch niet zo moeilijk? pollo y patatas fritas |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 23:07 schreef craven het volgende:"Een scherpzinnig iemand hebben wij nodig, die moet uitpluizen wat zijn medeburgers denken" bingo |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Sorry werd eraf geflikkert kut tele2 |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Heb nog weleens 'polla con patatas' gehoord. En vond het altijd weer spannend om te zien wat ze een kwartier later op hun bord zouden hebben. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Maar Els is altijd messcherp |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote: Hahaha +1 nemam-til kom op we gaan weer naar de kenners;) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ok. Mooie uitdrukking. Gaan proberen die aan mijn latijnse woordenschat toe te voegen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb er nog eentje voor jullie Feijenoorders
Ut desint vires, tamen voluntas laudanda est |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kom Craven waar blijf je? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hoewel de krachten ontbreken, moet de wil geprezen worden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heel goed Els,Chapeau het begin is er |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: die hebben we toch al gehad? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
heb er ook nog een:
lo idiota es que esos juegos?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: 2x per week ,dan wel ja |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: disminuciĆ³n de la libido? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Homo sapiens non urinat in ventum
en natuurlijk gewoon winnen van PSV. vond het vorig jaar ook al te treurig voor woorden dat er toen een nederlaag tegen FC Twente werd geeist toen die 'supporters' het trainingsveld op liepen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Haha ik had het over jou bingo avondjes vriend,niet over mijn libido |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2011 - 23:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Homo edwinnius non urinat in ventum en natuurlijk gewoon winnen van PSV. vond het vorig jaar ook al te treurig voor woorden dat er toen een nederlaag tegen FC Twente werd geeist toen die 'supporters' het trainingsveld op liepen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Obiku EERST TYPEN dan enteren hahahaha |
|
|
|