BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Liever verliezen van PSV" dan Ajax kampioen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - zaterdag 16 april 2011 - 00:18   quote  deeplink  
Nog eentje voor leon en Milo:

Pigmaei gigantum humeris impositi plusquam ipsi gigantes vident

hahaha truste
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 16 april 2011 - 00:22   quote  deeplink  
Verbaasd me niks. De haat voor 020 is namelijk groter dan de liefde voor Feyenoord.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 16 april 2011 - 02:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 00:22 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Verbaasd me niks. De haat voor 020 is namelijk groter dan de liefde voor Feyenoord.
Je bent niet goed.. Waar slaat dat op dan?
ted
 ted - zaterdag 16 april 2011 - 03:00   quote  deeplink  
Derksen hoorde het in Rotterdam Ja ech waar .maar wel bij het rood/witte mannen diner van stadgenoot sparta .Ik ben toch al niet zo blij dat er een horde snavels in onze kuip komt .Slim gedaan hoor derksen .je bent een droplul .Je weet er niets van ! Ik vind ajaks een kutclub en psv ook !
PETER111
 PETER111 - zaterdag 16 april 2011 - 03:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 23:48 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Obiku EERST TYPEN dan enteren hahahaha
hahaha idd
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 april 2011 - 07:51   quote  deeplink  
Ze kunnen allemaal aan t gas. Wij moeten gewoon nog 4x voor de winst gaan.

Ook al levert t niets op.
Els
 Els - zaterdag 16 april 2011 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 00:22 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Verbaasd me niks. De haat voor 020 is namelijk groter dan de liefde voor Feyenoord.
Spreek voor jezelf.
Gyan010
 Gyan010 - zaterdag 16 april 2011 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 08:24 schreef Els het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.
Eens!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 16 april 2011 - 09:26   quote  deeplink  
Met het verhaal van Jumpertje in mijn achterhoofd:
(zijnde: de voorrondes kosten geld en dan moeten we het nog maar zien te halen)

Liever verliezen van 040 dan 020 kampioen!!!
Els
 Els - zaterdag 16 april 2011 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 09:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Met het verhaal van Jumpertje in mijn achterhoofd:
(zijnde: de voorrondes kosten geld en dan moeten we het nog maar zien te halen)

Liever verliezen van 040 dan 020 kampioen!!!
Als je je kwalificeert voor de play-offs, moet je ze eerst nog zien te winnen voor je je zorgen gaat maken om europese kosten. Het slechtste seizoen ooit leverde ons een elfde plaats op. Ik wil dat graag zo houden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 16 april 2011 - 09:43   quote  deeplink  
100% eens!!
fr 4-ever
 fr 4-ever - zaterdag 16 april 2011 - 10:03   quote  deeplink  
ik denk dat de joden precies hetzelfde zouden doen.
We moeten wel van psv winnen als we zelf nog iets willen bereiken dit seizoen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 16 april 2011 - 10:06   quote  deeplink  
Liever zelf niets bereiken dan die joden kampioen!!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 april 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 10:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Liever zelf niets bereiken dan die joden kampioen!!!
Wat maakt t nu uit wie t wordt, als wij t niet worden?

Ik lig er niet wakker van.
Maar als je moet kiezen heb ik nog liever PSV, dan de joden en pas dan die tukkers.
ZeikerT
 ZeikerT - zaterdag 16 april 2011 - 10:26   quote  deeplink  
Expres van Pisvee verliezen?
Hier snap ik echt geen klote van. Het hele punt dat 020 anders kampioen gaat worden mis hierin ook tukkers is er nog en ze spelen ook nog tegen die tukkers ook.
Mocht het erin zitten dat ze winnen van pisvee, dan moeten ze daar zeker voor gaan.
De ½ strohalm voor europees moet het enige doel zijn wat de rest van de competitie bepaalt bij Feyenoord, anders is er volgend seizoen echt geen selectie meer over.
Els
 Els - zaterdag 16 april 2011 - 10:31   quote  deeplink  
En daarnaast moet die 10-0 nog uitgepoetst worden, en zo heb ik nog wel wat uitslagen staan. 8-2 bijvoorbeeld.
ted
 ted - zaterdag 16 april 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Feyenoord heeft dacht ik nog een flinke (af)rekening open staan van p.s.v. en feyenoord moet die maar es gaan incaseren .Ik hou me helemaal niet bezig met wie er kampioen word .p.s.v. had zich ook kunnen inhouden na 4-0,5-0 dus heb met hun helemaal geen medelijden ! Ze zijn al aardig geholpen door de heren scheidrechters
dus laten wij ze maar es drie punten afpakken ,en een juichend uitvak ?? terwijl ik op vak D zit ,moet er niet aan denken .
MMM
 MMM - zaterdag 16 april 2011 - 10:51   quote  deeplink  
Al haal je die play-offs, dan moet je nog 4 wedstrijden tegen teams die veel verder zijn dan wij. Gaat 'm niet worden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 april 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 10:51 schreef MMM het volgende:
Al haal je die play-offs, dan moet je nog 4 wedstrijden tegen teams die veel verder zijn dan wij. Gaat 'm niet worden
nee dat gaat m zeker niet worden maar verliezen van die boeren ook niet...
ik ga er van uit dat de joden van nec verliezen...
nou moet ik wel zeggen dat ik altijd meer een zwak heb gehad voor psvee
dan die andere 2 maar goed...
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 april 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 10:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat maakt t nu uit wie t wordt, als wij t niet worden?

Ik lig er niet wakker van.
Maar als je moet kiezen heb ik nog liever PSV, dan de joden en pas dan die tukkers.
ik denk/vrees dat PSV het uiteindelijk toch niet gaat redden, dus als 't aan mij ligt;

1. Tukkers
2. PSV
3. 020
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 april 2011 - 11:05   quote  deeplink  
k*t muis!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2011 door sevillana --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 april 2011 - 11:08   quote  deeplink  
hahahahaha
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 april 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 11:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
hahahahaha
een soort van leedvermaak?
DY
 DY - zaterdag 16 april 2011 - 11:11   quote  deeplink  
feyenoord belang, boven al het andere belang?
MMM
 MMM - zaterdag 16 april 2011 - 11:14   quote  deeplink  
Feyenoord behang
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 april 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 11:11 schreef sevillana het volgende:

[..]

een soort van leedvermaak?
ja en tergelijkertijd zat ik mij te bedenken wat nou als een muis ,poes had geheten?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 16 april 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 22:25 schreef Leon FR1908 het volgende:
onzin!!!
+1
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 16 april 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 22:28 schreef Els het volgende:
Stemmingmakerij.
+1
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 16 april 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 22:29 schreef MMM het volgende:
Nja, de kans dat PSV wint is sowieso al groot..
+1
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 16 april 2011 - 11:22   quote  deeplink  
meer heb ik er niet over te zeggen;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 april 2011 - 11:22   quote  deeplink  
+1
joduh
 joduh - zaterdag 16 april 2011 - 11:29   quote  deeplink  
normaal gesproken kom ik nooit op jullie forum uit respect naar mekaar,maar toch wil ik ff reageren hiero,sorry.....
zoals jullie een pesthekel aan ons hebben,heb ik de pesthekel aan jullie....maar nooit of te nimmer zou ik willen dat we expres zouden verliezen...zelfs niet eens als jullie daardoor geholpen zouden worden....
naast jullie is er nog een club of 6 wat de pesthekel aan ons heeft en dat zijn we gewend langzamerhand,en misschien ook over ons zelf uitgeroepen....maar thats the way it goes....no problem...
ik zou niet trots zijn op mijn cluppie als ze met 10-0 de oortjes werden gewassen,zou me meer pijn doen dan een kutjaar!!!!!! en ik zou daarvoor revanche willen!!!!!!
Nee,man,dit gedrag kan zelfs ik niet volgen.......te triest wel....
verder zal ik hier niet meer komen!wees gerust!!ciaou!
Els
 Els - zaterdag 16 april 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 11:29 schreef joduh het volgende:
normaal gesproken kom ik nooit op jullie forum uit respect naar mekaar,maar toch wil ik ff reageren hiero,sorry.....
zoals jullie een pesthekel aan ons hebben,heb ik de pesthekel aan jullie....maar nooit of te nimmer zou ik willen dat we expres zouden verliezen...zelfs niet eens als jullie daardoor geholpen zouden worden....
naast jullie is er nog een club of 6 wat de pesthekel aan ons heeft en dat zijn we gewend langzamerhand,en misschien ook over ons zelf uitgeroepen....maar thats the way it goes....no problem...
ik zou niet trots zijn op mijn cluppie als ze met 10-0 de oortjes werden gewassen,zou me meer pijn doen dan een kutjaar!!!!!! en ik zou daarvoor revanche willen!!!!!!
Nee,man,dit gedrag kan zelfs ik niet volgen.......te triest wel....
verder zal ik hier niet meer komen!wees gerust!!ciaou!
Ik respecteer het dat je hier niet post. Uit respect. Een aantal van jullie komt hier wel, en de meesten kunnen zich wel gedragen, dus dan gaat het relatief goed. Zoals je hier hebt kunnen lezen, ligt het allemaal wat genuanceerder dan waar je tot nu toe klaarblijkelijk van uit bent gegaan. Ik vind het vervelend als jullie die '3e ster' krijgen, stomweg omdat jullie dan moeilijker door ons in te halen zijn. Wat dat betreft zou Twente voor mij de beste optie zijn. Maar als Feyenoord geen kampioen wordt, ben ik volkomen indifferent tov wie het wel wordt. Zo zijn er velen met mij. Je hoeft hier dus niet te komen om ons te 'prikkelen' niet meer tegen jullie te zijn, maar voor Feyenoord.
Er zijn 2 wedstrijden per jaar die ik jullie liever niet zie winnen. Verder interesseert Ajax mij weinig. Dus eigenlijk is het alleen maar triest, dat je denkt ons op te kunnen voeden. Niet meer hier komen, of je normaal gedragen. Lijkt me wel zo respectvol.
Els
 Els - zaterdag 16 april 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 11:29 schreef joduh het volgende:
normaal gesproken kom ik nooit op jullie forum uit respect naar mekaar,maar toch wil ik ff reageren hiero,sorry.....
zoals jullie een pesthekel aan ons hebben,heb ik de pesthekel aan jullie....maar nooit of te nimmer zou ik willen dat we expres zouden verliezen...zelfs niet eens als jullie daardoor geholpen zouden worden....
naast jullie is er nog een club of 6 wat de pesthekel aan ons heeft en dat zijn we gewend langzamerhand,en misschien ook over ons zelf uitgeroepen....maar thats the way it goes....no problem...
ik zou niet trots zijn op mijn cluppie als ze met 10-0 de oortjes werden gewassen,zou me meer pijn doen dan een kutjaar!!!!!! en ik zou daarvoor revanche willen!!!!!!
Nee,man,dit gedrag kan zelfs ik niet volgen.......te triest wel....
verder zal ik hier niet meer komen!wees gerust!!ciaou!
BTW: ik heb geen pesthekel aan wie dan ook, dus ook niet aan jou of aan Ajax. Ik vind een pesthekel ook moeilijk verenigbaar met respect en gezonde rivaliteit, en bovendien is het zonde van je tijd en energie. Het zou prettig zijn als die pesthekel over zou gaan naar een normale rivaliteit, en dan alleen rondom de wedstrijden. Misschien een overweging ward?
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zaterdag 16 april 2011 - 11:48   quote  deeplink  
kom is op man, je bent toch supporter van Feyenoord, geen tegenstander van Ajax?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 16 april 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Dit lijkt mij een goed idee. Laat ons maar winnen met 0 - 1. Of we spreken af dat jullie op voorsprong komen en in de 92e minuut maken jullie 2 eigen goals om de joden een extra kut gevoel te geven:)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 april 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 12:36 schreef patrickpsv15 het volgende:
Dit lijkt mij een goed idee. Laat ons maar winnen met 0 - 1. Of we spreken af dat jullie op voorsprong komen en in de 92e minuut maken jullie 2 eigen goals om de joden een extra kut gevoel te geven:)
dat kan niet, kutter dan snavel zijn kan je jezelf niet voelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 16 april 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 12:36 schreef patrickpsv15 het volgende:
Dit lijkt mij een goed idee. Laat ons maar winnen met 0 - 1. Of we spreken af dat jullie op voorsprong komen en in de 92e minuut maken jullie 2 eigen goals om de joden een extra kut gevoel te geven:)
tuurlijk. we komen wel op voorsprong in de 92ste minuut.

oh 2 eigen goals? ah natuurlijk, wacht effe, oeps afgefloten. nou die eigen goals zul je der zelf bij moeten denken. kun je met dit scenario leven?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 april 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 12:36 schreef patrickpsv15 het volgende:
Dit lijkt mij een goed idee. Laat ons maar winnen met 0 - 1. Of we spreken af dat jullie op voorsprong komen en in de 92e minuut maken jullie 2 eigen goals om de joden een extra kut gevoel te geven:)
Waar hebben we het over? Als PSV of 020 dit weekend verliest, is het wel gedaan met die aspiraties.
En ook als dat niet gebeurt...
Moet het volgende week gewoon 10-0 revanche worden in De Kuip.
Emile
 Emile - zaterdag 16 april 2011 - 13:48   quote  deeplink  
ja ik weet niet wat jullie denken maar aangezien utrecht heeft verloren en we nog maar op een paar punten staan boeit mij t echt geen flikker wie er kampioen word

en 020 word t zowiezo niet want die gaan al niet lekker
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 16 april 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Het is niet belangerijk wat wij tegen psv doen.
Want psv gaat zoieso tegen heracles verliezen
Terminator
 Terminator - zaterdag 16 april 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Gewoon verliezen van PSV!
De Trainer
 De Trainer - zaterdag 16 april 2011 - 17:11   quote  deeplink  
Laat ze nou gewoon voetballen en psv een pak slaag verkopen. Je wordt kampioen als je het verdiend.
En op dit moment verdient geen van drieen het......
En wie het wordt zien we vanzelf wel.
4 wedstrijden en gewoon 12 punten pakken en plaatsen voor de play-offs
de.fan
 de.fan - zaterdag 16 april 2011 - 17:11   quote  deeplink  
Feyenoord es el más grande!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 16 april 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 17:04 schreef Terminator het volgende:
Gewoon verliezen van PSV!
rare
ICE187CCC
 ICE187CCC - zaterdag 16 april 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 09:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Met het verhaal van Jumpertje in mijn achterhoofd:
(zijnde: de voorrondes kosten geld en dan moeten we het nog maar zien te halen)

Liever verliezen van 040 dan 020 kampioen!!!
Je doe net alsof je uberhaubt van PSV kan winnen???

Bij Ajax wordt trouwens ook helemaal niet gesproken over Feyenoord als eventuele puntenafpakker. Heracles en Groningen uit worden iets moeilijker ingeschat dan Feyenoord, en eigenlijk ook terecht..

Maar goed, het laat wel zien dat jou Ajax haat groter is dan je liefde voor Feyenoord. Is dat ook de reden dat je uberhaubt supporter werd?? Je koos Feyenoord omdat je een hekel aan Ajax had?? Heel apart..

Volgens mij is er nog vrij veel te winnen voor Feyenoord, en moet iedere wedstrijd gewonnen worden wil je nog iets bereiken dit seizoen...

Grappig eigenlijk dat een gemiddelde feyenoordsupporter drukker is met Ajax dan dat ze dat zijn met hun eigen club....

Ben trouwens neutraal en mij maakt het niet uit wie er kampioen wordt..
Crisismanager
 Crisismanager - zaterdag 16 april 2011 - 17:21   quote  deeplink  
Twente word kampioen.

Revanche nemen op die boeren en play-offs halen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 april 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 17:18 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Je doe net alsof je uberhaubt van PSV kan winnen???

Bij Ajax wordt trouwens ook helemaal niet gesproken over Feyenoord als eventuele puntenafpakker. Heracles en Groningen uit worden iets moeilijker ingeschat dan Feyenoord, en eigenlijk ook terecht..

Maar goed, het laat wel zien dat jou Ajax haat groter is dan je liefde voor Feyenoord. Is dat ook de reden dat je uberhaubt supporter werd?? Je koos Feyenoord omdat je een hekel aan Ajax had?? Heel apart..

Volgens mij is er nog vrij veel te winnen voor Feyenoord, en moet iedere wedstrijd gewonnen worden wil je nog iets bereiken dit seizoen...

Grappig eigenlijk dat een gemiddelde feyenoordsupporter drukker is met Ajax dan dat ze dat zijn met hun eigen club....

Ben trouwens neutraal en mij maakt het niet uit wie er kampioen wordt..
Niet generaliseren. De gemiddelde Feyenoordsupporter wil dat zn club elke wedstrijd wint.
Althans dat hoop ik. Ik weiger te geloven dat de gemiddelde Feyenoordsupporter in eerste instantie tegen Ajax is en dan pas voor Feyenoord.

Dus elke wedstrijd moet je gewoon willen winnen.
ICE187CCC
 ICE187CCC - zaterdag 16 april 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 17:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Niet generaliseren. De gemiddelde Feyenoordsupporter wil dat zn club elke wedstrijd wint.
Althans dat hoop ik. Ik weiger te geloven dat de gemiddelde Feyenoordsupporter in eerste instantie tegen Ajax is en dan pas voor Feyenoord.

Dus elke wedstrijd moet je gewoon willen winnen.
Misschien is dat niet helemaal eerlijk inderdaad. Het gaat mij er meer om dat daar uberhaut mensen druk mee kunnen zijn, je bent toch gewoon voor je eigen clubbie???

Ik ben van mening dat gezien de situatie waarin Feyenoord zit, men zich beter druk kunnen maken om het vol krijgen van de kuip om de ploeg zoveel mogelijk aan te moedigen, en ze naar die playoffs te schreeuwen, je wlit toch altijd het hoogst mogelijke voor je eiegn club of niet soms...
Iemand die roept dat hij Feyenoord liever ziet verliezen dan Ajax winnen, is de naam Feyenoordsupporter helemaal niet waard, snap eerlijk gezegd ook niet zo goed, dat de echte supporters iemand als Feyenoord till i die serieus neemt, dat is namelijk geen supporter..
Brian
 Brian - zaterdag 16 april 2011 - 17:40   quote  deeplink  
Zou niet weten waarom je express zou moeten gaan verliezen.
zeker niet als je er alles aan moet doen je naam te zuiveren na vorig verlies.
en de play-offs wilt halen. Je moet altijd voor de winst gaan en hoe het loopt loopt het ! dan heeft iedereen zijn eigen lot in de hand.
Express verliezen zou belachelijk en Feyenoord onwaardig zijn.
Daar heb ik Feyenoord nog nooid zien doen, en hoop dat ook niet te zien.
Denk ook dat de huidige top 3 zelf al punten genoeg zelf verspeeld.
maar dat doet er niet toe. Als Supporter moet je willen dat jouw club altijd wint.
en hoop je wat anders ( wat voor reden dan ook ) ben je geen supporter ook !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Liever verliezen van PSV" dan Ajax kampioen?









0.0067219