BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Liever verliezen van PSV" dan Ajax kampioen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 16 april 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 17:26 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Iemand die roept dat hij Feyenoord liever ziet verliezen dan Ajax winnen, is de naam Feyenoordsupporter helemaal niet waard, snap eerlijk gezegd ook niet zo goed, dat de echte supporters iemand als Feyenoord till i die serieus neemt, dat is namelijk geen supporter..
kan je je nog wel eens lelijk in vergissen.. laat een ander lekker willen dat 020 verliest. ik hoop dat we 12 punten pakken en dat 020 gewoon zelf alles verziekt. maar kan wel begrijpen dat gezien de 6 voorrondes die je moet spelen om echt europa in te kunnen met de huidig spelersgroep alsnog niet gaat redden. dus wat is dan slim? ik gun ze alleen ellende in 020. zeker geen schaal! dan maar twente kampioen
ICE187CCC
 ICE187CCC - zaterdag 16 april 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 17:42 schreef obiku010 het volgende:

[..]

kan je je nog wel eens lelijk in vergissen.. laat een ander lekker willen dat 020 verliest. ik hoop dat we 12 punten pakken en dat 020 gewoon zelf alles verziekt. maar kan wel begrijpen dat gezien de 6 voorrondes die je moet spelen om echt europa in te kunnen met de huidig spelersgroep alsnog niet gaat redden. dus wat is dan slim? ik gun ze alleen ellende in 020. zeker geen schaal! dan maar twente kampioen
Die wedstrijden zijn op een hoger niveau dan de NL competitie, hoe kan een ploeg nu beter worden als je nooit eens echt zware tegenstand krijgt..

Mij boeit het echt geen ene moer, ik snap alleen niet dat jullie als echte supporter, mensen als feyenoord till i die accepteren, HIJ WIL DAT FEYENOORD VERLIEST.... Dan ben je simpelweg geen supporter..
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 16 april 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 18:08 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Die wedstrijden zijn op een hoger niveau dan de NL competitie, hoe kan een ploeg nu beter worden als je nooit eens echt zware tegenstand krijgt..

Mij boeit het echt geen ene moer, ik snap alleen niet dat jullie als echte supporter, mensen als feyenoord till i die accepteren, HIJ WIL DAT FEYENOORD VERLIEST.... Dan ben je simpelweg geen supporter..
mischien is het wel een hele toffe aardige gozer. weet jij veel. ik wil ook geen smsjes of mailtjes met de bedankjes uit 020 man. ben er niet voor niets op 6 jarige leeftijd weg gevlucht. maar wil wel dat we winnen. dat wil ftid ook man. hij wil alleen maar geen feest in 020. en om dat zeker te weten en het seizoen toch al soort van verloren was, is het ook nog wel te verteren als we verliezen. denk dat je het wat luchtiger zou moeten proberen te zien
ICE187CCC
 ICE187CCC - zaterdag 16 april 2011 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 18:16 schreef obiku010 het volgende:

[..]

mischien is het wel een hele toffe aardige gozer. weet jij veel. ik wil ook geen smsjes of mailtjes met de bedankjes uit 020 man. ben er niet voor niets op 6 jarige leeftijd weg gevlucht. maar wil wel dat we winnen. dat wil ftid ook man. hij wil alleen maar geen feest in 020. en om dat zeker te weten en het seizoen toch al soort van verloren was, is het ook nog wel te verteren als we verliezen. denk dat je het wat luchtiger zou moeten proberen te zien
Dat men geen feest wil in Amsterdam van Feyenoord kant, dat kan ik wel begrijpen.
Vorig jaar is volgens mij hetzelfde gebeurt, en persoonlijk vind ik dat gewoon competitievervalsing en dienen daar hele hoge boetes op te staan.

Heb je er wel eens aangedacht dat dit jullie duur kan komen te staan??
Stel je nu eens voor dat het andersom was, en dat jullie door het expres verliezen van Ajax tegen bijvoorbeeld Twente het kampioenschap op een puntje na missen??

Volgens mij bestaat een seizoen uit 34 wedstrijden per club, en moet je proberen die wedstrijden allemaal om te zetten in 3 punten, aan het einde van het seizoen bepalen die punten wie er kampioen wordt, en als jullie willen dat Ajax geen kampioen wordt, moeten jullie zorgen dat je zelf vaker de drie punten pakt dan Ajax..
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 16 april 2011 - 18:56   quote  deeplink  
dus je suggereert dat Feyenoord vorig jaar expres verloren heeft? wat een bull man. we waren gewoon niet goed genoeg
MMM
 MMM - zaterdag 16 april 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 18:56 schreef obiku010 het volgende:
dus je suggereert dat Feyenoord vorig jaar expres verloren heeft? wat een bull man. we waren gewoon niet goed genoeg
Echt he en dat geldt ook voor volgende week. PSV is gewoon beter, de kans dat ze winnen is groot..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 16 april 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 17:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Niet generaliseren. De gemiddelde Feyenoordsupporter wil dat zn club elke wedstrijd wint.
Althans dat hoop ik. Ik weiger te geloven dat de gemiddelde Feyenoordsupporter in eerste instantie tegen Ajax is en dan pas voor Feyenoord.

Dus elke wedstrijd moet je gewoon willen winnen.
eens
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 april 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 11:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ja en tergelijkertijd zat ik mij te bedenken wat nou als een muis ,poes had geheten?
dan was 't een k*tpoes geweest, simpel . . . . .
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 april 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 19:09 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

eens
+1, dat hoort de insteek van een sportman te zijn
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 16 april 2011 - 19:54   quote  deeplink  
Heb liever niet dat 020 het word, maar als wij Europa in kunnen gaan dan mogen ze het van mij worden hoor.
de.fan
 de.fan - zaterdag 16 april 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 17:40 schreef Brian het volgende:
Zou niet weten waarom je express zou moeten gaan verliezen.
zeker niet als je er alles aan moet doen je naam te zuiveren na vorig verlies.
en de play-offs wilt halen. Je moet altijd voor de winst gaan en hoe het loopt loopt het ! dan heeft iedereen zijn eigen lot in de hand.
Express verliezen zou belachelijk en Feyenoord onwaardig zijn.
Daar heb ik Feyenoord nog nooid zien doen, en hoop dat ook niet te zien.
Denk ook dat de huidige top 3 zelf al punten genoeg zelf verspeeld.
maar dat doet er niet toe. Als Supporter moet je willen dat jouw club altijd wint.
en hoop je wat anders ( wat voor reden dan ook ) ben je geen supporter ook !
heb jij Feyenoord nog nooit expres zien verliezen?? Wat dacht je van vorig seizoen tegen Fc Twente toen een stel van die randdebielen eiste dat Feyenoord ging verliezen zodat Fc Twente kampioen kon worden!! Ziek wordt ik van zulke figuren zo ga je niet met je cluppie om...........
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 april 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 19:57 schreef de.fan het volgende:

[..]

heb jij Feyenoord nog nooit expres zien verliezen?? Wat dacht je van vorig seizoen tegen Fc Twente toen een stel van die randdebielen eiste dat Feyenoord ging verliezen zodat Fc Twente kampioen kon worden!! Ziek wordt ik van zulke figuren zo ga je niet met je cluppie om...........
zo dat ook niet iets met Mario te maken hebben gehad?
kale co
 kale co - zondag 17 april 2011 - 09:07   quote  deeplink  
ik zeg gewwon pisvee kampioen laten worden lekker geen 020
Els
 Els - zondag 17 april 2011 - 09:20   quote  deeplink  
Laat PSV dat dan maar lekker op eigen kracht doen. En het liefst in de resterende drie wedstrijden.
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 april 2011 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 19:57 schreef de.fan het volgende:

[..]

heb jij Feyenoord nog nooit expres zien verliezen?? Wat dacht je van vorig seizoen tegen Fc Twente toen een stel van die randdebielen eiste dat Feyenoord ging verliezen zodat Fc Twente kampioen kon worden!! Ziek wordt ik van zulke figuren zo ga je niet met je cluppie om...........
Alsof ze die wedstrijd anders wel gewonnen hadden... Dacht het niet.

Ik vind het wel aardig als we PSV uitschakelen voor het kampioenschap, lijkt me een aardige revanche. Wie er wel kampioen wordt boeit me verder niet.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 april 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 13:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

dat kan niet, kutter dan snavel zijn kan je jezelf niet voelen.
hahaha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 april 2011 - 11:19   quote  deeplink  
ik vrees dat 020 zich de laatste speelronde expres laat verliezen van twente waardoor PSV geen kampioen wordt..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 april 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 17:00 schreef RedDevil1990 het volgende:
Het is niet belangerijk wat wij tegen psv doen.
Want psv gaat zoieso tegen heracles verliezen
Inderdaad, ik hoop op een megastunt in almelo.
de.fan
 de.fan - zondag 17 april 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 09:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Alsof ze die wedstrijd anders wel gewonnen hadden... Dacht het niet.

Ik vind het wel aardig als we PSV uitschakelen voor het kampioenschap, lijkt me een aardige revanche. Wie er wel kampioen wordt boeit me verder niet.
dat is een ander verhaal , maar moeite om er iets van te maken was er al helemaal niet!
Dan geef je de wedstrijd gewoon weg mede door die randdebielen die zo nodig de training moesten verstoren om te eisen dat de wedstrijd tegen Fc Twente weg gegeven zou worden
de.fan
 de.fan - zondag 17 april 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 19:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

zo dat ook niet iets met Mario te maken hebben gehad?
Ja dat vind ik ook een waardeloze trainer..........
Milo
 Milo - zondag 17 april 2011 - 12:19   quote  deeplink  
Alles, behalve ajax!
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 17 april 2011 - 12:28   quote  deeplink  
niets verliezen gewoon wraak nemen voor die grote nederlaag en twente wordt kampioen ajakkes red het toch niet die winnen niet in nijmegen let maar op
die laten nog punten liggen en thuis tegen twente verliezen ze ook
Quiroz
 Quiroz - zondag 17 april 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 12:28 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
niets verliezen gewoon wraak nemen voor die grote nederlaag en twente wordt kampioen ajakkes red het toch niet die winnen niet in nijmegen let maar op
die laten nog punten liggen en thuis tegen twente verliezen ze ook
tegen NEC moeten ze wel winnen, staan wij boven NEC
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 17 april 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 18:56 schreef obiku010 het volgende:
dus je suggereert dat Feyenoord vorig jaar expres verloren heeft? wat een bull man. we waren gewoon niet goed genoeg
Dat suggereer ik helemaal niet... Volgens mij hebben de supporters dit wel geeist, zoals ik eerder al aangaf, waar haalt men het idee vandan dat men uberhaubt kan winnen van PSV??
Els
 Els - zondag 17 april 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 18:53 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

.........................
Vorig jaar is volgens mij hetzelfde gebeurt, en persoonlijk vind ik dat gewoon competitievervalsing en dienen daar hele hoge boetes op te staan.

Wat suggereer je dan?
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 17 april 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 13:25 schreef Els het volgende:

[..]

Wat suggereer je dan?
Ik suggereer helemaal niks, ik spreek me duidelijk uit. Er zijn veel mensen die zich Feyenoord supporter noemen, die net zoals vorig seizoen willen dat hun club verliest om Ajax de voet dwars te zetten. In mijn ogen moeten de echte supporters zich de ogen uit de kop schamen, dat men dit soort gasten accepteerd.

Feyenoord kon vorig jaar niet winnen van Twente, en ik denk ook niet dat ze kunnen winnen van PSV dit seizoen...
Ben dus ook heel benieuwd of er dit seizoen weer acties zullen komen van de Feyenoord supporters....
Els
 Els - zondag 17 april 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 13:56 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Ik suggereer helemaal niks, ik spreek me duidelijk uit. Er zijn veel mensen die zich Feyenoord supporter noemen, die net zoals vorig seizoen willen dat hun club verliest om Ajax de voet dwars te zetten. In mijn ogen moeten de echte supporters zich de ogen uit de kop schamen, dat men dit soort gasten accepteerd.

Feyenoord kon vorig jaar niet winnen van Twente, en ik denk ook niet dat ze kunnen winnen van PSV dit seizoen...
Ben dus ook heel benieuwd of er dit seizoen weer acties zullen komen van de Feyenoord supporters....
Je spreekt over competitievervalsing. Lijkt me dus dat je ergens je punt over wilt maken. Supporters op een trainingsveld is geen competitievervalsing. Dus welk punt wil je nu eigenlijk maken. Doe niet zo moeilijk, noem man en paard.
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 17 april 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 13:59 schreef Els het volgende:

[..]

Je spreekt over competitievervalsing. Lijkt me dus dat je ergens je punt over wilt maken. Supporters op een trainingsveld is geen competitievervalsing. Dus welk punt wil je nu eigenlijk maken. Doe niet zo moeilijk, noem man en paard.
Volgens mij hoeft lezen voor jou niet al te moeilijk te zijn toch??
Ik zeg precies wat ik ervan vind, Feyenoord was vorig seizoen duidelijk onder de indruk van de acties van de supporters, het trainingsveld betreden komt nogal dreigend over, en het kan niet anders dan dat de spelers hiervan onder de indruk waren.
feyenoord had deze wedstrijd trouwens waarschijnlijk niet gewonnen, maar dit is wel iets waar de KNVB iets aan had moeten doen.

Mijn andere punt is, dat iemand die zich supporter noemt nooit mag willen dat ze een wedstrijd verliezen, anders ben je namelijk geen supporter, maar een hater...
Els
 Els - zondag 17 april 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 14:08 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Volgens mij hoeft lezen voor jou niet al te moeilijk te zijn toch??
Ik zeg precies wat ik ervan vind, Feyenoord was vorig seizoen duidelijk onder de indruk van de acties van de supporters, het trainingsveld betreden komt nogal dreigend over, en het kan niet anders dan dat de spelers hiervan onder de indruk waren.
feyenoord had deze wedstrijd trouwens waarschijnlijk niet gewonnen, maar dit is wel iets waar de KNVB iets aan had moeten doen.

Mijn andere punt is, dat iemand die zich supporter noemt nooit mag willen dat ze een wedstrijd verliezen, anders ben je namelijk geen supporter, maar een hater...
ok, als je het zo omschrijft, heb je een punt. En ik vind lezen inderdaad niet bijzonder moeilijk, nee, daarmee heb je ook al weer gelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door Els --
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 17 april 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 14:12 schreef Els het volgende:

[..]

ok, als je het zo omschrijft, heb je een punt. En in vind lezen inderdaad niet bijzonder moeilijk, nee, daarmee heb je ook al weer gelijk.
Hoe sta jij daar als Feyenoord supporter in??
Els
 Els - zondag 17 april 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 14:15 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Hoe sta jij daar als Feyenoord supporter in??
Ik ben nogal eerzuchtig, en kan slecht tegen mijn verlies. Ik besef dat ook in het voetbal wel eens strategisch wordt gedacht, verlies of gelijk spel om bepaalde tegnstanders te ontlopen. Zelfs dat vind ik al een zwaktebod. Als je speelt, moet je spelen om te winnen. Anders kan je het ook schriftelijk afhandelen. Dus ik hoop dat Feyenoord alles wint, en volgende wedstrijd het liefst met 11-0. Ik hoop ook, dat supporters zich onthouden van provocerende acties. Ik heb er echter voor het eerst van gehoord bij Derksen op tv, dus het zou mij ook niets verbazen als de heren journalisten hun vak even opgeleukt hebben met dit soort kolder.
sevillana
 sevillana - zondag 17 april 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 11:29 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook een waardeloze trainer..........
't zal dan ook wel zeer waarschijnlijk zijn schuld geweest zijn dat ze die wedstrijd verloren?
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 17 april 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 14:26 schreef Els het volgende:

[..]

Ik ben nogal eerzuchtig, en kan slecht tegen mijn verlies. Ik besef dat ook in het voetbal wel eens strategisch wordt gedacht, verlies of gelijk spel om bepaalde tegnstanders te ontlopen. Zelfs dat vind ik al een zwaktebod. Als je speelt, moet je spelen om te winnen. Anders kan je het ook schriftelijk afhandelen. Dus ik hoop dat Feyenoord alles wint, en volgende wedstrijd het liefst met 11-0. Ik hoop ook, dat supporters zich onthouden van provocerende acties. Ik heb er echter voor het eerst van gehoord bij Derksen op tv, dus het zou mij ook niets verbazen als de heren journalisten hun vak even opgeleukt hebben met dit soort kolder.
Dit had ik eigenlijk ook verwacht, zo hoort iedere supporter van welke club dan ook er in te staan..

Ik twijfel ook of er wel acties zullen komen, mijn reactie is dan ook gericht op mensen die hier posten dat ze willen dat Feyenoord verliest.. En he, uiteindelijk doet Ajax vandaag goede zaken voor Feyenoord.....:-)
046afca
 046afca - zondag 17 april 2011 - 16:48   quote  deeplink  
lijkt me toch beter als jullie punten pakken.. het is maar 1 dag zuur voor jullie ALS we al kampioen zouden worden. europees voetbal biedt veel meer financiele voordelen volgend jaar voor feyenoord. en beter voor de opbouw
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 april 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 16:48 schreef 046afca het volgende:
lijkt me toch beter als jullie punten pakken.. het is maar 1 dag zuur voor jullie ALS we al kampioen zouden worden. europees voetbal biedt veel meer financiele voordelen volgend jaar voor feyenoord. en beter voor de opbouw
gast, het is niet zuur als jullie kampioen worden, het is zuur omdat wij t niet worden.
sevillana
 sevillana - zondag 17 april 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 16:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

gast, het is niet zuur als jullie kampioen worden, het is zuur omdat wij t niet worden.
voor sommigen allebei
DY
 DY - zondag 17 april 2011 - 18:47   quote  deeplink  
stel ze worden kampioen, is het dan niet leuk om ze weer geweldig af te zien gana in de championleague, want heel eerlijk daar hebben ze al helemaal niks te zoeken.?
piet
 piet - zondag 17 april 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 18:47 schreef DY het volgende:
stel ze worden kampioen, is het dan niet leuk om ze weer geweldig af te zien gana in de championleague, want heel eerlijk daar hebben ze al helemaal niks te zoeken.?
Kijk jij naar wedstrijden van ajax dan??Enne trouwens wij komen voorlopig toch niet in de Championsleague, beeje raar om dat leuk te vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door piet --
Terminator
 Terminator - zondag 17 april 2011 - 18:56   quote  deeplink  
PSV KAMPIOEN!FC TWENTE TWEEDE!
Emile
 Emile - zondag 17 april 2011 - 19:03   quote  deeplink  
gewoon psv vernederen gevolgen boeien geen reet twente verliest toch geen punten meer na vandaag denk ik
DY
 DY - zondag 17 april 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 18:54 schreef piet het volgende:

[..]

Kijk jij naar wedstrijden van ajax dan??Enne trouwens wij komen voorlopig toch niet in de Championsleague, beeje raar om dat leuk te vinden.
dat krijg je hea met een broertje die voor ajax is:P
maar tis altijd lachen als ze weer eens met 3-0 achter staan.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 april 2011 - 08:25   quote  deeplink  
Stel nou eens,

Feyenoord wint van psv, 020 wordt -tot overmaat van ramp- kampioen...

Wat gaat die Vertonghen dan blaten?

Feyenoord bedankt?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 18 april 2011 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 08:25 schreef FR-Henk het volgende:
Stel nou eens,

Feyenoord wint van psv, 020 wordt -tot overmaat van ramp- kampioen...

Wat gaat die Vertonghen dan blaten?

Feyenoord bedankt?
kakkerlakken bedankt, kakkerlakken bedankt, kakker kakker kakklakken bedankt
ALle boeren gaan dooohoood alle boeren gaan dooohoood!

Nee maar ff serieus. Als ajax straks door feyenoord kampioen wordt... dan zien we iedere dag beelden van die club uit amsterdam op tv... de hele dag wordt de club de hemel ingeprezen... ik overweeg dan serieus om 5 maanden geen tv meer te kijken.... Jullie zullen zo'n spijt krijgen...helemaal als feyenoord ook nog eens geen europees voetbal haalt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door patrickpsv15 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 april 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 09:20 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

kakkerlakken bedankt, kakkerlakken bedankt, kakker kakker kakklakken bedankt
ALle boeren gaan dooohoood alle boeren gaan dooohoood!

Nee maar ff serieus. Als ajax straks door feyenoord kampioen wordt... dan zien we iedere dag beelden van die club uit amsterdam op tv... de hele dag wordt de club de hemel ingeprezen... ik overweeg dan serieus om 5 maanden geen tv meer te kijken.... Jullie zullen zo'n spijt krijgen...helemaal als feyenoord ook nog eens geen europees voetbal haalt..
Als wij van PSV winnen en Ajax wordt daardoor kampioen, het zij zo.
Dat hebben WIJ dan niet gedaan, dat hebben JULLIE dan zelf gedaan.
Je hebt t aan jezelf te danken dan, sowieso een elftal waar je dit jaar nog met dikke cijfers van gewonnen hebt, mag je toch niet van verliezen?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 18:08 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Die wedstrijden zijn op een hoger niveau dan de NL competitie, hoe kan een ploeg nu beter worden als je nooit eens echt zware tegenstand krijgt..

Mij boeit het echt geen ene moer, ik snap alleen niet dat jullie als echte supporter, mensen als feyenoord till i die accepteren, HIJ WIL DAT FEYENOORD VERLIEST.... Dan ben je simpelweg geen supporter..
Je slaat de plank mis!
Ik zie Feyenoord ook liever winnen van PSV maar wat is dan de reeele kans dat wij Europees halen?
Voorlopig hebben we 2 teams boven ons staan. (een op punten en 1 op doelpunten)
Dan moet je nog de play-offs winnen!
Dan nog voorrondes voor het echte toernooi!
Als je dan in die voorrondes word uitgeschakeld loopt dit jonge team al gelijk weer met een kut gevoel rond en moet je maar weer zien hoe en of het team weer wil draaien.
Wat dan ook nog eens betekent dat het Feyenoord alleen geld heeft gekost!
Het is tegenover mekaar weg strepen en dan moet je gaan voor wat de minste tegens heeft.
Het liefst winnen wij van PSV en wint Twente de laatste ronde. (dus kampioen)

Droomscenario is:

Wij winnen van PSV en Excelsior van 020!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door Feyenoord till i die --
Milo
 Milo - maandag 18 april 2011 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 09:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Je slaat de plank mis!
Ik zie Feyenoord ook liever winnen van PSV maar wat is dan de reeele kans dat wij Europees halen?
Voorlopig hebben we 2 teams boven ons staan. (een op punten en 1 op doelpunten)
Dan moet je nog de play-offs winnen!
Dan nog voorrondes voor het echte toernooi!
Als je dan in die voorrondes word uitgeschakeld loopt dit jonge team al gelijk weer met een kut gevoel rond en moet je maar weer zien hoe en of het team weer wil draaien.
Wat dan ook nog eens betekent dat het Feyenoord alleen geld heeft gekost!
Het is tegenover mekaar weg strepen en dan moet je gaan voor wat de minste tegens heeft.
Het liefst winnen wij van PSV en wint Twente de laatste ronde. (dus kampioen)

Droomscenario is:

Wij winnen van PSV en Excelsior van 020!!
100% mee eens!!!!!!!! goed verwoord!
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 april 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 09:41 schreef Milo het volgende:

[..]

100% mee eens!!!!!!!! goed verwoord!
Dat klopt, alleen is t allemaal niet relevant.
Je moet gewoon elke wedstrijd willen winnen.
En als wij daardoor play-offs halen, tsja het zij zo.

Voor mij is de play-offs geen doel op zich, maar ze moeten gewoon willen winnen, dat moet ALTIJD het doel zijn.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 18 april 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 09:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als wij van PSV winnen en Ajax wordt daardoor kampioen, het zij zo.
Dat hebben WIJ dan niet gedaan, dat hebben JULLIE dan zelf gedaan.
Je hebt t aan jezelf te danken dan, sowieso een elftal waar je dit jaar nog met dikke cijfers van gewonnen hebt, mag je toch niet van verliezen?
Nou onze selectie is nogal uitgedund ten opzichte van toen. En feyenoord heeft een opmars gemaakt. Als wij tegen feyenoord zo spelen als tegen heracles, heerenveen, uit-benfica en uit-twente, dan gaat psv zeker weten niet winnen zondag.
en juist OMDAT het toen 10 - 0 was, zal psv minder gebrand de wedstrijd in gaan. En feyenoord zeeer gemotiveerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door patrickpsv15 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 april 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 09:43 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nou onze selectie is nogal uitgedund ten opzichte van toen. En feyenoord heeft een opmars gemaakt. Als wij tegen feyenoord zo spelen als tegen heracles, heerenveen, uit-benfica en uit-twente, dan gaat psv zeker weten niet winnen zondag.
Dus ligt t aan jezelf dat je geen kampioen word.

Trouwens, die andere 2 wedstrijden hebben jullie ook niet zomaar gewonnen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 18 april 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 09:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dus ligt t aan jezelf dat je geen kampioen word.

Trouwens, die andere 2 wedstrijden hebben jullie ook niet zomaar gewonnen.
ja klopt ook allemaal wat je zegt, maar een beetje medewerking (zoals twente vorig jaar?) is altijd handig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Liever verliezen van PSV" dan Ajax kampioen?









0.0097141