BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Liever verliezen van PSV" dan Ajax kampioen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 april 2011 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 09:44 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja klopt ook allemaal wat je zegt, maar een beetje medewerking (zoals twente vorig jaar?) is altijd handig
ja dat is dus onzin, die wedstrijd hebben wij niet weggegeven.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 18 april 2011 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 09:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja dat is dus onzin, die wedstrijd hebben wij niet weggegeven.
Jawel. De feyenoord supporters gingen toch de training van feyenoord verstoren om de spelers en staf zeer duidelijk te maken dat ze expres moesten verliezen? De feyenoord-aanhang klapte zelfs toen twente scoorde? Natuurlijk wisten alle spelers dat als ze wonnen/gelijkspeelden tegen Twente, er heel veel onrust kwam binnen de club (boze supporters e.d.)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door patrickpsv15 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 april 2011 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 09:51 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Jawel. De feyenoord supporters gingen toch de training van feyenoord verstoren om de spelers en staf zeer duidelijk te maken dat ze expres moesten verliezen? De feyenoord-aanhang klapte zelfs toen twente scoorde? Natuurlijk wisten alle spelers dat als ze wonnen/gelijkspeelden tegen Twente, er heel veel onrust kwam binnen de club (boze supporters e.d.)
De supporters staan niet in t veld.
En ik heb vorig jaar al gezegd dat ik liever de joden kampioen heb, dan de tukkers.
(ben wel 1 van de weinigen, maar ik vind t echt schijtvolk)
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 april 2011 - 10:09   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/126757_de-vrij-begrijpt-feyenoord-fans-maar-wil-niet-verliezen-van-psv

Een klein deel van de Feyenoord-supporters zou hun club komende zondag het liefst zien verliezen van PSV. Dat maakt de kans op een landstitel voor aartsrivaal Ajax weer een stukje minder. De spelers van de Rotterdamse club zijn echter niet van plan mee te werken.

Net als vorig seizoen kan Feyenoord een bepalende rol spelen in de titelrace. Een jaar geleden kwam een groep fans daags voor de wedstrijd tegen FC Twente - destijds het voorlaatste competitieduel - het trainingsveld op om trainer Mario Been en zijn mannen te melden vooral van de Tukkers te verliezen. Dan zou Ajax namelijk minder kans hebben op het kampioenschap. Een dag later werd het 2-0 voor Twente.

Nu zou iets dergelijks opnieuw kunnen gebeuren. PSV en Twente hebben 65 punten, Ajax 64. Een overwinning van Feyenoord op PSV, aanstaande zondag, zou kunnen betekenen dat Ajax de Eindhovenaren passeert op de ranglijst.

"Ik snap die gedachte van de supporters wel", zei Stefan de Vrij zondag na afloop van de wedstrijd tegen Willem II (6-2), toen ELF Voetbal hem ermee confronteerde. "Ajax is de grote aartsrivaal. Die zien ze liever geen kampioen worden. Maar wij doen zelf nog volop mee om de play-offs voor Europees voetbal en moeten zelf winnen. Bovendien zijn we erop gebrand om tegen PSV revanche te nemen voor de 10-0 nederlaag van eerder dit seizoen."

Ook algemeen directeur Eric Gudde denkt niet aan een opzettelijk verlies. "'Het zou belachelijk zijn als iemand zo zou denken. Als supporter moet je altijd vóór je club zijn. Wij moeten minimaal achtste worden, dus we moeten gewoon winnen van PSV. We hebben bovendien in Eindhoven dé verschrikkelijkste nederlaag ooit geleden. Dus we moeten gewoon winnen", reageerde hij zondag na de wedstrijd tegenover Megastad FM.

En trainer Mario Been: "De antipathie tegen Ajax ken ik natuurlijk bij ons legioen. Maar als coach ben je eindverantwoordelijk. En een coach wil altijd winnen. Als je dat niet wilt, moet je iets anders gaan doen. De 10-0 in het heenduel was een zwarte bladzijde in mijn jonge en nog prille trainerscarrière. We willen dat komende zondag rechtzetten."
MMM
 MMM - maandag 18 april 2011 - 10:38   quote  deeplink  
Ik snap deze hele discussie niet.. De kans dat we verliezen is groter en daar hoeven we ons niet voor te schamen omdat PSV een veel beter team heeft.
Emile
 Emile - maandag 18 april 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 10:38 schreef MMM het volgende:
Ik snap deze hele discussie niet.. De kans dat we verliezen is groter en daar hoeven we ons niet voor te schamen omdat PSV een veel beter team heeft.
dat hadden ze ook in die beker wedstrijd waarbij t 3-0 werd

ik vind het belachelijk als er supporters te training gaan verstoren zodat we expres verliezen

wil niemand europees voetbal ofzo?
de flh
 de flh - maandag 18 april 2011 - 10:51   quote  deeplink  
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppppppppp
alibabba
 alibabba - maandag 18 april 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 22:26 schreef Milo het volgende:
liever verliezen dan die joden kampioen!!!!!!!!!!!
Allereerst wil ik benadrukken dat ik blij ben dat het beter gaat met Feyenoord. F terugkomen op hetgeen jij zegt Milo. Meen je dit nu echt? Zie jij dus liever dat Feyenoord de playoffs niet haalt ipv dat Ajax kampioen word??? Als je een echte Feyenoord-supporter bent, kan ik me dat echt niet voorstellen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Ik snap wat Milo bedoelt.
is een lastig dilemma!
Mijn haat voor 020 is ook BIJNA netzo groot als mijn liegde voor Feyenoord!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door Feyenoord till i die --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 april 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 21:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik snap wat Milo bedoelt.
is een lastig dilemma!
mijn liefde voor Feyenoord is ook BIJNA netzo groot als mijn haat voor 020!
Alleen is Feyenoord vele malen groter en grootser.
alibabba
 alibabba - maandag 18 april 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 21:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik snap wat Milo bedoelt.
is een lastig dilemma!
mijn liefde voor Feyenoord is ook BIJNA netzo groot als mijn haat voor 020!
Maar je eigen club speelt door de nederlaag tegen Psv geen playoffs. Heb je daar dan vrede mee Till??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door alibabba --
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 18 april 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 21:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik snap wat Milo bedoelt.
is een lastig dilemma!
mijn liefde voor Feyenoord is ook BIJNA netzo groot als mijn haat voor 020!
Je Haat voor tegen Ajax is dus groter dan de liefde voor Feyenoord... Dat ben jij dus geen supporter ... Je maakt je club ten schande... Echt te triest voor woorden...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Vandaar ook liefde en haat!
Het erge is dat ze daar nog steeds denken dat ze groter zijn dan Feyenoord en zich er ook nog naar gedragen!!
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 18 april 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 21:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Alleen is Feyenoord vele malen groter en grootser.
Kleiner stadion, minder prijzen, minder bekend over de wereld, en nog langer dan Ajax niks gewonnen...... Grappig eigenlijk...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 21:41 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Je Haat voor tegen Ajax is dus groter dan de liefde voor Feyenoord... Dat ben jij dus geen supporter ... Je maakt je club ten schande... Echt te triest voor woorden...
Sorry. Moet andersom staan!! Biertje teveel denk!
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 18 april 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 21:42 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Vandaar ook liefde en haat!
Het erge is dat ze daar nog steeds denken dat ze groter zijn dan Feyenoord en zich er ook nog naar gedragen!!
Maar ze zijn toch ook vele malen groter?? Meer prijzen, bekendere spelers, grotere supportersgroep, en minder lang geleden dat er prijzen werden gewonnen..
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 18 april 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 09:20 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

kakkerlakken bedankt, kakkerlakken bedankt, kakker kakker kakklakken bedankt
ALle boeren gaan dooohoood alle boeren gaan dooohoood!

Nee maar ff serieus. Als ajax straks door feyenoord kampioen wordt... dan zien we iedere dag beelden van die club uit amsterdam op tv... de hele dag wordt de club de hemel ingeprezen... ik overweeg dan serieus om 5 maanden geen tv meer te kijken.... Jullie zullen zo'n spijt krijgen...helemaal als feyenoord ook nog eens geen europees voetbal haalt..
Ajax zal nooit door Feyenoord kampioen worden, je opmerking slaat echt kant nog wal, de club die kampioen wordt doet het toch echt helemaal zelf...

Rare snuiter ben je trouwens, probeer je nou te vragen of Feyenoord express wil verliezen??
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 21:43 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Maar ze zijn toch ook vele malen groter?? Meer prijzen, bekendere spelers, grotere supportersgroep, en minder lang geleden dat er prijzen werden gewonnen..
Maar daar zitten er nog hooguit 15 duizend op de tribune als het zo gaat als bij Feyenoord en is het al verschillende malen echt uit de hand gelopen en hier komen er nog steeds 40 duizend of meer elke week!! En nog zonder extremen!! Wij zijn groter als club!

Feyenoorder word of ben je niet voor de lol!! Feyenoord zit in je hart!
Voor 020 zijn gaat alleen over prijzen!
Voor velen is Feyenoord een "way of living" en dat is bij 020 een veel en veel kleiner gedeelte!
alibabba
 alibabba - maandag 18 april 2011 - 21:49   quote  deeplink  
Laat ik het zo zeggen bij dit voorbeeld; Feyenoord is zeker van voorronde Europees voetbal want het eindigt als vierde en kan niet meer van plaats verwisselen. De laatste wedstrijd speelt Feyenoord thuis tegen Groningen die 1e staan met 1 punt voorsprong op Ajax. Ajax staat dus 2e en die moeten thuis tegen VVV. Als Groningen wint van Feyenoord is Groningen kampioen en Ajax niet. Wat moet Feyenoord in jullie ogen dan doen???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 april 2011 - 21:50   quote  deeplink  
24-04-2011 Ajax - Excelsior 2-3

over en uit ,topic sluiten!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 21:51   quote  deeplink  
VERLIEZEN!!!!!!!!!
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 18 april 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 21:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Maar daar zitten er nog hooguit 15 duizend op de tribune als het zo gaat als bij Feyenoord en is het al verschillende malen echt uit de hand gelopen en hier komen er nog steeds 40 duizend of meer elke week!! En nog zonder extremen!! Wij zijn groter als club!

Feyenoorder word of ben je niet voor de lol!! Feyenoord zit in je hart!
Voor 020 zijn gaat alleen over prijzen!
Voor velen is Feyenoord een "way of living" en dat is bij 020 een veel en veel kleiner gedeelte!
Volgens mij wordt en in Amsterdam ook al jaren wanbeleid gevoerd, en ook al jaren geen kampioen of goed voetbal... Toch vaker het stadion vol dan Feyenoord....

Maar goed, jij wilt dat Feyenoord bewust een wedstrijd verliest om Ajax het kampioenschap te onthouden, in mijn ogen ben jij dan een nepsupporter.... EN hoor jij niet in dat rijtje thuis dat jezelf opnoemt...
alibabba
 alibabba - maandag 18 april 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 21:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Maar daar zitten er nog hooguit 15 duizend op de tribune als het zo gaat als bij Feyenoord en is het al verschillende malen echt uit de hand gelopen en hier komen er nog steeds 40 duizend of meer elke week!! En nog zonder extremen!! Wij zijn groter als club!

Feyenoorder word of ben je niet voor de lol!! Feyenoord zit in je hart!
Voor 020 zijn gaat alleen over prijzen!
Voor velen is Feyenoord een "way of living" en dat is bij 020 een veel en veel kleiner gedeelte!
Ik begrijp wat je bedoelt Till, maar in mijn geval zit je er volledig naast...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 april 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 21:42 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Kleiner stadion, minder prijzen, minder bekend over de wereld, en nog langer dan Ajax niks gewonnen...... Grappig eigenlijk...
Grappig idd, zul je nl. niet kúnnen snappen.
alibabba
 alibabba - maandag 18 april 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 21:51 schreef Feyenoord till i die het volgende:
VERLIEZEN!!!!!!!!!
Wil je het echt of hoop je er stiekem op, want daar zit nog wel een verschil tussen.
sevillana
 sevillana - maandag 18 april 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 21:42 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Kleiner stadion, minder prijzen, minder bekend over de wereld, en nog langer dan Ajax niks gewonnen...... Grappig eigenlijk...
uhm, . . . . . . . . . . . . . . welke nederlandse club heeft eigenlijk het laatst een EC gewonnen?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 21:52 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Volgens mij wordt en in Amsterdam ook al jaren wanbeleid gevoerd, en ook al jaren geen kampioen of goed voetbal... Toch vaker het stadion vol dan Feyenoord....

Maar goed, jij wilt dat Feyenoord bewust een wedstrijd verliest om Ajax het kampioenschap te onthouden, in mijn ogen ben jij dan een nepsupporter.... EN hoor jij niet in dat rijtje thuis dat jezelf opnoemt...
Je hebt het vervolg van deze topic duidelijk niet gelezen!!
Dat wil ik niet!!!!!!
Ik wil dat wij winnen van PSV en Excelsior van 020!!
Ik zeg wel dat het zuur is als wij geen groepsfase of uberhaupt de voorrondes halen!
Omdat je dan toch 020 kampioen heb gemaakt!

Over welk rijtje heb jij het overigens???
alibabba
 alibabba - maandag 18 april 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 21:52 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Volgens mij wordt en in Amsterdam ook al jaren wanbeleid gevoerd, en ook al jaren geen kampioen of goed voetbal... Toch vaker het stadion vol dan Feyenoord....

Maar goed, jij wilt dat Feyenoord bewust een wedstrijd verliest om Ajax het kampioenschap te onthouden, in mijn ogen ben jij dan een nepsupporter.... EN hoor jij niet in dat rijtje thuis dat jezelf opnoemt...
Ik probeer me een beetje in te leven in sommige Feyenoord-supporters. Ik heb geen hekel aan Feyenoord, integendeel, maar heb wel een hekel aan Psv. Ik gun die echt niks en dan zou een kampioenschap voor Psv voor mij wel pijn doen. Als mijn club dan niet meer van plaats kan verwisselen op de stand, hoop ik stiekem dat Ajax bijdraagt aan geen kampioenschap van Psv. Ik wil niet persé verliezen dan, maar heb dan wel vrede met een nederlaag omdat het kampioenschap van Psv me dan meer pijn doet. Ajax kon tenslotte niet van plaats verwisselen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 april 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 21:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Zal die puntmuts eens over je ogen komen trekken!
God heeft je de moed en kracht gegeven maar alleen de snelheid niet hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door Leon FR1908 --
alibabba
 alibabba - maandag 18 april 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 21:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

als wij niet meer kunnen schuiven wil ik het echt!!
Je bent tenminste eerlijk en dat is te prijzen. Hoe is het gevoel bij meerdere bezoekers van dit forum? Eerlijk he...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 22:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

God heeft je de moed en kracht gegeven maar alleen de snelheid hahaha
Hahahahahahahahahahhaahahahah!! Kuchkuch!!! Whahahahhahahahahahahahaaahahaahahahahahhahahahahahhaahahhahahahahahahahhahahahaha

Jij slaat drie keer:

1. Je slaat 1 keer mis!
2. Je slaat 1 keer een raar figuur!!
3. En je slaat 1 keer achterover!!!!

Alles goed voor de rest??
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 april 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 22:03 schreef alibabba het volgende:

[..]

Je bent tenminste eerlijk en dat is te prijzen. Hoe is het gevoel bij meerdere bezoekers van dit forum? Eerlijk he...
ftid wordt mogelijk geïntimideerd door belchinezen, óf is aan het chinezen...

De andere 97% zegt dat Feyenoord gewoon MOET winnen. Hebben wat recht te zetten én die play-offs is een geinig toetje.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 22:07   quote  deeplink  
Je leest niet goed!!
Dit ging over een andere situatie!
sevillana
 sevillana - maandag 18 april 2011 - 22:07   quote  deeplink  
uhm, . . . . . . . . . . . . . . welke nederlandse club heeft eigenlijk het laatst een EC gewonnen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 april 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 22:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahahhaahahahah!! Kuchkuch!!! Whahahahhahahahahahahahaaahahaahahahahahhahahahahahhaahahhahahahahahahahhahahahaha

Jij slaat drie keer:

1. Je slaat 1 keer mis!
2. Je slaat 1 keer een raar figuur!!
3. En je slaat 1 keer achterover!!!!

Alles goed voor de rest??
Slaan???????? hahahahahahahahahahahahahahahahaha monky
alibabba
 alibabba - maandag 18 april 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 22:07 schreef sevillana het volgende:
uhm, . . . . . . . . . . . . . . welke nederlandse club heeft eigenlijk het laatst een EC gewonnen?
Sevillana komt wel met feiten maar ik ken er meer hoor:)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 22:09   quote  deeplink  
We alles goed voor de rest??
alibabba
 alibabba - maandag 18 april 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 22:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

ftid wordt mogelijk geïntimideerd door belchinezen, óf is aan het chinezen...

De andere 97% zegt dat Feyenoord gewoon MOET winnen. Hebben wat recht te zetten én die play-offs is een geinig toetje.
Ftid?? Wat is dat in godsnaam Henk??
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 22:09 schreef alibabba het volgende:

[..]

Sevillana komt wel met feiten maar ik ken er meer hoor:)
Wie was de eerste dan?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 22:10 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ftid?? Wat is dat in godsnaam Henk??
Feyenoord Till I Die, mongol!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door Feyenoord till i die --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 april 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 22:10 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ftid?? Wat is dat in godsnaam Henk??
= feyenoord till i die.
alibabba
 alibabba - maandag 18 april 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 22:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Wie was de eerste dan?
Hahahaha, je hebt gelijk hoor. Maar ik ken er nog wel een paar...
sevillana
 sevillana - maandag 18 april 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 22:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Wie was de eerste dan?
volgens mij werd dat feit ook op de coolsingel gevierd, onvergetelijk feest overigens!
sevillana
 sevillana - maandag 18 april 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 22:09 schreef alibabba het volgende:

[..]

Sevillana komt wel met feiten maar ik ken er meer hoor:)
wij dus ook . . . . .
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 22:12 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hahahaha, je hebt gelijk hoor. Maar ik ken er nog wel een paar...
Je leeft op het verleden!!!
Dan zeg ik nog steeds "wij waren de eerste en de laatste!!!!!!"
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 april 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 22:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Je leeft op het verleden!!!
Dan zeg ik nog steeds "wij waren de eerste en de laatste!!!!!!"
Ja en daar tussen heeft Ajax het meeste gewonnen,het is niet anders!
alibabba
 alibabba - maandag 18 april 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 22:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en daar tussen heeft Ajax het meeste gewonnen,het is niet anders!
Velen op dit forum moeten er van schijten maar dit zijn ook feiten:)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Voorlopig is Pisvee het meest kampioen geweest de laatste 30 jaar!!!
Die neuzen hebben niet veel gewonnen maar helaas wel meer dan Feyenoord gewonnen helaas! weet overigens niet hoe de verhouding is als je alle prijswinsten inclusief de beker zich verhouden sinds 1980? (aantal prijzen totaal)

Heeft er niemand een mooi statistiekje met het totale aantal gewonnen prijzen per 10 jaar sinds 1970?
Inclusief KNVB-beker!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door Feyenoord till i die --
sevillana
 sevillana - maandag 18 april 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 22:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en daar tussen heeft Ajax het meeste gewonnen,het is niet anders!
da's dus een minpuntje Leon!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 22:24   quote  deeplink  
Houd tie bij omdat ie 020 woont!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5994
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Liever verliezen van PSV" dan Ajax kampioen?









0.0082769