BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax strikt Derk Boerrigter

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zaterdag 16 april 2011 - 09:45   quote  deeplink  
AMSTERDAM - Ajax heeft een akkoord bereikt met Derk Boerrigter (24). Zodra de Amsterdammers het met RKC eens worden over de afkoopsom van zijn tot medio 2012 lopende contract in Waalwijk, zet de tukker zijn handtekening onder een driejarige verbintenis. ,,Derk is de ster van RKC, een fantastische speler was Ajax-trainer Frank de Boer na de gewonnen halve (beker)finale tegen de Waalwijkers (5-1) reeds lovend.

Derk Boerrigter Foto: PRO SHOTS Boerrigter die tussen 2005 en 2007 al het witte shirt met de rode baan droeg mocht zich al eerder in de vernieuwde belangstelling van Ajax verheugen. Martin Jol meldde zich eind 2010 bij RKC en mijn zaakwaarnemers. Maar tot een transfer kwam het helaas niet, aldus Boerrigter voor het bekertreffen in maart.

Overigens waren er meer kapers op de kust. VVV wilde Boerrigter afgelopen winter inlijven, maar zag daar vanaf door de vraagprijs van één miljoen euro. FC Utrecht zag in hem de ideale opvolger van Dries Mertens. De transfer van de Belg naar Ajax ketste echter af, waardoor ook de RKCer een overgang kon vergeten.Achteraf zal hij daar niet rouwig om zijn.

Als Ajax en RKC een akkoord bereiken, tenminste. Rik van den Boog treedt daarvoor gek genoeg niet in overleg met directeur voetbalzaken Mo Allach, maar met Ben Mandemakers. De geldschieter zal niet de hoofdprijs verlangen. De club kan niet heel veel voor me vragen, want ik heb na dit seizoen nog maar een contract voor één jaar. En financieel is het hier geen vetpot, aldus Boerrigter eerder.

Hoewel hij in de eerdere periode niet slaagde in Amsterdam, is de oud-jeugdspeler van FC Twente overtuigd van zijn kwaliteiten. Achteraf moet je misschien stellen dat ik op te jonge leeftijd naar Ajax ben gegaan. Ik was achttien jaar, maar meer een jongetje dan een kerel. Je ziet spelers van een jaar of zestien met een ongelooflijke borstkas. Die had ik nog niet. En qua mentaliteit had ik het ook zwaar. Ik liet me afbluffen en de kaas van het brood eten. Uiteindelijk leerde ik voor mezelf opkomen, ben ik geestelijk en lichamelijk een man geworden.

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/9553066/__Ajax_strikt_Derk_Boerrigter__.html?sn=voetbal

wat denken jullie hiervan? is dit de enigste spits die ajax gaat kopen?
joduh
 joduh - zaterdag 16 april 2011 - 09:48   quote  deeplink  
hahahah,ik hoop ut niet man........zo wordt het geld weer goed besteed zullen we maar weer denken........
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 11:49   quote  deeplink  
Hele goede keuze als het waar blijkt te zijn, Boerrigter en Verhoek zijn eenzelfde soort voetballer. En eerlijk gezegd vind ik Verhoek niet veel beter, de vraagprijs van Verhoek ligt wel 4/5 keer zo hoog, en dus doet Ajax dit heel goed gezien het feit dat de vraagprijs voor Boerrigter afgelopen winterstop 1 miljoen euro was.
Blokkie1974
 Blokkie1974 - zaterdag 16 april 2011 - 11:54   quote  deeplink  
Hele goede zet van ajax !

Veruit de beste speler van de eerste divisie.

We hoeven geen speler uit brazilie en zuid - oost -azie te halen, ze lopen gewoon op de nederlandse voetbalvelden rond !!!

...net zoals bijvoorbeeld steve de ridder van de graafschap.... zou ook een prima speler zijn. Kost niet, verzet bergen met werk.
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 11:54 schreef Blokkie1974 het volgende:

We hoeven geen speler uit brazilie en zuid - oost -azie te halen, ze lopen gewoon op de nederlandse voetbalvelden rond !!!

...net zoals bijvoorbeeld steve de ridder van de graafschap.... zou ook een prima speler zijn. Kost niet, verzet bergen met werk.
Vind Sjoerd Ars niet bepaald onder doen hoor..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 16 april 2011 - 12:15   quote  deeplink  
Lijkt mij een aardige aankoop. Wel jammer dat zo iemand -via een omweg- weer terug aangetrokken moet worden.
cvita
 cvita - zaterdag 16 april 2011 - 12:53   quote  deeplink  
Heel goed nieuws, kunnen ze Dries "2-turven hoog" Mertens lekker achterwege laten.
Vraagprijs 8 miljoen, de groeten ermee in utrecht zou ik zeggen ! Welcome back Derrick nu je er wel klaar voor bent !
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 april 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 11:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind Sjoerd Ars niet bepaald onder doen hoor..
Misschien is Sjoerd Aars wat voor Joduh???
sjasphere
 sjasphere - zaterdag 16 april 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:

we kunnen ook gwn in de jeugd kijken,,
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 april 2011 - 13:51   quote  deeplink  
Het schijnt dat Ajax de komst van Boerrigter heeft tegengesproken!
Rogier
 Rogier - zaterdag 16 april 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 13:51 schreef alibabba het volgende:
Het schijnt dat Ajax de komst van Boerrigter heeft tegengesproken!
Bron ?

Ik zou het een goede en verstandige aankoop vinden, prima speler en kost niet teveel. Gaan we denk ik veel plezier aan beleven want vindt hem verder dan Aras en Ebicilio.
sebas79
 sebas79 - zaterdag 16 april 2011 - 14:07   quote  deeplink  
Ik hoor hier gewoon namen als Sjoerd Ars , de Ridder voor Ajax dan kan je je jeugdopleiding wel meteen opdoeken (zo Ajax onwaardig) .
Pietje
 Pietje - zaterdag 16 april 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 12:15 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Lijkt mij een aardige aankoop. Wel jammer dat zo iemand -via een omweg- weer terug aangetrokken moet worden.
En dus weer veel geld gaat kosten. Overigens wordt zijn komst in alle toonaarden door Ajax ontkend...
Stanley
 Stanley - zaterdag 16 april 2011 - 16:14   quote  deeplink  
Effe serieus, wat voegt Boerrigter toe aan Ajax? Wat heeft hij wat Imbecillio, Özbiliz, Josefzoon, Zeegelaar niet hebben? En dan hebben we nog de bloedsnelle Lukoki die eraan komt. Kijk, Verhoek heeft een prachtig en zeer effectieve voorzet. Met een kopsterke spits zou hij van toegevoegde waarde kunnen zijn. En Mertens is gewoon goed, doelgericht en veel verder dan onze huidige buitenspelers dus begrijpelijk als je je elftal per direct wilt versterken op de flanken. Maar Boerrigter....Nee, begrijp ik niet!
Stanley
 Stanley - zaterdag 16 april 2011 - 16:18   quote  deeplink  
In tegenstelling tot wat ik eerder heb teruggelezen ben ik wel groot fan van Drenthe! Doet mij echt heel serieus aan de oude Davids in zijn jonge jaren denken. En dat hij ooit in Rotterdam heeft gespeeld zal me aan me reet roesten. HIj heeft passie, gif, techniek en is Nederlander! Een prima aanwinst voor ons middenveld...
Blaatkoe
 Blaatkoe - zaterdag 16 april 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Het zou wel een goede aankoop zijn... is steevast de beste man bij RKC, heeft een goede trap en kan scoren. Als Ajax hem niet koopt en bijv. een Utrecht of Twente en hij speelt daar dan goed, dan krijg je weer het verhaal dat Ajax heeft zitten slapen. Het is een goedkope gok, er zijn grotere bedragen betaald voor spelers die het niet redden. Als je hem voor max. 8 ton kan kopen, dan is dat een relatief goedkope gok.

kijk naar een Mertens en een Chadli.... die speelden ook in de Jupiler league en die doen het uitermate goed in de Eredivisie, dus ik zou dit geen verkeerde aankoop vinden.
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 16:33   quote  deeplink  
Ajax ontkent dat er een akkoord zou zijn tussen de drie partijen, wel geven ze aan Boerrigter intensief te volgen..
Stanley
 Stanley - zaterdag 16 april 2011 - 16:33   quote  deeplink  
Dus hij is beter dan al die gasten die we al hebben. 8 ton voor een hele goede speler is een koopje. 8 ton voor een speler die nooit in de basis komt omdat de rest die we al hebben beter zijn is weggegooid geld!!!
Ajx
 Ajx - zaterdag 16 april 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:

EENS, we moeten gewoon om ons heen kijken, daar loopt nog zoveel talent!! ik vind dit beter dan mertens of andere vleugelaanvaller voor miljoenen. nu nog een goede kopsterke spits en sterke middenvelder!! dan zijn we volged jaar nu al kampioen!! maar het is nog niet rond heh.... even afwachten dan nog...
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 april 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 14:01 schreef Rogier het volgende:

[..]

Bron ?

Ik zou het een goede en verstandige aankoop vinden, prima speler en kost niet teveel. Gaan we denk ik veel plezier aan beleven want vindt hem verder dan Aras en Ebicilio.
Ik las het bij Ajax Showtime!
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 14:07 schreef sebas79 het volgende:
Ik hoor hier gewoon namen als Sjoerd Ars , de Ridder voor Ajax dan kan je je jeugdopleiding wel meteen opdoeken (zo Ajax onwaardig) .
Volgens mij komt Chadli uit de JL, komt Mertens uit de JL.. En niemand roept dat Ars naar Ajax gehaald moet worden..
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zaterdag 16 april 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 17:19 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik las het bij Ajax Showtime!
je hebt gelijk het staat nu ook op AD
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/578989/2011/04/16/Ajax-komst-Boerrigter-voorbarig.dhtml
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zaterdag 16 april 2011 - 18:28   quote  deeplink  
Boerrigter links sulejmani rechts nu nog een spits en een sterke speler op het middenveld toornstra ofzo
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 16 april 2011 - 20:51   quote  deeplink  
Zou een prima aankoop zijn. Heeft een goede actie, uitstekende voorzet en kost zeer weinig. Als je kijkt naar zijn statistieken van de afgelopen 2 seizoenen, doet hij het gewoon prima en kan hij het ook op eredivisie niveau. Beter nu halen dan over 2 jaar 7 a 8 miljoen overmaken naar Heerenveen oid.
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zaterdag 16 april 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 20:51 schreef Oceanu het volgende:
Zou een prima aankoop zijn. Heeft een goede actie, uitstekende voorzet en kost zeer weinig. Als je kijkt naar zijn statistieken van de afgelopen 2 seizoenen, doet hij het gewoon prima en kan hij het ook op eredivisie niveau. Beter nu halen dan over 2 jaar 7 a 8 miljoen overmaken naar Heerenveen oid.
idd, en over 2 gewoon 20 to 30 miljoen op je bankrekening gestort krijgen van man united
sebas79
 sebas79 - zaterdag 16 april 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 18:28 schreef Ajax-pwnt het volgende:
Boerrigter links sulejmani rechts nu nog een spits en een sterke speler op het middenveld toornstra ofzo
En Ozbiliz, Ebecilio,Jozefzoon en Sneijder dan ?? Gewoon weer lekker al die B-keus kopen
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zaterdag 16 april 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 21:36 schreef sebas79 het volgende:

[..]

En Ozbiliz, Ebecilio,Jozefzoon en Sneijder dan ?? Gewoon weer lekker al die B-keus kopen
op de bank
Sneijder Middenveld?
Trouwens die zijn het nog niet waard
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 16 april 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 21:36 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Met anderhalve linksbuiten zal Ajax het idd wel redden in een seizoen met 50 wedtrijden...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 17 april 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 13:11 schreef alibabba het volgende:

[..]

Misschien is Sjoerd Aars wat voor Joduh???
Hahahahahahahahaha toppie!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 17 april 2011 - 13:00   quote  deeplink  
Floppie?
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 13:14   quote  deeplink  
ALIANAAL Spoort niet helemaal...
alibabba
 alibabba - zondag 17 april 2011 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 13:14 schreef remco k het volgende:
ALIANAAL Spoort niet helemaal...
Hahahaha...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 17 april 2011 - 13:46   quote  deeplink  
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahalibabbababababababababababababababababababababababababababababababababababababababadgast!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax strikt Derk Boerrigter

0.0074019