BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: "CORONEL IS RIJP VOOR EEN GESTICHT"

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Op 30 maart verkondigde Coronel in het belang van Ajax op te stappen. Vervolgens besloot de man, die zich een dag later zwaar beledigd voelde omdat er een kruis door zijn foto op de voorpagina van De Telegraaf was geplaatst, een dik kruis door de reputaties van clubiconen als Dennis Bergkamp, Danny Blind, Johan Cruijff en Wim Jonk te zetten.
AjaxF-side.NL
Hand in hand met zijn protegé Rik van den Boog blonk Uri Coronel ook daarna uit in het jongleren met feiten, waardoor de verwarring binnen Ajax in stand werd gehouden. Neem de afgelopen week. Om de club voor een verdere vrije val te behoeden werd onder leiding van de voorzitter van de ledenraad en enkele ereleden een poging gedaan om de rust binnen Ajax enigszins te herstellen.

'In het belang van Ajax werd aan alle betrokkenen gevraagd om intern verdere provocaties achterwege te laten.Iedereen zou zich hieraan houden. Op twee na.Ten overstaan van een groep jeugdtrainers gooide eerst Van den Boog alle frustraties uit zijn lijf en bezwoer dat per 30 juni Dennis Bergkamp, Bryan Roy, Wim Jonk en Ruben Jongkind op non-actief zouden worden gesteld.

Bovendien zei hij met het verzoek van de onderzoekscommissie niets te maken te hebben. De aanwezigen zouden een dag later verbijsterd constateren hoe dezelfde Van den Boog met droge ogen verklaarde, dat hij om de rust onder de jeugdtrainers te bewaren héél rustig en héél normaal aan hen had uitgelegd waarom de contracten nog niet waren verlengd.

Coronel gooide er nog een schep bovenop, door te stellen dat De Telegraaf voor de zoveelste keer de feiten had verdraaid en verweet deze rubriek zelfs nagelaten te hebben het door Ajax uitgegeven perscommuniqué op de website te plaatsen. Dat is inderdaad bewust gebeurd. Onzin wordt nu eenmaal niet gepubliceerd.

Vervolgens lapte ook Coronel het verzoek van de onderzoekscommissie aan zijn laars door deze week tijdens de bijeenkomst van Lucky Ajax (de vereniging van oud-spelers) zich toch uit te spreken over de confrontatie met Bergkamp, Cruijff en Jonk. Coronel bespeelde de sentimenten door ondermeer nadruk te leggen op de acht trainers die moeten verdwijnen, als het technische rapport van Cruijff & co daadwerkelijk wordt ingekleurd.

Weer klopte het nèt niet. Allereerst is er bij twee van de acht (Heini Otto en Edmond Claus) sprake van een verbeterde positie binnen de jeugdopleiding, lopen er drie contracten af en staan alleen de huidige posities van Jan Olde Riekerink, Danny Blind en Robin Pronk onder druk. Door een speling van het lot heeft Ajax alsnog uitzicht gekregen op de landstitel. In het belang van vooral het eerste elftal heeft iedereen zich daarom aan het herenakkoord met de onderzoekscommissie gehouden. Op twee na!

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=16597
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 12:06   quote  deeplink  
Die twee mannen doen er ook werkelijk echt alles aan om hun eigen pad schoon te vegen.....

Oprotten nu, en aub snel een beetje..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 16 april 2011 - 12:22   quote  deeplink  
Wat is hier nieuw(s) aan? Ik lees niet meer dan een herhaling van stellingen.
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 12:24   quote  deeplink  
Dat klopt ook, alleen als je alles achter elkaar zet, dan zijn die twee zeker na de vraag zich stil te houden, niet goed bezig geweest..
MBB
 MBB - zaterdag 16 april 2011 - 12:55   quote  deeplink  
Coronel gaat al weg... Maar om hem nu af te schilderen als grootste anti-Ajacied gaat me te ver. Deze man is al meer dan 30 jaar bij de club betrokken. Ja, hij heeft fouten gemaakt (daarom gaat hij ook weg), en ja, hij moet nu niet de hele tijd de vuile was buiten hangen. Maar het is en blijft wel een clubman!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 16 april 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Eens.
Eide
 Eide - zaterdag 16 april 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Wat wel grappig en droevig tegelijkertijd is hoe het verhaal Coronel/Boog steeds iets veranderd, terwijl het verhaal Cruijff toch steeds exact hetzelfde is. Maakt de keus over welke gelijk heeft toch vrij makkelijk.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 20:28   quote  deeplink  
Trap omhoog... Een zeer geroerde Coronel gezien bij DWDD vanavond. De woorden die hij vanavond sprak maken het alleen maar gruwelijker hoe jullie die man (een meer dan verdienstelijk bestuurder gedurende meerdere jaren) hier beschimpen. Schaam je!
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 19 april 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 20:28 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Trap omhoog... Een zeer geroerde Coronel gezien bij DWDD vanavond. De woorden die hij vanavond sprak maken het alleen maar gruwelijker hoe jullie die man (een meer dan verdienstelijk bestuurder gedurende meerdere jaren) hier beschimpen. Schaam je!
Eens, ook al zijn er fouten gemaakt, ik geloof echt niet dat deze man er puur voor zichzelf zit. Coronel is ook gewoon een echte Ajacied. Het is zo makkelijk om bestuursleden die green grote voetbalcarriere achter de rug hebben maar wel een groot clubhart hebben, af te schilderen als een stel zakkenvullers die het niets interesseert hoe het met AJAX gaat.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 20:48   quote  deeplink  
Tuurlijk worden er fouten gemaakt. Maar daar staat tegenover dat nog niemand uit de Cruijff colonne heeft bewezen zonder fouten te zijn.
Benno
 Benno - dinsdag 19 april 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Jonge jonge ikkie getikkie.
Al zat die man er al 100 jaar en was cruijff idd de slechterik, hij moet gewoon ophouden met alles op straat gooien.
Als hij echt begaan zou zijn met ajax dan zou hij zijn ongerief voor zich gehouden hebben!!!
Benno
 Benno - dinsdag 19 april 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Ben jij som rikkie tikkie vd boog??
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 20:54   quote  deeplink  
Kolder. Cruijff (en zijn Telegraaf- en zakelijke volgelingen) smijten al jaren met blubber. Niet meer dan normaal dat dit ook eens naar buiten gegooid wordt.

Overigens verneem ik bizar weinig meer van de Verlosser? Hij weet 't ook ff niet meer?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 20:52 schreef Benno het volgende:
Ben jij som rikkie tikkie vd boog??
Hoe oud ben je nu helemaal? Twaalf? Indien niet, probeer je dan naar je leeftijd te gedragen.
joduh
 joduh - dinsdag 19 april 2011 - 20:57   quote  deeplink  
ik heb al veel leipos hier de revue zien passeren man........maar jij slaat alles.....
Benno
 Benno - dinsdag 19 april 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Nee hou houdt zich rustig ten behoeve vd club.
En nogmaals dit heeft niks met kampen te maken.
Heb je echt hart voor de club dan probeer je de rust terug te kijken.
Het zijn net kleuters: maar hij deed het ook juf!
Rogier
 Rogier - dinsdag 19 april 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Agree...voor een deel. Innemende man die het beste met Ajax voorheeft. Maar ik snap ten eerste niet dat hij nu weer daar gaat zitten en dus weer min of meer olie op het vuur gooit, blijf toch weg uit dit soort programma's op dit moment. En ten tweede, en dat ziet hij zelf ook, gaat het niet goed met de jeugd, want degene die er door komen zijn echt minder dan voorheen, en de enige toekomstige topspeler is een aangekochte Deen.

Maar aan andere kant, de talenten vroeger hoefden Ajax niet te dragen en dat moeten ze nu wel. Dus we gaan wel zien wat eruit komt, vroeger is er ook genoeg rotzooi gebeurt en naar buiten gekomen en daar praten nu ook niet meer over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2011 door Rogier --
Benno
 Benno - dinsdag 19 april 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 20:54 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Hoe oud ben je nu helemaal? Twaalf? Indien niet, probeer je dan naar je leeftijd te gedragen.
Bron??
Benno
 Benno - dinsdag 19 april 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 20:57 schreef joduh het volgende:
ik heb al veel leipos hier de revue zien passeren man........maar jij slaat alles.....
Haha thanks man;)
Benno
 Benno - dinsdag 19 april 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 20:54 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Snap gewoon niet hoe jij alles maar vergoeilijkt van die twee!
En voor je reageert met, maar cruijff, ook cruijff moet geen olie op het vuur gooien, maar dat doet hij ook niet; quote: waar is de verlosser nu?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 21:11   quote  deeplink  
Ik vergoelijk niets, maar weiger aan te sluiten in de JC polonaise. Jarenlang staat die stuurman al te brallen vanaf de wal en wanneer hij dan met een plan mag komen, komt er een wazig powerpointje tevoorschijn waar zo goed als niets uit te halen is.

En nu meneer iedereen buiten heeft, zwijgt ie in alle talen. Kom JC, kom het maar eens regelen hoogheid!
soccer
 soccer - dinsdag 19 april 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 21:11 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ik vergoelijk niets, maar weiger aan te sluiten in de JC polonaise. Jarenlang staat die stuurman al te brallen vanaf de wal en wanneer hij dan met een plan mag komen, komt er een wazig powerpointje tevoorschijn waar zo goed als niets uit te halen is.

En nu meneer iedereen buiten heeft, zwijgt ie in alle talen. Kom JC, kom het maar eens regelen hoogheid!
+1
Benno
 Benno - dinsdag 19 april 2011 - 21:15   quote  deeplink  
Dat gaat hij echt wel doen maar hij gaat niet meedoen met het moddergevecht en bewijst alleen daar al mee dat hij het betervoor heeft met de club.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Ah, jij gelooft ook nog in die man in dat rode pak met die witte baard die in december kadootjes brengt? Ik voorspel je, de Verlosser komt helemaal niets zelf doen. Hij kijkt wel link uit... plaatst liever wat broekies daar, die de klappen voor hem opvangen bij tegenvallende resultaten.
Benno
 Benno - dinsdag 19 april 2011 - 21:24   quote  deeplink  
Pfff weet je wat jou zo vermoeiend maakt? Jij gaat steeds weer over cruijff, maar zeg eens eerlijk, als we cruijff er even buiten laten, vind jij het in het belang van ajax hoe vdb en coronel dingen naar buiten brengen?
Het gaat me dus niet over wie er gelijk heeft of moet winnen, maar puur over de onrust die coronel blijft voeden.
Rogier
 Rogier - dinsdag 19 april 2011 - 21:25   quote  deeplink  
Ik denk dat Cruyff wel degelijk iets bij Ajax gaat doen, let maar op.

quote:
Ah, jij gelooft ook nog in die man in dat rode pak met die witte baard die in december kadootjes brengt?
normaal discussieren is wel erg moeilijk voor jou. Zodra je in de verdediging gaat gooi je van dit soort onzin eruit. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als net als ik volwassen bent behandel elkaar dan ook normaal.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 21:27   quote  deeplink  
Geen enkele vuile was is in het belang van Ajax, van welke kant dan ook. Dat zal ik nooit bestrijden. Maar wat mij wel stoort is bijvoorbeeld al de titel van dit topic... dat verdient die man op zeker niet.

Voor het overige telt maar één ding, en dat is Ajax. En wie het ook gaat doen -liefst JC ZELF-, het wordt wel tijd dat iemand opstaat en actie onderneemt.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 21:29   quote  deeplink  
@Rogier: With all due respect, ik geloof niet dat Johan het zonnige Spanje gaat verruilen voor een stevige job in het druilerige (vandaag even niet overigens) Nederland.
Benno
 Benno - dinsdag 19 april 2011 - 21:34   quote  deeplink  
:) thanks rogier, tenminste iemand die het snapt.
Vraag me af waarom ik nog met hem discusieer want hij voert een totaal andere discussie dan waar het hier om gaat
Johnqqqq
 Johnqqqq - dinsdag 19 april 2011 - 21:34   quote  deeplink  
Cornonel is nog steeds een held, in een lastig pak gestoken.. Geeft wel aan het bij te willen leggen met Cruijf met een wijntje..

Ik zeg: Gewoon doen!
alibabba
 alibabba - dinsdag 19 april 2011 - 21:51   quote  deeplink  
Die Coronel moet weer f een zegje doen...tjonge jonge jonge...hij heeft zich teruggetrokken dus doe dat dan ook en blijf niet als een kind hanteren...
joduh
 joduh - dinsdag 19 april 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 21:34 schreef Benno het volgende:
:) thanks rogier, tenminste iemand die het snapt.
Vraag me af waarom ik nog met hem discusieer want hij voert een totaal andere discussie dan waar het hier om gaat
precies benno.......dat vroeg ik me ook al af waarom je dat deed...;-)
Benno
 Benno - dinsdag 19 april 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Haha schop me dan volgende x ff bijtijds voor mn reet;)
Maar je hebt wel gelijk dat ik een leipo ben
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 22:02   quote  deeplink  
Benno, ik geef je hier vrij duidelijk antwoord op je vraag: http://forum.headliner.nl/topic-21107/#491568

Echter is het in dit geval natuurlijk moeilijk Cruijff buiten beschouwing te laten, want heeft alles te maken met de huidige situatie bij Ajax.
joduh
 joduh - dinsdag 19 april 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 21:57 schreef Benno het volgende:
Haha schop me dan volgende x ff bijtijds voor mn reet;)
Maar je hebt wel gelijk dat ik een leipo ben
ik bedoelde jou eigelijk niet met die leipo....;-(
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Nope, hij was complimenteus naar mij toe. Maar dat heppie wel vaker... hè lieverd?
joduh
 joduh - dinsdag 19 april 2011 - 22:09   quote  deeplink  
yep en man....wat wordt ik mega moe van jou...........ben mooi weg hiero.....missch ben je er morgen niet....;-)
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 22:13   quote  deeplink  
FF over nadenken. Mzzzl.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 20 april 2011 - 01:28   quote  deeplink  
Ikke_Tikkie, van welke planeet kom jij eigenlijk? Vertel me eens 1 ding dat Coronel goed gedaan heeft bij Ajax? Ik zal zijn eigen rapport maar even weglaten, want wat hij destijds presenteerde en waardoor de alg directuer en voorzitter weg moesten overkomt ze nu zelf. Had hij maar zijn "eigen" rapport moeten volgen... Nee hi wilde maar al te graag zelf op die plek zitten en dan komt ij erachter dat het allemaal niet zo eenvoudig is. Wat heeft die man bereikt? Kijk wat hij nu doet? Die man is rijp voor het gesticht
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 25 april 2011 - 22:53   quote  deeplink  
eens de man is rijp voor valium en een dwangbuis...hehe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: "CORONEL IS RIJP VOOR EEN GESTICHT"

0.0063920