BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ik wil GVD weten waar we aan toe zijn!!!!!!!!!!!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stanley
 Stanley - zaterdag 16 april 2011 - 16:29   quote  deeplink  
Het is zoooo stil. Ik snap er geen klote van! Is van de Boog nog altijd machtig genoeg om de boel te stangen en uit te stellen in de hoop dat we toch nog kampioen worden?

Zijn er al concrete aanwijzingen dat Cruijff en vooral wanneer Cruijff zijn visie kan uitvoeren?

Als supporters hebben wij recht op toelichting huidige stand van zaken omtrent toekomstige koers met bijbehorende poppetjes ter uitvoering...

Maar GVD ik wil weten waar we aan toe zijn!!!!!!!!!!!!
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 16 april 2011 - 16:33   quote  deeplink  
Nu is het ff stil, wil men weer drukte... Ik vind het nu wel lekker zo, lekker rustig, seizoen afmaken en dan verder kijken.
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 16:35   quote  deeplink  
Volgens mij weet iedereen prima waar we aan toe zijn, we moeten afwachten wat de bevindingen van de commissie zullen zijn. En dat heeft ook weer ff tijd nodig. Dat is waar we nu aan toe zijn, het bevalt misschien even niet omdat de toekomst onzeker is, maar zo is het nu wel.
Stanley
 Stanley - zaterdag 16 april 2011 - 16:36   quote  deeplink  
En dan weer achter de feiten aan lopen. Nee als je verandering voor volgend seizoen wilt dan moet nu alles geregeld en duidelijk zijn.

Rust is wel goed in normale omstandigheden, maar met wat er nu allemaal speelt is rust helemaal niet goed. Eerder een teken dat we weer richting een valse start gaan voor het volgende seizoen...
Stanley
 Stanley - zaterdag 16 april 2011 - 16:38   quote  deeplink  
Ok Remco en dan zijn de bevindingen van de commissie in het voordeel van van de Boog en dan?
Ajx
 Ajx - zaterdag 16 april 2011 - 16:38   quote  deeplink  
juist remco, eerst die comissie afwachten(en ik ga ervan uit dat daar een positief antwoord voor JC uitkomt) en het seizoen afmaken(wie weet nog de titel), en dan komt de 'storm' weer los en ga ik er van uit dat v/d boog vertrekt en dat JC aan de macht gaat komen(en ook echt een rol gaat spelen)
Eide
 Eide - zaterdag 16 april 2011 - 17:01   quote  deeplink  
Op voorspraak van Van Praag houden alle partijen en de kaken op mekaar. Bovendien weten we precies waar we aan toe zijn, namelijk dat er middels een ledenvergadering een nieuw bestuur en RvC moet komen waarna men kan bekijken of de huidige directie mag blijven zitten of niet.

Dat er daarnaast een commissie draait die de gang van zaken bekijkt heeft daar verder weinig mee van doen, tenzij er echt hele opvallende zaken over het doen en laten van Cruijff worden geconcludeerd.

Vrij duidelijk denk ik zo?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2011 door Eide --
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 - 16:36 schreef Stanley het volgende:
En dan weer achter de feiten aan lopen. Nee als je verandering voor volgend seizoen wilt dan moet nu alles geregeld en duidelijk zijn.

Rust is wel goed in normale omstandigheden, maar met wat er nu allemaal speelt is rust helemaal niet goed. Eerder een teken dat we weer richting een valse start gaan voor het volgende seizoen...
Dat kun je wel gaan roepen, maar is wettelijk gezien onmogelijk.
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 april 2011 - 17:26   quote  deeplink  
Gewoon rustig blijven en hopen dat alles goedkomt en ik heb daar met de steun van de supporters een groot vertrouwen in!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ik wil GVD weten waar we aan toe zijn!!!!!!!!!!!!

0.0065569