|
|
Stanley
|
|
|
Degene die het weet... wint de blijdschap van Alle Ajax supporters, tenminste als we zelf uit bij NEC winnen. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
JINX het nou niet, laat het lekker gebeuren man.... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
De enige die kan Jinxe is degene die begint over jinxe.....
de kracht van gezamelijk uitspraken dat die hufters gaan verliezen is veel sterker! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
NIet in mijn optiek... Ben wat voetbal betreft zo bijgelovig als de neet.. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
stand maak niets uit! als psv en twente maar verliezen!! Nec-AJAX 2-6!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
De hoop is het meest gevestigd op Heracles wat aangaat puntenverlies van Psv in die 4 wedstrijden. Als Pisvee wint in Almelo, zie ik ze ook winnen in Rotterdam, ook al door de druk van de Feyenoord-supporters die toch wel aanwezig zal zijn om te verliezen. Hebben ze Vitesse thuis en Groningen uit. In Groningen zijn ze op de laatste speeldag al vaker kampioen geworden. |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
nec- ajax 1-3 heracles-psv 1-1 |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Prachtig scenario Corvermeer. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
NEC - Ajax 0-2 Ajax zal weer een beetje opgang moeten komen wil het gaan draaien Heracles - PSV 3-2 Heracles op eigen kunstgras Everton 2 goals Flederus met een afstand schot van buiten de 16. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Vandaag staat Ajax 2e nog maar 1 plek van waar het hoort! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zei toch dat je dit niet moest JINXEN... niet meer doen mensen, gewoon lekker met ons eigen clubbie bezig zijn, en hopen op verlies bij de concurrenten.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik denk dat ze met 2-0 gaan winnen........ |
|
|
|