|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
Aan de ene kant hebben we Feyenoord die graag de play-offs willen halen en daarvoor ook de overwinning op pisvee nodig hebben.
Aan de andere kant hebben we de meeste supporters, die graag willen dat Feyenoord pisvee laat winnen, en daarmee hopen dat de joden de titel mis lopen.
Welke kant kiezen jullie, met uitleg graag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
De beste wraak die we op psv kunnen nemen voor die 10-0 is van ze winnen en zorgen dat ze geen kampioen worden. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
Gewoon verliezen van PSV!Nadere uitleg niet nodig toch?hehe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doe dan maar dit soort kant.
|
|
|
|
|
De Trainer
|
|
|
Ik zou kiezen voor winnen van psv en wie er met de titel gaat lopen zoeken ze zelf maar uit. Van de ene kant boeit mij dat niet, als wij ons maar plaatsen voor de play-offs |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Voor de playoffs gaan wat kan mij nou schelen wie kampioen wordt. |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
Ik ben Feyenoorder. Ik kies dus de kant van Feyenoord. Daarbij opgeteld... Hoe kan je nou niet willen winnen van psv, na die vernederende nederlaag eerder dit seizoen? Om wat voor reden dan ook. |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Zou niet weten waarom je express zou moeten gaan verliezen. zeker niet als je er alles aan moet doen je naam te zuiveren na vorig verlies. en de play-offs wilt halen. Je moet altijd voor de winst gaan en hoe het loopt loopt het ! dan heeft iedereen zijn eigen lot in de hand. Express verliezen zou belachelijk en Feyenoord onwaardig zijn. Daar heb ik Feyenoord nog nooid zien doen, en hoop dat ook niet te zien. Denk ook dat de huidige top 3 zelf al punten genoeg zelf verspeeld. maar dat doet er niet toe. Als Supporter moet je willen dat jouw club altijd wint. en hoop je wat anders ( wat voor reden dan ook ) ben je geen supporter ook ! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2011 - 16:46 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:Blablabla.. Aan de andere kant hebben we de meeste supporters, die graag willen dat Feyenoord pisvee laat winnen, en daarmee hopen dat de joden de titel mis lopen. Bla. Hoe kom je hierbij? Een echte Feyenoorder hoopt.toch gewoon dat Feyenoord wint?
Ook echt schandalig dat een Ajacied dat in een ander topic nog moet uitleggen. Niets persoonlijks tegen die persoon, maar waarom hebben sommigen een Ajacied "nodig" om dat in te kunnen zien?!
Gewoon vol passie en strijd de wedstrijd tegen PSV ingaan, na 90 minuten zien we het wel. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Feyenoord doet niet mee voor het kampioenschap, dus wat interesseert het mij dan wie er kampioen wordt? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2011 - 16:46 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:Aan de ene kant hebben we Feyenoord die graag de play-offs willen halen en daarvoor ook de overwinning op pisvee nodig hebben. Aan de andere kant hebben we de meeste supporters, die graag willen dat Feyenoord pisvee laat winnen, en daarmee hopen dat de joden de titel mis lopen. Welke kant kiezen jullie, met uitleg graag. De MEESTE supporters willen dat PSV wint? Heb je bij iedereen aangebeld dan? Feyenoord moet doen wat elke zichzelf respecterende club zou doen: winnen! |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2011 - 18:21 schreef Els het volgende:Feyenoord doet niet mee voor het kampioenschap, dus wat interesseert het mij dan wie er kampioen wordt? Inderdaad Ben ik het geheel mee eens ! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2011 - 18:21 schreef Els het volgende:Feyenoord doet niet mee voor het kampioenschap, dus wat interesseert het mij dan wie er kampioen wordt? +1 |
|
|
|