|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
er gaan zoveel geruchten rond over de toekomstige buitenspelers bijvoorbeeld: Mertens Boerrigter
maar wie moet ajax nou echt halen? Ik zeg : Narsingh jong supersnel en vast niet duur! is beter als ebicilio en kan goed mee op het niveau. Assaidi zou ook een goede optie zijn denk wel wat duurder maar heeft aangegeven dezelfde wegen te willen belopen als huntelaar: heerenveen>Ajax>SubClub>topclub>Ajax.
wat denken jullie van Narsingh of Assaidi? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Assaidi niet, leuke jongen voor de subtop, maar niet voor het internationale podium waar Ajax zich op richt. Narsingh komt net kijken, ziet er veelbelovend uit, maar is voorlopig ook zo'n jongen die het leuk doet bij een subtopper maar ook niet meer als dat. Dus nee, is zie de meerwaarde niet van die twee op dit moment |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2011 - 23:46 schreef Eide het volgende:Assaidi niet, leuke jongen voor de subtop, maar niet voor het internationale podium waar Ajax zich op richt. Narsingh komt net kijken, ziet er veelbelovend uit, maar is voorlopig ook zo'n jongen die het leuk doet bij een subtopper maar ook niet meer als dat. Dus nee, is zie de meerwaarde niet van die twee op dit moment Kijk Narsingh kun je beter dan nu halen voor 1 a 2 miljoen dan over 2 jaar voor 7 a 8 |
|
|
|
|
ajacied66
|
|
|
ze moeten in de voorhoede 3 spelers halen narsingh huntelaar mertens |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote: Niet genoeg geld denk ik. Narsingh kost 1 tot 3 miljoen Mertens 7 Huntelaar 12 dus ik denk dan dost voor huntelaar |
|
|
|
|
ajacied66
|
|
|
ze hebben suarez toch verkocht |
|
|
|
|
Sajayden
|
|
|
narsingh, je hebt hem 1 wedstrijd hard zien rennen, en nu is hij opeens goed voor ajax? beetje jmmr, mjah mertens, die heeft helemaal nix meer gedaan na de winterstop
maar boerrigter, die nu heel concreet gelinkt is aan ajax, en een heel seizoen, zich toch van zijn beste kant heeft laten zien, en al zijn talenten getoond heeft vind ik persoonlijk een veel betere optie en hij is maar 1 miljoen |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 11:58 schreef Sajayden het volgende:narsingh, je hebt hem 1 wedstrijd hard zien rennen, en nu is hij opeens goed voor ajax? beetje jmmr, mjah mertens, die heeft helemaal nix meer gedaan na de winterstop maar boerrigter, die nu heel concreet gelinkt is aan ajax, en een heel seizoen, zich toch van zijn beste kant heeft laten zien, en al zijn talenten getoond heeft vind ik persoonlijk een veel betere optie en hij is maar 1 miljoen whaha Narsingh een wedstrijd hard zien rennen ik vind hem al een tijdje goed. en kom jij aan Boerrigter die is nu veel gelinkt laat zicht blabla Gast ik heb jouw anders voor al dat nieuws over boerrigter ook nooit over boerrigter gehoort |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Echt waar joh?? Ik dacht al, waar blijft die gozer nou? Is hij geblesseerd, gepasseerd oid??
Whaha ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Beide spelers zijn veeeeeeel te licht, en zeker niet beter dan Ozbiliz en Ebecilio.. Boerrigter erbij is volgens mij de juiste keus. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
inderdaad remco.. en daarbij weet Boertigter ook goed wat er van Ajax gevraagt word omdat hij op de opleiding komt.. (beetje idee Elia lens etc etc) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 13:26 schreef nummer10 het volgende:inderdaad remco.. en daarbij weet Boertigter ook goed wat er van Ajax gevraagt word omdat hij op de opleiding komt.. (beetje idee Elia lens etc etc) MOoi dat je het met mij eens bent mijn zoon.. |
|
|
|