|
|
Quiroz
|
|
|
EMM RANDWIJK C1 2-0 SDOO Heteren C1
Inderdaad het dorp waar de snor geboren, getogen en gevoetbalt heeft. Maar wij met onze 1400 inwoners zijn daar natuurlijk veel te sterk voor...
Felicitaties en afbeeldingen van priklimonade zijn welkom! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gefeliciteerd ENM HOOLIGAN!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
GEEL EN BLAUW ZIJN ONZE KLEUREN WAT KAN DAAR NOU MEE GEBEUREN HIER IN DIT HEERLIJKE DORPJE AAN DE RIJN MOET JE TOCH WEL EMM SUPPORTER ZIJN?
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2011 - 20:02 schreef Quiroz het volgende:GEEL EN BLAUW ZIJN ONZE KLEUREN WAT KAN DAAR NOU MEE GEBEUREN HIER IN DIT HEERLIJKE DORPJE AAN DE RIJN MOET JE TOCH WEL EMM SUPPORTER ZIJN? [ afbeelding ] geel blauw?net zo erg als de kleuren waar me zoontjes in voetballen..Blauw oranje bah bah |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ja, eerlijk is eerlijk, SDOO heeft mooiere shirts ( en mooiere spelers )
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Shirts idd en de spelers moeten nog bloeien voor een goed oordeel (een jaar of 10) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
goeie topic!! ode aan de grote snor en de aankomende!! quiroz///johan///helden!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
R.I.P de Wageningse Berg
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oppassen tijdens t douchen voor die man in de kaki korte broek, voor je t weet heb jij de fluit in je mond. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: je tegenstander is wel telaat mocht je die pass gekregen hebben,of loopt gini z`n broertje op het middenveld? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2011 - 20:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] je tegenstander is wel telaat mocht je die pass gekregen hebben,of loopt gini z`n broertje op het middenveld? Ligt aan mijn spelinzicht Leon, ik speel niet voor niks bij EMM:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2011 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: uiteraard ,maar heb je die bal nou nog gekregen of hoe zit het.. |
|
|
|