|
|
remco k
|
|
|
quote: EENS, maar ik vind hem wel grappig.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: NOoit geweten dat jij mijn zoon was....... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hij is eigenlijk ICE |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
OOOOOOOOOOWwwwwwwwwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhh. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bob dildo en nog z'on gast weet zijn naam niet meer zijn iid niet welkom |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
gheghe nahja remco valt me dat weer tegen :D |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Er zijn ook zat mensen die mij niet mogen gezien mijn pb,ik lig er echter niet wakker van. Het grappige is wel dat ik scheldwoorden om me oren krijg waar ik nog nooit van gehoord heb,zal wel de jeugd van tegenwoordig zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 17:08 schreef nemam-tiL het volgende:Er zijn ook zat mensen die mij niet mogen gezien mijn pb,ik lig er echter niet wakker van. Het grappige is wel dat ik scheldwoorden om me oren krijg waar ik nog nooit van gehoord heb,zal wel de jeugd van tegenwoordig zijn Whahaha, same here man, hoor echt de raarste dingen voorbij komen, je moest eens weten wat ik allemaal wel niet via PB te voorduren krijg, ik denk dat ik meer bedreigd wordt dan Geert Wilders man.... Whahaha, ik wil ook een bodyguard... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 17:18 schreef remco k het volgende:[..] Whahaha, same here man, hoor echt de raarste dingen voorbij komen, je moest eens weten wat ik allemaal wel niet via PB te voorduren krijg, ik denk dat ik meer bedreigd wordt dan Geert Wilders man.... Whahaha, ik wil ook een bodyguard... Yep ik ook ik kies voor Joduh als mijn bodyguard en mokkumer 113 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ies voor jullie allemaal man, wat zullen we een lol hebben toch?? |
|
|
|