|
|
kale co
|
|
|
ik ga ook man anders helemaal een kut zondag |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
en trouwens word wakker it,s sunday time for the game |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Morning. Servertje in België omgevallen, dus was lekker wakker gebeld door de master control room. Ze zijn m nu aan t fixxen. Ik hoef gelukkig alleen maar te regelen dat mensen dat gaan doen..easy money in t weekend. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Kom op Leon, ik zie je straks op varkenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ga wel mannen maar ik ga eerst nu naar een oldtimerbeurs in Vijfhuizen... Varkenoord ga ik niet redden Jumper.. En Milo wanneer gingen we nou met z`n alle??Ik had Ovi ook uitgenodigt dus wanneer? En Kale Co we kunnen het toch niet laten hoeveel we ook blerren hahaha `t zit in je bloed man. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 09:28 schreef Stylzz het volgende:Morning. Servertje in België omgevallen, dus was lekker wakker gebeld door de master control room. Ze zijn m nu aan t fixxen. Ik hoef gelukkig alleen maar te regelen dat mensen dat gaan doen..easy money in t weekend. das lekker idd,gewoon vanaf theus... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: precies. Straks ff eten. Dan met de kleine naar t bos. Dan ff zappen tussen tukkers, lampies en joden. Die moeten hun plicht ff doen. En dan de thuiskijksupportert uithangen. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 09:51 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik ga wel mannen maar ik ga eerst nu naar een oldtimerbeurs in Vijfhuizen... Varkenoord ga ik niet redden Jumper.. En Milo wanneer gingen we nou met z`n alle??Ik had Ovi ook uitgenodigt dus wanneer? En Kale Co we kunnen het toch niet laten hoeveel we ook blerren hahaha `t zit in je bloed man. ja mot wat he hahahaha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 09:28 schreef Stylzz het volgende:Morning. Servertje in België omgevallen, dus was lekker wakker gebeld door de master control room. Ze zijn m nu aan t fixxen. Ik hoef gelukkig alleen maar te regelen dat mensen dat gaan doen..easy money in t weekend. nou ik ben lekker vrij dus geniet ff van t zonnetje en dan maar weer naar me buitenhuis de kuip |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 09:51 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik ga wel mannen maar ik ga eerst nu naar een oldtimerbeurs in Vijfhuizen... Varkenoord ga ik niet redden Jumper.. En Milo wanneer gingen we nou met z`n alle??Ik had Ovi ook uitgenodigt dus wanneer? En Kale Co we kunnen het toch niet laten hoeveel we ook blerren hahaha `t zit in je bloed man. lullo, vandaag zouden we gaan, jij zou een kaartje regelen, maar omdat jij pist was, is het erniet van gekomen!? |
|
|
|