|
|
remco k
|
|
|
Ajax heeft zijn beste wedstrijden dit seizoen gespeeld met de Jong in de punt en Mounir buiten het veld. WAT DOET DE JONG OP HET MIDDENVELD????? Door zijn aanwezigheid op het middenveld, komen we overal te kort... |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Hier ben ik het wel mee eens.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Remco, ik wilde geen negatieve topic t.o.v. Frank de Boer starten...Maar het stoort mij al sinds de wedstrijd tegen ADO uit!!! A. Ajax heeft zo inderdaad zijn beste en mooiste wedstrijden gespeeld. B. Wat irriteert het me ontzettend om die pleuris Hamdaoui in het Ajax shirt te zien. C. Hij speelt niet in dienst van het team, maar alleen voor zichzelf en alles is even langdradig en inefficiƫnt. D. De Boer is stiekum toch een slappe zak, of er is afgesproken hem het seizoen uit te laten spelen en te verkopen zodra het seizoen is afgelopen???
Als ik het voor het zeggen heb... Hamdaouoi eruit. Siem in de spits en de Zeeuw op de plaats van Siem op het middenveld! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Normaal gesproken behoort Mounir gewoon te spelen, ik zou hem nu zelf vanaf links laten spelen, et gaat mij er meer om, dat als iets niet goed gaat, dan moet je dat veranderen.. |
|
|
|
|
vinzor
|
|
|
Mounir weigerde naar mijn weten de hand van de boer na z'n wissel? Denk dat hij dit seizoen wel is uitgespeeld dus. Zou ook wel terecht zijn, schijtziek van die jongen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij weigerde zijn hand niet hoor... Hij keek een andere richting op... We moeten geen dingen gaan zien die niet gebeuren.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 16:36 schreef vinzor het volgende:Mounir weigerde naar mijn weten de hand van de boer na z'n wissel? Denk dat hij dit seizoen wel is uitgespeeld dus. Zou ook wel terecht zijn, schijtziek van die jongen! Dat zag ik ook ja hij trok zn hand terug.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door Guyt -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 16:37 schreef remco k het volgende:Hij weigerde zijn hand niet hoor... Hij keek een andere richting op... We moeten geen dingen gaan zien die niet gebeuren.. Ik dacht het ook te zien hoor . |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Gewoon de jong in de spits ben ik het mee eens. maar Mounir weigerde de boers hand niet want hij gaf de rest van de staf wel een hand. maar Mounir is ff weer een goaltje nodig voor een goed vervolg. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
gewoon elke wedstrijd dat ie niet scoort, een brok varkenshaas laten eten! BAM!! |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Beetje stemmingmakerij dit topic |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat mag jij me dan eens haarfijn uitleggen....
Schrijf in onwaarheden??? Speelde Ajax niet beter met de Jong in de punt??? Speelt Ajax nu niet dramatisch slecht en wint het niet met veel geluk??
En heel toevallig sinds Mounir in de punt staat, of is dat ook ineens niet waar?? |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 17:07 schreef remco k het volgende:[..] Dat mag jij me dan eens haarfijn uitleggen.... Schrijf in onwaarheden??? Speelde Ajax niet beter met de Jong in de punt??? Speelt Ajax nu niet dramatisch slecht en wint het niet met veel geluk?? En heel toevallig sinds Mounir in de punt staat, of is dat ook ineens niet waar?? Ik ben het wel met je eens maar geluk vind ik het niet. DIe pass van eriksen was goed in samenwerking met sulejmani. en in de 2e helft vond ik dat Ajax in iedergeval goed druk zetteg en het een best wel afdwong |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
nou remco, volgens mij weigerde hij wel degelijk de hand... maar goed dan nog.. Dejong op het middenveld KAN NIET !!!! maar ik vind persoonlijk had ik net ook al ergens anders staan, dat deboer zichzelf hier belachelijk mee maakt omdat iedere OETLUL dit kan zien.. Elham zowieso weg uit de spits |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Je hebt helemaal gelijk. El ham niet meer in de basis. We verloren bijna deze wedstrijd door het middenveld. |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 17:07 schreef remco k het volgende:[..] Dat mag jij me dan eens haarfijn uitleggen.... Schrijf in onwaarheden??? Speelde Ajax niet beter met de Jong in de punt??? Speelt Ajax nu niet dramatisch slecht en wint het niet met veel geluk?? En heel toevallig sinds Mounir in de punt staat, of is dat ook ineens niet waar?? het gaat het niet om hoe je speelt en veel geluk hebt als je maar wint. Tuurlijk wil je graag goed voetbal zien,maar laten we nou gewoon de laatste 4 wedstrijden winnen met geluk(ook de bekerfinale)mee gerekend. En als je dan kampioen word heb je het hier niet meer over.en laat Mounir lekker staan,kan ie nog proberen om zijn waarde te vergroten als die in de zomer verkocht gaat worden. En trouwens speelt siem ook niet de beste seizoen,en je moet ook naar psv en twente kijken spelen ook niet altijd goed toch winnen ze met geluk.dat is voetbal |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Als je ElHam niet opstelt kun je hem ook niet verkopen. Denk daar ook eens aan. |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 18:49 schreef Per4manc het volgende:Als je ElHam niet opstelt kun je hem ook niet verkopen. Denk daar ook eens aan. precies zei ik ook al hierboven |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
El ham kan je echt wel verkopen in de zomer zonder dat hij speelt. Voor 4 miljoen ofzo |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 18:53 schreef thomASS het volgende:El ham kan je echt wel verkopen in de zomer zonder dat hij speelt. Voor 4 miljoen ofzo tuurlijk dat kan,maar je kan ook meer verdienen aan hem als je hem gewoon een kans gunt. Ik zeg niet dat ie goed kan voetballen.maar elk miljoentje meer is toch meegemonen |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Heb een topic gestart. Wordt wel bekeken maar slecht gereageerd. Misschien zijn we allemaal wel Hamdamoe! Maar die hufter weigerde wel degelijk de hand van de Boer. Overigens na weer een hele wedstrijd te hebben lopen ego-en. Er is voor hem werkelijk maar 1 belang en dat is dat van hemzelf. Jammer dat de Boer gevangen zit vanwege een mogelijke transfersom voor deze hufter!!!
Niet aankomen met bulshit zeg ik alvast want die boerenlogica waarom hij de hand niet zou weigeren en het niet gezien zou hebben... Neem jezelf in de maling!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 18:44 schreef sanderafca1986 het volgende:[..] het gaat het niet om hoe je speelt en veel geluk hebt als je maar wint. Tuurlijk wil je graag goed voetbal zien,maar laten we nou gewoon de laatste 4 wedstrijden winnen met geluk(ook de bekerfinale)mee gerekend. En als je dan kampioen word heb je het hier niet meer over.en laat Mounir lekker staan,kan ie nog proberen om zijn waarde te vergroten als die in de zomer verkocht gaat worden. En trouwens speelt siem ook niet de beste seizoen,en je moet ook naar psv en twente kijken spelen ook niet altijd goed toch winnen ze met geluk.dat is voetbal Wat heeft dat met stemmingmakkeij te maken??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 18:49 schreef Per4manc het volgende:Als je ElHam niet opstelt kun je hem ook niet verkopen. Denk daar ook eens aan. Dus moet je maar een minder elftal opstellen in de beslissende fase van de competitie??? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Remko tegen wie heb je het? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Want met Hamdaoui stellen we juist een minder elftal op. Dat hij technisch gezien een vaardige goochelaar is, is wel duidelijk. Daar hebben ze van die pannakooien voor. Of pleintjes in West. Maar in het team moet er worden samengespeeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb het tegen de mensen die ik quote.. Niet zo raar toch.. Hij zegt dat MOunir moet spelen, omdat je hem anders niet kan vekopen, ik vind dat raar omdat je met hem in d epunt, nu niet je sterkste elftal opstelt. |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
Stanley ik ben het volkomen met je eens!! Hij is gewoon 1 grote egotrip, je kunt het aan alles zien wat hij doet. Hij is echt geen meerwaarde voor het team. Door zijn gedrag in het veld en de manier van voetballen is hij de storende factor in het team en helaas niet de scorende factor ;) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ik ben het nu dan wel met je eens Remko ;-)
En thanks MaikelK. Nu van de Boog is mag Hamdaoui snel volgen. Wat betreft de transfersom...even slikken en weer doorgaan.
Trouwens volgens de Haan moet die Zuidafrikaan Serero helemaal goed zijn!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Ebecilio hoeft van mij voorlopig ook niet in de basis ,die is na zijn debuut alleen maar slechter geworden . Zie liever Ozbiliz |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 14:49 schreef remco k het volgende:Ajax heeft zijn beste wedstrijden dit seizoen gespeeld met de Jong in de punt en Mounir buiten het veld. WAT DOET DE JONG OP HET MIDDENVELD????? Door zijn aanwezigheid op het middenveld, komen we overal te kort... Ik weet niet of de Jong niet op het middenveld kan. Ik denk dat hij het wel kan maar hij moet het beter uitvoeren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 21:24 schreef alibabba het volgende:[..] Ik weet niet of de Jong niet op het middenveld kan. Ik denk dat hij het wel kan maar hij moet het beter uitvoeren.. Hij heeft het nog niet 1 keer goed uitgevoerd, dat steekt mij wel, want ook ik heb zoals jij wel altijd het idee gehad, dat hij dit wel goed zou gaan uitvoeren... NU zit er totaal geen dynamiek in het middenveld, en dat is erg jammer, ik had ook verwacht dat hij veel meer zou bijsluiten bij voorzetten van de zijkant, en dat gebeurt helaas niet.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 21:24 schreef alibabba het volgende:[..] Ik weet niet of de Jong niet op het middenveld kan. Ik denk dat hij het wel kan maar hij moet het beter uitvoeren.. weer dus niet met jou eens ali.....de jong heeft missch het spelinzicht wel,maar komt snelheid,handelingssnelheid en vermogen tekort helaas.......ik vind hem de zwakste schakel.....dahaaag |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 22:26 schreef remco k het volgende:[..] Hij heeft het nog niet 1 keer goed uitgevoerd, dat steekt mij wel, want ook ik heb zoals jij wel altijd het idee gehad, dat hij dit wel goed zou gaan uitvoeren... NU zit er totaal geen dynamiek in het middenveld, en dat is erg jammer, ik had ook verwacht dat hij veel meer zou bijsluiten bij voorzetten van de zijkant, en dat gebeurt helaas niet.. Ik denk dat de Jong gewoon in een ernstige vormcrisis zit. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 23:07 schreef joduh het volgende:[..] weer dus niet met jou eens ali.....de jong heeft missch het spelinzicht wel,maar komt snelheid,handelingssnelheid en vermogen tekort helaas.......ik vind hem de zwakste schakel.....dahaaag Weer niet eens?? Dan heb jij er geen verstand van:):) |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 22:26 schreef remco k het volgende:[..] Hij heeft het nog niet 1 keer goed uitgevoerd, dat steekt mij wel, want ook ik heb zoals jij wel altijd het idee gehad, dat hij dit wel goed zou gaan uitvoeren... NU zit er totaal geen dynamiek in het middenveld, en dat is erg jammer, ik had ook verwacht dat hij veel meer zou bijsluiten bij voorzetten van de zijkant, en dat gebeurt helaas niet.. Probleem is, we hebben niet beter..
de Zeeuw is sinds het WK zichzelf niet meer, Enoh moet je al helemaal niet op het middenveld zetten.
De enige die ik graag zie spelen is Lodeiro, maar die heeft sinds het WK ook amper een wedstrijd gespeeld.
Nee, ik zou nog graag een verdedigende middenvelder erbij zien komen. Een speler die meer als leider zou fungeren. Dan kan van mij part Anita naast Eriksen en de Jong in de spits.
Zijn we ook gelijk verlost van El Hamdaoui. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Ik zal niet zeggen dat er zeker een verband is, maar de onnodige nederlaag tegen ado en de tweeluik tegen spartak waren zonder El Ham...
Begrijp het anti Hamdaoui gedoe niet helemaal... Je weet niet wat er achter de schermen gebeurt is, als de trainer m opstelt en in hem gelooft, behoor je m niet uit te fluiten.
Hij is an sich van buitencategorie..
Hoort gewoon in de basis... even los van de posities van siem en dergelijke |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Ik ben ff helemaal uitgehamdaouid. Flikker toch op met die zelf ingenomen kwal. Ik heb heb lang de handen boven het hoofd gehouden. maar dit jong is gewoon niet meer te redden. Hij weigerde weer de hand van de Boer. ( die zich nog altijd netjes op de vlakte houd) Zet as zondag tegen die nep kakkerlakken lodeiro op het middenveld en cvitanich in de spits ( deden het ook leuk in die oefenwedstrijd tegen die japannekoeken.) Niemand is groter dan de club, dan gaat ie maar lekker ergens anders voetballen, maar ik denk dat dit verloren geld is, je krijgt er nooit hetzelfde voor terug. Wij zijn ajax, en wij willen gvd die 3e ster. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 14:49 schreef remco k het volgende:Ajax heeft zijn beste wedstrijden dit seizoen gespeeld met de Jong in de punt en Mounir buiten het veld. WAT DOET DE JONG OP HET MIDDENVELD????? Door zijn aanwezigheid op het middenveld, komen we overal te kort... Helemaal mee eens...Ajax is gewoon slechter met El Hamdaoui in het veld. En kom op....iedereen zag dat hij zijn hand weigerde, geen twijfel over mogelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
ik vind jammer dat we niet eens een keer wat van Lodeiro zien. heb hoge verwachtingen van die jongen! |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
waarom moet iedereen het altijd met elkaar eens zijn. bestaat eigen mening niet meer? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Mounir vanaf links latren spelen. Middenveld met Eriksen-De Zeeuw en Enoh. Tuurlijk is Enoh niet in vorm maar met hem wordt in ieder geval niet je middenveld overlopen. De Jong is geen centrale middenvelder dus hem gewoon in de spits zetten. |
|
|
|
|
khymo
|
|
|
Een hond is t die El Hambra. Weg met die gup,veel te trage nul. Strik erom en nooit meer in Ajax 1! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 09:01 schreef eSCee het volgende:Ik zal niet zeggen dat er zeker een verband is, maar de onnodige nederlaag tegen ado en de tweeluik tegen spartak waren zonder El Ham... Begrijp het anti Hamdaoui gedoe niet helemaal... Je weet niet wat er achter de schermen gebeurt is, als de trainer m opstelt en in hem gelooft, behoor je m niet uit te fluiten. Hij is an sich van buitencategorie.. Hoort gewoon in de basis... even los van de posities van siem en dergelijke Als we thuis tegen Spartak Moskou de kansen hadden afgemaakt, dan was de return slechts een formaliteit geweest. Daarnaast spelen we veel beter met een spits ala de Jong, dan met een El Hamdaoui die iedereen in de weg loopt. Aangezien we met de Jong in de spits veeel meer kansen creeeren.
Dus ik vind het te makkelijk om te zeggen dat er een verband is tussen de uitschakeling + de nederlaag in Den Haag en de afwezigheid van El Hamdaoui. |
|
|
|
|
taart
|
|
|
Geen slecht woord over Frank de Boer. Hij doet wat goed is voor AJAX en daar moeten wij als supporters 100% achter staan! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Frank de Boer for president:D |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Beste fans ,Het is duidelijk dat meneer El Hamd.geen hand gaf aan de Boer en ik kan maar een reden bedenken waarom de Boer hem opstelt transfer geld in de hoop dat hij in eens weer gaat scoren ,maar beste Frank dat gaat niet gebeuren de man is totaal gestoord is maar met een ding bezig in zijn eentje een doelpunt maken en dan zijn middelvinger op te steken tegen de Ajax fans. Maar goed hij moet gewwon naar het tweede en Siem maar in de spits en Demy op het middenveld ,en al die mensen over Enoh toen hij vorig jaar kwam was hij echt een aanwinst hij is de sloper op het middenveld en die heb je ook wel eens nodig en Demy heeft een pracht seizoen gespeeld voor de WK en nu wordt hij weer afgebrand nou ik zie 10x liever de Zeeuw op het middenveld als de Jong ,laat de Jong maar in de spits en de Zeeuw op het middenveld dat is volgens mij de beste optie. En voor degene die de Boer een slappezak vind,doe normaal man dit is gewoon een geld kwestie anders had hij hem echt wel op de toekomst gelaten. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 15:42 schreef Stanley het volgende:Remco, ik wilde geen negatieve topic t.o.v. Frank de Boer starten...Maar het stoort mij al sinds de wedstrijd tegen ADO uit!!! A. Ajax heeft zo inderdaad zijn beste en mooiste wedstrijden gespeeld. B. Wat irriteert het me ontzettend om die pleuris Hamdaoui in het Ajax shirt te zien. C. Hij speelt niet in dienst van het team, maar alleen voor zichzelf en alles is even langdradig en inefficiƫnt. D. De Boer is stiekum toch een slappe zak, of er is afgesproken hem het seizoen uit te laten spelen en te verkopen zodra het seizoen is afgelopen??? Als ik het voor het zeggen heb... Hamdaouoi eruit. Siem in de spits en de Zeeuw op de plaats van Siem op het middenveld! je gal spuwen op EL is niet helemaal terecht, het voetbal word hem zo wel heel moeilijk gemaakt maar daarbij vraag ik mij ook af hoe je reageerd als ie wel weer eens scoort, de man doet zijn best voor ajax en dat hij daarbij vaak over het hoofd gezien word is eerder aan andere spelers te danken. ik ben het er mee eens dat EL behoorlijk veel verpest heeft voor zichzelf, maar tot de dag dat ie ajax verlaat is ie een ajax speler en vind ik dat hij onze steun moet krijgen. verders hoop ik zelf dat hij na dit zeisoen word verkocht, het blijft een waardeloze speler voor dit team, maar dan nog steeds is hij Ajaxiet en horen we hem het beste te wensen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik vind Jong in de spits beter als op het middenveld. Echter vind ik hem in de spits ook niet echt top, de voorhoede komt zo krachteloos over op me. Hij is volgens mij wel uit vorm dit jaar. Vorig seizoen met Pantalic erachter vond ik de jong echt goed en scoorde hij volgens mij nog 5x tegen Feyenoord. Maar een type speler als Pantalic hebben we dankzij Rik niet meer, die was te duur. Om vervolgens Mounir te gaan kopen, omdat Jol anders weg zou gaan wat ie later alsnog deed. Ik neem De Boer weinig kwalijk de meeste zijn boos omdat Mounier speelt niet omdat de Jong niet in de spits staat. |
|
|
|