BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verdient Ajax het kampioenschap wel??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 14:49   quote  deeplink  
Ja ik ben dit topic gestart, maar vraag al meerdere malen om een slotje gezien het feit dat dit topic enkel lijdt tot provocatie naar elkaar.. Mijn excuses als dit zo is overgekomen, maar het is gewoon KUT om Ajax zo te zien spelen, dat kunnen jullie niet anders als met mij eens zijn..

Ik heb de Moderators hier inmiddels meerdere malen gevraagd dit topic te sluiten, en heb de naam van het topic ook al meerdere malken veranderd, maar blijkbaar wil men dathet hier uit de hand loopt, in ieder geval reageer ik hier nu niet meer, en ik raad een ieder aan hetzelfde te doen..

GR

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door remco k --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 17 april 2011 - 14:52   quote  deeplink  
PUNT!!!!
sanderafca1986
 sanderafca1986 - zondag 17 april 2011 - 14:55   quote  deeplink  
punt!!!!!!
als je zo voetbalt verdien je het echt niet nee
Marco vd L
 Marco vd L - zondag 17 april 2011 - 15:02   quote  deeplink  
Hoe het er naar uitziet inderdaad niet, maar het tij kan keren
sanderafca1986
 sanderafca1986 - zondag 17 april 2011 - 15:04   quote  deeplink  
nou ik weer niet wie die tij moet keren voor ajax
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 15:06   quote  deeplink  
Al word Ajax kampioen, dan nog verdienen ze het niet.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 17 april 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 15:06 schreef remco k het volgende:
PUNT!!!
PETER111
 PETER111 - zondag 17 april 2011 - 15:23   quote  deeplink  
toch mogen ze van mij kampioen worden
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zondag 17 april 2011 - 16:54   quote  deeplink  
Hou je bek is joh. Alleen op basis van de assist van Eriksen Verdien je het kampioenschap al!
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 16:54 schreef Ajax-pwnt het volgende:
Hou je bek is joh. Alleen op basis van de assist van Eriksen Verdien je het kampioenschap al!
Houd zelf lekker je smoel joh...Op basis van 1 assist het kampioenschap verdienen????? Whahahaha, nou dan is Twente toch echt al lang en breed kampioen, ik zie Janssen dit soort dingen namelijk wekelijks doen..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 17 april 2011 - 16:57   quote  deeplink  
Het team met aan het eind van de rit de meeste punten, verdient het kampioenschap. Punt uit.
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zondag 17 april 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Ja maar Jansen voetbalt niet bij ajax:(
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 17 april 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 16:57 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Het team met aan het eind van de rit de meeste punten, verdient het kampioenschap. Punt uit.
zeker niet mee eens, kijk maar weer naar hoevaak pisv en twente onverdiend winnen.....
KAb
 KAb - zondag 17 april 2011 - 16:59   quote  deeplink  
zielig topic .. of ze het nou verdienenof niet als supporter van Ajax wil je altijd dat we kampioen worden,, hebje psv en twente gezien vandaag bijna net zo slecht !! dus dit jaar maar geen kampioen?
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 17 april 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Dit topic is een beetje uit frustratie geboren...
Ze hebben het namelijk goed recht gezet. Maar ja Ajax speelt dit seizoen niet het allerbeste voetbal maar toch maar 1 puntje achter op de koplopers.
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 16:57 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Je bent dan uiteindelijk wel de beste, en ik zou er niet minder blij mee zijn.. Vergeet ook ff niet dat dit de emotie is van tijdens de eerste helft....

Hoe dan ook, het is dit jaar een kampioenschap van de armoede...
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 16:59 schreef KAb het volgende:
zielig topic .. of ze het nou verdienenof niet als supporter van Ajax wil je altijd dat we kampioen worden,, hebje psv en twente gezien vandaag bijna net zo slecht !! dus dit jaar maar geen kampioen?
Staat er ergens dat Ajax dan ook maar geen kampioen moet worden??
Benno
 Benno - zondag 17 april 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Jezus remco jij daalt nu echt naar een diePtepunt!!! Wie verdient het wel dan? Het is het kampioenschap van de minst slechte maar toch
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 16:59 schreef ThomasAjacied het volgende:
Dit topic is een beetje uit frustratie geboren...
Ze hebben het namelijk goed recht gezet. Maar ja Ajax speelt dit seizoen niet het allerbeste voetbal maar toch maar 1 puntje achter op de koplopers.
He.... Jij snapt het.. Topic is gestart tijdens de eerste helft, en ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die lekker rustig in het stadion zaten of thuis te genieten van een wervelend Ajax..
Gruber
 Gruber - zondag 17 april 2011 - 17:01   quote  deeplink  
wat een gelul. De kampioen wordt sowieso de kampioen van de armoede! Of dit nou Psv, Twente of Ajax wordt. Eigenlijk verdienen ze het geen van drieën. Maar goed 1 moet toch echt kampioen worden en dat is Ajax. Als PSV maar niet aan het langste eind trekt... die komen weer zo lekker weg vandaag.
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 17:00 schreef Benno het volgende:
Jezus remco jij daalt nu echt naar een diePtepunt!!! Wie verdient het wel dan? Het is het kampioenschap van de minst slechte maar toch
Jij was lekker vrolijk tijdens de eerste helft???
nummer10
 nummer10 - zondag 17 april 2011 - 17:02   quote  deeplink  
inderdaad remco geen van 3 blinkt uit..
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 17:01 schreef Gruber het volgende:
wat een gelul. De kampioen wordt sowieso de kampioen van de armoede! Of dit nou Psv, Twente of Ajax wordt. Eigenlijk verdienen ze het geen van drieën. Maar goed 1 moet toch echt kampioen worden en dat is Ajax. Als PSV maar niet aan het langste eind trekt... die komen weer zo lekker weg vandaag.
EENS
Benno
 Benno - zondag 17 april 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Na alle ellende het vertrek van suarez geen vervangers en toch nog steeds in de race!!!!!! Hulde jongens en frank!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 17 april 2011 - 17:02   quote  deeplink  
SLOT GRAAG, zijn we er vanaf!

BAM!
Benno
 Benno - zondag 17 april 2011 - 17:03   quote  deeplink  
Nee was heel sjaggie maar voor fdb verwachtte ik sowieso niks meer maar we doen toch nog mee?
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 17:03   quote  deeplink  
EENS met APIK
Benno
 Benno - zondag 17 april 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Ok
funky
 funky - zondag 17 april 2011 - 17:06   quote  deeplink  
ik denk zelf dat men die nummer 9 op de bank moeten zetten dan kan Ajax eindelijk Ajax zijn en dan worden wij met mooi Ajax voetbal wel Kampioen en meer doelpunten want die nummer 9 is geen ajax speler maar is allen met zijn eigen zogenaamde voetbal bezig
Guyt
 Guyt - zondag 17 april 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 15:06 schreef remco k het volgende:
Ach wie verdient het dan wel??? Twente en Psv spelen ook slecht.Als AJAXvkampioen word hebben ze het wel verdiend wan dan heb je de meeste punten gehaald.Dat het bar en bar slecht is wat ze vaak laten zien dat is een feit.2de helft speelde AJAX wel beter.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 17 april 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 17:06 schreef funky het volgende:
ik denk zelf dat men die nummer 9 op de bank moeten zetten dan kan Ajax eindelijk Ajax zijn en dan worden wij met mooi Ajax voetbal wel Kampioen en meer doelpunten want die nummer 9 is geen ajax speler maar is allen met zijn eigen zogenaamde voetbal bezig
Kan je misschien, als je weet hoe het moet, af een toe een punt en/of een komma gebruiken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zondag 17 april 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 17:06 schreef funky het volgende:
idd die nummer 9 wat een arrogante zelfbewuste egotripper is dat zeg?
nummer10
 nummer10 - zondag 17 april 2011 - 17:09   quote  deeplink  
viel me op dat Elham de boer geen hand gaf.. en volgens mij heeft die het bij het uit publiek ook helemaal af gedaan nu..

Stelling is dan ook,

Maakt de Boer zichzelf belachelijk als hij hem nu nog opstelt ?
Blaatkoe
 Blaatkoe - zondag 17 april 2011 - 17:10   quote  deeplink  
gewoon siem in de spits ipv El Hammie..... de beste wedstrijden onder De Boer waren met Siem in de spits!
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 17:09 schreef nummer10 het volgende:
viel me op dat Elham de boer geen hand gaf.. en volgens mij heeft die het bij het uit publiek ook helemaal af gedaan nu..

Stelling is dan ook,

Maakt de Boer zichzelf belachelijk als hij hem nu nog opstelt ?
Dat denk ik niet, want in principe is het gewoon wel een hele goede voetballer, ik zou hem alleen vanaf links laten spelen, zeker gezien het feit dat Lorenzo helemaal niks brengt de afgelopen weken...
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zondag 17 april 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 17:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, want in principe is het gewoon wel een hele goede voetballer, ik zou hem alleen vanaf links laten spelen, zeker gezien het feit dat Lorenzo helemaal niks brengt de afgelopen weken...
Kijk eindelijk is iemand die inziet Dat lorenzo geen bal raakt al vond ik Mounir zeker niet best.
Ozbilliz De jong Sulejmani?
Ride
 Ride - zondag 17 april 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Jankerds
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 17:14 schreef Ajax-pwnt het volgende:

[..]

Kijk eindelijk is iemand die inziet Dat lorenzo geen bal raakt al vond ik Mounir zeker niet best.
Ozbilliz De jong Sulejmani?
Kan ook maar dan liever wel Ozbiliz vanaf rechts, Sulejmani was erg dreigend vandaag vanaf links..
funky
 funky - zondag 17 april 2011 - 17:23   quote  deeplink  
wat er ook gezegd word ,als die 10-0 hun best doen doen , volgende week dan staan wij gewoon met die Beker in onze handen
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 17:23 schreef funky het volgende:
wat er ook gezegd word ,als die 10-0 hun best doen doen , volgende week dan staan wij gewoon met die Beker in onze handen
Dat klopt, ik hoop er wel op in ieder geval, alleen is dat misschien ook wel tegen beter weten in... Ik denk namelijk niet dat Feyenoord kan winnen van PSV...
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zondag 17 april 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 17:23 schreef funky het volgende:
Die beker kan je weggooien het gaat om de schaal vriend
Heico
 Heico - zondag 17 april 2011 - 17:26   quote  deeplink  
Verdiend of niet, ik heb wel zin in een feestje!
En bovendien die andere 2 boven ons verdienen het evenmin.... Pisvee is afbraak-voetbal, Twente heeft een hele tijd op vorig seizoen gelift maar die gaan straks ook wel weer minder spelen...
funky
 funky - zondag 17 april 2011 - 17:30   quote  deeplink  
oke schaal dan zoals je wilt vriend
joduh
 joduh - zondag 17 april 2011 - 17:34   quote  deeplink  
NOPE,AJAX VERDIENT HET NIET..ALTIJD AL GEZEGT!!!!!SUAREZ OHOOOO SUAREZOOOHOHOHOOOOOO
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 17:34 schreef joduh het volgende:
NOPE,AJAX VERDIENT HET NIET..ALTIJD AL GEZEGT!!!!!SUAREZ OHOOOO SUAREZOOOHOHOHOOOOOO
Speelt nu bij Liverpool tegen Arsenal een niet al te beste wedstrijd, had beter bij ons clubbie kunnen blijven of niet dan??!!
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zondag 17 april 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Vervanger kopen of wah?
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 17:36   quote  deeplink  
Hebben we al in de vorm van Ozbiliz, let maar op , die gaat volgend seizoen vlammen...
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zondag 17 april 2011 - 17:39   quote  deeplink  
Ja maar denk dat boerrigter de voorkeur krijgt?
remco k
 remco k - zondag 17 april 2011 - 17:40   quote  deeplink  
Nee, dat denk ik niet, ik denk dat Ozbiliz express langzaam gebracht wordt, maar dat de Boer wel meer in hem ziet dat Lorenzo... Ik roep al tijden dat de Boer meer met komend seizoen bezig is dan het huidige seizoen...
Boilesen
 Boilesen - zondag 17 april 2011 - 17:47   quote  deeplink  
Als Ajax vanaf nu alles wint en kampioen wordt is dat een klasse prestatie en verdient. Ajax heeft toch een trainerswissel en onrust in het bestuur meegemaakt, bovendien is met Suarez de absolute sterspeler vertrokken. Ajax speelt nu met een jong team vol talenten, maar zonder echte sterspeler (misschien Verthongen), kampioen worden zou gewoon top zijn, ookal komt het omdat geeneen team dit jaar uitblinkt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verdient Ajax het kampioenschap wel??

0.0062470