|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 17:47 schreef Boilesen het volgende:Als Ajax vanaf nu alles wint en kampioen wordt is dat een klasse prestatie en verdient. Ajax heeft toch een trainerswissel en onrust in het bestuur meegemaakt, bovendien is met Suarez de absolute sterspeler vertrokken. Ajax speelt nu met een jong team vol talenten, maar zonder echte sterspeler (misschien Verthongen), kampioen worden zou gewoon top zijn, ookal komt het omdat geeneen team dit jaar uitblinkt. Al zou het maar zijn, omdat we dan direct CL spelen, dat een voordeel is voor het eventueel aantrekken en behouden van bepaalde spelers, maar zeker niet minder belangrijk, omdat we dan rust hebben, en een fatsoenlijke lange voorbereiding hebben, er lopen een aantal jongens op hun tandvlees en dat is goed te zien... De ploeg maar ook Ajax hebben rust nodig.. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Denk dat Eigenlijk ADO als enige het kampioenschap verdient |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 16:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] zeker niet mee eens, kijk maar weer naar hoevaak pisv en twente onverdiend winnen..... Daar gaat het niet om. Het is een competitie die draait om punten, niet om oogstrelend voetbal. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
PUNT! Ajax verdient het ook. En vorige jaar al helemaal :( |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Hoe kun je nou als Ajax fan roepen dat ze het kampioenschap niet verdienen. Zeker na al dat gedonder rond de club. Nee PSV en Twente spelen fantastisch! Hou toch op te zeiken mensen. Die ploeg die an't eind bovenaan staat is verdiend kampioen. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Gezien het spel wat we willen spelen ben ik het met dit topic eens. Echter er is geen club die dit het kampioensschap verdiend, wat genoeg zegt over het hedendaagse Nederlandse voetbal. Toch mogen wij van mij ook op deze manier kampioen worden, heel vaak verdiendde we het wel maar werd ie gestolen door een ploeg die niet mooi wil voetballen. Wij kunnen niet mooier nu. Daarom hoop ik dat Johans plan erdoor komt om binnen een paar jaar het spel te spelen hoe het spel gespeeld moet worden. De punten zijn het belangrijkst, maar toch het liefst met het mooie Ajax-spel. Als wij nog kampioen worden hebben de andere het zelf weggegeven en verdienen het daarmee ook niet. Er moet nu eenmaal een club kampioen worden, als niemand het eigenlijk verdiend dan toch maar Ajax. Al is het maar voor alles wat we het Nederlandse voetbal de afgelopen 111 jaar gebracht hebben en dat was meestal oogstrelend voetbal. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Remko, je hebt een punt. MAAR hoe Ajax vroeger Lucky Ajax werd genoemd...Kijk eens naar dat kut PSV (daar heb ik pas een hekel aan!) en ook Twente hoe vaak winnen zij de laatste jaren niet met een gelukje of helpende hand van een scheidsrechter in de laatste minuten of extra tijd.........GRRRR
Dus onverdiend of niet....Laat maar komen die derde ster! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Sjaaa... je word het of je wrd het niet.. Of je het verdient.. verdiende twente het vorig jaar? Dan zou je eigelijk elke wedstrijd moeten nakijken of er penalty's teveel of teweinig is gegeven..etcetcetcetc.. dan pas weet je of het verdient is of niet! Of je nu slecht speelt of niet.. als je uiteindelijk de meeste punten hebt,.. ben je kampioen PUNT! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zal het nog maar een keer uitleggen dan...
DIt topic startte ik in de eerste helft, jullie hebben allemaal die eerste helft gezien, en volgens mij zat er vrijwel niemand rustig op de bank naar een goed Ajax te kijken.. Ajax speelde zonder inzet, en niet met de overtuiging kampioen te willen worden, en vanuit die emotie startte ik dit topic.
Zoals ik eerder zelf al aangaf, mag er van mij best een slotje op... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Even offtopic BOOG LEGT FUNCTIE PER 1 JUNI NEER!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 19:21 schreef remco k het volgende:Ik zal het nog maar een keer uitleggen dan... DIt topic startte ik in de eerste helft, jullie hebben allemaal die eerste helft gezien, en volgens mij zat er vrijwel niemand rustig op de bank naar een goed Ajax te kijken.. Ajax speelde zonder inzet, en niet met de overtuiging kampioen te willen worden, en vanuit die emotie startte ik dit topic. Zoals ik eerder zelf al aangaf, mag er van mij best een slotje op... prima!;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 19:21 schreef remco k het volgende:Ik zal het nog maar een keer uitleggen dan... DIt topic startte ik in de eerste helft, jullie hebben allemaal die eerste helft gezien, en volgens mij zat er vrijwel niemand rustig op de bank naar een goed Ajax te kijken.. Ajax speelde zonder inzet, en niet met de overtuiging kampioen te willen worden, en vanuit die emotie startte ik dit topic. Zoals ik eerder zelf al aangaf, mag er van mij best een slotje op... jij en emotie??????????????????hahahaah ik snap niks meer vn jou man.....maar je heb gelijk man,we verdienen geen kampioenschap!we krijgen hem als we hem winnen...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 20:05 schreef joduh het volgende:[..] jij en emotie??????????????????hahahaah ik snap niks meer vn jou man.....maar je heb gelijk man,we verdienen geen kampioenschap!we krijgen hem als we hem winnen...... Heb ik van jou geleerd, iets meer met emotie kijken, en iets minder met gezond verstand..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 20:08 schreef remco k het volgende:[..] Heb ik van jou geleerd, iets meer met emotie kijken, en iets minder met gezond verstand..... ik weet niet waar je je beter bij voelt man...;-( |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 16:56 schreef remco k het volgende:[..] Houd zelf lekker je smoel joh...Op basis van 1 assist het kampioenschap verdienen????? Whahahaha, nou dan is Twente toch echt al lang en breed kampioen, ik zie Janssen dit soort dingen namelijk wekelijks doen.. Dan wordt je toch fan van Twente |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Goede inhoudelijke reactie van je....... Jullie zijn echt vermoeiend weet je dat.... |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 20:15 schreef remco k het volgende:[..] Goede inhoudelijke reactie van je....... Jullie zijn echt vermoeiend weet je dat.... Jij vind elke reactie vermoeiend behalve die van je vriendjes, misschien moet je dan niet overal topics starten krijg je ook geen reacties... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Jezus, ik kan geen topic meer openen of het gaat over de reacties van Remco. Laat hem lekker in zijn waarde en reageren zoals hij wil. Reageer zelf ook zoals je wil en verduidelijk je als iemand het niet lijkt te begrijpen. Voor de duidelijkheid: Ik ben geen vriend van Remco. Ook geen vijand. |
|
|
|
|
supras mijn mokum
|
|
|
Slotje!
A ll C ockroaches A re B astards |
|
|
|
|
Sjonhead
|
|
|
Sulej speelde goed tot El Ham terug kwam... Ajax speelde goed tot El Ham terug kwam...
Nog belangrijker, Suarez speelde goed tot El Ham naar Ajax kwam...
Wat hebben we aan die gast? Ik ruil hem persoonlijk gratis om voor Pantelic! Die bewaarde de rust en was geen ego. Maar goed hopend dat hij eind dit seizoen vertrokken is! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 17:11 schreef remco k het volgende:[..] Dat denk ik niet, want in principe is het gewoon wel een hele goede voetballer, ik zou hem alleen vanaf links laten spelen, zeker gezien het feit dat Lorenzo helemaal niks brengt de afgelopen weken... Ik erger me ook groen en geel aan Ebicillio.Ik vind Ozbilliz beter laat hij maar eens een paar wedstrijden starten.Helaas maar Lorenzo red het gewoon niet. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Nee PSV verdient hem wel..zucht... Die komen toch ook heeeel goed weg vandaag. Zolang Hamdoui in de spits mag blijven staan en De Jong het middenveld mag blijven verzieken zal het het WEL heel lastig worden. AUB Frank wordt wakker!! Hamdoui van links Siemm in de spits en het middenveld met Enog-Eriksen-De Zeeuw |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Wie verdient het dan wel??? Gaat alles wel goed met je beste Remco?? Normaal praat je zelden poep maar van de week al het topic over Bruins en nu deze kolder weer!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 21:18 schreef Brandje het volgende:[..] Wie verdient het dan wel??? Gaat alles wel goed met je beste Remco?? Normaal praat je zelden poep maar van de week al het topic over Bruins en nu deze kolder weer!! Moet je ff verder lezen, wordt alles duidelijk.. |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
dit slaat echt nergens op, de hele top 3 speelt belabberd |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 21:03 schreef Sjonhead het volgende:Sulej speelde goed tot El Ham terug kwam... Ajax speelde goed tot El Ham terug kwam... Nog belangrijker, Suarez speelde goed tot El Ham naar Ajax kwam... Wat hebben we aan die gast? Ik ruil hem persoonlijk gratis om voor Pantelic! Die bewaarde de rust en was geen ego. Maar goed hopend dat hij eind dit seizoen vertrokken is! De eerste helft uit bij Roda speelde Ajax op Twente-uit de beste helft van het seizoen. Siem in de spits en Mounir vanaf links. Nu speelt Mounir dramatisch in de spits en speelt de Jong ineens centraal. Ik heb echt een hekle hoge pet op van De Boer maar ik vind het echt onbegrijpelijk dat hij dit niet ziet!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 17:40 schreef remco k het volgende:Nee, dat denk ik niet, ik denk dat Ozbiliz express langzaam gebracht wordt, maar dat de Boer wel meer in hem ziet dat Lorenzo... Ik roep al tijden dat de Boer meer met komend seizoen bezig is dan het huidige seizoen... Ja joh. Je gaat bezig zijn met volgend zijn seizoen als je nog kampioen kan worden. Wat een onzin zeg!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Misschien moet jij ook 'es verder lezen -_-' |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 21:22 schreef Brandje het volgende:[..] De eerste helft uit bij Roda speelde Ajax op Twente-uit de beste helft van het seizoen. Siem in de spits en Mounir vanaf links. Nu speelt Mounir dramatisch in de spits en speelt de Jong ineens centraal. Ik heb echt een hekle hoge pet op van De Boer maar ik vind het echt onbegrijpelijk dat hij dit niet ziet!!! Toch ben ik ook geen fan van Mounir op links, daarvoor mist hij snelheid en bovendien verdedigt hij niet altijd mee. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
al jaren verdient Ajax het kampioenschap!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ja dat hij nog meer onzin schrijft. "De Boer is bezig met volgend seizoen en stelt daarom Ebicilio op ipv Ozbilliz" |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 21:25 schreef Brandje het volgende:[..] Ja dat hij nog meer onzin schrijft. "De Boer is bezig met volgend seizoen en stelt daarom Ebicilio op ipv Ozbilliz" Nee, dat het het uit emotie kwam en dat er een slotje op moet.. En nog meer als je goed leest.. |
|
|
|
|
r-jan
|
|
|
Beter een titel met lelijk voetbal dan geen titel met mooi voetbal. PUNT!!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 21:27 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Nee, dat het het uit emotie kwam en dat er een slotje op moet.. En nog meer als je goed leest.. Wat ik net aanhaalde over Ozbilliz heeft hij al vaker gezegd maar dat ben jij dus met hem eens???? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Degene met de meeste punten verdiend het kampioenschap... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 21:34 schreef Brandje het volgende:[..] Wat ik net aanhaalde over Ozbilliz heeft hij al vaker gezegd maar dat ben jij dus met hem eens???? Heb daar niet echt een mening over.. Ik weet het niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 20:46 schreef sebas79 het volgende:[..] Jij vind elke reactie vermoeiend behalve die van je vriendjes, misschien moet je dan niet overal topics starten krijg je ook geen reacties... Lees je eigen domme opmerking eerst eens terug... Kijk dan in de spiegel, dan zul je er achter komen dat je niet helemaal 100 bent.. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote: nee twente vorig jaar minimaal 8keer lucky |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 21:18 schreef Brandje het volgende:[..] Wie verdient het dan wel??? Gaat alles wel goed met je beste Remco?? Normaal praat je zelden poep maar van de week al het topic over Bruins en nu deze kolder weer!! Volgens mij wordt er ook door mij al 400 Keer aangegeven dat er een slotje op dit topic kan, en volgens mij staat er ook een keer of 3/4 heel duidelijk de reden waarom en vooral wanneer dit topic is gestart.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 21:22 schreef Brandje het volgende:[..] De eerste helft uit bij Roda speelde Ajax op Twente-uit de beste helft van het seizoen. Siem in de spits en Mounir vanaf links. Nu speelt Mounir dramatisch in de spits en speelt de Jong ineens centraal. Ik heb echt een hekle hoge pet op van De Boer maar ik vind het echt onbegrijpelijk dat hij dit niet ziet!!! Hier ben ik het helemaal mee eens, maar dit riep ik al aan het begin van dit seizoen, de Jong is de beste optie om de spitspositie in te vullen, had de Boer dit gedaan de tweede seizoenshelft, hadden we zeker 3/4 punten meer gehad, en had men bij Ajax ook ingezien dat een nieuwe spits kopen niet nodig was... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik denk dat het sowiezo nog knap is dat we nog voor het kampioensschap meedoen! aangezien wat er allemaal is gebeurd, luis en urby die weggingen, geen opvolger halen en vervolgens toch nog meedoen!
wel is het zo dat het spel niet om aan te zien is, maarjah jongen laten we eerlijk zijn, de afgelopen kampioenen deden het vaak ook met lang niet al te best voetbal maar vooral heel zakelijk! alhoewel het vandaag het eerste halfuur pijn aan me ogen deed!
ik vind ook dat sien totaal verkeerd gebruikt wordt, siem moet in de rug van een aanspeelpunt spelen! zn broer zou er perfect bijpassen maar is never haalbaar! araz wordt voorzichtig gebracht en ik vermoed wel dat hij (met het met remko eens) volgens seizoen echt gaat knallen alhoewel ik boerrigeter echt goed vind!
vind het alleen wel jammer als je dat hoort van de media dat ajax meer met de eigen jeugd enzo moet doen, maar kan iemand mij vertellen hoeveel er wel iet uit eigen jeugd komen?? volgens mij bijna iedereen! en dan psv die ontzettend( op vooraf) goede spelers kochten en bijna geen drol uit eigen jeugd ziet doorbreken, en wij moeten het met beperkte middelen doen en spelen gewoon volop mee! dan vind ik het toch knap
mijn voorspellingen voor komende 3 speelronde's ADO Den Haag = FC Twente 1-1 Feyenoord - PSV 1-1 Ajax - Excelsior 2-0
PSV - Vitesse 2-1 FC Twente - Willem II 3-0 SC Heerenveen - Ajax 2-3
FC Groningen - PSV 1-0 Ajax - FC Twente 0-0
hangt er wel van af hoe groot de belangen van de tegenstanders zullen zijn ben alleen bang voor heerenveen uit en julle?? ik denk dat ajax - twente stokstijf van de spanning staat |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik bedoel dus dat je met de grootste spelers (zoals psv dat adcht) niet altijd kampioen hoeft te worden, dit jaar met beperkte middelen doen we het toch goed! en ik heb liever slecht voetbal en kampioen dan zoals vorig jaar weergaloos spelen en niks! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 21:25 schreef Brandje het volgende:[..] Ja dat hij nog meer onzin schrijft. "De Boer is bezig met volgend seizoen en stelt daarom Ebicilio op ipv Ozbilliz" Nee dat zeg ik niet... Ik zeg dat de Boer spelers het liefst rustig wilt brengen, en aangezien Ozbiliz 2 zware blessures heeft gehad, en zelf heeft aangegeven hier mentaal nog weleens last van te hebben, denk ik dat de Boer hem rustig brengt om er komend seizoen te staan, want ik denk dat de Boer het idee heeft dat Ozbiliz een groter talent is dan Ebecilio, de Boer spreekt veel over Ozbiliz in de media, maar niet over Ebecilio..
Ik weet dit niet zeker, maar mijn gevoel zegt dit, en mijn gevoel over spelers laat mij zelden in de steek..
Je ziet ook aan alles dat de Boer bezig is met komend seizoen.. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
wat een mongolen topic het maakt mij niet uit hoe ze kampioen worden,als ze het maar worden en slechte wedstrijden winnen heb je ook nodig wat een sukkel die hier dit topic opent |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Geluk dwing je af pwnt. Nu zit het ze net tegen omdat Ruiz nu niet zo in zijn vel zat als vorig seizoen. Wij mogen over geluk vandaag ook niet klagen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
fuck volgens mij rageer ik op verkeerde topioc! ik bedoelde het topic over dat ajax het niet verdiend kampioen te worden sorry jongens |
|
|
|
|
Marco AFCA
|
|
|
dat jij je nog supporter van ajax durft te noemen remco, ajax speelt dit seizoen niet groots maar wij zijn ajax en de beste dus als er iemand het kampioenschap verdient is het ajax wel, ze doen het 2e seizoenshelft hun stinkende best, ja soms zie of merk je dat niet maar is wel zo dus remco gedraag je naar een ajax supporter of kies een andere club wordt beetje moe van jou k zie jou niks anders doen dan negatief zijn over alles en iedereen steun je club of donder op, twente en psv spelen misschien beter voetbal dan ons maar wij zijn ajax he gewoon de beste! AFCA My Proud kampioen of geen kampioen ik zal tot mijn dood ajacied blijven en onze jongens blijven steunen
Grtz |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 21:50 schreef Marco AFCA het volgende:dat jij je nog supporter van ajax durft te noemen remco, ajax speelt dit seizoen niet groots maar wij zijn ajax en de beste dus als er iemand het kampioenschap verdient is het ajax wel, ze doen het 2e seizoenshelft hun stinkende best, ja soms zie of merk je dat niet maar is wel zo dus remco gedraag je naar een ajax supporter of kies een andere club wordt beetje moe van jou k zie jou niks anders doen dan negatief zijn over alles en iedereen steun je club of donder op, twente en psv spelen misschien beter voetbal dan ons maar wij zijn ajax he gewoon de beste! AFCA My Proud kampioen of geen kampioen ik zal tot mijn dood ajacied blijven en onze jongens blijven steunen Grtz mee eens 100 % maar hij is ook Twente fan diep in zijn hart |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
en verleden jaar dan en het jaar daar voor hebben wij die pech gehad dus ajax verdient als het lukt tenminste deze titel wat een goeie supporter ben je remco |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
sebas en marco waaruit blijkt dat dan??
je mag gewoon je mening geven zoals remko dat doet! je hoeft niet te slijmen over ajax dat alles heilig is want kritiek mag!
maar hij staat altijd achter ajax!sowiezo moet je is wat beter voorgaande psots van remko lezen die is hier toch vaker als jullie en dan praat je wel anders vriend!
het is een topic dus je mening mag gegeven worden, en of het nou posisitieg of negatief is doet er iet toe!
en btw volgens mij zijn jullie twente supporters!(sebas en marco) |
|
|
|