BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verdient Ajax het kampioenschap wel??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
flithje
 flithje - zondag 17 april 2011 - 23:27   quote  deeplink  
Er zijn zoveel momenten geweest dat we onverdiend het kampioenschap lieten liggen.
Ik noem het geen kwestie van verdienen meer. Het gunnen van de schaal aan ons & de jongens vind ik al meer dan zat.
dan krijgen we het maar kado. boeit me niet. dan lachen wij de andere teams een x uit.
We zijn te vaak de onverdiende verliezer geweest.
Dan zie ik dit als een goedmaker.
of nog liever een stap in de goede richting voor volgend jaar.
alibabba
 alibabba - zondag 17 april 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 23:27 schreef flithje het volgende:
Er zijn zoveel momenten geweest dat we onverdiend het kampioenschap lieten liggen.
Ik noem het geen kwestie van verdienen meer. Het gunnen van de schaal aan ons & de jongens vind ik al meer dan zat.
dan krijgen we het maar kado. boeit me niet. dan lachen wij de andere teams een x uit.
Hier kan ik me helemaal in vinden en verwoord perfect mijn gevoelens!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 18 april 2011 - 00:18   quote  deeplink  
Als we het heel simpel houden en de top 3 de resterende thuiswedstrijden winnen en de uitwedstrijden verliezen of gelijk spelen, zijn we gewoon kampioen en hebben we de *** op het shirt.

AJAX FOREVER!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door Ronald 1960 --
rikkie12345445
 rikkie12345445 - maandag 18 april 2011 - 07:23   quote  deeplink  
hoezo zouden wwe het niet verdienen
wie de meeste punten haalt verdient het kampioenschap
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 18 april 2011 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 23:27 schreef flithje het volgende:
Amen!
adriu
 adriu - maandag 18 april 2011 - 09:57   quote  deeplink  
Ajax wort kampioen2011 zeker weten!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 18 april 2011 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 15:06 schreef remco k het volgende:
Al word Ajax kampioen, dan nog verdienen ze het niet.
?? Dit is de meest vreemde uitspraak die ik sinds jaren heb gehoord.
Wie verdient het dan? PSV?? Twente?? Nee die hebben lekker gevoetbald dit seizoen. Hoe vaak hebben Twente en PSV in de laatste seconde van de wedstrijd gewonnen. Hoe vaak heeft PSV tegen 10 man gespeeld. Ajax verdient het meer dan de andere clubs, zeker als je kijkt naar wat er dit jaar speelde.... trainerswissel, Suarez, Elhamlap, bestuurlijk gezeik...
Afcarius
 Afcarius - maandag 18 april 2011 - 10:24   quote  deeplink  
de afgelopen keren was het steeds op een punt na of op een doelpunt na. Ajax was vorig jaar de tweede seizoenshelft veruit de beste ploeg maar twente was de beste over het hele seizoen en dus de terechte kampioen. Als er een club het niet verdient is het PSV. De beste selectie hebben en dan zo'n mietjes voetbal spelen. Twente en Ajax spelen het aantrekkelijkst en hebben allebei wat van zich laten zien op mondiaal niveau. na al deze jaren heeft Ajax echt wel een titel verdiend en als we hem uiteindelijk hebben zul je niemand meer horen klagen..
remco k
 remco k - maandag 18 april 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 09:58 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

?? Dit is de meest vreemde uitspraak die ik sinds jaren heb gehoord.
Wie verdient het dan? PSV?? Twente?? Nee die hebben lekker gevoetbald dit seizoen. Hoe vaak hebben Twente en PSV in de laatste seconde van de wedstrijd gewonnen. Hoe vaak heeft PSV tegen 10 man gespeeld. Ajax verdient het meer dan de andere clubs, zeker als je kijkt naar wat er dit jaar speelde.... trainerswissel, Suarez, Elhamlap, bestuurlijk gezeik...
Is het nou echt zo moeilijk om te lezen in dit topic, dat dit gestart is tijdens de eerste helft, waarin Ajax ook niet bepaald speelde om kampioen te worden, of wou je zeggen dat jij lekker tevreden onedruit gezakt deze eerste helft gekeken hebt..
Ride
 Ride - maandag 18 april 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 10:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Is het nou echt zo moeilijk om te lezen in dit topic, dat dit gestart is tijdens de eerste helft, waarin Ajax ook niet bepaald speelde om kampioen te worden, of wou je zeggen dat jij lekker tevreden onedruit gezakt deze eerste helft gekeken hebt..
Emo-jankerd

HAHAHAHAHAHA

Nog 3 wedstrijden Remco en dan weten we wat we kunnen doen.
Huilen of feesten...
remco k
 remco k - maandag 18 april 2011 - 10:34   quote  deeplink  
Laten we hopen op een feest...
remco k
 remco k - maandag 18 april 2011 - 10:38   quote  deeplink  
Ja ik ben dit topic gestart, maar vraag al meerdere malen om een slotje gezien het feit dat dit topic enkel lijdt tot provocatie naar elkaar.. Mijn excuses als dit zo is overgekomen, maar het is gewoon KUT om Ajax zo te zien spelen, dat kunnen jullie niet anders als met mij eens zijn..

Ik heb de Moderators hier inmiddels meerdere malen gevraagd dit topic te sluiten, en heb de naam van het topic ook al meerdere malken veranderd, maar blijkbaar wil men dathet hier uit de hand loopt, in ieder geval reageer ik hier nu niet meer, en ik raad een ieder aan hetzelfde te doen..

GR
joduh
 joduh - maandag 18 april 2011 - 10:53   quote  deeplink  
ahhhh wat jammer......
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 18 april 2011 - 12:25   quote  deeplink  
vorig jaar verdiende wij het kampioenschap...
dit jaar 'verdienen' we hem minder, maar pakken hem wel!
Pietje
 Pietje - maandag 18 april 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 16:57 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Het team met aan het eind van de rit de meeste punten, verdient het kampioenschap. Punt uit.
Hier is geen speld tussen te krijgen. Eens, dus!
joduh
 joduh - maandag 18 april 2011 - 15:53   quote  deeplink  
slaat kant nog wal........
joduh
appel valt niet ver van de peer......
joduh
hog bomen maken nog geen lente
joduh
 joduh - maandag 18 april 2011 - 15:54   quote  deeplink  
beter in kutje in de hand dan de lucht van 10
joduh
 joduh - maandag 18 april 2011 - 15:55   quote  deeplink  
in elk kruisje past een vuistje........
joduh
 joduh - maandag 18 april 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 12:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hier is geen speld tussen te krijgen. Eens, dus!
zie je pietje????ik ken er ook een paar.....;-)
ktotheb
 ktotheb - maandag 18 april 2011 - 15:59   quote  deeplink  
Als Ajax na 34 wedstrijden de meeste punten heeft verzameld verdienen ze het kampioenschap, zo simpel is dat. En als je het gaat hebben over het slechte voetbal, tja... dat spelen ze bij de andere twee kandidaten ook, dus zie echt geen enkele reden dat Ajax het niet zou verdienen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 18 april 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 10:29 schreef remco k het volgende:

[..]

hahaha, sorry Remko, nee dan moet ik je echt gelijk geven. Ik had niet door dat dit geschreven was toen ik ook met verbazing naar Nec - Ajax keek. Eerste 30 minuten dacht ik echt dat ze nog sliepen of dat de druk weer te hoog werd voor die jonge gasten. Mijn excuses.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 18 april 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Ajax verdient de titel op basis van de afgelopen 111 jaar!! Steeds 1 punt verschil, 1 doelpunt verschil, en nu zal het 111 worden... Heerlijk voor het eerst krijgen we misschien een echte kampioenswedstrijd. Winnaar Ajax - Twente wordt kampioen... Zou wat zijn zeg, om het op die manier te beslissen. Moet PSV natuurlijk wel even punten morsen
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 18 april 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 15:59 schreef ktotheb het volgende:
Als Ajax na 34 wedstrijden de meeste punten heeft verzameld verdienen ze het kampioenschap, zo simpel is dat. En als je het gaat hebben over het slechte voetbal, tja... dat spelen ze bij de andere twee kandidaten ook, dus zie echt geen enkele reden dat Ajax het niet zou verdienen.
Idd, wie na 34 duels bovenaan staat, heeft het beste resultaat en is dus terecht kampioen. Er is niet één titelkandidaat die constant zoveel beter is dan de andere titelkandidaten. Ajax kwam gisteren erg goed weg bij NEC, PSV had het ook moeilijk tegen Heracles en Twente slaagde er niet in om De Graafschap opzij te zetten. Misschien kwam het bij de laatste twee door de wedstrijden tegen Benfica en Villareal, maar dan nog was het gewoon niet best. Dat maakt deze competitie ook zo spannend. De komende 3 wedstrijden kunnen de titelkandidaten gewoon punten laten liggen. Alle tegenstanders hebben het gevoel dat er wel wat te halen valt bij PSV, Ajax en Twente. Daarom heeft het ook totaal geen zin om een voorspelling te doen. Gewoon billenknijpen, hopen en bidden. hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door PSVMocro --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 18 april 2011 - 16:38   quote  deeplink  
Tja de laatste 4 jaar is Ajax elke keer wel even virtueel kampioen geweest. Het is elk jaar weer spannend, omdat er geen een club echt boven de rest uitsteekt.
Wat hebben we toch een sterke competitie. In ieder geval spannender dan de primera division.
AjaxChamps
 AjaxChamps - maandag 18 april 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Als Ajax de resterende wedstrijden wint, en PSV niet alle resterende wedstrijden wint, heeft Ajax de meeste punten en dan verdient Ajax het kampioenschap. Mocht PSV en/of Twente meer punten hebben, dan verdienen zij de titel!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verdient Ajax het kampioenschap wel??

0.0090470