|
|
remco k
|
|
|
Misschien een beetje vroeg, maar laten we lekker een weekje lullen over een belangrijke wedstrijd voor Ajax..
Kan Ajax de aansluiting houden?? Zeker met de wedstrijden vrijdag tussen Ado den Haag-Twente en zondag tussen Feyenoord-PSV, waarbij het goed mogelijk is, dat een van beiden punten gaat verliezen..
Of gaat Ajax over 1 van beide of zelfs beide ploeg heen en pakken we de koppositie???
Hoe dan ook, Ajax moet zelf winnen, en gezien het feit dat de tegenstander Excelsior is, verwacht ik ook niks anders dan een overwinning..
Ik hoorde Alibabba van de week zeggen dat we in deze pot aan ons doelsaldo moeten werken om eventueel PSV daarin nog bij te halen.. Persoonlijk denk ik niet dat dit mogelijk is en ben ik tevreden met iedere overwinning...
Ajax Excelsior 2-0.
Julie gedachten over de 3 "top wedstrijden" van komend weekend??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Ajax Excelsior 2-0 idd Maar Die fernandez is snel als water voor hem moet je oppassen zeker weten! ik denk wel dat ons middenveld beter is als dat van hun gewoon veel beter. Met De jong in de punt gaat het ons wel lukken. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ado den Haag-Twente 1-1 Feyenoord-PSV 2-3 Ajax Excelsior 2-1
NNdussss |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Ajax staat na de volgende speelronde bovenaan. Ze winnen gewoon van Excelsior omdat we thuis met de Boer nog niet hebben verloren in de competitie. En een zeer indrukwekkend doelsaldo hebben. Erg weinig doelpunten tegen! PSV heeft vanmiddag gewoon wat geluk gehad en Heracles was niet in goede doen. Ik zie ze volgende week niet zomaar winnen in de Kuip (OOK AL STAAT FEYENOORD NU THUIS TEGEN WILLEM 2 ACHTER, WHAHAHAHAHAHA). Ik denk dat Fyenoord minstens 2 punten afsnoept van PSV. Ook ADO gaat punten afsnoepen van Twente. Twente heeft het simpelweg niet meer en spelen heel slapjes. Misschien winnen we dus ook nog wel de double!
Simpelweg, WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
nahja ik ben er in ieder geval bij zondag samen met vrouw en kind :o jaja !! op 1ste paasdag (sorry pietje mijn vrouw vind het wel leuk af en toe :D )
en natuurlijk ook voor het afscheid van Emanuelson :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 17:07 schreef nummer10 het volgende:nahja ik ben er in ieder geval bij zondag samen met vrouw en kind :o jaja !! op 1ste paasdag (sorry pietje mijn vrouw vind het wel leuk af en toe :D ) en natuurlijk ook voor het afscheid van Emanuelson :) Doe je Urby even de vriendelijke groeten van mij?? |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
ADO - FCT 2-1 de hagenesen thuis altijd sterk. PSV - Feyenoord 2-0 Feyenoord Laat PSV winnen en Laat de 8e plek schieten(prutsers) Ajax - Excelsior 2-0 Word Lastig met Fernandez en Verdedigende speelstijl maar Ajax Wint |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 17:12 schreef Ajax-pwnt het volgende:ADO - FCT 2-1 de hagenesen thuis altijd sterk. PSV - Feyenoord 2-0 Feyenoord Laat PSV winnen en Laat de 8e plek schieten(prutsers) Ajax - Excelsior 2-0 Word Lastig met Fernandez en Verdedigende speelstijl maar Ajax Wint mwh vraag me af of feyenoord dat laat schieten..kunnen het geld goed gebruiken ? de supporters kunnen zo veel willen, denk dat de haat tussen spelers onderling kleiner is dan de haat tussen de supporters.. anita is bijv gewoon goed bevriend met Fer en biseswar enzo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 17:19 schreef nummer10 het volgende:[..] mwh vraag me af of feyenoord dat laat schieten..kunnen het geld goed gebruiken ? de supporters kunnen zo veel willen Ook lang niet alle supporters denken er zo over.... Het merendeel wil gewoon die Playoffs halen... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Feyenoord speelt ondanks de achterstand een knappe wedstrijd, ik ben heel benieuwd of ze PSV de 3 punten kunnen onthouden. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 17:52 schreef remco k het volgende:Feyenoord speelt ondanks de achterstand een knappe wedstrijd, ik ben heel benieuwd of ze PSV de 3 punten kunnen onthouden. Je moet wel zeggen dat ze tegen willem 2 voetballen he! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat klopt maar volgens mij had Ajax het thuis een stuk moeilijker tegen Willem 2... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 16:51 schreef remco k het volgende:Misschien een beetje vroeg, maar laten we lekker een weekje lullen over een belangrijke wedstrijd voor Ajax.. Kan Ajax de aansluiting houden?? Zeker met de wedstrijden vrijdag tussen Ado den Haag-Twente en zondag tussen Feyenoord-PSV, waarbij het goed mogelijk is, dat een van beiden punten gaat verliezen.. Of gaat Ajax over 1 van beide of zelfs beide ploeg heen en pakken we de koppositie??? Hoe dan ook, Ajax moet zelf winnen, en gezien het feit dat de tegenstander Excelsior is, verwacht ik ook niks anders dan een overwinning.. Ik hoorde Alibabba van de week zeggen dat we in deze pot aan ons doelsaldo moeten werken om eventueel PSV daarin nog bij te halen.. Persoonlijk denk ik niet dat dit mogelijk is en ben ik tevreden met iedere overwinning... Ajax Excelsior 2-0. Julie gedachten over de 3 "top wedstrijden" van komend weekend?? Excelsior is een vreemd ploegje en een overwinning met 1 goal verschil is al prima, als we maar winnen. Toch kan het als het meezit in het begin, raar lopen en kan Ajax er zomaar 5/6 of wellicht meer inschieten. Psv mag volgende week echt niet winnen anders worden zij kampioen ben ik bang. Ze spelen niet goed en normaal gesproken kan Pisvee niet in Rotterdam winnen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 17:12 schreef Ajax-pwnt het volgende:ADO - FCT 2-1 de hagenesen thuis altijd sterk. PSV - Feyenoord 2-0 Feyenoord Laat PSV winnen en Laat de 8e plek schieten(prutsers) Ajax - Excelsior 2-0 Word Lastig met Fernandez en Verdedigende speelstijl maar Ajax Wint Als er nu nog supporters zijn die willen dat Feyenoord verliest volgende week...dat zou pas echt triest zijn want ze strijden om palyoffs Europees voetbal. Ik weet zeker dat er genoeg Feyenoord-supporters willen hebben dat feyenoord verliest van Psv.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Meeste feyenoorders willen dat niet joh, lees nou maar eens wat diverse fora. En so fokking what. Als wij de resterende 3 winnen en PSV ook zijn zij kampioen en wij niet. Onze eigen schuld. Hadden we maar thuis moeten winnen van PSV. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en zo is het ride!laten wij eerst maar eens 3 wedstrijden zien te winnen man...... |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
We moeten nu enkel naar onszelf kijken. Het wordt nog een hele klus om 9 uit 3 te pakken.
Excelsior thuis moet te doen zijn.
Heerenveen uit is altijd lastig.
Twente thuis, zeg het maar. Enoh op Janssen zetten? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
heerenveen is zo,n rare tegenstander man...soms win je heel makkelijk en soms kan je geen potje breken daaro....ik weet het echt niet...... twente wordt heeel erg zwaar....die gunnen ons niks man.,zelfs niet als ze er nu 2 verliezen en niks meer te winnen hebben de laatste dag........ maar laten we eerst maar eens van excelsior winnen.....is al moeilijk genoeg......en slechte herinneringen trouwens....... |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
PSv wint toch wel van feyenoord...hebben ze geen hulp bij nodig. Ik denk ook dat PSV kampioen gaat worden helaas. Ze hadden gisteren verdomme punten moeten verspelen, maar die kut Overtoom schiet die pingel wel erg slecht in. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 16:51 schreef remco k het volgende:Misschien een beetje vroeg, maar laten we lekker een weekje lullen over een belangrijke wedstrijd voor Ajax.. Kan Ajax de aansluiting houden?? Zeker met de wedstrijden vrijdag tussen Ado den Haag-Twente en zondag tussen Feyenoord-PSV, waarbij het goed mogelijk is, dat een van beiden punten gaat verliezen.. Of gaat Ajax over 1 van beide of zelfs beide ploeg heen en pakken we de koppositie??? Hoe dan ook, Ajax moet zelf winnen, en gezien het feit dat de tegenstander Excelsior is, verwacht ik ook niks anders dan een overwinning.. Ik hoorde Alibabba van de week zeggen dat we in deze pot aan ons doelsaldo moeten werken om eventueel PSV daarin nog bij te halen.. Persoonlijk denk ik niet dat dit mogelijk is en ben ik tevreden met iedere overwinning... Ajax Excelsior 2-0. Julie gedachten over de 3 "top wedstrijden" van komend weekend?? Ado gaat winnen van Twente 2-1 Feyenoord gaat winnen van PSV 2-0 Ajax gaat met 3-0 winnen
We staan na volgend weekend gewoon weer aan kop!!! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
Ajax kampioen 2011!!! door te winnen van Twente 4-3!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Vanaf minuut 1 er vol voor gaan. Feyenoord kan best winnen van dit PSV en Excelsior is een ideale tegenstander om de druk qua doelsaldo op te voeren op PSV. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 17:07 schreef nummer10 het volgende:nahja ik ben er in ieder geval bij zondag samen met vrouw en kind :o jaja !! op 1ste paasdag (sorry pietje mijn vrouw vind het wel leuk af en toe :D ) en natuurlijk ook voor het afscheid van Emanuelson :) Zondag afscheid van urby jaa?? Ik ben er ook bij! Welk vak zit je?? Hoop dat feyenoord punten afpakt van psv en ado vrijdag ervoor al bij twente. Dan wordt het 1 groot feest in de ArenA!! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
aaaaaagh dit kan een heel mooi weekend worden.....:D:D:D |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 17:07 schreef nummer10 het volgende:nahja ik ben er in ieder geval bij zondag samen met vrouw en kind :o jaja !! op 1ste paasdag (sorry pietje mijn vrouw vind het wel leuk af en toe :D ) en natuurlijk ook voor het afscheid van Emanuelson :) Hahaha. Je hoeft je niet verontschuldigen, hoor! ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dat Ajax gaat winnen tegen Excelsior staat voor mij als een paal boven water. Maar ik denk niet dat het een bijster gemakkelijke overwinning gaat worden. Die Rotterdammers staan dan weliswaar slechts 16e, maar echt slecht vind ik ze niet spelen. En wat hierboven ook al is geschreven, hun spits (Fernandez) moet de verdediging geen ruimte geven, want hij scoort erg gemakkelijk. Verder denk ik, dat Excelsior met heel erg veel verdedigers zal gaan spelen. Scoren zal voor Ajax bijzonder moeilijk gaan worden. Ik houd het op een schamele 1-0 overwining voor Ajax. Maar in elk geval telt de overwining. Wat betreft de wedstrijden van onze concurrenten voor de titel, voorspel ik dat PSV het tamelijk en opvallend genoeg makkelijk gaat krijgen tegen Feyenoord. (0-2). Bij ADO - FC Twente is Theo Jansen weer terug en dat scheelt een slok op een borrel. Daarnaast is het mij opgevallen, dat ADO niet meer dat sprankelende heeft van enkele weken geleden. Toch verwacht ik daar wèl puntverlies voor onze concurrent: 1-1 |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 10:32 schreef Brandje het volgende:Vanaf minuut 1 er vol voor gaan. Feyenoord kan best winnen van dit PSV en Excelsior is een ideale tegenstander om de druk qua doelsaldo op te voeren op PSV. Met een beetje geluk kan Feyenoord idd punten afsnoepen van PSV, maar dat doelsaldo gaan we in drie wedstrijden echt niet meer rechttrekken. |
|
|
|
|
tom
|
|
|
ajax - excelsior 6-0 Met steun van publiek naar kampioenschap gaan we helemaal los!(in positieve zin dan.
ado-twente 3-1 (ado vind zichzelf belangrijker dan ajax(en terecht))
feyenoord-psv 2-0 (afgelopen week issakson de held, deze wedstrijd de sliemiel)
ajax 2 rondes voor tijd aan kop...
reageer maar los:D |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 10:59 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] Zondag afscheid van urby jaa?? Ik ben er ook bij! Welk vak zit je?? Hoop dat feyenoord punten afpakt van psv en ado vrijdag ervoor al bij twente. Dan wordt het 1 groot feest in de ArenA!! klopt... ik vak 415. rij 9 stoel 20 t/m 22 ;) kom maar pilsje halen :D |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 14:29 schreef tom het volgende:ajax - excelsior 6-0 Met steun van publiek naar kampioenschap gaan we helemaal los!(in positieve zin dan. ado-twente 3-1 (ado vind zichzelf belangrijker dan ajax(en terecht)) feyenoord-psv 2-0 (afgelopen week issakson de held, deze wedstrijd de sliemiel) ajax 2 rondes voor tijd aan kop... reageer maar los:D hoop dat je gelijk hebt.. kan ik mijn zoontje gelijk laten zien wat AJAX is !!! word zijn eerste echte ajax wedstrijd op 6 jarige leeftijd (op opendag chelsea na dan) en kan die mooi mee zingen want hij kan alle ajax nummers uit de kop !! :D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 15:48 schreef nummer10 het volgende:[..] hoop dat je gelijk hebt.. kan ik mijn zoontje gelijk laten zien wat AJAX is !!! word zijn eerste echte ajax wedstrijd op 6 jarige leeftijd (op opendag chelsea na dan) en kan die mooi mee zingen want hij kan alle ajax nummers uit de kop !! :D hahahah nu jij nog..... |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Hoop wel dat Boilesen gewoon blijft staan, nu Blind weer meetraint. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Das me iets te ver lopen, whaha. Ik zit 422. Via uitvak kan ik niet dus moet ik het hele stadion doorlopen... xd Heb wel eens van 419 naar 422 gelopen, maar dit is me echt te ver xd |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Alleen maar hopen dat psv punten laat liggen! PLEASE feyenoord WIN! Dan kan het er heeeel erg mooi uit gaan zien! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ajax 4-0 Ado 1-0 Feyenoord 2-2 |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote: Inderdaad laten we het hopen, hij is sterker, sneller en heeft veel meer dreiging naar voren. |
|
|
|
|
steve'o
|
|
|
Ajax 4-0: ze beginnen nu wel heel goed en komen in de 2e helft niet meer in gevaar.
Twente 3-1: puur omdat ADO op dit moment veel sterker is, en ze zich voor eigen publiek willen revancheren van de verloren belangrijke wedstrijd tegen AZ.
PSV 1-2: Het gaat er zondag om hangen...maar psv verspeelt nog punten op de laatste speeldag. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 13:22 schreef Pietje het volgende:Dat Ajax gaat winnen tegen Excelsior staat voor mij als een paal boven water. Maar ik denk niet dat het een bijster gemakkelijke overwinning gaat worden. Die Rotterdammers staan dan weliswaar slechts 16e, maar echt slecht vind ik ze niet spelen. En wat hierboven ook al is geschreven, hun spits (Fernandez) moet de verdediging geen ruimte geven, want hij scoort erg gemakkelijk. Verder denk ik, dat Excelsior met heel erg veel verdedigers zal gaan spelen. Scoren zal voor Ajax bijzonder moeilijk gaan worden. Ik houd het op een schamele 1-0 overwining voor Ajax. Maar in elk geval telt de overwining. Wat betreft de wedstrijden van onze concurrenten voor de titel, voorspel ik dat PSV het tamelijk en opvallend genoeg makkelijk gaat krijgen tegen Feyenoord. (0-2). Bij ADO - FC Twente is Theo Jansen weer terug en dat scheelt een slok op een borrel. Daarnaast is het mij opgevallen, dat ADO niet meer dat sprankelende heeft van enkele weken geleden. Toch verwacht ik daar wèl puntverlies voor onze concurrent: 1-1 Ik denk dat Pisvee nog 6 punten pakt en Ajax 7. Twente gaat het niet redden. Psv en Ajax komen dus gelijk met punten denk ik en dan pakken die ellendelingen op doelsaldo de titel. Die Totvonen met zijn onterechte goal tegen Heerenveen kan de doorslag geven Pietje... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Zelfs de Snor heeft er nu vertrouwen in dat Ajax kampioen wordt, hij heeft het hele seizoen gezegd dat PSV het werd, maar is nu veranderd van mening. Gebeurt het dit jaar dan toch? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 20:26 schreef alibabba het volgende:[..] Ik denk dat Pisvee nog 6 punten pakt en Ajax 7. Twente gaat het niet redden. Psv en Ajax komen dus gelijk met punten denk ik en dan pakken die ellendelingen op doelsaldo de titel. Die Totvonen met zijn onterechte goal tegen Heerenveen kan de doorslag geven Pietje... Realistisch maar van wie gaat volgens jou PSV verliezen? Groningen of Feyenoord? Wij winnen allebei onze thuisduels, en ja H'veen-uit wordt heel erg lastig maar is niet onmogelijk. Velen op dit forum zeiden dat NEC lastiger werd, daar zijn we uiteindelijk goed doorheen gekomen. Alleen de voorhoede van H'veen is erg gevaarlijk. Het middenveld, de verdediging en die keeper Stuhr-Ellegaard vind ik absoluut niet overtuigen! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 20:26 schreef alibabba het volgende:[..] Ik denk dat Pisvee nog 6 punten pakt en Ajax 7. Twente gaat het niet redden. Psv en Ajax komen dus gelijk met punten denk ik en dan pakken die ellendelingen op doelsaldo de titel. Die Totvonen met zijn onterechte goal tegen Heerenveen kan de doorslag geven Pietje... Wat ben je somber, alibabba... Waarom zou Ajax "maar" 7 punten gaan pakken? Met een beetje goede wil en vooral een hoop motivatie zou Ajax wel eens de volle 100% aan resterende punten kunnen gaan behalen. Toegegeven, Heerenveen (uit) en Twente (thuis) is niet gemakkelijk, maar ja, waarom zou Ajax die beide wedstrijden niet kunnen winnen? Ik weet niet waar het op gebaseerd is, maar ik denk wis en waarachtig dat Ajax nog 3 x 3 punten gaat bemachtigen en dat zie ik PSV en FC Twente dus niet doen, die laatste al helemaal niet omdat het nog gaat om Ajax-Twente en ik Ajax zie winnen. En allebei dezelfde wedstrijd winnen, dat gaat niet, hè? ;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 20:29 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] Realistisch maar van wie gaat volgens jou PSV verliezen? Groningen of Feyenoord? Wij winnen allebei onze thuisduels, en ja H'veen-uit wordt heel erg lastig maar is niet onmogelijk. Velen op dit forum zeiden dat NEC lastiger werd, daar zijn we uiteindelijk goed doorheen gekomen. Alleen de voorhoede van H'veen is erg gevaarlijk. Het middenveld, de verdediging en die keeper Stuhr-Ellegaard vind ik absoluut niet overtuigen! Psv verliest van Feyenoord denk ik en ik ben bang dat Ajax niet in heerenveen wint Thomas :( |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
En ik zie PSV niet de volle buit pakken op de laatste speeldag in Groningen... Huistra bewijst ons een goede dienst :-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 21:04 schreef Pietje het volgende:[..] Wat ben je somber, alibabba... Waarom zou Ajax "maar" 7 punten gaan pakken? Met een beetje goede wil en vooral een hoop motivatie zou Ajax wel eens de volle 100% aan resterende punten kunnen gaan behalen. Toegegeven, Heerenveen (uit) en Twente (thuis) is niet gemakkelijk, maar ja, waarom zou Ajax die beide wedstrijden niet kunnen winnen? Ik weet niet waar het op gebaseerd is, maar ik denk wis en waarachtig dat Ajax nog 3 x 3 punten gaat bemachtigen en dat zie ik PSV en FC Twente dus niet doen, die laatste al helemaal niet omdat het nog gaat om Ajax-Twente en ik Ajax zie winnen. En allebei dezelfde wedstrijd winnen, dat gaat niet, hè? ;-) Ik zie AJAX niet winnen in Heerenveen Pietje. Heerenveen heb ik gezien tegen Feyenoord een paar wedstrijden geleden en toen was ik echt onder de indruk van ze. Ze pakken ook een punt in Eindhoven wat er 3 hadden moeten zijn en Heerenveen zitten nu in een aardige vlo. Bovendien moeten we het spel van Ajax niet vergeten. De wedstrijden die we winnen, is het niet overtuigd en hebben we veel thuis gespeeld... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 21:17 schreef ThomasAjacied het volgende:En ik zie PSV niet de volle buit pakken op de laatste speeldag in Groningen... Huistra bewijst ons een goede dienst :-) Als Psv het kampioensschap kan beslissen in Groningen, winnen ze. Daar zijn ze al vaker kampioen geworden.. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 21:19 schreef alibabba het volgende:[..] Als Psv het kampioensschap kan beslissen in Groningen, winnen ze. Daar zijn ze al vaker kampioen geworden.. In het verleden behaalde successen geven geen garantie voor de toekomst... |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 21:17 schreef alibabba het volgende:[..] Ik zie AJAX niet winnen in Heerenveen Pietje. Heerenveen heb ik gezien tegen Feyenoord een paar wedstrijden geleden en toen was ik echt onder de indruk van ze. Ze pakken ook een punt in Eindhoven wat er 3 hadden moeten zijn en Heerenveen zitten nu in een aardige vlo. Bovendien moeten we het spel van Ajax niet vergeten. De wedstrijden die we winnen, is het niet overtuigd en hebben we veel thuis gespeeld... mee eens , denk dat de belangrijkste wedstrijd wordt voor Ajax |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 21:17 schreef alibabba het volgende:[..] Ik zie AJAX niet winnen in Heerenveen Pietje. Heerenveen heb ik gezien tegen Feyenoord een paar wedstrijden geleden en toen was ik echt onder de indruk van ze. Ze pakken ook een punt in Eindhoven wat er 3 hadden moeten zijn en Heerenveen zitten nu in een aardige vlo. Bovendien moeten we het spel van Ajax niet vergeten. De wedstrijden die we winnen, is het niet overtuigd en hebben we veel thuis gespeeld... Ja, ik weet het alibabba. Het was niet best van de zijde van Ajax. Maar ook het spel van PSV en Twente was niet om aan te zien. En, tja wat Heerenveen betreft, ik schreef al dat het lastig zal worden, maar op dit moment is alles mogelijk en dus is niets onmogelijk. Heerenveen onderschatten is het laatste dat Ajax moet doen, anderszins, Heerenveen staat niet voor niks op de 11e plaats. Mocht Ajax nog geïnteresseerd zijn in Bas Dost, dan liggen hier de kansen voor Ajax: omkopen, dat jochie ;-) Hahaha. Nee, nogmaals, het wordt moeilijk, maar waarom niet, gezien ook de vorm van de concurrenten. |
|
|
|