|
|
Stanley
|
|
|
Wat is het toch een irritante egotripper!!! Heeft deze jongen nu werkelijk geen zelfkritiek...
En wat krijgt hij toch veel speeltijd.
Werkelijk alles is gericht op Hamdaoui zelf. Er is totaal geen teambelang in zijn acties te ontdekken!
Siem weer in de spits! |
|
|
|
|
keessie ajax
|
|
|
Helaas is siem ook niet zo in vorm maar die el ham heeft volgens mij alle credits verspeeld. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Zodra je er in zit zal je politiek moeten bedrijven... Kijk naar Frank de Boer. Met Siem in de spits en de Zeeuw speelden we super tegen AC Milan en thuis tegen die Russen. Vervolgens moet die hufter erin waarschijnlijk om het transfergeld veilig te stellen en Siem en Demy en de rest van Ajax zijn fucked.. Dat we nog mee doen heeft niks met teamspel te maken maar hoofdzakelijk met geluk... |
|
|
|
|
ajax dj
|
|
|
Je word doodziek van die gozer. Frank had hem na 20 minuten al moeten wisselen,hij mag hem nog dankbaar zijn. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Hey dj...eigenlijk had hij helemaal niet opgesteld mogen worden ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij weigert helemaal z'n hand niet, ze kijken gewoon langs elkaar heen, en je ziet zelfs dat Mounir gewoon z'n arm uitsteekt, ze raken elkaar alleen niet hand tegen hand poepoe, laten we aub geen dingen gaan zoeken die er niet zijn...
Ik ben wel voor de Jong in de punt, maar wel om de juiste redenen.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Remko, je bent een aardige gast met goede topics, maar nu zit je er mijlenver naast! Geen dingen zoeken die er niet zijn, maar ook niet onze koppen in het zand steken. En die zogenaamde hand die hij uitstak was het moment dat zelfs hij besefte dat het geen handige aktie was. Maar hij nam niet eens de moeite om even om te draaien. Kijk maar eens terug. Meneer was gewoon beledigt dat hij niet de volle 90 minuten mocht vol egotrippen!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 18:32 schreef Stanley het volgende:Wat is het toch een irritante egotripper!!! Heeft deze jongen nu werkelijk geen zelfkritiek... En wat krijgt hij toch veel speeltijd. Werkelijk alles is gericht op Hamdaoui zelf. Er is totaal geen teambelang in zijn acties te ontdekken! Siem weer in de spits! Het valt voor hem ook niet mee denk als iedereen je steeds uit fluit zelfs NEC deed er vandaag aan mee dacht ik.Zo lang hij nog bij AJAX zit moet een ieder hem gewoon steunen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Guyt dat is ook zo, maar hij is gewoon een pleurisjong die het helemaal zelf veroorzaakt. Hoe ver moet je gaan om je eigen legioen tegen je te krijgen. En ook de laatste wedstrijden zit ik met verbazing naar zijn akties te kijken. Op het moment dat hij begint denk je al, van hij gaat toch niet.....en jahoor hij gaat een onmogelijke aktie aan om zelf te ...tja wat eigenlijk en teamgenoten bestaan dan niet voor hem... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
En heel gek, teamgenoten lopen niet meer omdat ze er op rekenen dat ze de bal toch niet van hem krijgen. En dan uitgerekend dan is meneer geirriteerd omdat hij de bal zogenaamd niet kwijt kon!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 19:11 schreef Stanley het volgende:Remko, je bent een aardige gast met goede topics, maar nu zit je er mijlenver naast! Geen dingen zoeken die er niet zijn, maar ook niet onze koppen in het zand steken. En die zogenaamde hand die hij uitstak was het moment dat zelfs hij besefte dat het geen handige aktie was. Maar hij nam niet eens de moeite om even om te draaien. Kijk maar eens terug. Meneer was gewoon beledigt dat hij niet de volle 90 minuten mocht vol egotrippen!!! Kijk de herhaling maar na, heb ik namelijk net gedaan, en Mounir steekt gewoon zijn arm uit.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 19:21 schreef remco k het volgende:[..] Kijk de herhaling maar na, heb ik namelijk net gedaan, en Mounir steekt gewoon zijn arm uit.. Oneens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door Guyt -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 19:16 schreef Guyt het volgende:[..] Het valt voor hem ook niet mee denk als iedereen je steeds uit fluit zelfs NEC deed er vandaag aan mee dacht ik.Zo lang hij nog bij AJAX zit moet een ieder hem gewoon steunen. Maar dat wil toch niet zeggen, dat hij geen ballen hoeft af te geven, hij kan ook goed en belangrijk zijn als hij samenspeelt met zijn team... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Hahaha heb ik ook gedaan en ik zie juist mijn stelling bevestigt |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
net als kunst, ziet blijkbaar iedereen iets anders. (hoe onmogelijk ook in dit geval (;-)) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 19:20 schreef Stanley het volgende:En heel gek, teamgenoten lopen niet meer omdat ze er op rekenen dat ze de bal toch niet van hem krijgen. En dan uitgerekend dan is meneer geirriteerd omdat hij de bal zogenaamd niet kwijt kon!!!!!!!!1 Dat gebeurt bij iedereen, het maakt niet uit wie er aan de bal is, maar het halve elftal staat een beetje te kijken wat iemand met de bal gaat doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij beweegt toch echt zijn linkerarm naar links, dat kun je onmogelijk ontkennen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 19:23 schreef remco k het volgende:[..] Maar dat wil toch niet zeggen, dat hij geen ballen hoeft af te geven, hij kan ook goed en belangrijk zijn als hij samenspeelt met zijn team... Is ook zo maar ik denk dat hij onder deze situatie lijd. En heb het idee dat hij het daarom te graag wil zien en een goal wil maken.Dit raad ik ten strengste af want het is een teamsport. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Jawel maar het gaat om de intentie in combinatie met de manier waarop, zie mijn eerdere commentaar. Hij schrok gewoon van zichzelf en perste ondanks zijn ego er nog een half armpje uit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 19:25 schreef Guyt het volgende:[..] Is ook zo maar ik denk dat hij onder deze situatie lijd. En heb het idee dat hij het daarom te graag wil zien en een goal wil maken.Dit raad ik ten strengste af want het is een teamsport. Hie ben ik het helemaal mee eens... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 19:26 schreef Stanley het volgende:Jawel maar het gaat om de intentie in combinatie met de manier waarop, zie mijn eerdere commentaar. Hij schrok gewoon van zichzelf en perste ondanks zijn ego er nog een half armpje uit. Dus gaf hij hem wel degelijk een hand, niet met vel plezier, maar hij doet het wel... Ik zou het trouwens ook heel raar vinden als hij wel blij zou zijn met z'n wissel.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 19:24 schreef remco k het volgende:[..] Hij beweegt toch echt zijn linkerarm naar links, dat kun je onmogelijk ontkennen. Het lijkt of hij zn hand juist los trekt met lichaamstaal van rot op ik hoef van jou geen hand.Zo komt het op mij over.Misschien zien we het zo nog ff. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Het is maar wat je er in wilt zien Remko. Ik denk er het mijne van en ben het dus eens met Guyt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij kijkt het veld in en is inderdaad ontevreden over zijn wissel, ik zie er echt niks raars in, ik denk dat jullie graag iets willen zien, en er iets van maken dat het niet is... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ik ga een ijsje halen ... jij bent toch net zo eigenwijs als ik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
toch winnen we wel als hij erin staat (absoluut niet dankzij hem) maar toch ;p |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
sorry bij deze,maar ik zag die lamlul expres doorlopen en pakte de hand van frank bewust niet man.......oprotten met die vieze vuile gore tieFus teringlijer....NIEMAND IS GROTER DAN AJAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
geef je iedereen nu kusjes op het einde van je post -xxx- whahahaa |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
haahah vind het best man...XXXXXXXXX |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
We hebben in de F1 nog een hele goede spits lopen laatst 5x gescoord namelijjk Brobby braars. En op de plek van de jong gewoon jordy blom klein atletish snel goed joggie uit de f1 gaat het zeker maken. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Siem in de punt is iets wat ik steeds geroepen heb. Mounir en Ajax is geen goede combinatie. Hij heeft het in het begin goed gedaan onder Jol omdat Ajax toen anders speelde, maar nu komt hij niet tot zijn recht. Het is en blijft een goeie spits maar dan wel bij een andere club. |
|
|
|
|
Vince75
|
|
|
El Hamdaoui past niet in dit systeem en dat frustreert iedereen inclusief hij zelf. Van mij mag hij ons overigens wel kampioen schieten en de beker bezorgen,want dat blijft het doel |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 18:32 schreef Stanley het volgende:Wat is het toch een irritante egotripper!!! Heeft deze jongen nu werkelijk geen zelfkritiek... En wat krijgt hij toch veel speeltijd. Werkelijk alles is gericht op Hamdaoui zelf. Er is totaal geen teambelang in zijn acties te ontdekken! Siem weer in de spits! Laten we het hopen want met Mounir in de spits en Siem op het middenveld word je NOOOOIT kampioen en dat mag de Boer zich aanrekenen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 21:30 schreef Vince75 het volgende:El Hamdaoui past niet in dit systeem en dat frustreert iedereen inclusief hij zelf. Van mij mag hij ons overigens wel kampioen schieten en de beker bezorgen,want dat blijft het doel Het is toch stiekem waar Frank op hoopt. Hij hoopt dat Mounir er ballen inkegelt en ons kampioen maakt. |
|
|
|
|
Vince75
|
|
|
Laten we in ieder geval hopen dat hij het dan doet,dat verkoopt ook lekkerder aan het eind van het seizoen. Anders hou je dit probleem volgend jaar weer |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 19:16 schreef Guyt het volgende:[..] Het valt voor hem ook niet mee denk als iedereen je steeds uit fluit zelfs NEC deed er vandaag aan mee dacht ik.Zo lang hij nog bij AJAX zit moet een ieder hem gewoon steunen. als hij is op houd met dat eeuwige egotrippen, en altijd maar wegwerp gebaren te maken naar medespelers als ze in zijn ogen iets niet goed doen, verdient hij geen steun.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 21:33 schreef Brandje het volgende:[..] Laten we het hopen want met Mounir in de spits en Siem op het middenveld word je NOOOOIT kampioen en dat mag de Boer zich aanrekenen. eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
vind het erg jammer om alles wat mounir doet een topic te starten, natuurlijk is hij teeurgesteld, en natuurlijk past hij op dit moment niet in het systeem dat zowel jol als de boer, maar het wordt een overdreven soap! en siem moet ook niet in de spits, siem is het beste achter een aanspeelpunt zoals pantelic... zn broer zou ook goed zijn maar die is niet te betalen! ik zie wel liever vcitanich, die jongen vind ik nog steeds veel potentie hebben! maarjah is slechts mijn mening! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Hij weigert inderdaad de hand te schudden, en ik neem aan dat hij zijn laatste wedstrijd voor Ajax gespeeld heeft. Hij speelt echt bagger, gewoon De jong weer in spits. |
|
|
|
|
Vince75
|
|
|
Statistieken van Cvitanich zijn best goed en zijn instelling ook |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Denk dat Cvitanich inderdaad ook een optie is, maar de Jong is voor mij de nr 1 voor de spitspositie, en ik kan niet snappen dat hij daar nu niet speelt, Ajax speelde (ik zeg het nog maar een keer) haar beste wedstrijden met de Jong in de punt, en Mounir of vanaf links of op de tribune.. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Mee eens. Ik snap begod niet waarom El Hamlap nog in de spits begint. Beter laat je hem vanaf links of rechts spelen. Ik vond Ebecilio ook een drama vandaag. Voor volgende week : El Hamlap op links, Siem in de spits, Sulejmani op rechts? Ebecilio op de bank en Ozbilliz is geschorst. |
|
|
|
|
Tom9
|
|
|
Stop aub met die hetze tegen El Hamdoui. Hij gaat hier echt niet beter van presteren. En we hebben momenteel nu eenmaal geen adequate vervanger binnen de selectie. Voor iedereen die het niet met me eens is, ga eens kijken hoeveel punten we verspeeld hebben toen hij verbannen was naar de belofte. Hij houdt altijd minimaal twee verdedigers bezig waardoor de buitenspelers 1 tegen 1 komen te staan. Hij is momenteel niet scherp nee, lijdt logischerwijs door het achterlijke gedrag van de eigen 'supporters' tijdens de wedstrijd. Maar alsnog houdt hij verdedigers bezig. Ik keur het gedrag dat El Hamdoui op sommige momenten vertoont niet goed, maar zodra de wedstrijd start moeten we met z'n allen, supporters en het team, vechten voor de punten. Dan ga je geen eigen spelers uit lopen fluiten, dat vind ik werkelijk Ajax onwaardig. Walgelijk om spelers van je eigen club zo naar beneden te halen. Die jongen kan heus voetballen, heeft een aantal keer iets raars gedaan, maar kom op tijdens de wedstrijden moeten ook wij supporters aan het teambelang denken... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
die punten interesseren mij heel weinig Tom9!!!!!!je moet gvd trots zijn om in het ajaxshirt te mogen voetballen......ik wordt liever 8e met echte ajacieden ,dan 1e met van die galbakken als elhamlap...oki? |
|
|
|
|
frans_ajax1
|
|
|
het is klaar met hem, die nr 9 is hij niet waard, siem in spits. |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
Castillion in de spits. Cvita mist kwaliteiten. |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Die gozer is gewoon een schande, bij de 1-1 van Mickey juichde hij niet eens mee. Speelt als een motorisch gestoorde egoïstische flapdrol en is dan boos als hij gewisseld wordt. Nu hij in het spel ook nog eens een storende factor is geworden zeg ik:,,Mounir flikker op, doe ons een plezier !" |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
No comment... |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
Wel of geen hand, hij wordt niet beter en krijgt geen vertrouwen van elke wedstrijd gewisseld worden. Daarbij was hij niet heel slecht, hij mist een paar kansen omdat hij niet in vorm is maar mensen die objectief kijken zien ook dat hij de bal vaak niet kwijt kan omdat de rest stil staat. De andere aanvallers waren minstens zo slecht zoniet slechter als hij!!! Ebicilio was dramatisch en heeft niet 1 fatsoenlijke actie gehad, veruit de slechtste man van de wedstrijd!!! En ook Micky buiten de goal liet weer niet veel zien! En die goal kwam voor een groot gedeelte op naam van Eriksen die een geweldige bal gaf! Hij bedankte hem hier niet eens voor! Laten we met ze allen nou eens stoppen met fluiten en in plaats daarvan juichen en samen proberen kampioen te worden. Dan kan hij in de zomer verkocht worden en zijn alle partijen blij! |
|
|
|