BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Siem in de spits na hernieuwde weigering van hand de Boer!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 19 april 2011 - 16:13   quote  deeplink  
Nee! Geen Siem in de punt! Het moet nu eens afgelopen zijn met spelers op posities te pleuren waar ze NIET horen te staan! Word er niet goed van. Linksbacks die geen linksback zijn. Middenvelders in de spits. Zelfs onze rechtsback is geen echte rechtsback! Gewoon een spits in de spits en als Mounir niet voldoet dan komt gewoon onze 2e spits aan de beurt en dat is Cvitanich. Siem is geen kopper. Cvitanich wel, Siem is geen goaltjesdief. Cvitanich wel als ie eens de juiste ballen krijgt. Niet te geloven dat zoveel Ajax supporters een middenvelder als spits willen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2011 door Ajax_fan --
sebas79
 sebas79 - dinsdag 19 april 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 16:13 schreef Ajax_fan het volgende:
Nee! Geen Siem in de punt! Het moet nu eens afgelopen zijn met spelers op posities te pleuren waar ze NIET horen te staan! Word er niet goed van. Linksbacks die geen linksback zijn. Middenvelders in de spits. Zelfs onze rechtsback is geen echte rechtsback! Gewoon een spits in de spits en als Mounir niet voldoet dan komt gewoon onze 2e spits aan de beurt en dat is Cvitanich. Siem is geen kopper. Cvitanich wel, Siem is geen goaltjesdief. Cvitanich wel als ie eens de juiste ballen krijgt. Niet te geloven dat zoveel Ajax supporters een middenvelder als spits willen!
mee eens ,eindelijk iemand die het snapt
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 19 april 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 23:33 schreef cvita het volgende:
Die gozer is gewoon een schande, bij de 1-1 van Mickey juichde hij niet eens mee.
Speelt als een motorisch gestoorde egoïstische flapdrol en is dan boos als hij gewisseld wordt.
Nu hij in het spel ook nog eens een storende factor is geworden zeg ik:,,Mounir flikker op, doe ons een plezier !"
Juichde hij niet eens mee? Heb je hem bij de 1-2 gezien? Hij viel zn medespelers ook om de nek. Gaan we nu al dingen opzoeken om hem zwart te maken? Hij werkt hard en ik zie hem constant gebaren maken waar hij de bal wil en wat doen zn medespelers......die geven hem die bal helemaal verkeerd. Elke keer als hij in zn eentje tegen 3 man staat en er niet uitkomt dan beginnen mensen weer te mekkeren en te fluiten. Elke keer als Ebecilio een domme onnozele actie maakt ( 80 keer per wedstrijd ) dan staan mensen te applaudiseren. Walgelijk. Mounir speelt echt niet geweldig maar ik zie hem wel werken. Mensen moeten eens kappen met negatief doen en hun spelers aanmoedigen!
Rogier
 Rogier - dinsdag 19 april 2011 - 16:32   quote  deeplink  
El hamdaoui moet eruit omdat hij gewoon niet presteert en Ajax slechter maakt. En dan nog die hakballen en fratsen etc. Waardeloos. En dan nog hand weigeren. Ik zou hem nooit meer laten spelen en idd Siem in de spits zetten. ook al is Siem geen spits...die Cvitanich ga ik helemaal vanm janken. Vrijwel iedere bal springt van zijn voet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2011 door Rogier --
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - dinsdag 19 april 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 16:17 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Juichde hij niet eens mee? Heb je hem bij de 1-2 gezien? Hij viel zn medespelers ook om de nek. Gaan we nu al dingen opzoeken om hem zwart te maken? Hij werkt hard en ik zie hem constant gebaren maken waar hij de bal wil en wat doen zn medespelers......die geven hem die bal helemaal verkeerd. Elke keer als hij in zn eentje tegen 3 man staat en er niet uitkomt dan beginnen mensen weer te mekkeren en te fluiten. Elke keer als Ebecilio een domme onnozele actie maakt ( 80 keer per wedstrijd ) dan staan mensen te applaudiseren. Walgelijk. Mounir speelt echt niet geweldig maar ik zie hem wel werken. Mensen moeten eens kappen met negatief doen en hun spelers aanmoedigen!
Ik ben het hier helemaal mee eens, het is en blijft een lastige jongen maar wat er nu gebeurt is niet reeël! Hij werkt hard, heeft beduidend meer kwaliteit en ervaring als bijv. een Ebicilio. Ik praat niet alles goed van hem maar als we hem wat krediet geven ipv continu fluiten dan gaat hij mischien weer wat scoren (iedereen weet dat hij dat goed kan) en dan is zijn waarde niet veel gezakt en kan hij makkelijker verkocht worden!
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - dinsdag 19 april 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 16:32 schreef Rogier het volgende:
El hamdaoui moet eruit omdat hij gewoon niet presteerd en Ajax slechter maakt. En dan nog die hakballen en fratsen etc. Waardeloos. En dan nog hand weigeren. Ik zou hem nooit meer laten spelen en idd Siem in de spits zetten. ook al is Siem geen spits...die Cvitanich ga ik helemaal vanm janken. Vrijwel iedere bal springt van zijn voet.
Niet presteerd? omdat hij een paar wedstrijden niet scoort? Je ziet toch ook dat hij continu de bal vasthoud maar dat er niemand vrijloopt/aansluit! Hij probeert geforceerd een goal te maken dat werkt niet maar hij werkt wel hard! Vind jij hem dan slechter voetballen als Ebicilio en Micky? Eerlijk? Als hij 3 mooie goals maakt en bijv. tegen twente de beslissende maakt zou iedereen wel anders piepen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2011 door Jeffreykoi --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 19 april 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 15:56 schreef Ikke_tikkie het volgende:
[ afbeelding ]
No comment...
heeft het erg veel moeite gekost om deze foto te vinden, of is deze maar een paar weken oud..... ;-)
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 19 april 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 16:32 schreef Rogier het volgende:
El hamdaoui moet eruit omdat hij gewoon niet presteert en Ajax slechter maakt. En dan nog die hakballen en fratsen etc. Waardeloos. En dan nog hand weigeren. Ik zou hem nooit meer laten spelen en idd Siem in de spits zetten. ook al is Siem geen spits...die Cvitanich ga ik helemaal vanm janken. Vrijwel iedere bal springt van zijn voet.
En dat is nou net iets wat Siem ook altijd heeft. Dat die bal van zn voet spingt. Met Siem in de spits hoef je niet eens met vleugels te spelen want voorzetten heb je dan niks aan. Er hoort een echte spits in de punt te staan. Geen middenvelder!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 19 april 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 16:37 schreef Jeffreykoi het volgende:

[..]

Niet presteerd? omdat hij een paar wedstrijden niet scoort? Je ziet toch ook dat hij continu de bal vasthoud maar dat er niemand vrijloopt/aansluit! Hij probeert geforceerd een goal te maken dat werkt niet maar hij werkt wel hard! Vind jij hem dan slechter voetballen als Ebicilio en Micky? Eerlijk? Als hij 3 mooie goals maakt en bijv. tegen twente de beslissende maakt zou iedereen wel anders piepen!
hij werkt idd hard, maar er zit vooralsnog geen echte klik in het spel met de andere voorhoede spelers. in het begin van het seizoen was dat anders, hij maakte prachtige doelpunten. hoe het ook is nu, ik vind het jammer dat het nog niet loopt nu, maar hij mag er van mij een paar inschieten de komende wedstrijden, dan maakt hij (met de rest) ons kampioen en pakken we de beker, las hij daarna echt weg wil, mag hij gaan!

MAAR EERST DE DUBBEL!!!

AJAX FOREVER!!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 16:40 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

heeft het erg veel moeite gekost om deze foto te vinden, of is deze maar een paar weken oud..... ;-)
Totaal geen moeite, AD Sportwereld 17 april jl.

http://www.ad.nl/ad/nl/1046/Eredivisie/article/detail/579132/2011/04/17/De-Boer-Fantastische-Vermeer-heeft-ons-gered.dhtml

Wat een volslagen non-discussie dit... en wat een debiele hetze. Fijne supporters jullie, hulde! Misschien zoekt de PVV nog wat aanwas?
Frank V.
 Frank V. - dinsdag 19 april 2011 - 18:07   quote  deeplink  
Voor mij is Mounir een van de beste Ajacieden eigenlijk (denk aan zn doelpunten in de 1e wedstrijd)....wat zou jij nog kunnen als je zo uitgefloten word?
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 19 april 2011 - 18:26   quote  deeplink  
Ik moet me toch aansluiten bij Stanley. Als je de beelden ziet kijkt hij inderdaad wel even de andere kant op, maar volgens mij doet hij dat juist om het te laten lijken alsof hij de Boer niet ziet. Ik besef dat het klinkt als een complottheorie, maar kijk nog maar eens goed. Het is duidelijk dat de Boer daar staat en hem een hand wil geven (zoals trainers daar altijd staan om een handje te geven). De Boer raakt ook nog de arm van Hamdoei, maar die reageert daar helemaal niet op. Als hij de Boer niet gezien had, had hij wel gereageerd op de hand van de Boer die zijn arm raakt. Direct de eerste persoon achter de Boer krijgt wel een hand. Ik vind dat hij er om zijn egoistische voetbal zeker als naast hoort, maar hij maakt toch ook keer op keer op keer duidelijk dat zijn instelling niet deugt!
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 19 april 2011 - 18:31   quote  deeplink  
Ohw en by the way meneer ikke_tikkie. Erg mooi dat je er een foto bij haalt, maar erg jammer dat je je eigen stadion niet eens herkend. Die foto is duidelijk genomen in de Arena, waar Ajax niet tegen NEC speelde, oftewel de foto is van een totaal ander moment...
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 19 april 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 18:26 schreef ktotheb het volgende:
Ik moet me toch aansluiten bij Stanley. Als je de beelden ziet kijkt hij inderdaad wel even de andere kant op, maar volgens mij doet hij dat juist om het te laten lijken alsof hij de Boer niet ziet. Ik besef dat het klinkt als een complottheorie, maar kijk nog maar eens goed. Het is duidelijk dat de Boer daar staat en hem een hand wil geven (zoals trainers daar altijd staan om een handje te geven). De Boer raakt ook nog de arm van Hamdoei, maar die reageert daar helemaal niet op. Als hij de Boer niet gezien had, had hij wel gereageerd op de hand van de Boer die zijn arm raakt. Direct de eerste persoon achter de Boer krijgt wel een hand. Ik vind dat hij er om zijn egoistische voetbal zeker als naast hoort, maar hij maakt toch ook keer op keer op keer duidelijk dat zijn instelling niet deugt!
Dat is precies wat ik ook dacht. Dat ie met opzet opzij kijkt om net te doen alsof ie het niet ziet. Ik ben er niet voor om Mounir af te zeiken maar het was duidelijk dat ie pissig was en hem geen hand wilde geven.
joduh
 joduh - dinsdag 19 april 2011 - 20:10   quote  deeplink  
ach man,zelfs een blinde zag nog dat hamlap expres de andere kant op keek omdat ie wist dat frank daar stond.......mooie foto ikkietikkie!!!!hahahah echte ajaxsuporter ben je!!!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 20:25   quote  deeplink  
Man, ik post het bewust om maar aan te geven wat een volslagen kolderdiscussie dit is. Wel eens een speler juichend van het veld zien lopen bij een wissel, behoudens een publiekswissel of iets vergelijkbaars. Sterker, het tekent de speler die ervan baalt gewisseld te worden wanneer het elftal voor geen meter loopt. Boeiuh of iemand dan de coach een handje geeft. Checken jullie dit ook wanneer bv Sulejmani zou worden gewisseld? Retorische vraag overigens...

Dit is echt spijkers op laag water zoeken en de hetze wederom aanwakkeren. Het lijkt wel of jullie nog slechts bezig zijn met ellende, in plaats van achter de ploeg te gaan staan en die derde ster binnen te trekken. Al is het met kutfoebel, als ie er maar komt. Lekkere supporters jullie...
sebas79
 sebas79 - dinsdag 19 april 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 20:25 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Man, ik post het bewust om maar aan te geven wat een volslagen kolderdiscussie dit is. Wel eens een speler juichend van het veld zien lopen bij een wissel, behoudens een publiekswissel of iets vergelijkbaars. Sterker, het tekent de speler die ervan baalt gewisseld te worden wanneer het elftal voor geen meter loopt. Boeiuh of iemand dan de coach een handje geeft. Checken jullie dit ook wanneer bv Sulejmani zou worden gewisseld? Retorische vraag overigens...

Dit is echt spijkers op laag water zoeken en de hetze wederom aanwakkeren. Het lijkt wel of jullie nog slechts bezig zijn met ellende, in plaats van achter de ploeg te gaan staan en die derde ster binnen te trekken. Al is het met kutfoebel, als ie er maar komt. Lekkere supporters jullie...
Mooi gezegd !! Ik stoor me pas aan spelers die 30 sec na een verloren wedstrijd al lachend met de tegenstander staan, over waar ze gaan stappen die avond . Daar krijg ik echt het idee van dat het ze geen moer kan schelen
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 21:30   quote  deeplink  
Is Dani weer terug dan? ;-)
Johnqqqq
 Johnqqqq - dinsdag 19 april 2011 - 21:33   quote  deeplink  
El hamdoui maakt tegen excelsior een hattrick, let maar op
alibabba
 alibabba - dinsdag 19 april 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
[ afbeelding ]
No comment...
Deze foto is absoluut niet van afgelopen zondag..
roeliskoel
 roeliskoel - dinsdag 19 april 2011 - 21:52   quote  deeplink  
opdonderen en een echte (Ajaacied) spits halen../
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 21:48 schreef alibabba het volgende:

[..]

Deze foto is absoluut niet van afgelopen zondag..
Joh... Maar bepaalt het wel of niet handje schudden met je coach of je een basisplaats verdient? Indien ja, dan mag er een heel eftal naar de Boer voor een staande receptie. Het foebel is namelijk niet om aan te gluren.
alibabba
 alibabba - dinsdag 19 april 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 22:00 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Joh... Maar bepaalt het wel of niet handje schudden met je coach of je een basisplaats verdient? Indien ja, dan mag er een heel eftal naar de Boer voor een staande receptie. Het foebel is namelijk niet om aan te gluren.
Voetbal is een teamsport en zeker in deze fase geld het teambelang boven het individu. Als je ziet hoe Hammie reageert bij de 1-1 van Sulejmani, zegt genoeg over Mounir. Hij gunde het hem amper. De Boer probeert wat er te redden valt met Mounir en geeft hem volgems mij elke wedstrijd het vertrouwen...hij speelde als een draak maar blijkbaar was hij het niet eens met zijn wissel. Van zelfkritiek heeft ie nog nooit gehoord. Ajax moet voor volgend seizoen van hem af!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 april 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
[ afbeelding ]
No comment...
Topper... :D

vanaf nu ga ik niet eens meer op jou comments reageren over het bestuur etc etc.. dit bewijst dat je geen supporter bent..
alibabba
 alibabba - dinsdag 19 april 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 22:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Topper... :D

vanaf nu ga ik niet eens meer op jou comments reageren over het bestuur etc etc.. dit bewijst dat je geen supporter bent..
Ik zou het raar vinden als ie een echte Ajax-supporter is, maar elke mening is een goeie, mits het niet provocerend is...
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 22:09 schreef alibabba het volgende:

[..]
Ajax moet voor volgend seizoen van hem af!!
Ach, denk dat dat fris aangeschafte Deense broekie er wel eens eerder kan staan dan z'n zestienjarige leeftijd doet vermoeden. Daar maak ik me niet zo'n zorgen over. Maar Siem de Jong in de spits vind ik nou ook niet zo'n goed idee.
alibabba
 alibabba - dinsdag 19 april 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 22:16 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ach, denk dat dat fris aangeschafte Deense broekie er wel eens eerder kan staan dan z'n zestienjarige leeftijd doet vermoeden. Daar maak ik me niet zo'n zorgen over. Maar Siem de Jong in de spits vind ik nou ook niet zo'n goed idee.
Je gaat alleen op mijn laatste zin af..waarom is dat??
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Moet ik gaan bestrijden dat voetbal een teamsport is dan? Dat is toch geen issue?

En natuurlijk heeft Mounir een ego-probleem, maar dat heb ik hier ooit (in een ander topic) al eens vastgesteld. Maar in dit stadium van de competitie vind ik het niet zo zinvol hetze op hetze te laten volgen. Zeker niet wanneer het een slap handje betreft... had iemand een tongzoen verwacht dan?
Stanley
 Stanley - dinsdag 19 april 2011 - 22:33   quote  deeplink  
Beste mensen, ik ben schuldig aan dit zogenaamde onzin topic!!! ja Siem is niet de beste spits die ik kan bedenken om in Ajax1 te spelen. Maar begrijp dat gezien het huidige potentieel dit een oplossing is waarbij het team het meest in evenwicht is. Verder zullen met mij de meeste supporters never gedacht hebben ooit een eigen speler af te vallen! Echter kan je ook bedenken dat er echt welwat aan de hand mooet zijn nu dit dus wel gebeurd. El ham... Is een grote arrogante hufter die soms wat geniaals doet maar meestal een onmogelijke actie inzet met maar 1 doel. En dat is om zijn eigen ego te voeden. Wanneer er 3 4 tegenstanders voor hem staan en een medespeler met 1 simpele pass aangespeeld kan worden gaat hij voor de optie om al die tegenstanders te passeren. Vaak zie je bij de start al de onmogelijkheid van zijn egoistische intentie en zie ik het met groot ongeloof gebeuren. En dat niet 1x in de wedstrijd maar herhaaldelijk. En op momenten dat de wedstrijd nog helemaal niet beslist is. Zijn actis zouden een keer kunnen als we met 6-0 voorstaan. Tel hierbij alle gebeurtenissen op plus zijn misselijkmakende houding en je heb precies wat wij nu hebben. Conclusie het is een ontzettende paardenpenis die in een circus thuis hoort en nniet in het magische Ajaxshirt!!!!!! Ik heb gesproken Ugh of Uhg whatever.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 april 2011 - 22:39   quote  deeplink  
met siem hebben we betere pottn voetbal gespeelt dan dit.. daarbij komt eriksen met dejong voor hem ook beter tot zijn recht en ook een sulejmani en ebecilio vind ik beter zonder elham.. waarom ? omdat elham gewoon geen spits is die op de juiste plaats staat bij een voorzet of aktie vanaf de zijkant.. en ook bij afvallende ballen staat hij 9 van de 10 keer verkeerd op gestelt of is hij telangzaam.. (niet dat dejong snel is maar staat wel beter )
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 22:39 schreef nummer10 het volgende:
omdat elham gewoon geen spits is die op de juiste plaats staat bij een voorzet of aktie vanaf de zijkant
Dat ben ik met je eens... hij is geen afmaker pur sang.
remco k
 remco k - woensdag 20 april 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 16:13 schreef Ajax_fan het volgende:
Siem is juist geen middenvelder maar een 100% spits met een neus voor de goal..

En onze rechtsback is geen rechtsback?????
joduh
 joduh - woensdag 20 april 2011 - 17:47   quote  deeplink  
neus?????whahahahahhahaahahaa
remco k
 remco k - woensdag 20 april 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 16:17 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Sorry, maar als jij het de schuld van zijn medespelers vind dat MOunir teveel met de bal loopt en meer van dat soort ongein, dat snap je er echt niks van... 9 van de 10 keer dat Mounir de bal heeft, gaat hij proberen een fantastische solo te maken, en iedere keer weer lopen er medespelers vrij die door HEM niet worden aangespeeld, hij komt 900 keer per wedstrijd uit de punt van de aanval lopen, iets wat de Boer niet wil hebben, dit hoor je de Boer namelijk regelmatif roepen langs de zijlijn..
joduh
 joduh - woensdag 20 april 2011 - 17:53   quote  deeplink  
regelmatif????
joduh
 joduh - woensdag 20 april 2011 - 17:53   quote  deeplink  
sorrie man,heb zin om te zieken........
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 20 april 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 17:53 schreef joduh het volgende:
regelmatif????
ken jij zeker weer niet? Da's een trein die steeds op tijd rijdt! BAM!!
remco k
 remco k - woensdag 20 april 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 16:37 schreef Jeffreykoi het volgende:

[..]

Sulejmani is momenteel toch wel echt veruit de beste aanvaller die we in de selectie hebben..
Feit is gewoon dat we de beste wedstrijden hebben gespeeld met de Jong in de punt van de aanval en zonder Mounir of met Mounir vanaf de rechterkant..
remco k
 remco k - woensdag 20 april 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 16:50 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

En dat is nou net iets wat Siem ook altijd heeft. Dat die bal van zn voet spingt. Met Siem in de spits hoef je niet eens met vleugels te spelen want voorzetten heb je dan niks aan. Er hoort een echte spits in de punt te staan. Geen middenvelder!
Met Siem heb je juist wel iets aan voorzetten.. Siem is kopsterk en dat kun je van Mounir niet zeggen, iedereen die juist vind dat Siem een middenvelder is ziet het verkeerd.. Wanneer was iedereen tevreden over Siem??? Juist ja, toen hij veel scoorde, en wanneer was dat?? Toen hij veelvuldig in de 16 was te vinden, en wie is er nu meer in de 16 te vinden dan een spits, en niet te vergeten, laat Mounir andere spelers slechter spelen, en de Jong lata andere spelers beter voetballen..
Boilesen
 Boilesen - woensdag 20 april 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 17:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Met Siem heb je juist wel iets aan voorzetten.. Siem is kopsterk en dat kun je van Mounir niet zeggen, iedereen die juist vind dat Siem een middenvelder is ziet het verkeerd.. Wanneer was iedereen tevreden over Siem??? Juist ja, toen hij veel scoorde, en wanneer was dat?? Toen hij veelvuldig in de 16 was te vinden, en wie is er nu meer in de 16 te vinden dan een spits, en niet te vergeten, laat Mounir andere spelers slechter spelen, en de Jong lata andere spelers beter voetballen..
Er is wel een verschil tussen het spel in de zestien van een spits en van een nummer tien. De Jong profiteerde optimaal van de ruimte die spits Pantelic voor hem creerde. Als spits zit je vast aan de verdedigers. Vind dat Siem dat ook aardig invult, maar een echte killer is ie als spits niet.
remco k
 remco k - woensdag 20 april 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 18:08 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Er is wel een verschil tussen het spel in de zestien van een spits en van een nummer tien. De Jong profiteerde optimaal van de ruimte die spits Pantelic voor hem creerde. Als spits zit je vast aan de verdedigers. Vind dat Siem dat ook aardig invult, maar een echte killer is ie als spits niet.
Hoeveel wedstrijden heeft de Jong in de punt gespeeld?? en hoeveel goals heeft hij daar gemaakt??? Er loopt binnen Ajax nu niemand rond die bij Ajax in de punt beter gepresteerd heeft dan de Jong, tel daar bij op het verbeterde spel met de Jong in de punt, en je zult zien dat de Jong de persoon is om nu in de punt te spelen..

De Jong is ook in heel zijn doen en laten een typische spits, een beetje een type Koevermans, maar wel met iets meer flair. Niks van zijn hele voorkomen laat zien dat hij een middenvelder is...
Boilesen
 Boilesen - woensdag 20 april 2011 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoeveel wedstrijden heeft de Jong in de punt gespeeld?? en hoeveel goals heeft hij daar gemaakt??? Er loopt binnen Ajax nu niemand rond die bij Ajax in de punt beter gepresteerd heeft dan de Jong, tel daar bij op het verbeterde spel met de Jong in de punt, en je zult zien dat de Jong de persoon is om nu in de punt te spelen..

De Jong is ook in heel zijn doen en laten een typische spits, een beetje een type Koevermans, maar wel met iets meer flair. Niks van zijn hele voorkomen laat zien dat hij een middenvelder is...
De manier waarop hij ruimte in de zestien vond wanneer er een balvaste spits voor m staat laat toch wel zien hij de kwaliteiten van een aanvallende middenvelder heeft. Helaas is Mounir niet zo'n zo'n spits, daarom ben ik net als jij ook wel een voorstander van Siem in die rol. Maar het liefst zie ik volgend jaar toch iemand anders op de nummer 9 positie.
remco k
 remco k - woensdag 20 april 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 18:48 schreef Boilesen het volgende:

[..]

De manier waarop hij ruimte in de zestien vond wanneer er een balvaste spits voor m staat laat toch wel zien hij de kwaliteiten van een aanvallende middenvelder heeft. Helaas is Mounir niet zo'n zo'n spits, daarom ben ik net als jij ook wel een voorstander van Siem in die rol. Maar het liefst zie ik volgend jaar toch iemand anders op de nummer 9 positie.
Siem rendeert enkel op 10 met een speler in de punt die uitwijkt naar de zijkanten, en dat is juist een kant die een puntspeler bij Ajax NOOIT mag opzoeken bij druk zetten met de bal, hij loopt dan de buitenspeler dusdankig in de weg, dat een backspeler niet kan doorschuiven, en creert een gat op het middenveld doordat de 10 doorschuift. De manier van voetballen onder Jol was goed voor deze manier van spelen, maar dit hoort niet bij Ajax..

Een Ajax spits hoeft niet uit te blinken in flair, souplesse of snelheid al is dat natuurlijk wel meegenomen. Siem is erg sterk aan de bal, kan goed kaatsen met zijn rug naar de goal, is kopsterk, heeft overzicht en niet geheel onbelangrijk hij heeft oog voor de ruimte, dat samen met een sterk schot maakt van hem een echte Ajax spits, natuurlijk is hij dat nu nog niet helemaal, maar met de juiste begeleiding en het vertouwen van de Boer ( hij ging steeds beter spelen op 9 in de maand januari) gaat hij dat wel 100% worden, en zoals ik afgelopen zomer al zei, heeft Ajax geen nieuwe aankoop in de punt van de aanval nodig...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 20 april 2011 - 19:54   quote  deeplink  
Ik loop al maanden met die Fernandez van Exelsior in mijn hoofd(niet letterlijk),maar wat is dat voor een voetballer,wordt hij bij Ajax niet naar een hoger niveau getild,is dat geen aanwinst voor Ajax?
Pema
 Pema - woensdag 20 april 2011 - 20:14   quote  deeplink  
Het "rendement" met Siem in de spits is hoger, klaar, einde topic!
alibabba
 alibabba - woensdag 20 april 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 20:14 schreef Pema het volgende:
Het "rendement" met Siem in de spits is hoger, klaar, einde topic!
Heb ik je vandaag niet gezien bij de Hema Pema?????:):)
remco k
 remco k - woensdag 20 april 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 20:33 schreef alibabba het volgende:

[..]

Heb jij weer aan de medicijnkast van je moeder gezeten???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 20 april 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 20:33 schreef alibabba het volgende:

[..]

Is pema eigenlijk geen Tena?????
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 20 april 2011 - 20:51   quote  deeplink  
Zuigen en zuigen dotdat het vol zit
remco k
 remco k - woensdag 20 april 2011 - 20:53   quote  deeplink  
Wat betekent DOTDAT???....:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Siem in de spits na hernieuwde weigering van hand de Boer!!!

0.0070209