|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahaahah tot dat het vol is,sorry man |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Deze Onverwachte Tranen Doen Andere Twijfelen |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ach ja moest ff snel reageren |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
erikkkk
|
|
|
De foto op pagina 1 is overduidelijk genomen in de arena! Terwijl het toch echt nec-ajax was afgelopen zondag. Ik zou zeggen zet je el hamdoei fanbril af en kijk de beelden nog eens na! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik heb de kast uit de medicijnen gehaald ja... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Als er op de nagels maar geen haren zitten;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2011 door alibabba -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Real madrid op 1-0 voor in de verlenging van de bekerfinale, wat een antivoetbal zeg, twee rode kaartovertredingen die niet worden gegeven, en de hele pot met 16 man verdedigen, Mourinho is ANTIVOETBAL...... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 23:49 schreef remco k het volgende:Real madrid op 1-0 voor in de verlenging van de bekerfinale, wat een antivoetbal zeg, twee rode kaartovertredingen die niet worden gegeven, en de hele pot met 16 man verdedigen, Mourinho is ANTIVOETBAL...... Maar toch wint ie Remco. Hij weet het voetbal van Barca toch te neutraliseren en daar kun je toch respect voor opbrengen. Hij bespeelt de media, de scheidsrechters en heeft daar profijt van. Het is niet mijn ding maar hij pakt wel prijzen.. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 23:49 schreef remco k het volgende:Real madrid op 1-0 voor in de verlenging van de bekerfinale, wat een antivoetbal zeg, twee rode kaartovertredingen die niet worden gegeven, en de hele pot met 16 man verdedigen, Mourinho is ANTIVOETBAL...... Barcalona is antivoetbal met hun zogenaamde aanvallende spel wat inhoud dat ze de bal 40 meter van de goal af gaan rondtikken netzolang tot hun tegenstander gefrustreerd raakt, stapt, en een dodelijke steekpass om de oren krijgt.
Respect voor Mourinho en de manier waarop hij toch maar van het beste team van de wereld weet te winnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2011 door Afcarius -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Barcelona is antivoetbal?????
Je spreekt jezelf al tegen als je dat roept, voetBAL is bedacht om dingen met de bal te doen, REAL heeft werkelijk helemaal niks gedqaan dan schoppen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2011 - 00:05 schreef alibabba het volgende:[..] Maar toch wint ie Remco. Hij weet het voetbal van Barca toch te neutraliseren en daar kun je toch respect voor opbrengen. Hij bespeelt de media, de scheidsrechters en heeft daar profijt van. Het is niet mijn ding maar hij pakt wel prijzen.. Kan ik echt geen respect voor hebben... sorry, als die scheidrechter daar oplet, stuurt hij twee madrid spelers van het veld in de eerste helft, die mensen zijn het veld ingegeaan met het idee schoppen en tegenhouden..... |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2011 - 08:45 schreef remco k het volgende:[..] Kan ik echt geen respect voor hebben... sorry, als die scheidrechter daar oplet, stuurt hij twee madrid spelers van het veld in de eerste helft, die mensen zijn het veld ingegeaan met het idee schoppen en tegenhouden..... 2 maar? Ik zag wel meer dingen waar normaal geel of rood voor gegeven wordt! Volgens mij had zo'n wedstrijd als gister bij ons in de mickey mouse league geëindigd met 18 man en zeker 10 gele kaarten! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2011 - 16:12 schreef Jeffreykoi het volgende:Wel of geen hand, hij wordt niet beter en krijgt geen vertrouwen van elke wedstrijd gewisseld worden. Daarbij was hij niet heel slecht, hij mist een paar kansen omdat hij niet in vorm is maar mensen die objectief kijken zien ook dat hij de bal vaak niet kwijt kan omdat de rest stil staat. De andere aanvallers waren minstens zo slecht zoniet slechter als hij!!! Ebicilio was dramatisch en heeft niet 1 fatsoenlijke actie gehad, veruit de slechtste man van de wedstrijd!!! En ook Micky buiten de goal liet weer niet veel zien! En die goal kwam voor een groot gedeelte op naam van Eriksen die een geweldige bal gaf! Hij bedankte hem hier niet eens voor! Laten we met ze allen nou eens stoppen met fluiten en in plaats daarvan juichen en samen proberen kampioen te worden. Dan kan hij in de zomer verkocht worden en zijn alle partijen blij! Beste Jeffrey ik weet niet of wij wel dezelfde wedstrijd hebben gekeken ik heb een aantal keren Sulejmanie vogel vrij zien staan en hij Mister ego ging even duizendscharen doen en wilde even 3 man paseren !!!!! Dus frank Siem in de spits Mounir naar de zaterdag amateurs en we gaan het dan redden. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
heerlijke pot gisteren Madrid tegen Barca en inderdaad in Nederland hadden wij nog met 16 man op het veld gestaan,maar na de rust werd het gewoon leuk om na te kijken en ja mischien was het af en toe een schop partij maar als neutraal toeschouwer was het wel leuk om na te kijken .!!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2011 - 16:17 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Juichde hij niet eens mee? Heb je hem bij de 1-2 gezien? Hij viel zn medespelers ook om de nek. Gaan we nu al dingen opzoeken om hem zwart te maken? Hij werkt hard en ik zie hem constant gebaren maken waar hij de bal wil en wat doen zn medespelers......die geven hem die bal helemaal verkeerd. Elke keer als hij in zn eentje tegen 3 man staat en er niet uitkomt dan beginnen mensen weer te mekkeren en te fluiten. Elke keer als Ebecilio een domme onnozele actie maakt ( 80 keer per wedstrijd ) dan staan mensen te applaudiseren. Walgelijk. Mounir speelt echt niet geweldig maar ik zie hem wel werken. Mensen moeten eens kappen met negatief doen en hun spelers aanmoedigen! Kijk jij die wedstrijd nog maar eens terug die eikel had 80x de bal aan mickey kunnen geven die vogel vrij staat nee meneer de ego tripper wil het helemaal in zijn eentje doen en als hij er niet meer uitkomt gaat hij janken dat ze niet vrij lopen !!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2011 - 16:37 schreef Jeffreykoi het volgende:[..] Niet presteerd? omdat hij een paar wedstrijden niet scoort? Je ziet toch ook dat hij continu de bal vasthoud maar dat er niemand vrijloopt/aansluit! Hij probeert geforceerd een goal te maken dat werkt niet maar hij werkt wel hard! Vind jij hem dan slechter voetballen als Ebicilio en Micky? Eerlijk? Als hij 3 mooie goals maakt en bijv. tegen twente de beslissende maakt zou iedereen wel anders piepen! Droom jij maar zacht verder !!!!!!!!! |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
het isnatuurlijk allemaal niet goed wat el hamdoui doet ! maar dank je wel zeggen als je word gewisseld hoeft voor mij ook niet. dat hij geen hand gaf dat boeit toch niet ? |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote: Met mensen zoals jij wordt het er niet beter van, jij bent zeker 1 van de eerste die fluit als het 15 minuten slecht gaat? Als hij straks 3 mooie goals maakt en tegen twente de beslissende ben je dan zeker ook de eerste die weer staat te juichen! Ik heb Mickey niet 80x zien vrijstaan. Buiten die mooie goal heb ik weinig gezien van Mickey! Ben het met je eens dat hij vaker over moet spelen en dat komt mede omdat hij te graag teveel wil. Maar om te zeggen dat hij slecht is en dat Siem beter is sorry maar Siem heeft echt niet meer kwaliteit dan Mounir, als jij dat vind is dat je goed recht maar niet geloofwaardig!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2011 door Jeffreykoi -- |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2011 - 14:00 schreef ajacied het volgende:het isnatuurlijk allemaal niet goed wat el hamdoui doet ! maar dank je wel zeggen als je word gewisseld hoeft voor mij ook niet. dat hij geen hand gaf dat boeit toch niet ? Precies, hij is niet blij met de wissel dat mag maar hij moet eigelijk wel netjes blijven. Waarschijnlijk is dit meteen erna of de volgende morgen uitgesproken maar sommige fans maken het weer groter als het is. Hoop dat hij de komende wedstrijden er een paar inschiet dan is iedereen weer stil. Ik maakte me zondag meer druk om Ebicilio dan om Hem, wat was die man slecht! Dan zie ik echt liever Ozbilic een paar wedstrijden de kans krijgen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2011 door Jeffreykoi -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Beste Jeffrey ,Ik hoop inderdaad als hij mee doet dat hij de winnende maakt en uiteraard sta ik dan te juigen lijkt mij normaal als je club scoort,maar ik vind en dat is mijn mening dat El Hamd.alleen voor zich zelf loopt te voetballen en ik denk niet dat ik daar de enige in ben,en je El Hamd.is een betere voetballer als Siem maar dat is tenminste een teamspeler die de ballen afgeeft aan iemand die er beter voor staat en dat kan je van El Hamd. niet zeggen. |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2011 - 14:37 schreef nora het volgende:Beste Jeffrey ,Ik hoop inderdaad als hij mee doet dat hij de winnende maakt en uiteraard sta ik dan te juigen lijkt mij normaal als je club scoort,maar ik vind en dat is mijn mening dat El Hamd.alleen voor zich zelf loopt te voetballen en ik denk niet dat ik daar de enige in ben,en je El Hamd.is een betere voetballer als Siem maar dat is tenminste een teamspeler die de ballen afgeeft aan iemand die er beter voor staat en dat kan je van El Hamd. niet zeggen. Ben het met je eens dat hij meer voor zichzelf speelt maar blijf erbij dat hij de bal ook niet kwijt kan, maar dat probleem heeft iedereen vind ik aangezien iedereen stil staat als er een andere speler aan de bal is. Maar nogmaals, ik vond hem niet eens zo slecht spelen zondag en hij werkte hard. Als Ebicilio op dat moment de slechtste man van het veld is waar wisselt hij hem niet en zet hij Hamd. op links! Als dat niet werkt kun je hem altijd nog wisselen voor Ozbilic! Ebicilio mag zowat elke wedstrijd (bijna) volledig uitspelen terwijl hij amper scoort, 90% van ze acties mislukken en voorzetten amper aankomen! Ik vind Ozbilic sneller en frisser ogen en die probeert ook meer ze man op te zoeken en de actie te maken. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Remco, lekker off topic met Barcelona! Maar dat is begrijpelijk wanneer ik je commentaar teruglees over het incident waarover dit topcic gaat. Gelukkig is er Nora nog, helemaal met haar eens overigens. Nu las ik weer op Ajax nieuws een oud-trainer van Excelsior die roept dat hij het niet verdiend!!! Maar het is juist wel wat hij verdiend!!! Dat het niet leuk is en niet op de laatste plaats een ongewone situatie, dat ben ik met hem eens. Maar laat hem, Mounier alles maar eens op een rijtje zetten en zijn ego-spel terugkijken en dan zijn excuses aan ons maken. En dan misschhien, heel misschien zullen er een hele hoop supporters stoppen met fluiten. (met een belofte dat hij volgend jaar oprot moet het helemaal weer goedkomen).. |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2011 - 15:34 schreef Stanley het volgende:Remco, lekker off topic met Barcelona! Maar dat is begrijpelijk wanneer ik je commentaar teruglees over het incident waarover dit topcic gaat. Gelukkig is er Nora nog, helemaal met haar eens overigens. Nu las ik weer op Ajax nieuws een oud-trainer van Excelsior die roept dat hij het niet verdiend!!! Maar het is juist wel wat hij verdiend!!! Dat het niet leuk is en niet op de laatste plaats een ongewone situatie, dat ben ik met hem eens. Maar laat hem, Mounier alles maar eens op een rijtje zetten en zijn ego-spel terugkijken en dan zijn excuses aan ons maken. En dan misschhien, heel misschien zullen er een hele hoop supporters stoppen met fluiten. (met een belofte dat hij volgend jaar oprot moet het helemaal weer goedkomen).. Stanley, misschien ben ik te positief ingesteld maar als we nou eens niet fluiten maar aanmoedigen dat stimuleerd meer en wordt er mischien meer gescoord en gewonnen. Als we dan over 3 wedstrijden kampioen zijn dan zal er ongetwijfeld een club komen voor hem en dan is iedereen blij! En ajax heeft ze centen weer terug! De Boer en de staf hebben hem vergeven dus waarom de supporters niet? Zij werken elke dag met hem en het is niet dat hij de kantjes eraf loopt! Dat hij volgend jaar weggaat lijkt me een zekerheid aangezien ze kansen om te spelen zullen slinken als de Boer eventueel aankopen mag doen in de transferperiode!
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2011 - 15:34 schreef Stanley het volgende:Remco, lekker off topic met Barcelona! Maar dat is begrijpelijk wanneer ik je commentaar teruglees over het incident waarover dit topcic gaat. Gelukkig is er Nora nog, helemaal met haar eens overigens. Nu las ik weer op Ajax nieuws een oud-trainer van Excelsior die roept dat hij het niet verdiend!!! Maar het is juist wel wat hij verdiend!!! Dat het niet leuk is en niet op de laatste plaats een ongewone situatie, dat ben ik met hem eens. Maar laat hem, Mounier alles maar eens op een rijtje zetten en zijn ego-spel terugkijken en dan zijn excuses aan ons maken. En dan misschhien, heel misschien zullen er een hele hoop supporters stoppen met fluiten. (met een belofte dat hij volgend jaar oprot moet het helemaal weer goedkomen).. Lekker fucking belangrijk wat jij daar van vind..... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Nee Jeffrey, je hebt wel degelijk een punt. Echter hebben wij als supporter geen alternatieve, politieke agenda's en kunnen wij puur en oprecht reageren. Het gefluit aan het adres van hem is een signaal aan de club en speler dat WIJ het niet pikken... Zijn negatieve en egoistische houding. Zijn automatische veronderstelling dat iedereen zich maar naar zijn grillen moet schrikken. Ik las hier en daar wat speldenprikken over de PVV, maar misschien zouden we allemaal eens heel duidelijk onze afkeer moeten laten blijken naar een ieder die bij "ons" als nieuwkomer binnenkomt, zich met enige bescheidenheid schikt naar onze normen en waarden in plaats van een hoop agressie afdwingen wat wij niet gewoon zijn. En ja dit kan slaan op wat er gaande is in onze maatschappij én Ajax. Iedereen is welkom maar dan graag wat meer respect voor onze geschiedenis, cultuur, waarden en normen...Niemand maar dan ook niemand zou Mounier el Hamdaoui in dat geval onheus bejegenen en om het door te trekken zou niemand stemmen op de PVV. En let wel het zijn die geschiedenis, cultuur, waarden en normen die ons in de eerste plaats zo aantrekkelijk en welvarend hebben gemaakt. En dan heb ik het nu weer even over Ajax en ja ook nu zou je weer een vergelijking kunnen maken naar.... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Hey die Remco wat een stoere tekst. Is dat jouw manier om een houding aan te nemen wanneer je ergens totaal naast hebt gezeten? |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
Ik begrijp je Stanley maar nog 4 hele belangrijke wedstrijden en het seizoen zit erop, of met de dubbel of 1 prijs of niks. Alles is nog mogelijk. Dus daarom zeg ik laten we als supporters nou niet fluiten maar die laatste paar wedstrijden positief zijn (viel dit keer trouwens wel mee vond ik, als hij blij is gewisseld te worden klopt er ook iets niet!En ik snapte de Boer ook niet met de wissel aangezien er nog slechtere liepen). Dan ben ik er zeker van dat hij volgend jaar ergens anders speelt en kan Ajax nog de transfersom terughalen!!! Hij heeft gewoon meer kwaliteit als Siem en al helemaal als Cvitanich! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Jeffrey, ik snap je en misschien is het wel het wijste om te doen en bovendien hebben we al ons punt gemaakt en heeft Frank ook wel door dat hij niet past in zijn filosofie van spelen.. Dus bij deze... sta ik achter jouw wijsheid. Zorg je dan ook dat hij aan het eind van het seizoen oprot ;-) |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
Daar zorgt hij zelf wel voor!!! Maar Frank is niet weg van hem, dus als die wat geld te besteden krijgt haalt hij denk ik iemand voor het centrum. Nu nog iemand vinden die hem voor minimaal 5 milj. wil hebben! Maar hij kan veel scoren dat heeft hij bewezen dus zal er wel iemand komen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2011 - 16:00 schreef Stanley het volgende:Hey die Remco wat een stoere tekst. Is dat jouw manier om een houding aan te nemen wanneer je ergens totaal naast hebt gezeten? Ik zit helemaal nergens naast, hij steekt z'n arm wel degelijk uit, dat ziet een blinde zelfs.... Je tekst slaat dus nergens op.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2011 - 08:45 schreef remco k het volgende:[..] Kan ik echt geen respect voor hebben... sorry, als die scheidrechter daar oplet, stuurt hij twee madrid spelers van het veld in de eerste helft, die mensen zijn het veld ingegeaan met het idee schoppen en tegenhouden..... Mourinho heeft vooraf benadrukt om te gaan trainen op als ze met 10 man zouden komen te staan. Hij gaf een sneer richting het scheidsrechterskorps en daar zijn de heren toch vatbaar voor...het heeft in zijn voordeel gewerkt en dat is precies wat ie wil. Ik vond Madrid de 1e helft beter dan Barca omdat Barca totaal geen ruimte kreeg. Het leek wel of die van Real doping op hadden, zo fit en scherp waren ze. Als idd de scheids juist optreed, staat Real op den duur met 9 man, maar er staan bij Real enkele spelers in, die weten hoe te moeten handelen..het is niet juist, laat ik dat vooropstellen, maar wanneer je Barcelona laat voetballen, ben je 100% verloren. Vorig jaar wist Mourinho met Inter, Barcelona ook te neutraliseren en dat vind ik toch knap Remco. Ik ben er echt geen voorstander van, want zoals jij weet hou ik van mooi, aanvallend spel, maar soms zijn er andere aspecten nodig om te winnen... |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2011 - 19:54 schreef alibabba het volgende:[..] Mourinho heeft vooraf benadrukt om te gaan trainen op als ze met 10 man zouden komen te staan. Hij gaf een sneer richting het scheidsrechterskorps en daar zijn de heren toch vatbaar voor...het heeft in zijn voordeel gewerkt en dat is precies wat ie wil. Ik vond Madrid de 1e helft beter dan Barca omdat Barca totaal geen ruimte kreeg. Het leek wel of die van Real doping op hadden, zo fit en scherp waren ze. Als idd de scheids juist optreed, staat Real op den duur met 9 man, maar er staan bij Real enkele spelers in, die weten hoe te moeten handelen..het is niet juist, laat ik dat vooropstellen, maar wanneer je Barcelona laat voetballen, ben je 100% verloren. Vorig jaar wist Mourinho met Inter, Barcelona ook te neutraliseren en dat vind ik toch knap Remco. Ik ben er echt geen voorstander van, want zoals jij weet hou ik van mooi, aanvallend spel, maar soms zijn er andere aspecten nodig om te winnen... Helemaal mee eens, tuurlijk genieten we allemaal meer van Barca, de ploeg die prachtig voetbalt. Maar als je coach bent van de de ploeg die tegen barca speelt, ga je je er natuurlijk niet bij neerleggen dat je wordt afgedroogd. Mourinho heeft laten zien dat hij Barca behoorlijk effectief weet bestrijden. Als je voetballend niet beter bent en het daarom zo oplost en het lukt tegen de beste ploeg ter wereld dan heb ik daar best een beetje respect voor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mourinho heeft Barcelona met Madrid absoluut niet weten te bestrijden, die afgekeurde 1-0 wordt op 9 van de 10 velden gewoon goedgekeurd, daarbij opgeteld op nog twee keer buitenspel wat het niet was waarbij een barca speler op de keeper afgaat, en het feit dat Real 2 keer rood moet krijgen, verliest Barcelona gister van de scheidsrechter en niet van Real Madrid.... Daarom geen respect voor Real, ze hebben namelijk niks gepresteerd... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ehm dames, wat heeft dit met Siem of Mounir van doen? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
wat dacht je van mounir naar links, siem naar de bank, en lukaku in de spits. Volgens mij heeft Ajax BV ergens nog 22,5 miljoen op een zwitserse bankrekening staan waar ze vooralsnog nog niets mee gedaan hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2011 - 22:45 schreef Afcarius het volgende:wat dacht je van mounir naar links, siem naar de bank, en lukaku in de spits. Volgens mij heeft Ajax BV ergens nog 22,5 miljoen op een zwitserse bankrekening staan waar ze vooralsnog nog niets mee gedaan hebben. Volgens mij weet jij zelf toch ook wel beter, ik heb je in ieder geval weleens betrapt op betere opmerkingen... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Hahahaha ergens ben ik het wel met Afcarius eens. Maar dan wel extreem links, de tribune! Maar nu even serieus en deze gun ik onze Frank Gratis..Als die hufter dan toch moet spelen om zijn transfersom enigzins op hoogte te houden, dan maar vanaf de zijkant met Siem in de punt en Mickey vanaf de andere kant. Maar het allerliefste zie ik hem helemaal niet meer... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Inderdaad laat hem dan maar op links spelen voor Ebocilio die is uit vorm en misschien krijgen we er dan een beetje geld voor,en als het kan zo snel mogelijk een spits kopen niet wachten hoe langer je wacht des te duurder worden ze,vooral hier in Nederland als ze Ajax horen gaat de prijs 100% procent omhoog vooral als het einde van de transfer periode is . |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
dus Siem in de spits, Mounir vanaf links. Volgend jaar allebei verkopen. Een kopsterke spits met inyernationale allure ervoor terug. Eriksen erachter, Mickey vanaf links en pijlsnelle Lukoki vanaf rechts. Wat denk jik ervan Nora? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 09:21 schreef Stanley het volgende:dus Siem in de spits, Mounir vanaf links. Volgend jaar allebei verkopen. Een kopsterke spits met inyernationale allure ervoor terug. Eriksen erachter, Mickey vanaf links en pijlsnelle Lukoki vanaf rechts. Wat denk jik ervan Nora? Siem de Jong is een verbeterd contract aangeboden, en zal dus niet verkocht worden, volgens de Boer is de Jong een sleutelspeler voor een Ajax terug naar de top..... NIet dat ik het daarmee eens ben, maar verkocht zal ie niet worden.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
hey Remco, vandaag werd het gelijk van dit topic onderstreept. Zou de Boer MoelHam nog opstellen? |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 09:21 schreef Stanley het volgende:dus Siem in de spits, Mounir vanaf links. Volgend jaar allebei verkopen. Een kopsterke spits met inyernationale allure ervoor terug. Eriksen erachter, Mickey vanaf links en pijlsnelle Lukoki vanaf rechts. Wat denk jik ervan Nora? Mounir moet verkocht worden, liever vandaag nog dan morgen!! Ik vind dat we Siem nog een kans moeten geven voor volgend seizoen. Hij heef het vorig seizoen heel goed gedaan dus laten we hem niet zo snel afschrijven! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 18:48 schreef Stanley het volgende:hey Remco, vandaag werd het gelijk van dit topic onderstreept. Zou de Boer MoelHam nog opstellen? het gelijk van dit topic onderstreept??? Dit topic gaat om het wel/niet een hand geven.
Volgens mij was ik hier echt de eerste die vond dat Siem in depunt moet spelen en Mounir niet in Ajax 1, ik snap je punt dus niet.. |
|
|
|