BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Siem in de spits na hernieuwde weigering van hand de Boer!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
maikelK
 maikelK - zondag 24 april 2011 - 21:20   quote  deeplink  
maar remco jij bent toch degene die zei dat Mounir niet de hand weigerde van de Boer? Ben je daar nog steeds overtuigd van?
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 21:25   quote  deeplink  
Ja, en ik zou ook niet inzien wat deze wedstrijd daaraan had moeten veranderen..
Stanley
 Stanley - zondag 24 april 2011 - 21:44   quote  deeplink  
remco zal het nooit toegeven terwijl iedereen en zelfs de professionals op tv het het hebben gezien en benoemd. Maar dat is ook zijn charme zullen we maar zeggen ;-)
joduh
 joduh - zondag 24 april 2011 - 21:49   quote  deeplink  
is dat nou zooo belangrijk man??????
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 21:44 schreef Stanley het volgende:
remco zal het nooit toegeven terwijl iedereen en zelfs de professionals op tv het het hebben gezien en benoemd. Maar dat is ook zijn charme zullen we maar zeggen ;-)
Wat zijn proffesionals op TV????? Sror??? of een Waterreus??? dat zijn ook gewoon mensen met een mening, net zoals jij en ik, en die hebben er echt niet meer verstand van hoor....

Iedere blinde kip kan gewoon zien dat die arm naar links beweegt....
Stanley
 Stanley - zondag 24 april 2011 - 21:53   quote  deeplink  
remco het topic gaat over dat siem in de spits moet! En wie het het eerste op het forum zette is niet relevant want misschien zijn er wel mensen die het eerder dan ons vonden maar dit alleen niet op het forum deelden. Ik bijvoorbeeld begreep niets van dit feit bij de eerste de beste comp.wedstrijd na die fantastische europacupwedstr... Maar goed... ajax gaat ondanks alles lekker en heeft het verkrijgen van de derde ster eindelijk in eigen hand. Let's hope they will not fuck it up again...
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Nou zoals ik al vanaf het vertrek van pantelic roep, de Jong moet in de punt, hij laat ajax beter spelen, ik hou hier nu trouwenover op, dit heb ik de afgelopen weken ook al een keer of 100 gezegd..
joduh
 joduh - zondag 24 april 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 21:55 schreef remco k het volgende:
Nou zoals ik al vanaf het vertrek van pantelic roep, de Jong moet in de punt, hij laat ajax beter spelen, ik hou hier nu trouwenover op, dit heb ik de afgelopen weken ook al een keer of 100 gezegd..
doe dat dan ook eens slappjanus.......
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 24 april 2011 - 22:02   quote  deeplink  
Ja Remco, kappen deze discussie. El Hamdoei eruit. Siem in de spits en we zijn klaar voor de laatste paar wedstrijden.
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Sorry bazen.....
Stanley
 Stanley - zondag 24 april 2011 - 22:06   quote  deeplink  
hahaha...laten we dit topic dan positief eindigen voordat Joduh fefucht raakt. Remco, als je dat toen al zag was dit eerder dan ik. En blijkt dat je toch wel een beetje verstand van voetbal hebt. Fijne pasen allemaal!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 24 april 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 22:06 schreef Stanley het volgende:
hahaha...laten we dit topic dan positief eindigen voordat Joduh fefucht raakt. Remco, als je dat toen al zag was dit eerder dan ik. En blijkt dat je toch wel een beetje verstand van voetbal hebt. Fijne pasen allemaal!!!
Krijg bijna een paasgedachte hier. Whahahahahahahaha
joduh
 joduh - zondag 24 april 2011 - 22:09   quote  deeplink  
fuck de paashaas;-)maar wat is fefucht?en missch hebben jullie beiden geen kut verstand van voetbal en dat maakt ook niks uit man...we zijn voor ajax en dat telt........
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 24 april 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 22:09 schreef joduh het volgende:
fuck de paashaas;-)maar wat is fefucht?en missch hebben jullie beiden geen kut verstand van voetbal en dat maakt ook niks uit man...we zijn voor ajax en dat telt........
Dat laatste ben ik het 10000000000000% mee eens!!!!!!!!!!!!
maikelK
 maikelK - zondag 24 april 2011 - 22:17   quote  deeplink  
Zo is dat maar net joduh.....ajax forever!!!!!!!!!!
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 24 april 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 22:09 schreef joduh het volgende:
hee vrind... lang niet gesproken manneke..
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 24 april 2011 - 22:29   quote  deeplink  
Zag net gewoon weer, bij studio voetbal, Mounir weer geen hand gaf aan Frank, of andersom. Daar zit weer iets goeds mis volgens mij.
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 22:41   quote  deeplink  
Nu was het duidelijk inderdaad. Lorezo werd duidelijk geknuffeld enzo...

de Boer kan toch niet anders doen dan Mounir passeren.
maikelK
 maikelK - zondag 24 april 2011 - 23:00   quote  deeplink  
de Boer is ook niet gek, na vorige week gaat hij echt niet weer zijn hand uitreiken en dan weer worden genegeerd...En Remco vorige week was het ook duidelijk en dit is het gevolg er van...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door maikelK --
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zondag 24 april 2011 - 23:10   quote  deeplink  
De boer laat Mounir gewoon staan want hij is de man die de ballen er gaat schieten.bijvoorbeeld tegen twente kan hij belangrijk zijn.
en om hem vertrouwen te genven ze hij hem er in.
joduh
 joduh - zondag 24 april 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 22:24 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

hee vrind... lang niet gesproken manneke..
en dat wilde ik graag zo houden........tot ziens!
Pietje
 Pietje - zondag 24 april 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:26 schreef joduh het volgende:

[..]

en dat wilde ik graag zo houden........tot ziens!
Whahahahahaha. Wat ben je weer vriendelijk, man!!!! Lol met jou.
joduh
 joduh - zondag 24 april 2011 - 23:41   quote  deeplink  
ach pietje ..sommige heb je wat mee en sommigen niet...ken toch?;-)
daarbij zit die gast meer op het 010 forum dan hier,en dan ben je mijns inziens niet een echte jood.......
Pietje
 Pietje - zondag 24 april 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:41 schreef joduh het volgende:
ach pietje ..sommige heb je wat mee en sommigen niet...ken toch?;-)
daarbij zit die gast meer op het 010 forum dan hier,en dan ben je mijns inziens niet een echte jood.......
Ik weet het, joduh. Je komt hem (of haar) hier nauwelijks tegen. Ik moest alleen heel erg lachen om je gevatte reactie! Ik zit met een lekker glaasje whiskey voor m'n gok en verslikte me van het lachen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 24 april 2011 - 23:44   quote  deeplink  
Het is wel de zoon van Remco he?
Dat je het ff weet!
Whahaha ;)
joduh
 joduh - zondag 24 april 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik weet het, joduh. Je komt hem (of haar) hier nauwelijks tegen. Ik moest alleen heel erg lachen om je gevatte reactie! Ik zit met een lekker glaasje whiskey voor m'n gok en verslikte me van het lachen.
gebeurt wel vaker als je wat van mij leest toch?
joduh
 joduh - zondag 24 april 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:44 schreef Hasjkoph het volgende:
Het is wel de zoon van Remco he?
Dat je het ff weet!
Whahaha ;)
is dat zo?????remco!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:46 schreef joduh het volgende:

[..]

Ja man, dat is mijn zoon........ Volgens mij hebben jullie toen toch gezellig geouwehoerd toch???
Pietje
 Pietje - zondag 24 april 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:45 schreef joduh het volgende:

[..]

gebeurt wel vaker als je wat van mij leest toch?
Hahahaha. Het is toch wel lachen met jou man!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 24 april 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:46 schreef joduh het volgende:

[..]

Je bent het gewoon vergeten! :P
joduh
 joduh - maandag 25 april 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja man, dat is mijn zoon........ Volgens mij hebben jullie toen toch gezellig geouwehoerd toch???
kijk dan af en toe ff wat hij post hiero vriend.........pb `s naar mij ,of heet hij echt mannus?
joduh
 joduh - maandag 25 april 2011 - 00:02   quote  deeplink  
elke maandag at hij bij urby thuis............
joduh
 joduh - maandag 25 april 2011 - 00:03   quote  deeplink  
was een van de 20 die op de prive training mocht kijken in de arena.......
Stanley
 Stanley - maandag 25 april 2011 - 10:30   quote  deeplink  
goedemorgen jongens. Zo te zien heb ik een leuke discussie gemist gisteravond... Hey Joduh ;-) dat woord iss een typisch gevalletje te snel typen op de telefoon. Het moest zijn: gefuckt ;-)
joduh
 joduh - dinsdag 26 april 2011 - 21:15   quote  deeplink  
solie man,mijn iq is lager dan die van een mol man.........iik snap de zin nog steeds niet......;-)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 april 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 22:41 schreef remco k het volgende:
Nu was het duidelijk inderdaad. Lorezo werd duidelijk geknuffeld enzo...

de Boer kan toch niet anders doen dan Mounir passeren.
ik mag het hopen.. heb me KAPOT lopen ergeren aan hamlap...

als ik eerlijk ben zag ik ook de angst bij zijn medespelers om hem uberhaubt in te spelen.. of was ik de enige die dat opviel in het stadion ?? zelfs wanneer het wel kon deden ze het gewon niet.. want Elham aan de bal was je ook de bal kwijt, en dan heb ik het nog nie eens over zijn instelling !!
joduh
 joduh - dinsdag 26 april 2011 - 21:29   quote  deeplink  
gewoon optiefen met die teringlijer.......gelijk vanaf morgenvroeg!!!!!!laat hem maar een teringkebabzaak in dat stinkdorp rotterderdam beginnen!!!!!
remco k
 remco k - dinsdag 26 april 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Wat Joduh zegt..
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 26 april 2011 - 21:53   quote  deeplink  
Tekenend dat Mounir iedereen al voorbij loopt, De Boer hem niet eens aankijkt en de keeperstrainer zich moet haasten om namens de staf nog een hand te schudden. Ook ik hoop dat De Boer gewoon lekker start met De Jong in de spits en De Zeeuw op het middenveld. Maar dat hoop ik al een tijdje..........
joduh
 joduh - dinsdag 26 april 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 21:53 schreef Oceanu het volgende:
Tekenend dat Mounir iedereen al voorbij loopt, De Boer hem niet eens aankijkt en de keeperstrainer zich moet haasten om namens de staf nog een hand te schudden. Ook ik hoop dat De Boer gewoon lekker start met De Jong in de spits en De Zeeuw op het middenveld. Maar dat hoop ik al een tijdje..........
iedereen hoopt dit,nu frank nog man.......
Stanley
 Stanley - woensdag 27 april 2011 - 09:45   quote  deeplink  
Joduh, je begrijpt het wel, het slaat alleen op iets dat alweer achter je ligt. Remco en ik hebben af en toe discussie waarop jij reageerde naar Remco dat hij het moest laten rusten en dat beaamde ik en stuurde voor de verandering een aardig mailtje naar Remco waarin ik zei dat jij anders gefuckt zou raken alleen dat gefuckt kwam er een beetje fefucht uit (;-))

Terug naar het topic ik ben net als jullie allemaal hééééél erg benieuwd wat de Boer gaat doen... Ik weet zeker dat de Boer Elhamdaoui heel graag ziet oprotten. Maar kan het vanuit politiek oogpunt ook.... That is the question... Ik denk met nog maar 2 wedstrijdjes te gaan dat hij inderdaad zonder problemen kan oprotten en op zijn paddestoel kan gaan zitten in het Rifgebergte hahahahahaha
remco k
 remco k - woensdag 27 april 2011 - 10:17   quote  deeplink  
JODUHHHHHH, Urby en Remc K gaan nu eenmaal niet door 1 deur, dat is al zo lang als dat ik hem ken zo, en daar hebben we de afgelopen 2 jaar diverse "heftige" discussies over gehad. Dat heeft dus niks met jou te maken, maar enkel met het feit dat Joduh en ik een deal haden dat we er niet meer over zouden beginnen.....
nora
 nora - woensdag 27 april 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Op dit moment mag Frank niet meer aan politiek denken niet meer aan transfergeld maar alleen aan de titel ,dus MOET hij die ego tripper lekker naar het tweede sturen en met een strik er om aanbieden bij elke club die hem nog kunnen gebruiken het liefst zo ver mogelijk van Amsterdam af,en alternatief Siem in de spits en onze echte middenvelder opstellen de Zeeuw en dan ben ik er van overtuigd dat wij van Heereveen gaan winnen en dat onze oosterburen het feestje voor a.s maandag kunnen afblazen.
Robinho
 Robinho - woensdag 27 april 2011 - 10:22   quote  deeplink  
Ik denk dat Mouniur zijn laatste basisplaats in Ajax 1 achter de rug heeft. Met De Jong en De Zeeuw ben je sterker als collectief en past stukken beter bij speelwijze
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 april 2011 - 10:56   quote  deeplink  
Hij laat hem voorlopig nog staan, geloof me, ook tegen Herenveen zal hij er in staan, alleen zal hij dit keer niet zo lang wachten om hem te wisselen, tenzij hij een doelpunt maakt of een assist geeft in de eerste helft.
Stanley
 Stanley - woensdag 27 april 2011 - 10:59   quote  deeplink  
Hey Nora, alweer zitten we helemaal op 1 lijn. Nu Frand de Boer nog ;-)

Remco, bedankt voor je uitleg. Overigens vind ik "onze" discussie persoonlijk helemaal niet vervelend. One team, one goal, different views!!!
nora
 nora - woensdag 27 april 2011 - 11:21   quote  deeplink  
Ik heb een zeer hoge pet op van Frank ,maar als hij hem zondag weer opsteld dan zal ik daar zeer veel moeite mee hebben omdat te begrijpen!!!!!
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 27 april 2011 - 11:52   quote  deeplink  
Tja.. Wat moet je met El Hamdaoui..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Booya4Afca --
joduh
 joduh - woensdag 27 april 2011 - 13:17   quote  deeplink  
schop in zijn aars!!!!!!!!!!!!
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 april 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 10:17 schreef remco k het volgende:
JODUHHHHHH, Urby en Remc K gaan nu eenmaal niet door 1 deur, dat is al zo lang als dat ik hem ken zo, en daar hebben we de afgelopen 2 jaar diverse "heftige" discussies over gehad. Dat heeft dus niks met jou te maken, maar enkel met het feit dat Joduh en ik een deal haden dat we er niet meer over zouden beginnen.....
nummer10 Urby en Remco k is ook geen succes gebleken ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Siem in de spits na hernieuwde weigering van hand de Boer!!!

0.0094459