|
|
nummer10
|
|
|
quote: gratis weggeven als de ramhemdan begint... dat duurt niet meer zo heel lang, en dan ritueelslachten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
urby,nummer10 en joduh gaat goed door 1 deur...raar man.......ohhh ik snap het al..die remco is een beetje te dik man!!!!!!!!die kan alleen zelf net door een deur heen??????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2011 - 13:44 schreef joduh het volgende:urby,nummer10 en joduh gaat goed door 1 deur...raar man.......ohhh ik snap het al..die remco is een beetje te dik man!!!!!!!!die kan alleen zelf net door een deur heen??????? Niet netjes van je he.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Heeft iemand al een glimp opgevangen over hoe Ajax zal gaan spelen tegen us Heerenvien?
Hoop de volgende opstelling te mogen zien
Vermeer
Toby Vertonghen
Wielen van de bus Boilesen
Demy Anita Eriksen
Lukoki Mickey
de Jong |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
-----------------------------------Vermeer------------------------------------------
-------------------------------Toby Vertonghen
Wielen van de bus ----------------------------------------------------------Boilesen
---------Demy ----------------------------------------------------------Anita-------
-----------------------------------Eriksen------------------------------------------
Lukoki----------------------------------------------------------------------- Mickey
-----------------------------------de Jong------------------------------------------ |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2011 - 13:43 schreef nummer10 het volgende:[..] gratis weggeven als de ramhemdan begint... dat duurt niet meer zo heel lang, en dan ritueelslachten LOL |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2011 - 13:00 schreef Stanley het volgende:-----------------------------------Vermeer------------------------------------------ -------------------------------Toby Vertonghen Wielen van de bus ----------------------------------------------------------Boilesen ---------Demy ----------------------------------------------------------Anita------- -----------------------------------Eriksen------------------------------------------ Lukoki----------------------------------------------------------------------- Mickey -----------------------------------de Jong------------------------------------------ Lukoki!?!?!
Trouwens ,,.. ik had 1 wedstrijd gekeken van de futurecup tegen ajaxCT! En toen was er een rechtsbuiten die ik wel erg goed vond.. heel technisch en snelheid..weet iemand wie dat was?!?! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Als jouw snelle technische rechtsbuiten donker van huidskleur was, zou dat weleens heel goed Lukoki kunnen zijn |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Nee die was het volgens mij niet...:P haha anders had ik het wel gweten..denk ik.. NAjaa.. hij had dacht ik een andere naam.. maar weet niet meer wat het was..:( |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Dus dan hebben we nog een technische vaardige rechtsbuiten... Tel hierbij al die talenten die zijn weggeschopt op....
HOezo geen talentvolle buitenspelers meer ;-) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Elton Armah En lazic
Zijn b1 en b2 spelers!;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2011 - 12:57 schreef Stanley het volgende:Heeft iemand al een glimp opgevangen over hoe Ajax zal gaan spelen tegen us Heerenvien? Hoop de volgende opstelling te mogen zien Vermeer Toby Vertonghen Wielen van de bus Boilesen Demy Anita Eriksen Lukoki Mickey de Jong Waarom Lukoki?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2011 - 13:44 schreef Stanley het volgende:Als jouw snelle technische rechtsbuiten donker van huidskleur was, zou dat weleens heel goed Lukoki kunnen zijn Lukoki speelt in de A1 niet in de B1.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Armah was die wat langere jongen aan de rechterbuitenkant.... Wisselde wel veel met die spits, waarvan ik de naam ff kwijt ben.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Hey Remco, sorry voor mijn late reactie. Je vraagt mij waarom Lukoki. Ik kan dit niet echt onderbouwen behalve dat het mijn gevoel is. Ooit in een ver verleden zat ik in de meer te kijken naar een debuterende jongeman. Hij speelde rechtshalf en speelde helemaal niet zo goed. Toen zei ik tegen mijn vrienden, die gaat heel goed worden! En bij de vraag waarom dan, kon ik het ook niet uitleggen...Maar hij heet Jari Litmanen. En wellicht zit ik er helemaal naast. Maar ik zeg Lukoki!!! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Eindelijk is het zover. Frank heeft eindelijk gekozen voor Siem in de spits i.p.v. onze grote vriend Elhamdaoui;-)
Garantie tot de stoep maar ik heb hier een goed gevoel over.
H'veen - Ajax 1 - 4 Twente - Willem II 1 - 2 PSV - Vitess 2 - 2 |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 14:25 schreef Stanley het volgende:Eindelijk is het zover. Frank heeft eindelijk gekozen voor Siem in de spits i.p.v. onze grote vriend Elhamdaoui;-) Garantie tot de stoep maar ik heb hier een goed gevoel over. H'veen - Ajax 1 - 4 Twente - Willem II 1 - 2 PSV - Vitess 2 - 2 dat zou mooi zijn, alleen denk ik dat twente dit wel gaat winnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ondanks dat ook dit niet de beste wedstrijd van Ajax was, vond ik het persoonlijk op alle vlakken beter dan de afgelopen weken..
Siem speelt gewoon een redelijke pot en had dat met een goal MOETEN bekronen, dat is zijn minpuntje voor vandaag... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:53 schreef remco k het volgende:Ondanks dat ook dit niet de beste wedstrijd van Ajax was, vond ik het persoonlijk op alle vlakken beter dan de afgelopen weken.. Siem speelt gewoon een redelijke pot en had dat met een goal MOETEN bekronen, dat is zijn minpuntje voor vandaag... EENS |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zet toch 3/4 keer iemand voor de keeper, als Ajax iets beter met de kansen omspringt, dan sta je begin tweede helft met 3-1 voor... Maakt het allemaal een stuk makkelijker... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:08 schreef remco k het volgende:[..] Zet toch 3/4 keer iemand voor de keeper, als Ajax iets beter met de kansen omspringt, dan sta je begin tweede helft met 3-1 voor... Maakt het allemaal een stuk makkelijker... Precies man, maar was het geen penalty voor Heerenveen toen Enoh hands maakte? Schaamhaar zag het niet maar als ie het had gezien was ie op de stip gegaan. Ik denk dat 9 van de 10 scheidsrechters 'm op de stip had gelegd..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door alibabba -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:14 schreef alibabba het volgende:[..] Precies man, maar was het geen penalty voor Heerenveen toen Enoh hands maakte? Schaamhaar zag het niet maar als ie het had gezien was ie op de stip gegaan. Ik denk dat 9 van de 10 scheidsrechters 'm op de stip had gelegd.. Ik denk dat hij het wel zag, maar het in niet bewust hands toch.... Hebben wij dat geluk ook een keer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weet er iemand hoe het zit met de gele kaarten regelgeving tijdens de bekerfinale, staan er mensen op scherp bij Ajax of Twente? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:17 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat hij het wel zag, maar het in niet bewust hands toch.... Hebben wij dat geluk ook een keer.. Dat zouden ze Schaamhaar moeten vragen dan maar of ie dan eerlijk is?? Ach wat maakt het ook uit, hij gaf 'm niet :). En over geluk hebben we absoluut niet te klagen...Lucky AJAX komt weer terug en dat is een goed teken... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zo zie je maar weer man...van te voren gelul over de scheids......... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vond hem echt goed fluiten, hij is me niet eens opgevallen namelijk, en dat is een goed teken.... Maar Ajax moet het gewoon altijd zelf doen, gelul over de scheidsrechter is een zwakte... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Hey guys! Ben geloof ik niet zo goed in het voorspellen van uitslagen, dus de toto kan ik beter achterwegen laten;-) Ben het overigens wel eens met het feit dat Siem de rol van spits beter invult dan zijn voorganger. Met de Zeeuw erbij vond ik het spel veel beter in evenwicht.
Weten jullie trouwens wat er aan de hand is met Enoh? Wat een brokkenpiloot is dat geworden! Ik hou telkens mijn hart vast als die gast in balbezit komt... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Wat een enthousiaste reacties allemaal (;-)) |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
True wat betreft enoh. Hield ook elke keer mijn hart vast toen hij de bal weg wou werken. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahaha sorry man....waren zoveel andere leuke dingen aan de hand hier op het forum man!!!!;-))))en enoh??? ja dat is enoh!!! |
|
|
|